Leuk verhaal. Verder wel ironisch dat hij moet melden dat hij veel geld zou kunnen verdienen met het verkopen van privé-opnames, en dat uit goed fatsoen niet doet, maar aan de andere kant wel zijn verhaal verkoopt. Geen kritiek verder.quote:
Ja, precies. Denk dat ze dat vooral zeiden om dat eeuwige MySpace-geratel in die tijd te ontzenuwen. Als een bekende iets mailt aan het management, wordt dat vast wel doorgespeeldquote:Op maandag 26 april 2010 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een e-mail versturen doen ze vast wel. Dat internetgebeuren ging denk ik over MySpace e.d.
The Sherrif (nog altijd crewlid) onderhield helemaal in het begin hun eerste website, en al die berichten kwamen natuurlijk rechtstreeks bij de band aan. In de loop van 2005 waren ze zo groot geworden dat het onwaarschijnlijk is dat ze nog hun eigen mailtjes beantwoordden, maar nogmaals: Dat werd echt wel doorgespeeld.quote:Op maandag 26 april 2010 16:16 schreef Arn0 het volgende:
Tja, iemand zal een site voor ze gemaakt hebben en een contact e-mail adres erop hebben gezet wellicht? De mail zou in oktober '05 verstuurd zijn geweest, klinkt dus niet zo ongeloofwaardig.
Tuurlijk, hebben we de vorige keer ook zo gedaan. Al zal "When The Sun Goes Down" natuurlijk altijd "Scummy" blijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:31 schreef Arn0 het volgende:
Ja, dat lijkt me wel duidelijk dat die twee mee doen. En wat te denken van verschillende versies van nummers? Ik denk dat het het handigste is om verschillende versies gewoon als 1 nummer te beschouwen.
Ligt er aan wat je van ze vraagt, maar je kunt het veel beter rechtstreeks aan het management richten. Aan gratis promo's kunnen ze je niet helpenquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:51 schreef Arn0 het volgende:
Het zou tof zijn moest Domino mijn mailtjes beantwoorden
Ik vroeg of ze een radiostation toestemming konden geven oude akoestische sessies te heruitzendenquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:59 schreef Aisumasen het volgende:
Ligt er aan wat je van ze vraagt, maar je kunt het veel beter rechtstreeks aan het management richten. Aan gratis promo's kunnen ze je niet helpen.
Love Machine, You Know I'm No Good, Diamonds Are Forever etc. toch ook niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:21 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar deden "Soldier Of Love", "Lend Me Your Comb", "I'll Be On My Way", etc. ook mee? Eenmalige radio-curositeiten als "Love Machine" en "You Know I'm No Good" zijn natuurlijk geen onderdeel van het repertoire.
Maar als we echt willen muggenziften: Van de covers zijn alleen "Take It Or Leave It" en "The Lovers" nooit op CD uitgebracht.
Het was een Secret Door-filmpje ja, maar op de site kan je de SD-filmpjes niet allemaal terugkijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:30 schreef CatsInTheWell het volgende:
Zo, Alex kleedt zich wel spectaculair zeg.
Belangrijker: weet iemand welke versie ik bedoel als ik het over het 'uitgerekte einde van Cornerstone' heb? Ik dacht dat ze die tijdens een Secret Door-filmpje ofzo deden, nog voordat Humbug uitgekomen was.
Het geinige is dat je dat de vorige keer vroeg, precies nadat hij opnieuw gepost wasquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:30 schreef CatsInTheWell het volgende:
Zo, Alex kleedt zich wel spectaculair zeg.
Belangrijker: weet iemand welke versie ik bedoel als ik het over het 'uitgerekte einde van Cornerstone' heb? Ik dacht dat ze die tijdens een Secret Door-filmpje ofzo deden, nog voordat Humbug uitgekomen was.
Nope! Maar bedankt anyway.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef hallo-daar het volgende:
Weet je zeker dat je deze niet bedoelt?
Ik bedoel niet deze.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het geinige is dat je dat de vorige vroeg, precies nadat hij opnieuw gepost was. (Na de grote web-kraak van mijn kant, was-ie een lange tijd verdwenen van internet. Hij is ook nooit 'officieel' op de site gezet.) Of bedoel je de beelden van de mix-sessie, waarbij Alex steeds dichterbij komt
?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:32 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Vind sowieso dat bij de studio-opname "Cornerstone" wat kansen zijn laten liggen. Riep al sinds de allereerste (per ongeluk verschenen) preview van bijna een half jaar voor release van het album dat het de gedoodverfde single-kandidaat was. Maar ik had het toch wat anders in gedachten. Die geforceerde majeur-toon in de coupletten werkt niet zo goed, en die harmonieën uit één van de video-dagboeken (die Alex en Matt 'live' zingen) hadden verdomme de brug moeten vormen! Die hele Phil Spector-vibe hoor je niet terug op de plaat, wat eeuwige zonde is. Live slaat het in ieder geval helemaal dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |