abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 11:53:50 #176
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80180983
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:50 schreef Demise het volgende:

[..]

En dat ik weet waarom ik me zo kut voel als er iets verandert, helpt misschien ook. En ik koppel niet zozeer aan afbeeldingen, dus ga gerust je gang. Als je opeens andere woorden zou gaan gebruiken, een andere opmaak zou hanteren in je posts of er textueel iets anders drastisch aan zou veranderen, dan zou je voor mij waarschijnlijk een geheel nieuw persoon zijn. Zelfs al zou ik weten dat jij het was, zou ik je gewoon niet meer koppelen aan alles wat je voor de verandering gepost had.
Dat is mooi dat je dat weet. Dan kan je een strategie ontwikkelen om er mee om te gaan die veranderingen.

Moet ik toch een leuk plaatje vinden Dat zal niet gebeuren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 april 2010 @ 11:57:58 #177
295984 Demise
I saw you look away
pi_80181077
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is mooi dat je dat weet. Dan kan je een strategie ontwikkelen om er mee om te gaan die veranderingen.

Moet ik toch een leuk plaatje vinden Dat zal niet gebeuren.
Klopt.

Zelf vind ik deze wel grappig, mijn MSN-icon:

En deze, de cover van een boek, staat op mijn bankpasje (ING):
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
  zondag 11 april 2010 @ 12:03:33 #178
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80181205
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:57 schreef Demise het volgende:

[..]

Klopt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuke plaatjes

Jammer dat dit bij de rabobank niet kan
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 april 2010 @ 12:13:36 #179
295984 Demise
I saw you look away
pi_80181462
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuke plaatjes

Jammer dat dit bij de rabobank niet kan
Alleen al de gezichten van mensen naar wie je zwaait met je pasje, 'ik wou graag pinnen'. I love ING.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_80181712
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:53 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit een vest of een jack/jasje aan, ofzo. Altijd een T-shirt met korte mouwen. Heel af en toe een hemdje, maar alleen als ik anders inkijk heb of het shirt anders doorschijnt. Ik heb het gewoon nooit koud. Mijn lichaam wel, tenminste, ik krijg wel kippenvel, maar het voelt gewoon nooit als 'koud'. Mijn psych zei dat het wel vaker voorkomt bij mensen met een ASS.
Nou, als het echt heel koud is in de winter dan heb ik wel een trui aan enzo, maar ik ben ook nooit echt dik aangekleed. Vroeger wel hoor, toen was het juist precies andersom Maar nu ben ik veel meer gewend aan kou en ik verbrand ook tonnen energie en daar komt denk ik warmte bij vrij. Als het dan heel heet is in de zomer, 25 graden plus enzo, dan ga ik ook heel snel zweten. En dat is al helemaal leuk als ik ook nog eens stress heb of mij druk ga maken over zweten, bij bijvoorbeeld lang wachten in een kassarij dat het dan nog erger wordt, dan gutst het zweet zowat van mijn kop.

En slapen in die hitte.. dan is een deken te warm, maar het gevoel van zonder deken is ook niet altijd prettig, dat voelt gewoon raar en kan ik mij aan ergeren. En als je niet snel in slaap komt dan wordt je lig plekje snel warm en moet ik weer draaien en mijn andere kant van mijn kussen etc. Vroeger kon ik ook nooit met kussen slapen, dat schijnt ook heel apart te zijn. Ik heb echt jaren zonder kussen geslapen, werd helemaal gek van een kussen.

En kippenvel hebben terwijl je het koud hebt of koud is dat ervaar ik als een soort gevoel van eenzaamheid en onmacht. Dat heb ik ook wel eens, dan heb ik helemaal kippenvel en soort kouderillingen, maar dan voel ik mij ook net Calimero ofzo
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zondag 11 april 2010 @ 12:29:28 #181
295984 Demise
I saw you look away
pi_80181852
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:23 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nou, als het echt heel koud is in de winter dan heb ik wel een trui aan enzo, maar ik ben ook nooit echt dik aangekleed. Vroeger wel hoor, toen was het juist precies andersom Maar nu ben ik veel meer gewend aan kou en ik verbrand ook tonnen energie en daar komt denk ik warmte bij vrij. Als het dan heel heet is in de zomer, 25 graden plus enzo, dan ga ik ook heel snel zweten. En dat is al helemaal leuk als ik ook nog eens stress heb of mij druk ga maken over zweten, bij bijvoorbeeld lang wachten in een kassarij dat het dan nog erger wordt, dan gutst het zweet zowat van mijn kop.

En slapen in die hitte.. dan is een deken te warm, maar het gevoel van zonder deken is ook niet altijd prettig, dat voelt gewoon raar en kan ik mij aan ergeren. En als je niet snel in slaap komt dan wordt je lig plekje snel warm en moet ik weer draaien en mijn andere kant van mijn kussen etc. Vroeger kon ik ook nooit met kussen slapen, dat schijnt ook heel apart te zijn. Ik heb echt jaren zonder kussen geslapen, werd helemaal gek van een kussen.

En kippenvel hebben terwijl je het koud hebt of koud is dat ervaar ik als een soort gevoel van eenzaamheid en onmacht. Dat heb ik ook wel eens, dan heb ik helemaal kippenvel en soort kouderillingen, maar dan voel ik mij ook net Calimero ofzo
Ik houd er ook niet van zonder deken te slapen, maar dan haal ik gewoon de deken uit de dekbedhoes en slaap ik onder het hoeslaken. De volgende ochtend ben je wel compleet ingewikkeld, maar dat was ik sowieso al. Ik ga altijd op mijn linkerzij liggen, als ik ga slapen, na een paar seconden/minuten draai ik me om en lig ik op mijn rechterzij en dan pas kan ik slapen. Geen last van kussens o.i.d.
Ik zweet niet zo snel, alleen als ik sport. Ik ril weleens, in combinatie met kippenvel, maar als ik het doorheb kan ik het ook stoppen. Dan ontspan ik gewoon en dan is het weer over. Het is niet zo dat ik me dan eenzaam of onmachtig voel, maar gewoon echt gespannen. Ik maak wel vaker rare samentrekkingen van spieren, waardoor mijn hele lichaam 'afrolt' of 'schokt'. Of dat mijn hoofd opeens omklapt, ofzo.
  zondag 11 april 2010 @ 12:43:14 #182
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80182242
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Demise het volgende:

[..]

Alleen al de gezichten van mensen naar wie je zwaait met je pasje, 'ik wou graag pinnen'. I love ING.
Hehe LOL
14 SHADES OF GREY
pi_80182460
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:57 schreef Demise het volgende:

[..]

Klopt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
2e plaatje doet het niet, nu kan ik die niet zien
  zondag 11 april 2010 @ 13:05:14 #184
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80182876
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als je op de link klinkt zie je het plaatje wel
14 SHADES OF GREY
pi_80182966
hahaha...ik ben dol op warm weer, lekker in short naar buiten met een t-shirt of polo..hoewel ik dit weer ook lekker vindt. Zolang het maar niet zoals in de winter wordt..met al dat sneeuw enzo..leuuk voor ff maar niet voor lang.

Net ff met mijn ma gepraat, en we gaan gewoon naar benidorm...met die vriendin van haar begin juli, en als ik wil vertrekken moet ik halverwege/eind juli vertrekken dus dat komt handig uit..

Maar ik ga nu mijn eten kopen bij de appie.
  zondag 11 april 2010 @ 13:36:49 #186
295984 Demise
I saw you look away
pi_80183751
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

http://aidanmoher.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/n194174.jpg

En dan wat geknipt zodat je een langwerpig plaatje krijgt met het woord 'Hater'. Ik was trouwens best verbaasd dat ze 'm gemaakt hebben. Discriminerende, beledigende of racistische afbeeldingen of teksten worden geweigerd, las ik in de voorwaarden.

@francis998:
Klinkt leuk zo, jouw vakantie, zeker nu de planning ook mogelijk is.
pi_80184132
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:36 schreef Demise het volgende:

[..]

http://aidanmoher.com/blog/wp-content/uploads/2009/02/n194174.jpg

En dan wat geknipt zodat je een langwerpig plaatje krijgt met het woord 'Hater'. Ik was trouwens best verbaasd dat ze 'm gemaakt hebben. Discriminerende, beledigende of racistische afbeeldingen of teksten worden geweigerd, las ik in de voorwaarden.

@francis998:
Klinkt leuk zo, jouw vakantie, zeker nu de planning ook mogelijk is.
hmm..dat van het pasje vindt ik zelf wel meevallen, want het woord zelf is niet echt op iets specifieks of iemand specifiek gericht dus beledig je er niemand mee zo zie ik het dan.

Tja..en de vakantie is op zich wel oke, vooral aangezien we naar een apartementje gaan, met 6 personen met een totaalprijs van 600¤, die dan weer in 2 word gedeel helft mijn mas vriendin en wij andere helft, is 300 en ik en mij ma splitsen het in 2,...dus 150¤ +zo'n 250 vliegticket komt uit op zo'n 400¤ voor 2 weken dichtbij het strand op loopafstand. en het apartement is een grote flat..met zwembad dus alleen nog ff zwempak zien te kopen

En dan moet ik alleen nog weten of er internet beschikbaar is om mijn laptopje mee te nemen om de avonduren door te komen

maar ja...nu moet ik nog ff een keuze maken tussen blijven of vertrekken want dan zou ik voor de vakantie al alles geregeld moeten hebben

En mijn avondeten is binnen, gehaktbal met krieltjes en brocoli van de appie...
  zondag 11 april 2010 @ 13:53:54 #188
295984 Demise
I saw you look away
pi_80184229
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:49 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmm..dat van het pasje vindt ik zelf wel meevallen, want het woord zelf is niet echt op iets specifieks of iemand specifiek gericht dus beledig je er niemand mee zo zie ik het dan.

Tja..en de vakantie is op zich wel oke, vooral aangezien we naar een apartementje gaan, met 6 personen met een totaalprijs van 600¤, die dan weer in 2 word gedeel helft mijn mas vriendin en wij andere helft, is 300 en ik en mij ma splitsen het in 2,...dus 150¤ +zo'n 250 vliegticket komt uit op zo'n 400¤ voor 2 weken dichtbij het strand op loopafstand. en het apartement is een grote flat..met zwembad dus alleen nog ff zwempak zien te kopen

En dan moet ik alleen nog weten of er internet beschikbaar is om mijn laptopje mee te nemen om de avonduren door te komen

maar ja...nu moet ik nog ff een keuze maken tussen blijven of vertrekken want dan zou ik voor de vakantie al alles geregeld moeten hebben

En mijn avondeten is binnen, gehaktbal met krieltjes en brocoli van de appie...
Dat zal de reden wel zijn geweest dat ze het toch goedgekeurd hebben, ja.

Dat klinkt echt goed! Ik houd niet zo van het strand, maar toch wel leuk, die luxe. En dat is inderdaad niet duur.
pi_80184416
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:53 schreef Demise het volgende:

[..]

Dat zal de reden wel zijn geweest dat ze het toch goedgekeurd hebben, ja.

Dat klinkt echt goed! Ik houd niet zo van het strand, maar toch wel leuk, die luxe. En dat is inderdaad niet duur.
precies .

Maar het lastigste is toch het feit dat dat ervoor zorgt dat ik toch minder tijd heb om een besluit te nemen...wat heel erg gigantisch moeizaam gaat.
En vaak genoeg denk ik maar te blijven, want dan kan ik naar de psych blijven gaan..en die kan mij toch veel ondersteuning geven o.a. kwa studie uithouden want om de een of andere reden maakt studeren mij toch een beetje depri en zorgt toch dat ik weer tegen de lamp loop op sociaal gebied.
hier heb ik toch veel meer zekerheden en weet ik dat ik meer steun kan vinden, vanuit school, psychologen enz.
dus eigenlijk is het handigste om te blijven.

Verder heb ik vaak genoeg eraan gedacht om 1x per week naar de psych te gaan niet zoals nu 1x in de 2 weken..aangezien op die manier de psych me miss toch beter kan helpen met keuzes maken..
maar iig dit hoort niet hier..dit is toch grotendeels offtopic
pi_80184907
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Goh dat gevoel ken ik. Het komt gewoon helemaal uit het niets, en dan voelt het net of er niets in je romp is. Echt bizar, maar het is bij mij wel altijd weer opeens weg.

Het ergste vind ik als je er mee op staat. Maar ik heb het meestal in de avond, en dan slaap ik her er weer af
whut, dat heb ik ook soms. weird.
ben dus niet de enige

zeg gabbers, gaat er hier iemand van jullie nog wel eens uit? kroeg, of ' echt' stappen?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80185072
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:19 schreef robuust89 het volgende:

[..]

whut, dat heb ik ook soms. weird.
ben dus niet de enige

zeg gabbers, gaat er hier iemand van jullie nog wel eens uit? kroeg, of ' echt' stappen?
Ik ben niet zo'n uitgaanstype..liever een gezellige reunie..bij iemand thuis, met wat te drinken..muziek ofzo...of bbq.
maar ben niet zo'n uitgaansmens mede dankzij vervoersmogelijkheden ..

wat ik wel leuk vindt is met lekker weer..in het zonnetje op een terasje...lekker biertje...alleen ik heb niemand om een terasje mee te pakken ..dus als iemand ooit in 't weekend ofzo tijd teveel heeft...en het is mooi weer..en in Rotterdam natuurlijk..dan weten jullie waar ik te vinden ben
  zondag 11 april 2010 @ 14:36:31 #192
295984 Demise
I saw you look away
pi_80185393
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:00 schreef francis998 het volgende:

[..]

precies .

Maar het lastigste is toch het feit dat dat ervoor zorgt dat ik toch minder tijd heb om een besluit te nemen...wat heel erg gigantisch moeizaam gaat.
En vaak genoeg denk ik maar te blijven, want dan kan ik naar de psych blijven gaan..en die kan mij toch veel ondersteuning geven o.a. kwa studie uithouden want om de een of andere reden maakt studeren mij toch een beetje depri en zorgt toch dat ik weer tegen de lamp loop op sociaal gebied.
hier heb ik toch veel meer zekerheden en weet ik dat ik meer steun kan vinden, vanuit school, psychologen enz.
dus eigenlijk is het handigste om te blijven.

Verder heb ik vaak genoeg eraan gedacht om 1x per week naar de psych te gaan niet zoals nu 1x in de 2 weken..aangezien op die manier de psych me miss toch beter kan helpen met keuzes maken..
maar iig dit hoort niet hier..dit is toch grotendeels offtopic
Maar in het buitenland kun je toch nog wel bellen naar je psych, of mailen? Dat kan ook erg goed helpen, hoor.
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]

Af en toe wel eens, met vriendinnen. Ik vind het wel gezellig, maar het hoeft van mij niet per se. Ik vind het ook gezellig om gewoon naar de kroeg te gaan, inderdaad. Echt uitgaan vergt voor mij ook meteen weer zoveel voorbereiding. Ik moet ervoor zorgen dat ik de goede dosis medicijnen heb ingenomen, eventueel iets meenemen, dat ik geen alcohol drink, dat ik goed in de gaten houd hoe druk het voor me is en af en toe eventjes een frisse neus halen, zorgen dat ik ergens kan blijven logeren, etc.
pi_80185445
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:08 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik heb liever wat vaker een weekje vakantie, dan mogen ze die hele zomervakantie reduceren tot 2 of 3 weken. Afgelopen zomer viel het mee, toen moest ik wiskunde B inhalen (had wiskunde A gekozen, wilde een maand voor het einde van het schooljaar toch nog overstappen) en kon ik dus gewoon bezig met school.
Ik heb elke dag vakantie maar dat verandert nog wel.
Toch voel ik me gevangen.
Gevangen in mezelf ofzo, gevangen in het leven.
Dit is soms maar even
Soms voel ik me echt heel depressief en kan ik er gewoon niet uitkomen hoe veel ik ook probeer.
Het kan alleen maar beter worden is de gedachte die ik ambieer.

En ik wou niet eens een rijmen
  zondag 11 april 2010 @ 14:38:04 #194
295984 Demise
I saw you look away
pi_80185446
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:25 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n uitgaanstype..liever een gezellige reunie..bij iemand thuis, met wat te drinken..muziek ofzo...of bbq.
maar ben niet zo'n uitgaansmens mede dankzij vervoersmogelijkheden ..

wat ik wel leuk vindt is met lekker weer..in het zonnetje op een terasje...lekker biertje...alleen ik heb niemand om een terasje mee te pakken ..dus als iemand ooit in 't weekend ofzo tijd teveel heeft...en het is mooi weer..en in Rotterdam natuurlijk..dan weten jullie waar ik te vinden ben
Liever geen barbeque o.i.d., daar moet je weer zoveel gesprekken voeren. Niks voor mij. Terrasje met dit weer is inderdaad heel erg lekker, maar Rotterdam is me dan toch (veel) te ver weg.
pi_80185465
Ik was aan het denken, hé aangezien de meesten hier op sociaal aspect in hetzelfde schuitje zitten..iig degene uit r'dam en omgeving.kan er een klein sociaal kringetje opgebouwd worden..onder ons..
En het hoeft niet perse kwa uitgaan te zijn...
Het is maar een idee

maar ik ga nu ff strijken...aangezien ik vaker de blousjes en shirts zonder jas draag..zijn de kreukels wel erg zichtbaar
pi_80185602
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef francis998 het volgende:
Ik was aan het denken, hé aangezien de meesten hier op sociaal aspect in hetzelfde schuitje zitten..iig degene uit r'dam en omgeving.kan er een klein sociaal kringetje opgebouwd worden..onder ons..
Er zijn wel eens meets. Ik weet er niet zoveel vanaf aangezien ik er nog nooit ben geweest.
Vaak posten de mensen die geweest zijn wel dat ze het leuk vonden dus dat klinkt goed natuurlijk.
pi_80185650
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:38 schreef Demise het volgende:

[..]

Liever geen barbeque o.i.d., daar moet je weer zoveel gesprekken voeren. Niks voor mij. Terrasje met dit weer is inderdaad heel erg lekker, maar Rotterdam is me dan toch (veel) te ver weg.
\\kan ik me voorstellen...
Maar er kan ook ooit ergens beetje centraal afgesproken worden.. een beetje halverwege

Ik be nu weg..
pi_80185666
In before meeting.

edit: poep, te laat!

kunnen we doen, ergens in Utrecht ofzo, beetje centraal
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  zondag 11 april 2010 @ 14:44:58 #199
295984 Demise
I saw you look away
pi_80185725
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:41 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Er zijn wel eens meets. Ik weet er niet zoveel vanaf aangezien ik er nog nooit ben geweest.
Vaak posten de mensen die geweest zijn wel dat ze het leuk vonden dus dat klinkt goed natuurlijk.
En zelfs als je het niet leuk vindt, kun je elk moment vertrekken, natuurlijk.
  zondag 11 april 2010 @ 14:46:29 #200
295984 Demise
I saw you look away
pi_80185778
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:43 schreef robuust89 het volgende:
In before meeting.

edit: poep, te laat!

kunnen we doen, ergens in Utrecht ofzo, beetje centraal
Utrecht, daar ben ik zelfs al eens geweest!

* Demise voelt zich nu een hele wereldreiziger.

In Rotterdam trouwens ook, en Amsterdam. En Groningen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')