abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80304593
Sinds vanochtend ook werkelijk het roze pasje in mn pocket vanavond hopelijk rijden in de spiksplinternieuwe auto die mn ouders vandaag gaan ophalen ghehe ( tis maar een Suzuki Alto )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 14 april 2010 @ 14:35:54 #152
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80304770
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:25 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Als ik de keuze zou krijgen, zou ik voor vakantie kiezen. Mijn ouders gaan altijd naar Turkije

Die dashboard/motorkap uitleg is die niet een beetje overdreven? Je hebt het toch al gehad? Ik heb maar 1 keer uitleg gehad over onder de motorkap
Ik heb vrijdag proef-examen.Ik ga dan weer naar het CBR toe,en vanaf daar speelt mijn instructeur de examinator zodat ik weet wat ik kan verwachten.Vandaar dat ik dan alles wat onder de motorkap zit nog eens mag benoemen
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80305081
Vanmiddag rijles, ben benieuwd hoe t gaat. Vind mezelf nog niet klaar voor het examen omdat ik niet ver genoeg vooruit kijk en onvoldoende let op borden.
Children of the night. What music they make.
pi_80305082
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:30 schreef FalleNk810i het volgende:
Sinds vanochtend ook werkelijk het roze pasje in mn pocket vanavond hopelijk rijden in de spiksplinternieuwe auto die mn ouders vandaag gaan ophalen ghehe ( tis maar een Suzuki Alto )
Aaaargh, ik ben jaloers! Ik moet (voor 90% zeker) nog wachten tot morgen Ik heb al bijna een week niet meer in een auto gereden! Dit is een van de langste keren dat ik moet wachten om te rijden sinds ik ben begonnen met lessen (ik reed 2/3 uur per week).
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:35 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb vrijdag proef-examen.Ik ga dan weer naar het CBR toe,en vanaf daar speelt mijn instructeur de examinator zodat ik weet wat ik kan verwachten.Vandaar dat ik dan alles wat onder de motorkap zit nog eens mag benoemen
Oh, ik snap het al Het is eigenlijk meer wat je zou kunnen verwachten. Geen dashboard/motorkap vragen voor mij
pi_80308405
Ben benieuwd hoe houseisafeeling het gedaan heeft!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_80308533
Het is trouwens best fijn om rijlessen te volgen zonder je zorgen te hoeven maken om theorie omdat ik die voor mijn rijlessen al gehaald had
pi_80308581
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:10 schreef Fanstrat het volgende:
Het is trouwens best fijn om rijlessen te volgen zonder je zorgen te hoeven maken om theorie omdat ik die voor mijn rijlessen al gehaald had
Same here Dat beviel me wel goed, ga ik met motor ook doen. 6 mei theorieexamen, 9 mei eerste les
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_80308711
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:07 schreef Jac0bus het volgende:
Ben benieuwd hoe houseisafeeling het gedaan heeft!
Ik ook! Ik denk dat hij examen om 15.50 heeft (of zoiets iig). Dus dat zou betekenen dat hij nu bezig is met z'n examen of dat hij net terug is bij het cbr. Ik heb ongeveer 25 minuten over mijn examen gedaan (alles bij elkaar), dus dan kan hij ook wel klaar zijn

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we de uitslag horen
pi_80308818
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Ik ook! Ik denk dat hij examen om 15.50 heeft (of zoiets iig). Dus dat zou betekenen dat hij nu bezig is met z'n examen of dat hij net terug is bij het cbr. Ik heb ongeveer 25 minuten over mijn examen gedaan (alles bij elkaar), dus dan kan hij ook wel klaar zijn

Ik denk dat het nog wel even duurt voordat we de uitslag horen
25 minuten? Ik dacht dat zoiets 45 - 60 minuten was?!
pi_80308863
Ik denk dat ik een hartaanval krijg als ik moet afrijden.
Is Valeriaan aan te raden?
Tap tap tap
pi_80308964
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik een hartaanval krijg als ik moet afrijden.
Is Valeriaan aan te raden?
Ik ook ik ben nooit zenuwachtig voor examens. Maar dit is anders. Als ik bij mijn studie een foutje op het examen maak streep ik het door en zet ik het goede antwoord er onder en dat kan bij zo'n praktijkexamen in de auto niet
pi_80310013
en mn lesauto heeft er een gedeukt nummerbord bij

bij t wegrijden van een afrit even een klein foutje met de koppeling en gas... sloeg die natuurlijk af en mn achterligger wou me schijnbaar even weer aanduwen

maar kolere! dat is schrikken! de rest van de les was niet zo smooth meer

t laatste stukje nog even met een automaat mogen rijden.. maar das ook een vak apart zeg !
pi_80310136
Dat is schrikken
Gewoon doorgereden of die persoon nog aangesproken?
Tap tap tap
pi_80310196
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat is schrikken
Gewoon doorgereden of die persoon nog aangesproken?
mn instructeur heeft even lopen uhm praten.. k zelf kreeg t ff niet voor elkaar om uit de auto te komen :x

was gelukkig maar een duwtje met hooguit 15km/h max maar toch..
pi_80311454
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:17 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

25 minuten? Ik dacht dat zoiets 45 - 60 minuten was?!
9.00 mocht ik naar binnen en daar hebben we max 3 minuten gezeten. Daarna naar buiten lopen en de oogtest gedaan, dat duurde hooguit 30 seconde (ja, die *kleur* auto, hij had het nog niet gezegd of ik las het al voor ). Toen in de auto rond 9.05. Ik was 9.28 terug geloof ik en toen duurde het praatje ook niet zo lang. Hooguit 3 minuten, ofzo. Ik stond 9.35 zeker wel weer buiten! Nouja, vooruit het duurde maximaal 35 minuten met alles erop en eraan.

Ik was als 2e terug. We deden met 5 mensen examen. Toen ik terug naar de auto liep, kwam er een ander meisje aan. Ik zo heel blij dat ik geslaagd was en zij wist het nog niet (ik zal ook niet meer te weten komen of ze geslaagd is of niet).
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:20 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik ook ik ben nooit zenuwachtig voor examens. Maar dit is anders. Als ik bij mijn studie een foutje op het examen maak streep ik het door en zet ik het goede antwoord er onder en dat kan bij zo'n praktijkexamen in de auto niet
Ze vergeven je wel voor kleine foutjes bij je praktijkexamen gelukkig. Niemand kan toch perfect rijden?
pi_80311701
Pff.. net voor het eerst in de spits gereden Een uur lang gas,remmen,gas,remmen haha. Je moet wel redelijk alert zijn zeg!
pi_80311772
Net rijles gehad, ging wel goed. Moet meer scannen en meer terugschakelen voor de bocht/rotonde. Ook een datum afgesproken voor een TTT, alleen is het dan geen officiële TTT. Een bevriende rij-instructrice gaat me dan beoordelen als was het een echt examen, en dat kost me maar 1 les ipv een TTT wat een stuk duurder is

En wss 26 mei praktijkexamen!
Children of the night. What music they make.
pi_80312373
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:28 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff.. net voor het eerst in de spits gereden Een uur lang gas,remmen,gas,remmen haha. Je moet wel redelijk alert zijn zeg!
In de file/spits staan is de ultieme manier om de koppeling onder controle te krijgen
pi_80312764
!@#$

kijkgedrag

Omdat ik ruimte maakte voor een andere auto, terwijl ik ruimte gaf aan een andere fietser door er rustig langs te gaan was ik de nacontrole vergeten door alles voor m'n neus (een ietwat druk moment) te controleren. "Die fietser kon zo op je knallen!!"

Ik dacht dat ik echt goed gereden had op een kleine situatie na bij de Mac in Zwolle, en dat vond ie dat ik dat juist goed aangepakt had. Zucht...

[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 14-04-2010 18:12:12 ]
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_80312958
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
!@#$

kijkgedrag

Omdat ik ruimte maakte voor een andere auto, terwijl ik ruimte gaf aan een andere fietser door er rustig langs te gaan was ik de nacontrole vergeten door alles voor m'n neus (een ietwat druk moment) te controleren. "Die fietser kon zo op je knallen!!"

Ik dacht dat ik echt goed gereden had op een kleine situatie bij de Mac in Zwolle, en dat vond ie dat ik dat juist goed aangepakt had. Zucht...
Wat balen! Echt kut dat je zakt op zoiets. Ik had echt verwacht dat je zou slagen.

Nouja, nog maar een keertje proberen of niet?
pi_80313142
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Wat balen! Echt kut dat je zakt op zoiets. Ik had echt verwacht dat je zou slagen.

Nouja, nog maar een keertje proberen of niet?
Dat had ik ook verwacht! Liep zelfs met een glimlach naar het CBR toe van "yeah, baby!". Het voelde allemaal heel lekker en waar ik dus op fout ging had ik totaal niet verwacht. Ja nogmaals proberen natuurlijk want ik ga niet toegeven dat ik 2000 euro voor niks heb weggegooid. Alleen moet ik even kijken hoe en wat, nog wat extra lessen erbij om bij te blijven. Alleen klote dat het zo duur is!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 14 april 2010 @ 18:33:46 #172
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_80313781
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dat had ik ook verwacht! Liep zelfs met een glimlach naar het CBR toe van "yeah, baby!". Het voelde allemaal heel lekker en waar ik dus op fout ging had ik totaal niet verwacht. Ja nogmaals proberen natuurlijk want ik ga niet toegeven dat ik 2000 euro voor niks heb weggegooid. Alleen moet ik even kijken hoe en wat, nog wat extra lessen erbij om bij te blijven. Alleen klote dat het zo duur is!
Ach balen zeg! Dat had ik dus ook..

Ik heb nu 3 rijlessen bij mijn eigen rijschool ingepland. Ben van plan om een les te nemen bij een andere rijschool om te kijken of diegene echt ook ziet dat ik het blijkbaar niet goed (genoeg) doe.. Is het verstandig of denken jullie van nahhh, geldverspilling?

& Als het goed is wordt mijn auto deze week gebracht!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_80313793
Vandaag drie uur gereden, morgen weer drie uur. Gaat vlot zo.
  woensdag 14 april 2010 @ 18:38:58 #174
251095 Purdey
Better off alone..
pi_80313959
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ach balen zeg! Dat had ik dus ook..

Ik heb nu 3 rijlessen bij mijn eigen rijschool ingepland. Ben van plan om een les te nemen bij een andere rijschool om te kijken of diegene echt ook ziet dat ik het blijkbaar niet goed (genoeg) doe.. Is het verstandig of denken jullie van nahhh, geldverspilling?

& Als het goed is wordt mijn auto deze week gebracht!
Een 'buitenstaander' is altijd goed natuurlijk.Jou instructeur denkt te weten wat er mis gaat,maar misschien denkt een andere instructeur daar wel heel anders over.Mijn instructeur heeft ook altijd honderd op en aanmerkingen,en ik benieuwd of mijn examinator met mijn TTT over anderhalve week ook zo denkt
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_80317060
Valt het jullie trouwens ook op hoe weinig fietsers bekend zijn met de voorrangregels?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')