Klopt hier in Nederland ben ik alleen met mijn moeder..verder totaal geen familie. Vader in spanje en is meer een heel erg goede vriend dan echt vadermaar ach, wat wil je met 2 landen tussen ons in, en de familie van zijn kant woont dus ook in spanje en ken ik totaal niet. En familie van ma's kan heb/had ik erg veel contact mee, teveel zelfs, waardoor het vertrekken een soort van obsessie/vluchten uit deze "eenzame" situatie is. En sinds mijn terugkeer in augustus met de meesten van de familie heel weinig/tot geen contact mee heb omdat ik probeer te kiezen wat te doen blijven of gaan..en het blijven is alleen moeilijker met zoveel en intensief contact. En mijn moeder die begrijpt niet waarom ik al 9 maanden niet met mijn oma heb gesprokenterwijl ik vroeger wel veel contact had.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:24 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de rest van jullie familie niet in Nederland woont; dat had ik nog niet begrepen. En ik begrijp dat het dan wat anders in elkaar zit.
Als je er zeker van wilt zijn zou ik dit doen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:36 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het fossiel van deze topicreeks was...
Ik heb me trouwens voorgenomen volgende week een afspraak te maken met de huisarts.
Ik ben dus niet gediagnosticeerd. Mijn eigen vermoeden is dat ik een hoogbegaafde* Asperger ben.
(* Hoogbegaafd als in IQ>130; zelf vind ik dat ik slim ben, niet meer dan dat. Bij hoofbegaafdheid heb ik het beeld van misschien 1 op de 10.000 mensen en niet iets van 1 op de 50 (waar die grens door bijvoorbeeld Mensa getrokken wordt.).
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ecostyle Gazon AZ.. Topspul!![]()
http://www.ecostyle.nl/scripts/pf_product.asp?id=13
wel terustenquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Demise het volgende:
Oeps. En toen ging ik bijna een uur te laat naar bed.
Welterusten!
Wees niet zo strikt op de tijd. Het is notabene zaterdag.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Demise het volgende:
Welterusten!
Truste!quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Demise het volgende:
Welterusten!
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:48 schreef Demise het volgende:
Welterusten!
Vliegen is toch ook gewoon koningquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:54 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Welterusten, & droom maar niet te veel over vliegen
Het gaat over de levende soortquote:
hangt ervan af hoe je het beleefd...als ik zou kunnen vliegen..zou alles denk ik stukken makkelijker zijn voor mij.quote:
Haha, ik bedoel inderdaad vliegen in een vliegtuig. Wil niet voor niets bij de luchtmacht als piloot terechtkomen, maar weet niet of dat kan met PDD-NOS...quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe je het beleefd...als ik zou kunnen vliegen..zou alles denk ik stukken makkelijker zijn voor mij.
EN vliegen in een vliegtuig is leuk...opstijgen/dalen doet me denken aan de achtbanenwaar ik eigenlijk altijd wel bang voor was..vooral het idee dat mijn bril van mijn hoofd zou vliegen..dus deed ik mijn brilkoker+bril altijd in mijn zak en hield mijn zak dicht met mijn hand
De bril tijdelijk afzetten en in de koker doen kan ik nog enigszins volgen, maar de zak ook nog dichthouden met de hand gaat boven mijn voorstellingsvermogen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe je het beleefd...als ik zou kunnen vliegen..zou alles denk ik stukken makkelijker zijn voor mij.
EN vliegen in een vliegtuig is leuk...opstijgen/dalen doet me denken aan de achtbanenwaar ik eigenlijk altijd wel bang voor was..vooral het idee dat mijn bril van mijn hoofd zou vliegen..dus deed ik mijn brilkoker+bril altijd in mijn zak en hield mijn zak dicht met mijn hand
Ja, redelijk vaak wel ja. Maar dat is misschien meer persoonlijkheid.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe kan het toch zijn dat ik vannacht een onwerkelijk mooie droom had en vanavond me eigen zo klote voel? Vast niets met autisme te maken, maar het valt me zomaar op. Godallemachtig zeg.
Nee, dat heeft off course not met autisme te maken, maar hebben andere autistische mensen dat soms ook?
Probeer het uit je dossier te krijgen. Defensie schijt voor zo ongeveer elke afwijking in de broek. Echt alsof je niet een beetje gestoord moet zijn om voor een marktgewijs slecht loon, onder bizarre, wisselende omstandigheden, een hoop werk te doen, en ondertussen de hele tijd gecommaandeerd te worden. Met de zekerheid dat je pas op 33ste na een 10-15 jaar dienst te horen te krijgen of je wel of niet mag blijven.quote:Op zondag 11 april 2010 00:00 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad vliegen in een vliegtuig. Wil niet voor niets bij de luchtmacht als piloot terechtkomen, maar weet niet of dat kan met PDD-NOS...
Ik denk dat ieder mens dat weleens heeft. Of iemand nou autistisch, schizofreen of 'normaal' is.quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Hoe kan het toch zijn dat ik vannacht een onwerkelijk mooie droom had en vanavond me eigen zo klote voel? Vast niets met autisme te maken, maar het valt me zomaar op. Godallemachtig zeg.
Nee, dat heeft off course not met autisme te maken, maar hebben andere autistische mensen dat soms ook?
Ja, daar je wel een punt ja.quote:Op zondag 11 april 2010 00:06 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ja, redelijk vaak wel ja. Maar dat is misschien meer persoonlijkheid.
Ik zou zeggen stuur een anoniem mailtje met de vraag of dat kan, als je denkt tegen een evt. tengeslag te kunnenquote:Op zondag 11 april 2010 00:00 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel inderdaad vliegen in een vliegtuig. Wil niet voor niets bij de luchtmacht als piloot terechtkomen, maar weet niet of dat kan met PDD-NOS...
dat gebeurt als je een angsthaasje bentquote:Op zondag 11 april 2010 00:01 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De bril tijdelijk afzetten en in de koker doen kan ik nog enigszins volgen, maar de zak ook nog dichthouden met de hand gaat boven mijn voorstellingsvermogen.
ow..dat gevoel ken ik zo goed...quote:Op zondag 11 april 2010 00:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik heb die droom gehad omdat ik het de avond er voor heel leuk had in een café ( nee, niet dronken, maar écht leuk, zonder dronkenschap ) en ik zie werkelijk waar geen verband met vanavond. ( voor de avond was het trouwens nog niet het geval en vandaag is er niets bijzonders gebeurd.quote:Op zondag 11 april 2010 00:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens dat weleens heeft. Of iemand nou autistisch, schizofreen of 'normaal' is. Iedereen heeft dat weleens dus.
Zie jij een verband tussen de onwerkelijke droom en het klote voelen later?
Goh dat gevoel ken ik. Het komt gewoon helemaal uit het niets, en dan voelt het net of er niets in je romp is. Echt bizar, maar het is bij mij wel altijd weer opeens weg.quote:Op zondag 11 april 2010 00:12 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik heb die droom gehad omdat ik het de avond er voor heel leuk had in een café ( nee, niet dronken, maar écht leuk, zonder dronkenschap ) en ik zie werkelijk waar geen verband met vanavond. ( voor de avond was het trouwens nog niet het geval en vandaag is er niets bijzonders gebeurd.![]()
Het is alsof er een soort leegte van me heeft plaats gemaakt. Echt heel onwerkelijk gevoel. Een gevoel dat mij als het ware naar beneden gooit, in het diepe.![]()
En dat terwijl ik niets heb om me ongelukkig over te doelen.
Juist, exact dat gevoel. Alsof het hol is van binnen. Ik ben benieuwd of het bij mij ook opeens weggaat.quote:Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Goh dat gevoel ken ik. Het komt gewoon helemaal uit het niets, en dan voelt het net of er niets in je romp is. Echt bizar, maar het is bij mij wel altijd weer opeens weg.
Het ergste vind ik als je er mee op staat. Maar ik heb het meestal in de avond, en dan slaap ik her er weer af
Ja precies, dat heb ik best vaak.quote:Op zondag 11 april 2010 00:16 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Goh dat gevoel ken ik. Het komt gewoon helemaal uit het niets, en dan voelt het net of er niets in je romp is. Echt bizar, maar het is bij mij wel altijd weer opeens weg.
Het ergste vind ik als je er mee op staat. Maar ik heb het meestal in de avond, en dan slaap ik her er weer af
Het is gewoon bizar, zoals mensen het wel eens hebben over een zwaar gevoel, heb ik dan zo'n licht gevoel.quote:Op zondag 11 april 2010 00:21 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist, exact dat gevoel. Alsof het hol is van binnen. Ik ben benieuwd of het bij mij ook opeens weggaat.
Dat gevoel als je opstaat? Dan moet het nog erger zijn volgens mij.
Ike, hier een lotgenoot..ik zit met hetzelfde...soms voel ik me wel gigantisch zwaar...maar soms ook weer een veerjte..quote:Op zondag 11 april 2010 00:29 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar, zoals mensen het wel eens hebben over een zwaar gevoel, heb ik dan zo'n licht gevoel.
Ik wil dan ook opgeven, maar kan het niet. Ik zou ook niet weten wat ik moet opgeven, maar ben op dat soort momenten wel heel erg bezig met wat ik van mijn leven wil maken. En hoe ik dat denk te gaan doen.
Op zich zinvolle momenten maar op dat moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |