eerst nietquote:
je kijkt ook naar ATWTquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tís anders toch wel vrij oud nieuws, haha
Ik volg het al 19 jaar, toen ik mijn vriend 15 jaar terug leerde kennen wist hij niet eens wat het was, vervolgens zuchtte hij als het kwam en nu zegt hij: atwt begint: aanzetten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kijkt ook naar ATWT![]()
mannen die naar atwt kijken
idd mannenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik volg het al 19 jaar, toen ik mijn vriend 15 jaar terug leerde kennen wist hij niet eens wat het was, vervolgens zuchtte hij als het kwam en nu zegt hij: atwt begint: aanzetten!
Pffff........mannen!
ik denk de 2equote:Op woensdag 12 mei 2010 18:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hey, zou Spencer wel echt dood zijn?![]()
Of zou ze weggelopen zijn uit het mortuarium
(beetje actie ala Dusty....)
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
gatverrrrrrrdamme wat een kut kreng die sageze heeft het goed opgepikt van carly
En wat betreft schijnheiligheid is ze dubbel erfelijk belastquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
gatverrrrrrrdamme wat een kut kreng die sageze heeft het goed opgepikt van carly
Het zat me ff heul hoogquote:
terecht dat je boos wasquote:
Ja, klopt. Ik vind haar een van de beste actrices uit de serie, gewoon jammer als ze een aflevering niet meespeelt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef sherezade het volgende:
Carly is wel een van de weinige die altijd wel blijft boeien in de serie, of je haar nu haat of liefhebt...![]()
in tegenstelling tot andere spelers zoals : lily, Holden
, Aaron
, Susan
daar ben ik wel mee eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:31 schreef sherezade het volgende:
ja ze zorgt wel altijd voor sensatie in de serie, ik denk als zij eruit was dat het een saaie boel zou zijn.....
ja ze speelt het wel goed haha, beter als die volgevreten bossebol Faith, dat snel die recasting voor haar in de plaats komtquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef purplerose het volgende:
shit je was voor mequote:Op woensdag 12 mei 2010 23:04 schreef vencodark het volgende:
Schijnheilige kut Carly. Tegen Janet zeggen: "wat voor moeder ben je?" (omdat ze Liberty keer een tik heeft gegeven). Terwijl Carly ooit haar liefde Simon achterna ging en haar kinders in de steek liet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:27 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind haar een van de beste actrices uit de serie, gewoon jammer als ze een aflevering niet meespeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |