abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80370499
quote:
Op donderdag 15 april 2010 21:02 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Wat een bullshit, je overwaarde bijlenen voor coinsumptief gebruik is niet aftrekbaar dus heus niet interessant, kan je bijna net zo goed gewoon lenen (iets rentevoordeel ivm onderpand).
Mijn halve familie baadde de afgelopen 10 jaar in virtuele luxe door die overwaarde. Iets met onderpand inderdaad, zover kom je dan nog wel.

Iemand die 4 jaar geleden met 3 ton "overwaarde" aan kwam zetten, kreeg ongeveer elk artikel, van boot tot bijvrouw, geleased.

Overigens is je overwaarde bijlenen voor consumptief gebruik weldegelijk heel erg interessant. Sla daar de renteverschillen maar eens op na tussen hypotheken en PL's.
quote:
Maargoed blijf lekker haten joh.

Man man man maak je toch niet zo druk joh en lach eens een keer om jezelf. Dat doe ik namelijk ook.
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je zelf niet googlen om je punt te maken?
pi_80370945
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:45 schreef veterdiploma het volgende:
Man man man maak je toch niet zo druk joh en lach eens een keer om jezelf. Dat doe ik namelijk ook.
delen van vreugde is dubbel plezier!
pi_80371044
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:20 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Toen wij ons huidige huis kochten hebben we ook primair naar de wijk gekeken.

Ons wensenlijstje was:

- Frisse buurt (geen grauwe jaren 70 woning)
- Gemengde bouw (eensgezinswoningen + 2 onder een kap + vrijstaand)
- Weinig tot geen huurwoningen
- Geen allochtonen in de buurt
- Korte afstand van alle voorzieningen.

Gelukkig hebben we alles kunnen realiseren en wonen we nu in een heerlijke omgeving

Het is trouwens treurig om te zien dat het enigste rijtje met huurwoningen meteen al aan het verpauperen is. Onkruid staat in vele tuinen meters hoog, winkelwagen karretjes in de achtertuinen, schotels op het dak. Kortom het is er al één grote klere zooi. Gelukkig zijn het slechts 10 woningen die 300 meter verderop in de straat staan.
Hmmm ben je wel zo zeker van dat eerste dikgedrukte? Ik zou toch maar even kijken op de allochtoon-o-meter!
pi_80371157
http://crackshackormansion.com/

Het is natuurlijk wachten totdat iemand een vergelijkbare site begint voor de Nederlandse markt.
pi_80371277
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 01:45 schreef veterdiploma het volgende:

Iemand die 4 jaar geleden met 3 ton "overwaarde" aan kwam zetten, kreeg ongeveer elk artikel, van boot tot bijvrouw, geleased.

Overigens is je overwaarde bijlenen voor consumptief gebruik weldegelijk heel erg interessant. Sla daar de renteverschillen maar eens op na tussen hypotheken en PL's.
Wat te denken van al die typjes die eerst vallen voor een mocro met dikke gouden ketting, die vielen later als een baksteen voor een vrijgezel met overwaarde, zie je de parallellen

quote:

Raaazmm
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80371304
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 05:29 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Hmmm ben je wel zo zeker van dat eerste dikgedrukte? Ik zou toch maar even kijken op de allochtoon-o-meter!
Mijn wijk doet 6,7% niet westelijke allochtoon, 'DE' volksbuurt van A'foort doet 9,8%.
I'll sing you a lullaby.
pi_80371326
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 06:46 schreef veterdiploma het volgende:
http://crackshackormansion.com/

Het is natuurlijk wachten totdat iemand een vergelijkbare site begint voor de Nederlandse markt.
Certified crack shack
I'll sing you a lullaby.
pi_80372042
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 07:17 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat te denken van al die typjes die eerst vallen voor een mocro met dikke gouden ketting, die vielen later als een baksteen voor een vrijgezel met overwaarde, zie je de parallellen
Zeker! Overwaarde gold op een gegeven moment als een absolute anita-magnet. Al was je als man nog zo lelijk, laagopgeleid of anderszins afstotelijk, even pochen met je "overwaarde" in de kroeg of bij het korfbal en de "dames" kwamen op je af als vliegen op de stront.

Momenteel geldt huizenbezit natuurlijk als één van de grootste afknappers voor dergelijke dames, die nu eenmaal een feilloos onderscheid kunnen maken tussen zogenaamde winners en losers. Voor minder aantrekkelijke vrijgezelle mannen zonder overwaarde, zoals ikzelf, is deze crisis waarschijnlijk de laatste en enige mogelijkheid om als Nederlands ingezetene nog aan de vrouw te geraken. Importeren mag namelijk ook al niet meer.
pi_80372419
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:26 schreef veterdiploma het volgende:
Importeren mag namelijk ook al niet meer.
Dan is je inkomen te laag
pi_80372516
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan is je inkomen te laag
Klopt! Ik verdien m'n geld namelijk op een eerlijke manier.
pi_80372735
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:52 schreef veterdiploma het volgende:

Wie niet?

Alleen sommige hebben wat beter betaalde banen.
pi_80372842
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wie niet?
Dat je dat nog moet vragen...
quote:
Maarja, die hebben dan vaak ook weer een eigen koophuis met bijbehorende tophypotheek. En da's in deze tijden toch een smetje op het overigens verder onbesmet blazoen. Nu zullen zij hun partner dus in het buitenland moeten zoeken. Eigenlijk is het gewoon stuivertje verwisselen.
pi_80373191
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 08:52 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Respect
I'll sing you a lullaby.
pi_80373214
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wie niet?

Ik kan wel een lijstje maken met 'beroepen' die legaal zijn maar op moreel vlak grenzen aan het criminele.
I'll sing you a lullaby.
pi_80373514
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 07:23 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mijn wijk doet 6,7% niet westelijke allochtoon, 'DE' volksbuurt van A'foort doet 9,8%.
Ah jij komt ook uit Amersfoort? Ik neem aan dat je het Soesterkwartier bedoelt? Ik denk dat er andere wijken zijn waar er meer wonen In 'DE' volksbuurt moet je meer zoeken naar 'kampachtig volk', maar ik denk dat het cbs daar geen gegevens van heeft...
pi_80373578
Van de FP"
quote:
Bijna de helft van de woningcorporaties kijkt bij het toewijzen van een huurwoning niet naar het inkomen. Dat blijkt volgens het Financieele Dagblad uit een inventarisatie van adviesbureau Van Nimwegen. De VVD noemt de conclusie 'ongelooflijk'.

Woningcorporaties moeten zich volgens de wet richten op de laagste inkomensgroepen. Die zouden zonder hulp namelijk nauwelijks kans hebben op de koop- en huurmarkt. Daarom ligt het voor de hand naar het inkomen te kijken voordat een woning aan iemand wordt verhuurd.

Bij corporaties die niet naar het inkomen kijken kan iedereen in principe in aanmerking komen voor elke woning die vrijkomt. Als iemand met een hoog inkomen in een goedkoop huurhuis zit, is sprake van scheefwonen. Volgens Van Nimwegen zijn corporaties niet altijd even gedreven hier iets aan te doen, omdat huurders met een hoger inkomen vaker op tijd betalen.

Van de 233 onderzochte kleine en grote corporaties in het hele land had 42 procent volgens Van Nimwegen geen inkomenstoets. "Als corporaties aan middeninkomens kunnen verhuren, is hun woningvoorraad te groot", zegt VVD-Kamerlid Brigitte van der Burg in de krant.
Zegt iemand van de partij die 'vrijheid' en het liberale gedachtegoed hoog in de vaandel zou hebben

Het is gewoon een feit dat zelfs 'sociale' huurwoningen gewoon te duur zijn voor veel mensen. Bij mijn corporaties kost het goedkoopste 2 kamer hok zo'n ¤350,- p/maand en de duurste woning zo'n ¤850,-
Voor dat geld heb je dan een jaren '70 woning met 4 slaapkamers, hoezo 'sociale' woningen die massaal gesubsidieerd worden
Als daar overheidsgeld bij moet dan wil ik wel eens weten waar dat allemaal naar toe gaat
Momenteel word er veel gebouwd voor senioren en jongeren, vriendin wou naar paar jaar elders gewoon te hebben weer terug naar haar roots. Ging zich inschrijven voor een huisje, kon direct kiezen uit een nieuwbouwproject, niks wachttijden
Ik heb zelfs vernomen dat er projecten on hold staan i.v.m. te weinig vraag, zo kan het dus ook. Maar wat de VVD bedoelt is dat hun rijke, gulzige aasgieren achterban er dan niet van kan profiteren, want daar zijn ze tenslotte voor. Niet voor de vrijheid en democratie maar voor de rijken die de rest van de samenleving slaven willen maken.
I'll sing you a lullaby.
pi_80373843
ben je trouwens op verjaardagen ook altijd zo gezellig?
pi_80374008
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:44 schreef inXs het volgende:
ben je trouwens op verjaardagen ook altijd zo gezellig?
Is die vraag voor DAM?
I'll sing you a lullaby.
pi_80374124
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:35 schreef xenobinol het volgende:
Maar wat de VVD bedoelt is dat hun rijke, gulzige aasgieren achterban er dan niet van kan profiteren, want daar zijn ze tenslotte voor. Niet voor de vrijheid en democratie maar voor de rijken die de rest van de samenleving slaven willen maken.
De VVD is naar mijn bescheiden mening inderdaad een walgelijke partij voor walgelijke mensen. Bij de VVD'er denk ik altijd aan zo'n vunzige babyboomert met varkensogen, een enorme pens en een BMW X5, of aan zo'n hijgerig salesmannetje met een te duur pak en teveel praatjes. Die eerste is ongetwijfeld ooit die tweede geweest toen hij nog jong was, dus zie wat ervan komt.
pi_80374170
Overigens, het beste wat je als jongere momenteel kunt doen is gewoon thuis blijven wonen, en je ouders de kelder inschoppen als ze niet doen wat je zegt.
pi_80374503
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:55 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

De VVD is naar mijn bescheiden mening inderdaad een walgelijke partij voor walgelijke mensen. Bij de VVD'er denk ik altijd aan zo'n vunzige babyboomert met varkensogen, een enorme pens en een BMW X5, of aan zo'n hijgerig salesmannetje met een te duur pak en teveel praatjes. Die eerste is ongetwijfeld ooit die tweede geweest toen hij nog jong was, dus zie wat ervan komt.
Och... ik maak me niet zozeer zorgen om die SUV typjes, nee het gaat mij er eerder om dat deze 'liberalen' veranderen in de grootst mogelijke hypocrieten als hun 'liberale' beleid niet voldoen pecunia oplevert (feitelijk is ongelimiteerde hebzucht de oorzaak van de huidige crisis). Dan schreeuwt men ineens om beperkende wetgeving, staatssteun en stimuleringsmaatregelen, te walgelijk voor woorden.
I'll sing you a lullaby.
pi_80374596
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:56 schreef veterdiploma het volgende:
Overigens, het beste wat je als jongere momenteel kunt doen is gewoon thuis blijven wonen, en je ouders de kelder inschoppen als ze niet doen wat je zegt.
QFT

Niet mijn ouders natuurlijk want die zijn arm, als we in India zouden wonen dan hadden ze me als kind verkocht aan de lokale baksteenfabriek
I'll sing you a lullaby.
pi_80374700
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 09:55 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Ze doorlopen allemaal onderstaande cyclus, met aan het eind grote handen ;-)

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_80374989
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:14 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ze doorlopen allemaal onderstaande cyclus, met aan het eind grote handen ;-)

[ afbeelding ]
heheheh

Het zijn net mensen.
pi_80375137
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef veterdiploma het volgende:

heheheh

Het zijn net mensen.
Ze zullen wel goed ontwikkelde spieren hebben, door al dat gesjouw met andermans geld
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')