quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Anonymousz het volgende:
OP komt vanmiddag of begint van de avond
ik vind het geen gezicht. net of hij nodig naar de kapper moetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef M.irr het volgende:
Dusty is awesome met zijn weelderige bos haar
thanksquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben benieuwd, je maakt altijd leuke OP's
het is dat je het zegt anders was het mij niet opgevallen hahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Anonymousz het volgende:
welcome heb ik verkeerd getypd
ik kom er nu pas achter
ik ook nu pasquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:43 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
het is dat je het zegt anders was het mij niet opgevallen haha
Juist welquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef MiLalaa het volgende:
die krullen van Dustygeen gezicht, zonde
ik heb steeds het idee dat hij een pruik op heeft en dan die ongeschoren kop, bah!quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:05 schreef MiLalaa het volgende:
die krullen van Dustygeen gezicht, zonde
Ja ik dacht even dat de zoon van Bryan weer terug was...maar die is toch harstikke dood? Al weet je dat natuurlijk nooit bij ATWT!quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:04 schreef SeaOfLove het volgende:
michellee, dat is een andere bryan. de zoon van craig heette btw bryant volgens mij
ze heeft casey gedumptquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:53 schreef Michellee het volgende:
Omigod, ik heb wat afleveringen gemist maar die OP! Dusty is een Stenbeck? En met Emily? Ze was toch getrouwd??
zie mijn link vorige paginaquote:Op maandag 12 april 2010 08:38 schreef Koningin het volgende:
Goede OP.
Ik kan het zelf erg weinig zien op het moment, beetje vervelend tijdstip vind ik het.
Ik wist dus ook niet dat Dusty een Stenbeck was..........wie kan me even uitleggen hoe dat in elkaar zit???
Ja, Ja en Eensquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Koningin het volgende:
Dus Dusty's vader is de eigenlijke Stenbeck?
En Paul is geen Stenbeck dan?
Raar gedoe.
stenbeck is als baby verwisseld, met de vader van dusty, die eigenlijk dan een stenbeck was en die hele familielijn is van koninklijke bloed en stenbeck erfde al dat geld, wrs daarom een stenbeck geblevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:28 schreef Moja het volgende:
Hé, hoe kan dat nou, dus die vader van paul heeft altijd gefaked dat hij stenbeck zou zijn, why?
als ik de naam spencer hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Urnie het volgende:
Dusty mag er van mij nog heel lang in blijven.
En Spencer....Ik vind dat trouwens een jongensnaam. Steeds als ze het over Spencer hebben denk ik: wie is dat nou weer? O ja, die nieuwe meid.
Jaaa ik ook, krijg de link steeds niet gelegd met dat vrouwke dat ze bedoelen...quote:Op donderdag 15 april 2010 16:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ik de naam spencer hoor
moet gelijk aan the hills denken![]()
Ik kijk niet naar the hills. Is het daar wel een jongen?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jaaa ik ook, krijg de link steeds niet gelegd met dat vrouwke dat ze bedoelen...
jaquote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar the hills. Is het daar wel een jongen?
hier nog 1 haahquote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
the hillsspencer pratt
Jaja, ik ben bijna 35 en heb een the hills en the city verslaving
en een 80's pony.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
spencer heeft echt rare hamsterwangen trouwens
ik zat een beetje te twijfelenquote:
maar paul isquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk begin ik het best sneu voor Paul te vindenHij doet zo zn best en elke keer lukt het maar niet
Zn oren zijn iig weer bedektquote:
quote:
hihiquote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef purplerose het volgende:
Ik moet ook nog ff kwijt dat ik liberty's moeder goed bij Jack vindt passenShe grew on me
Neeeeeeeee dat gaat alleen maar voor 100000ste keer foutquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vind ik ook
als hij maar niet terug gaat naar carly
ze kan niet meer veranderen helaasquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
Neeeeeeeee dat gaat alleen maar voor 100000ste keer fout
Al vind ik wel dat Carly dr best doet om te veranderen
Uiteindelijk zal ze weer door omstandigheden terug bij af zijn jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze kan niet meer veranderen helaas
ze moet een andere man zoeken
iddquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ze weer door omstandigheden terug bij af zijn ja
Ze ziet wel nu zelf ook in dat het Jack nix wordt.
Idd dat maakt het alleen maar moeilijker voor iedereenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
idd
maar janet moet niet naar carly gaan om tips hoe ze jack terug kan krijgen
quote:
iedereen in oakdale is domquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd dat maakt het alleen maar moeilijker voor iedereen
Al waren ze gister natuurlijk gewoon stom bezig
Dat is idd wel waar anders blijf je je niet steeds stoten aan diezelfde steenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
iedereen in oakdale is dom![]()
vooral paul
ben je nieuw hier ik heb jou nooit eerder gezienquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:48 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is idd wel waar anders blijf je je niet steeds stoten aan diezelfde steen
Maarja, het kan niet anders he omdat ze anders geen verhaallijnen
Ja en neequote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben je nieuw hier ik heb jou nooit eerder gezien
wowquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja en neeZit al wat jaren op fok en lurkte stiekum in het topic wel eens mee
en ik kijk ATWT sinds me 14e of 15e ofzo
me too, vanaf mijn 14de. ik ben bijna 35quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:20 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja en neeZit al wat jaren op fok en lurkte stiekum in het topic wel eens mee
en ik kijk ATWT sinds me 14e of 15e ofzo
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:55 schreef SeaOfLove het volgende:
hoe irritant ik janet in het begin ook vond, zo leuk vind ik haar nu
Ik ben al 35 wordt zelfs dit jaar 36quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
me too, vanaf mijn 14de. ik ben bijna 35
bij vienna had ik precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 april 2010 12:33 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben al 35 wordt zelfs dit jaar 36![]()
Janet grew on me![]()
WTF.. heb jij serieus geen tv? dat komt ook niet vaak meer voor he..quote:Op donderdag 22 april 2010 05:07 schreef Seven. het volgende:
Ik heb het al zeker 5 jaar niet meer gezien. Nadeel van geen TV hebben.
Je zou verbaasd zijn hoe snel je daaraan went. Na een maand mis je het niet meer. Ik kan het betalen enzo, maar het hoeft gewoon niet zo nodig van mij. Ik kijk de series en films die ik echt wil zien online of ik download. De rest is onzin waarmee ik niet zo nodig geconfronteerd hoef te worden. Maar ATWT mocht ik toch graag zien als ik een dag ziek thuis zat.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:10 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
WTF.. heb jij serieus geen tv? dat komt ook niet vaak meer voor he..
Steeds meer juist hoor, dankzij internet. De televisie is een uitstervend medium.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:10 schreef xkellyyyyyy het volgende:
[..]
WTF.. heb jij serieus geen tv? dat komt ook niet vaak meer voor he..
Janet zegt ja pleasequote:
ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 06:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug in het spoilertopic gekeken en ik weet hoe het afloopt
*proestquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Stomme Carly met dr donald duck strakgetrokken bek.
Ze wist dat Jack een huwelijksaanzoek ging doen aan Janet, die daarvoor in Lakeview verwacht werd. Maar Janet krijgt net op dat moment last van galbulten in haar gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Jack is ook echt te dom om Janet nu al ten huwelijk te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2010 11:37:56 ]
Ik vind ze leuk samenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Die zin kun je ook al voor het woord "om" beëindigen en dan heb je nog gelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
toen al die aanzoeken voorbij kwamen zag je bij die eerste dat ze nog een lekker rond gezicht had, bij het 2e aanzoek dacht ik al "zo dies afgevallen" maar ze ziet er nu nog magerderder uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Stomme Carly met dr donald duck strakgetrokken bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen tvp hier
Janet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen tvp hier
Janet![]()
![]()
En dat is erg omdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk omdat ze Janet niet zo leuk vindt.quote:
hehe nicequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:24 schreef SeaOfLove het volgende:
whehe emily die door dusty wordt gedumpt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik denk omdat ze Janet niet zo leuk vindt.
Ik ook niet zo trouwens, vind Carly veel cooler!!!
Paul heeft haar ingehuurd denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
Waar kwam die dolle waarzegster nou weer ineens vandaan? ;')
met aaron erachteraan, jezus wat een slappe zak zeg....ik zou hem zo graag eens kwaad willen zien!!!!!!!!!!! suflulquote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef Moja het volgende:
Jemig, wat een kneus is Paul ook. Van mij mogen hij en Meg samen weg uit de serie.
Katie dan ook wegquote:Op woensdag 28 april 2010 18:03 schreef SeaOfLove het volgende:
doe brad dan ook maar weg danik heb zowaar sympathie voor katie
hehe niet boos wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 18:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
katie wordt niet begrepen door haar sukkel van een man jah
nah, ben eerder verbaasd dat ik t voor katie opneemquote:
volgens mij heeft hij alternative motives...quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
ieuw lucinda en die gladbak aant zoenen
ja dat zei ik gelijk al toen hij voor t eerst de serie inkwamquote:Op donderdag 29 april 2010 17:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij alternative motives...
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Van die Luke zou ik inderdaad een homohater worden. En dat terwijl ik zelf op mannen val.
walgelijke janknicht
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Van die Luke zou ik inderdaad een homohater worden. En dat terwijl ik zelf op mannen val.
walgelijke janknicht
Luke is idd een jankwijfquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
walgelijke janknicht
lekker wijf is hetquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef timmmmm het volgende:
walgelijke janknicht
Wel geinigquote:
ze zijn nog steeds op zoek naar een zenderquote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef sherezade het volgende:
is er inmiddels al bekend of het al gelukt is om atwt onder een andere zender te brengen????
of gaat nu echt de stekker eruit??? ik heb er niets meer over gehoord namelijk maar ze zouden in onderhandeling zijn met enkele tv-stations
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds op zoek naar een zender
dat zeggen ze elke maand![]()
dat zeiden ze al sinds decemberquote:Op zondag 2 mei 2010 19:15 schreef sherezade het volgende:
[..]
pfffik hoop echt dat er een oplossing voor komt.......zou echt jammer zijn het is de enige serie wat ik volg
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat zeiden ze al sinds december![]()
Het is nu mei![]()
de laatste opname(s) is in june/juli
ik vertrouw ze niet meer
Maar zeiden ookquote:Op zondag 2 mei 2010 19:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
snap er geen hol van, deze serie word in zoveel landen uitgezonden en dan krijgen ze het niet voor elkaar om het bij een andere zender onder te brengen...
de amerikaanse fans bellen elke dagquote:Op zondag 2 mei 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
tja...en op het internet vind je ook geen info of een laatste update mbt de onderhandelingen
we worden dus aan het lijntje gehoudenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de amerikaanse fans bellen elke dag
producers zeggen: we zijn op zoek naar zender bla bla bla
ze zeggen alleen maar hetzelfde
dat denk ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
we worden dus aan het lijntje gehouden
Ja, vanaf het begin in 1956 heeft ze die rol gespeeld. Ze heeft het "wereldrecord" langst gespeelde karakter in een tv serie.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:39 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt oud geworden in die serie
Ik dacht altijd dat die uit de Bold & The Beautifull dat was, die zag ik laatst weer en leek wel tach-tigquote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, vanaf het begin in 1956 heeft ze die rol gespeeld. Ze heeft het "wereldrecord" langst gespeelde karakter in een tv serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door timmmmm op 05-05-2010 09:02:38 ]
Dan nog. We hebben het over wat er hier gebeurd is. Is het nog niet gebeurd, zoals waar jij het over had, is het een spoiler. Dan graag spoilertags gebruiken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:56 schreef sherezade het volgende:
why? dat kan iedereen zelf ook wel invullen er heeft nog nooit een huwelijk lang stand gehouden in atwt... bovendien heb ik verder geen informatie hier neergezet en ben niet in details getreden
quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:56 schreef sherezade het volgende:
why? dat kan iedereen zelf ook wel invullen er heeft nog nooit een huwelijk lang stand gehouden in atwt... bovendien heb ik verder geen informatie hier neergezet en ben niet in details getreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spencer![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Sk00p op 05-05-2010 17:15:24 ]Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
en hamsterwangetjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:43 schreef Moja het volgende:
Wat een kreng die spencer. En ze heeft een eendenbek.
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar idd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
wat zou nou eigenljik de bedoeling zijn met die rooie en dusty...ben benieuwd..
Hahah ik vind Sage juist echt briljantquote:
mbt tot recasts, niet echte verhaallijn spoilers:quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg wurgneigingen van die SageSowieso moeten ze de kinderen eens wat beter casten. Bij de vorige Parker moest ik al een beetje overgeven in mijn mond, en met die JJ ging dat over in ongegeneerde braakpartijen.
En nu die Sage en dat bolle kutkind van Lilly. Het is echt gewoon tenenkrommend.
De nieuwe Parker is wel tof trouwens, een van de weinige goede castings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Zo dat is wel erg intens!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik krijg wurgneigingen van die SageSowieso moeten ze de kinderen eens wat beter casten. Bij de vorige Parker moest ik al een beetje overgeven in mijn mond, en met die JJ ging dat over in ongegeneerde braakpartijen.
En nu die Sage en dat bolle kutkind van Lilly. Het is echt gewoon tenenkrommend.
Alle kinderen van Lily, want Luke is ook echt een huilie geworden zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:29 schreef Moja het volgende:
[..]
Over dat bolle kutkind van Lily ben ik het wel eens ja, bij elk meningsverschil tussen Holden en Lily staat zij weer te huilebalken of ze gaan scheidenSowieso al die kinderen van Lily en Holden zijn allemaal zo zoetsappig.
ATWT haalt nou eenmaal de bittere huisvrouw in me naar boven. En het zijn niet de recasts, ja, ook, maar die zet ik zelf al weg als "ik ben anders gewend", het zijn de casts van die kinderen die echt bedroevend slecht zijn. Dat anorexiakind, die JJ die zo verschrikkelijk nep om zijn mams aan het janken was, de I-see-dead-peopleParker, die zeikSage, dáár klaag ik over. Allemaal van bedroevend niveau. Ik kan me niet voorstellen dat er nergens in de US kindjes rondlopen die kunnen acteren en niet zó'n schijnheilig gezicht hebben dat je haast hoopt dat Maddies serialkillerzus terugkomt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:38 schreef Croli het volgende:
Zo wat kunnen jullie afzeikend zijn zeg! Phoe,
Ik denk dat veel gewoon gewend zijn aan de eerste die ze zien in de serie, als die dan ge-recast word ga je vergelijken en is de eerste altijd de betere/leukere.
Als je een beetje daar door heen kijkt zijn de meeste recasts ook best leuk. Zeg ik de meeste want er zitten idd soms wel vage tussen
dat bolle kutkindquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:56 schreef timmmmm het volgende:
ok thanks,quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:10 schreef Rebbedebje het volgende:
Met Brad bedoel je?
Hij kwam (weer) de kamer van dat lelijke mens binnen en die lag op bed. Heel stil.
Oftewel de cliffhangersvraag was, is ze dood?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem het elke dag op en kijk terug.. zit nu bij 16 april ofzo. maar die Spencer lijkt op een éénd!!! Echt!!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nou nou, niet overdrijvenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat bolle kutkind![]()
![]()
![]()
ja dat kind is echt een gedrocht,,,,veel te dik ook
Van mij mag ze snel verdwijnen. Ben benieuwd wat ze nou weer van plan isquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ok thanks,
wat een achterlijk wijf trouwens
als je het wilt weten kun je even op de fansite kijken van atwtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:18 schreef Moja het volgende:
Heeft Spencer zichzelf nou van kant gemaakt alleen om Brad een lesje te leren? Vaag...
maar wie heeft haar vermoordquote:
ik vrees van welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
boeiend zolang ze maar niet netals sophie als geest terugkomt
jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:48 schreef purplerose het volgende:
Hebben jullie trouwens al gezien dat de oude casey nu in the vampire diaries speelt?
Wist je dat dan niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Anonymousz het volgende:
-Wat ik al zei: Welcome back Dusty Donovan Stenbeck![]()
- Ja Dusty is een Stenbeck![]()
eerst nietquote:
je kijkt ook naar ATWTquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tís anders toch wel vrij oud nieuws, haha
Ik volg het al 19 jaar, toen ik mijn vriend 15 jaar terug leerde kennen wist hij niet eens wat het was, vervolgens zuchtte hij als het kwam en nu zegt hij: atwt begint: aanzetten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kijkt ook naar ATWT![]()
mannen die naar atwt kijken
idd mannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik volg het al 19 jaar, toen ik mijn vriend 15 jaar terug leerde kennen wist hij niet eens wat het was, vervolgens zuchtte hij als het kwam en nu zegt hij: atwt begint: aanzetten!
Pffff........mannen!
ik denk de 2equote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hey, zou Spencer wel echt dood zijn?![]()
Of zou ze weggelopen zijn uit het mortuarium
(beetje actie ala Dusty....)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
gatverrrrrrrdamme wat een kut kreng die sageze heeft het goed opgepikt van carly
En wat betreft schijnheiligheid is ze dubbel erfelijk belastquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
gatverrrrrrrdamme wat een kut kreng die sageze heeft het goed opgepikt van carly
Het zat me ff heul hoogquote:
terecht dat je boos wasquote:
Ja, klopt. Ik vind haar een van de beste actrices uit de serie, gewoon jammer als ze een aflevering niet meespeelt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef sherezade het volgende:
Carly is wel een van de weinige die altijd wel blijft boeien in de serie, of je haar nu haat of liefhebt...![]()
in tegenstelling tot andere spelers zoals : lily, Holden
, Aaron
, Susan
daar ben ik wel mee eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:31 schreef sherezade het volgende:
ja ze zorgt wel altijd voor sensatie in de serie, ik denk als zij eruit was dat het een saaie boel zou zijn.....
ja ze speelt het wel goed haha, beter als die volgevreten bossebol Faith, dat snel die recasting voor haar in de plaats komtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
shit je was voor mequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef vencodark het volgende:
Schijnheilige kut Carly. Tegen Janet zeggen: "wat voor moeder ben je?" (omdat ze Liberty keer een tik heeft gegeven). Terwijl Carly ooit haar liefde Simon achterna ging en haar kinders in de steek liet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind haar een van de beste actrices uit de serie, gewoon jammer als ze een aflevering niet meespeelt.
wat ik wel jammer vindt van Janet dat ze veel praatquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:18 schreef Kaat38 het volgende:
Heb genoten anders van dat 'duivelskind', je zal maar ongewenst zo'n stiefmoeder krijgen.
En ik walg van Jack, pardon? Hoezo moet Carly haar excuses maken aan die takkentrol???
Carly heeft notabene ook haar best gedaan om Jack het geluk te gunnen, oké, ze deed nog 1 poging maar dat mag
Krijg er wat van als mensen opdringen om iemand 'aardig' te vinden.
Ik vind Janet een hysterische kip met haar kokkerelletjes en gedweep.............gruwel!
Had ik al gezegd dat ik Janet niet moet?
ook als ze iemand vermoordquote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:40 schreef Sk00p het volgende:
Luke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kneus zeg.. Ik baal nu al van die JosieSlecht acteerwerk vooral.
Carly blijft geweldig maakt niet uit wat ze doet
Word!quote:
Janetquote:
quote:
Nou mooi niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef NouMooiNiet het volgende:C
A
R
L
Y
![]()
WAT ze ook zegt of doet, Carly rules the ATWT!!!
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:46 schreef NouMooiNiet het volgende:C
A
R
L
Y
![]()
WAT ze ook zegt of doet, Carly rules the ATWT!!!
Carly is a slut.quote:
Whehehe......quote:
* meedoetquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha toch nog een hele hoop mede Carly fans!!! Ze is echt COOL!!!
en dr jankkop en haar stink lasagnequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja en janet met haar mega dijen...zo heeft iedereen wel wat he
Yeayah.....quote:
wat een huillie hequote:
Ik vraag me nog steeds af of het vroeger geen vrouw wasquote:
ja idd hij gedraagt als een wijfquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het vroeger geen vrouw was
Die heeft Luke ook al gekustquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef vencodark het volgende:
Ooh, dat is naar. En die kerel die met haar wilt trouwen, is zeker niet te vertrouwen?
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:41 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Die heeft Luke ook al gekustterwijl hij net 1 dag ofzo met Lucinda getrouwd was.
(vond hem ook wel érg geïnteresseerd in Luke al de hele tijd)
Indeed very strangequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |