abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80159671
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, maar jij bent echt niet goed bij je hoofd. Helemaal de zin: 'omdat sommige het beter hebben dan oorspronkelijke Nederlanders...' Wat is dat nou voor een gelul? Het is ook nooit goed. De een loopt te zeiken dat allochtonen allemaal in de bijstand zitten. En nu zeik jij dat er allochtonen zijn die het beter hebben. Kom op zeg.

Had je goddomme maar beter je best moeten doen op school.
Bedankt voor jouw agressieve en "genuanceerde" reaktie, weet ik meteen in welke hoek ik jou moet plaatsen. Waarschijnlijk ben jij zo'n stinkende extreemlinkse AntiFa kraker die geen nuances kent tussen verschillende soorten rechts en al begint te koken als iemand slechts naar allochtonen wijst.

Om even op je geraaskal in te gaan. Je bent wel heel naief om succes gelijk te schakelen met wel/niet je best doen op school. Dit bevestigt dat je inderdaad moeite hebt met nuances. Tip: gebruik je hersenen wat meer, nu zet je jezelf alleen maar te kijk als een dom antifa type.

[ Bericht 0% gewijzigd door tennisarm op 10-04-2010 14:57:40 ]
pi_80159799
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:51 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Bedankt voor jouw agressieve en "genuanceerde" reaktie, weet ik meteen in welke hoek ik jou moet plaatsen. Waarschijnlijk ben jij zo'n stinkende extreemlinkse AntiFa kraker die geen nuances kent tussen verschillende soorten rechts en al begint te koken als iemand slechts naar allochtonen wijst.

Om even op je geraaskal in te gaan. Je bent wel heel naief om succes gelijk te schakelen met wel/niet je best doen op school. Dit bevestigt dat je inderdaad moeite hebt met nuances. Tip: gebruik je hersenen wat meer, nu zet je jezelf alleen maar te kijk als een dom antifa type.
Grappig uithalen naar mijn gebrek aan nuance en vervolgens mijn persoon aanwijzen als een antifa-type. Er is niks mis met de rechterzijde van het politieke spectrum. Dat geldt echter niet voor extreem-rechts (de vorm die jij aanhaalt). En dan doel ik niet alleen op de avresje jegens vreemdelingen. Extreem-rechts staat voor een agressieve, dictoriale maatschappij. Daar moet ik niets van hebben.

Succes is niet enkel afhankelijk van school. Je hebt succes vooral in eigen hand. Ik ken schilders die bakken met geld verdienen. Daar hebben zij hard voor geknokt. Ik heb lang op school gezeten en mag niet klagen over mijn salaris. Dus nogmaals; wijzen naar anderen om je eigen falen te verklaren is buitengewoon zwak.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:20:42 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80160288
sommige mensen beseffen nog niet dat de massaverhuizing hoe dan ook gestopt dient te worden. het ging vanuit wanhoop, maar nu wordt het bedreigend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80160737
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Grappig uithalen naar mijn gebrek aan nuance en vervolgens mijn persoon aanwijzen als een antifa-type. Er is niks mis met de rechterzijde van het politieke spectrum. Dat geldt echter niet voor extreem-rechts (de vorm die jij aanhaalt). En dan doel ik niet alleen op de avresje jegens vreemdelingen. Extreem-rechts staat voor een agressieve, dictoriale maatschappij. Daar moet ik niets van hebben.
Zolang die agressie alleen gericht is naar criminelen en overlastveroorzakers zie ik het probleem niet zo.
quote:
Succes is niet enkel afhankelijk van school. Je hebt succes vooral in eigen hand. Ik ken schilders die bakken met geld verdienen. Daar hebben zij hard voor geknokt. Ik heb lang op school gezeten en mag niet klagen over mijn salaris. Dus nogmaals; wijzen naar anderen om je eigen falen te verklaren is buitengewoon zwak.
Als links persoon zou je moeten weten dat er genoeg hardwerkende en slimme mensen zijn die financieel slechter hebben getroffen dan anderen. Dat steekt. Als die andere persoon dan ook nog een stuk dommer is dan steekt dat nog meer. Als ze dan ook nog allochtoon zijn en autochtonen de loef afsteken dankzij meer geluk dan moet je niet verbaasd zijn als die autochtoon opschuift richting extreemrechts.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:46:33 #130
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80161037
De vraag die ik nu stel:

Zal Jobbik de verwachtingen van haar kiezers grotendeels kunnen behartigen?
pi_80176875
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hongaren zijn geen Turken.
Nee, het zijn geen Turken. Er bestaat wel een verwantschap in de zin van broedervolk in het verleden..
Leipe shit ouwe
pi_80176980
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Nee, het zijn geen Turken. Er bestaat wel een verwantschap in de zin van broedervolk in het verleden..
De talen lijken wel op elkaar. Net zoals Fins en Turks bijvoorbeeld overeenkomsten hebben (dat zuig ik niet uit mijn duim, dat zijn de 'Fins-Oegrische talen')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fins-Oegrische_talen
  zondag 11 april 2010 @ 02:00:55 #133
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_80177356
quote:
Op zondag 11 april 2010 02:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Marokkanen in NL = Roma in Hongarije
mag jij wel generalieseren
romas zijn grote maffia bende ik zie marokkanen geen maffia na doen
pi_80177426
quote:
Op zondag 11 april 2010 02:40 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

mag jij wel generalieseren
romas zijn grote maffia bende ik zie marokkanen geen maffia na doen
Oh nee? Dan moet je eens verliefd worden op een van hun zussen.

Laat je maar besnijden of het komt er niet van. Overigens hebben de meeste Marokkanen wel ergens een handeltje in het zwart. Dat kan in de drugs zijn of via een woning in Marokko.

Ze zijn namelijk ook niet achterlijk.
pi_80177809
In oosteuropa leeft 'extreem rechts' massaal, en echt niet underground ofzo - is mijn ervaring

ik denk dat het er weer tijd voor is omdat het te lang onderdrukt is geweest terwijl bepaalde volken trauma's en pijnpunten nog lang niet hadden verwerkt - en het zal blijven terugkomen totdat er door politici eerlijker tav extreemrechts-gerelateerde thema's wordt gecommuniceerd denk ik
Jusqu'ici tout va bien...
pi_80178182
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:09 schreef tennisarm het volgende:
Alleen al hun aanwezigheid kan irriteren, bv. omdat sommigen het beter hebben dan oorspronkelijke Nederlanders die dit land hebben opgebouwd, omdat ze de taal niet spreken, omdat ze hun eigen normen en waarden willen opleggen, omdat ze ondankbaar zijn, omdat ze mij als autochtoon niet respecteren terwijl ze hier in feite te gast zijn enz.
Wat nu als ik als geboren en getogen Nederlander met Nederlandse ouders samen met een boel andere autochtonen een heel raar geloof ga beginnen en een cultuur die totaal niet op de Nederlandse lijkt. Moet ik dan ook weg?
pi_80178245
quote:
Op zondag 11 april 2010 04:30 schreef Manono het volgende:
In oosteuropa leeft 'extreem rechts' massaal, en echt niet underground ofzo - is mijn ervaring

ik denk dat het er weer tijd voor is omdat het te lang onderdrukt is geweest terwijl bepaalde volken trauma's en pijnpunten nog lang niet hadden verwerkt - en het zal blijven terugkomen totdat er door politici eerlijker tav extreemrechts-gerelateerde thema's wordt gecommuniceerd denk ik
Jonestown is al een paar jaar leeg. Niemand die je tegenhoudt.
pi_80178300
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jonestown is al een paar jaar leeg. Niemand die je tegenhoudt.
wat bedoel je?
pi_80180479
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:33 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat bedoel je?
Dit denk ik:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonestown
pi_80181164
quote:
Op zondag 11 april 2010 07:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wat nu als ik als geboren en getogen Nederlander met Nederlandse ouders samen met een boel andere autochtonen een heel raar geloof ga beginnen en een cultuur die totaal niet op de Nederlandse lijkt. Moet ik dan ook weg?
Ik begrijp niet waarom je deze vraag stelt.

Net als de meeste mensen (jij ook neem ik aan) wens ik iedereen weg die me irriteert, welke afkomst ze ook hebben.

Alleen irritante autochtonen "terugsturen" gaat nou eenmaal niet.
pi_80182996
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:01 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Net als de meeste mensen (jij ook neem ik aan) wens ik iedereen weg die me irriteert, welke afkomst ze ook hebben.

Je houdt er nogal een fascistisch denkbeel op na. Iedereen wegsturen die jou niet aanstaat, slaat natuurlijk nergens op. Of het nou alloch- of autochtonen zijn. De wereld draait namelijk niet om jou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80183117
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

wat een bullshit
5caring motherfuckers like stephen king flicks
  zondag 11 april 2010 @ 13:15:01 #144
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80183150
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 10:47 schreef Amos_ het volgende:
Het is op zijn minst opmerkelijk te noemen dat een aversie tegen massa-immigratie (onder andere) in zoveel landen speelt tegenwoordig, nietwaar?

Zonder meteen weer voor racist uitgemaakt te willen worden stel ik toch de vraag Wat zou hier ten grondslag aan liggen? Dat is veel interessanter dan de symptoombestrijding (voor iets wat misschien niet eens een direct probleem hoeft te zijn) vanuit extreem-rechts.
Het artikel in de OP heeft het over meerdere landen waar 'extreem-rechts', ook wel door sommige als 'protest-partijen' benoemd, in opkomst is. Het politieke systeem ligt hieraan denk ik voor een deel ten grondslag, niet alleen 'de problemen' op zich. In Duitsland heb je bijvoorbeeld helemaal geen Geert Wilders achtig persoon. En dat heeft niet zo heel veel met de geschiedenis te maken. In Scandinavië is dit hetzelfde verhaal, terwijl de onvrede, voor zover die er is, in Nederland, Duitsland en Scandinavië ongeveer hetzelfde is.

In die landen is het simpelweg lastiger om een protestpartij op te richten. Dat heeft zijn gevolgen. In Nederland kan elke pedofiel zijn politieke partij opzetten. En dat gebeurt dan ook.

Nu weet ik niet zo heel veel van Hongarije, maar ik heb wel gehoord van de grote problemen met de zigeuners. Ook lijkt corruptie een probleem te zijn. Met zulk soort problemen gaan mensen dan op zoek naar een andere partij, denk ik. In dit geval Jobbik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bowlingbal op 11-04-2010 13:27:14 ]
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80183709
quote:
Op zondag 11 april 2010 11:30 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Dit denk ik:

http://en.wikipedia.org/wiki/Jonestown
dat begrijp ik, maar wat wil ze er mee zeggen
pi_80183728
quote:
Op zondag 11 april 2010 12:01 schreef tennisarm het volgende:

[..]

Je kan me toch verbannen?

En nee: ik wens niet iedereen "weg" die me irriteert. Zo werkt een rechtstaat nou eenmaal niet, het is niet vrijheid van meningsuiting voor mij alleen.
pi_80184514
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik lig in een deuk van die zogenaamde Hongarijekenners hier.

Er zijn maar enkele users die het begrepen hebben,

Dit is tevens een TVP omdat ik het gewoon leuk vind hoe Nederlanders reageren op berichten die H. alleen maar van vakantie of horen zeggen kennen.
Ik lig in een deuk van die Hongarije-fans hier.
Zelf zijn Hongaren in grote getale in de vijftiger jaren naar NL gekomen, maar nu moet de deur voor de andere buitenlanders dicht.
Als je de gemiddelde Nederlander zou vragen: Noem eens verschillen tussen een Hongaar, een Roemeen, een Roma of een Turk, dan zal hij waarschijnlijk zijn schouders ophalen en zeggen: Weet ik veel, ik heb 't niet zo op die buitenlanders.
Het is natuurlijk logisch dat iemand die Hongaar is of iets met Hongarije heeft van woede gaat koken en uitlegt waarom je een Hongaar, die samen met de Oostenrijkers tot de Habsburgse Übermenschen horen niet mag verwarren met die Untermenschen als die pseudo-Romaanse Roemenen en Slavische Bulgaren. En al helemaal niet met moslims (hè Nikita).
De Roemenen en Bulgaren willen natuurlijk ook niet bij de Turken, lees Moslims, horen.
En zo zie je het verschijnsel dat een volk zich extra wil afzetten tegen het volk waar zij door een objectieve buitenstaander mee op één lijn wordt gezet.
Het is allemaal één pot nat. Uiteindelijk stammen we allemaal van dezelfde oermoeder af.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 11 april 2010 @ 14:05:10 #148
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80184532
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:15 schreef Bowlingbal het volgende:

. In Scandinavië is dit hetzelfde verhaal, terwijl de onvrede, voor zover die er is, in Nederland, Duitsland en Scandinavië ongeveer hetzelfde is.
In Scandinavië heb je dergelijke partijen wel degelijk. In Denemarken is er de Dansk Folkeparti van Pia Kjaersgaard, die een centrumrechtse minderheidsregering gedoogsteun geeft. In Zweden gaan de Sverigedemokraterna waarschijnlijk de kiesdrempel van 4% overschrijden bij de verkiezingen later dit jaar. In Finland de partij Perussuomalaiset (Ware Finnen), die 10% behaalden bij de Europese verkiezingen van vorig jaar. In Noorwegen de minder extreme, maar nog steeds rechtspopulistische Fremskrittspartiet (Vooruitgangspartij), die anti-immigratieleuzen combineren met liberalere standpunten die inmiddels de tweede partij is.
pi_80186064
Een logisch gevolg van de weigering van "fatsoenlijke" partijen om iets aan de bestaande problemen te doen. Niet netjes, wel begrijpelijk.

Oh en zigeuners zijn tuig. Worden niet voor niets al 500 jaar uitgekotst overal in Europa.

Het Nederlands-Marokkaanse straattuig zijn engelen vergeleken bij zigeuners.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80186556
quote:
Op zondag 11 april 2010 14:54 schreef El_Matador het volgende:
Een logisch gevolg van de weigering van "fatsoenlijke" partijen om iets aan de bestaande problemen te doen. Niet netjes, wel begrijpelijk.

Oh en zigeuners zijn tuig. Worden niet voor niets al 500 jaar uitgekotst overal in Europa.

Het Nederlands-Marokkaanse straattuig zijn engelen vergeleken bij zigeuners.
iedere individuele zigeuner is tuig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')