Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
er is geen redding meer mogelijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik binnenkort rose wijn ga drinken, please help
en een goede TTquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:43 schreef MPG het volgende:
Originele constructie, de fipo en OP omgewisseld.
Tevens:sepo geod tpoic puicke TS
het komt door de rose wijn die je gaat drinkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:44 schreef Klonk het volgende:
ik zie het ja
soms, heel soms zou het echt zo fijn zijn als ik langer nadacht over dingen die ik doe
ik heb alleen nog maar melk, koffie en water gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het komt door de rose wijn die je gaat drinken
*proestquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Klonk het volgende:
ik heb gewoon de eerste echte fipo gemacht en daar zijn jullie stikjaloers op
zo, nu ga ik de kattenbakken doen
Dat moest ik ook nog doen. Ook maar eens begint.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Klonk het volgende:
ik heb gewoon de eerste echte fipo gemacht en daar zijn jullie stikjaloers op
zo, nu ga ik de kattenbakken doen
het idee alleen al maakt je van slagquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb alleen nog maar melk, koffie en water gehad
Hoezo dubbelzinnig? Als jij je date gewoon ziet dit weekend, is er niks dubbelzinnigs aanquote:
maar die zie ik pas volgend weekeindquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dubbelzinnig? Als jij je date gewoon ziet dit weekend, is er niks dubbelzinnigs aan.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dubbelzinnig? Als jij je date gewoon ziet dit weekend, is er niks dubbelzinnigs aan.
je hebt ons weer gevondenquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:55 schreef skitzin het volgende:
Hmmm ik heb nog een paar magnums over
Iemand intresse?
dat merk je als ik in ONZ ga liggen klooienquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het idee alleen al maakt je van slag
wat gaan we dan krijgen als je het ook daadwerkelijk gaat drinken
je hebt er al van gegetenquote:
dan is het wel heel ergquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat merk je als ik in ONZ ga liggen klooien
komt een magnum bij de KNO arts, zegt die magnum ik heb last van amandelenquote:
nou moet je een nieuwe halen voor mijquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:01 schreef skitzin het volgende:
[..]
SorryDie eerste was zo lekker
[..]
Het blijft lekker![]()
Oh wees niet bang, ik heb nog een 4 pak liggen en ook nog een paar raketjesquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet je een nieuwe halen voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1700 kun je hier op een aparte pagina vinden.
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.
28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
[..]
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:05 schreef skitzin het volgende:
[..]
Oh wees niet bang, ik heb nog een 4 pak liggen en ook nog een paar raketjes
Ik had genoeg voor mn collega's meegenomen.. maar iedereen is aan de lijn
slechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt een magnum bij de KNO arts, zegt die magnum ik heb last van amandelen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
slechtsnap wel waarom jij blauw bent
![]()
crewbashquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
om erger te voorkomenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat merk je als ik in ONZ ga liggen klooien
quote:
dan zouden er veel meer modjes dan users zijn op fokquote:
sommige zijn niet meer te reddenquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zouden er veel meer modjes dan users zijn op fok
je slaat de spijker op de kopquote:
waarom niet eerder?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:27 schreef Klonk het volgende:
nog 4 minuten dan mag ik weer twee bammetjes eten
jij bent altijd liefquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zal wel weer proberen lief te doen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zal wel weer proberen lief te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef skitzin het volgende:
[..]
zeg toch ook proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet iedereen is het daar mee eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet eerder?
[..]
jij bent altijd lief
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
omdat ik van regelmaat houquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet eerder?
[..]
jij bent altijd lief
daar hebben ze een woord voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat ik van regelmaat hou![]()
ontbijt om 8 uur, appeltje half 11, lunch 13 uur, tussendoorbammetjes half 4, avond eten 18 uur, avond appeltje 20:30![]()
ben er 40 kilo mee afgevallen dusse
We houden toch wel van je hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet iedereen is het daar mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |