abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 00:33:44 #151
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80175516
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ik heb die droom gehad omdat ik het de avond er voor heel leuk had in een café ( nee, niet dronken, maar écht leuk, zonder dronkenschap ) en ik zie werkelijk waar geen verband met vanavond. ( voor de avond was het trouwens nog niet het geval en vandaag is er niets bijzonders gebeurd.
Het is alsof er een soort leegte van me heeft plaats gemaakt. Echt heel onwerkelijk gevoel. Een gevoel dat mij als het ware naar beneden gooit, in het diepe.
En dat terwijl ik niets heb om me ongelukkig over te doelen.
Ik denk dat het lege, 'onwerkelijke' gevoel te verklaren is door het contrast. Een hele leuke avond en bepaalde roes die ermee samenhangt en weer een normale avond.

Het zou ook verklaren waarom er niets is om je ongelukkig over te voelen. Iedereen heeft liever alleen maar enorm leuke avonden, maar dat is nou eenmaal niet zo.

Het goede nieuws is dat het lege, onwerkelijke gevoel snel weg zal wegebben.

In het verlengde daarvan zie je ook vaak dat iemand na een relaxe, lange zomervakantie zich heel verveeld en leeg voelt, wanneer hij of zij weer begint met werk/school.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80175596
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:33 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Ik denk dat het lege, 'onwerkelijke' gevoel te verklaren is door het contrast. Een hele leuke avond en bepaalde roes die ermee samenhangt en weer een normale avond.

Het zou ook verklaren waarom er niets is om je ongelukkig over te voelen. Iedereen heeft liever alleen maar enorm leuke avonden, maar dat is nou eenmaal niet zo.

In het verlengde daarvan zie je ook vaak dat iemand na een relaxe, lange zomervakantie zich heel verveeld en leeg voelt, wanneer hij of zij weer begint met werk/school.
Ja, maar de vraag is of dat bij mij ook snel weg zal ebben. Het is al heel de avond zo en het moet maar snel weggaan.
Dat contrast heb je wel gelijk in. Dan komt een mens in een soort van diepte en terwijl de persoon in kwestie dan naar boven wil klimmen, dondert die met dubbele snelheid nog maar weer verder naar beneden.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 11 april 2010 @ 00:37:38 #153
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80175601
Tot morgen iedereen
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80175612
quote:

[..]

klopt helemaal..je moet je weer aanpassen...en je balans vinden
pi_80175633
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:37 schreef ikke043 het volgende:
Tot morgen iedereen
sorry...tot later..het is morgen
pi_80175665
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:37 schreef ikke043 het volgende:
Tot morgen iedereen
Jij komt dus maandag terug?

Oeps, er was iemand me al voor.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zondag 11 april 2010 @ 00:40:59 #157
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80175702
Okee dan , tot straks

Lijkt wel een topic voor autisten
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80175730
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Jij komt dus maandag terug?

Oeps, er was iemand me al voor.
lekker puh
gewoon hetzelfde brein kluivert.

En btw..over dat gevoel...probeer afleiding te zoeken..ga ff iets anders doen iets lezen ofzo...of ga slapen...ofzo..en kijk wat er gebeurd.
Meestal wordt het gevoel nog erger doordat je er zo mee bezig bent
  zondag 11 april 2010 @ 00:44:15 #159
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80175776
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is of dat bij mij ook snel weg zal ebben. Het is al heel de avond zo en het moet maar snel weggaan.
Dat contrast heb je wel gelijk in. Dan komt een mens in een soort van diepte en terwijl de persoon in kwestie dan naar boven wil klimmen, dondert die met dubbele snelheid nog maar weer verder naar beneden.
Ik denk dat de kunst is om dat tot op zekere hoogte te accepteren en er niet te geforceerd bij stil te blijven staan. Wanneer je constant gaat denken in termen van "het moet snel weggaan" en "hard naar beneden vallen", dan maak je het probleem vaak groter dan het is. Je creëert als het ware een (extra) probleem.
pi_80175800
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:42 schreef francis998 het volgende:

[..]

lekker puh
gewoon hetzelfde brein kluivert.

En btw..over dat gevoel...probeer afleiding te zoeken..ga ff iets anders doen iets lezen ofzo...of ga slapen...ofzo..en kijk wat er gebeurd.
Meestal wordt het gevoel nog erger doordat je er zo mee bezig bent
Hehe. Zelfde brein? Ja, alleen iedereen is uniek, dus ook qua brein.

Ik ga zometeen maar even rusten en wie weet slapen en dan ben ik benieuwd of ik er daarna nog last van heb.'
pi_80175832
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe. Zelfde brein? Ja, alleen iedereen is uniek, dus ook qua brein.

Ik ga zometeen maar even rusten en wie weet slapen en dan ben ik benieuwd of ik er daarna nog last van heb.'
slaap lekker alvast
pi_80175838
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Ik denk dat de kunst is om dat tot op zekere hoogte te accepteren en er niet te geforceerd bij stil te blijven staan. Wanneer je constant gaat denken in termen van "het moet snel weggaan" en "hard naar beneden vallen", dan maak je het probleem vaak groter dan het is. Je creëert als het ware een (extra) probleem.

Jeps. ik ga aan mooie vrouwen denken met een goed hart en een stel hersens. Wie weet doet dat me goed.
pi_80175857
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:46 schreef francis998 het volgende:

[..]

slaap lekker alvast
Thanks a lot mate. Jij ook en de anderen die van plan zijn om te slapen natuurlijk ook.
pi_80176104
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Thanks a lot mate. Jij ook en de anderen die van plan zijn om te slapen natuurlijk ook.
ik ga ook slapen
kreeg net te goren dat mijn ma het al laat genoeg vindt
  zondag 11 april 2010 @ 01:00:55 #165
298728 MaskOfSanity
Onverschillig
pi_80176155
quote:
Op zondag 11 april 2010 00:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik ga ook slapen
kreeg net te goren dat mijn ma het al laat genoeg vindt
Sleep well.
pi_80176249
Slaapze!
In life, it's not who you know that's important, it's how your wife found out.
Silence is golden, ducktape is silver.
  zondag 11 april 2010 @ 10:42:22 #167
295984 Demise
I saw you look away
pi_80179550
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:50 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Wees niet zo strikt op de tijd. Het is notabene zaterdag.
Ouderlijk duo woont nog steeds thuis, bedtijden zijn nog van kracht tot mijn 18e.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Welterusten, & droom maar niet te veel over vliegen
Geen vliegen, vannacht! Wat ook te verwachten was, aangezien ik altijd maanden achtereen dezelfde droom/nachtmerrie heb. Ik heb deze droom nu net een maand, dus dat verandert nog niet zo snel.
quote:

[..]

Ik vind vakantie heerlijk, de eerste week, de eerste twee weken. Dan heb ik het wel weer gezien en dan wil ik terug naar school. Zomervakantie is helemaal erg, die duurt officieel zeven weken maar we krijgen er nog twee weken bij als je niet gaat herkansen of hoeft te compenseren. Negen weken totaal. Daar word ik dus echt niet blij van.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80179821
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:42 schreef Demise het volgende:

[..]

Ouderlijk duo woont nog steeds thuis, bedtijden zijn nog van kracht tot mijn 18e.
[..]

Geen vliegen, vannacht! Wat ook te verwachten was, aangezien ik altijd maanden achtereen dezelfde droom/nachtmerrie heb. Ik heb deze droom nu net een maand, dus dat verandert nog niet zo snel.
[..]

Ik vind vakantie heerlijk, de eerste week, de eerste twee weken. Dan heb ik het wel weer gezien en dan wil ik terug naar school. Zomervakantie is helemaal erg, die duurt officieel zeven weken maar we krijgen er nog twee weken bij als je niet gaat herkansen of hoeft te compenseren. Negen weken totaal. Daar word ik dus echt niet blij van.
ik vindt vakantie het beste moment van het jaar. EN het liefst zou ik gewoon vanaf mei t/m october vakantie willen...de maanden waarin het mooi weer is.
Maar tja..dat heb ik niet in de hand
Dus moet het maar gedaan owrden met de 9 weken

Het begin van de vakantie vindt ik altijd het vervelendst..maar als ik weer naar school moet wil alleen maar vakantie
  zondag 11 april 2010 @ 11:08:27 #169
295984 Demise
I saw you look away
pi_80180049
quote:
Op zondag 11 april 2010 10:56 schreef francis998 het volgende:

[..]

ik vindt vakantie het beste moment van het jaar. EN het liefst zou ik gewoon vanaf mei t/m october vakantie willen...de maanden waarin het mooi weer is.
Maar tja..dat heb ik niet in de hand
Dus moet het maar gedaan owrden met de 9 weken

Het begin van de vakantie vindt ik altijd het vervelendst..maar als ik weer naar school moet wil alleen maar vakantie
Ik heb liever wat vaker een weekje vakantie, dan mogen ze die hele zomervakantie reduceren tot 2 of 3 weken. Afgelopen zomer viel het mee, toen moest ik wiskunde B inhalen (had wiskunde A gekozen, wilde een maand voor het einde van het schooljaar toch nog overstappen) en kon ik dus gewoon bezig met school.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_80180490
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:08 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik heb liever wat vaker een weekje vakantie, dan mogen ze die hele zomervakantie reduceren tot 2 of 3 weken. Afgelopen zomer viel het mee, toen moest ik wiskunde B inhalen (had wiskunde A gekozen, wilde een maand voor het einde van het schooljaar toch nog overstappen) en kon ik dus gewoon bezig met school.
trouwens ik zou veel liever in de winter een lange vakantie hebben, want dan hoef ik niet op een neer in de regen en de kou..doe mij maar liever in dezomer school, lekker in dunne kleding enzo naar school...en met lekker weer.
En in de winter gewoon lekker veel thuis of een vakantie naar de zon
  zondag 11 april 2010 @ 11:36:05 #171
295984 Demise
I saw you look away
pi_80180612
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef francis998 het volgende:

[..]

trouwens ik zou veel liever in de winter een lange vakantie hebben, want dan hoef ik niet op een neer in de regen en de kou..doe mij maar liever in dezomer school, lekker in dunne kleding enzo naar school...en met lekker weer.
En in de winter gewoon lekker veel thuis of een vakantie naar de zon
Van mij hoeft het ook echt niet warmer te worden, buiten, dan dit. Boven de 25 graden is veel te warm. Helaas is niemand het daarover met me eens.
pi_80180708
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:36 schreef Demise het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook echt niet warmer te worden, buiten, dan dit. Boven de 25 graden is veel te warm. Helaas is niemand het daarover met me eens.
Ik wel!
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  zondag 11 april 2010 @ 11:41:56 #173
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_80180736
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:09 schreef Spoortie het volgende:
Hoe laat is bij jullie het 'autisme' ontdekt trouwens? Bij mij rond m'n 8e
Gewoon even tussendoor
Toen ik 26 was kreeg ik de diagnose PDD-NOS.
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:10 schreef Demise het volgende:

[..]

Vroeger had mijn vader nog wel eens de neiging om een boek uit mijn boekenkast te pakken om te kijken wat voor boek het was. Dan moest mijn hele boekenkast opnieuw worden ingericht. Eerst frustratie omdat het geheel niet meer van 'mij' was, dan smeet ik al die boeken eruit. Dan frustratie en wanhoop omdat ik met MIJN boeken had gesmeten en dan zou het nooit meer goed komen. Dan een paniekaanval. En pas een paar uur later kon ik (emotieloos en compleet uitgeput) mijn boekenkast opnieuw inrichten.
Dus ik vind mijn reacties van tegenwoordig eigenlijk al een enorme vooruitgang.
Dat heet volwassen worden dat je er nu beter mee omgaat. Zulke dingen zijn lastig. Gelukkig kan je er nu iig beter mee omgaan. Ik zal mijn Usericon dan maar niet veranderen want ik weet niet of je dat wel aan kan :p
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 11 april 2010 @ 11:50:41 #174
295984 Demise
I saw you look away
pi_80180921
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]

Dat heet volwassen worden dat je er nu beter mee omgaat. Zulke dingen zijn lastig. Gelukkig kan je er nu iig beter mee omgaan. Ik zal mijn Usericon dan maar niet veranderen want ik weet niet of je dat wel aan kan :p
En dat ik weet waarom ik me zo kut voel als er iets verandert, helpt misschien ook. En ik koppel niet zozeer aan afbeeldingen, dus ga gerust je gang. Als je opeens andere woorden zou gaan gebruiken, een andere opmaak zou hanteren in je posts of er textueel iets anders drastisch aan zou veranderen, dan zou je voor mij waarschijnlijk een geheel nieuw persoon zijn. Zelfs al zou ik weten dat jij het was, zou ik je gewoon niet meer koppelen aan alles wat je voor de verandering gepost had.
  zondag 11 april 2010 @ 11:53:22 #175
295984 Demise
I saw you look away
pi_80180976
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:40 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik wel!

Ik heb ook nooit een vest of een jack/jasje aan, ofzo. Altijd een T-shirt met korte mouwen. Heel af en toe een hemdje, maar alleen als ik anders inkijk heb of het shirt anders doorschijnt. Ik heb het gewoon nooit koud. Mijn lichaam wel, tenminste, ik krijg wel kippenvel, maar het voelt gewoon nooit als 'koud'. Mijn psych zei dat het wel vaker voorkomt bij mensen met een ASS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')