quote:
Die knop doet het niet. Ikklik nu al 5 minutenquote:
quote:
quote:
Hoezoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De manager gaat morgen zó'n probleem hebben![]()
Dan komt de ubermanager. En we hebben dinsdag nog een enorme lading vracht gehad van een verkochte SdB, en daarom hadden we vandaag zoveel zooi, dat we de winkel niet hebben kunnen spiegelen/opruimen.quote:
SdB?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan komt de ubermanager. En we hebben dinsdag nog een enorme lading vracht gehad van een verkochte SdB, en daarom hadden we vandaag zoveel zooi, dat we de winkel niet hebben kunnen spiegelen/opruimen.
Super de Boer.quote:
Hello!quote:
How issut¿quote:
Liekeeeequote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef livalo het volgende:
Ik heb net een vaat van anderhalve week staan afwassen.
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder liefquote:
Supervet!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder lief.
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Liekeeee
Zijn ze nog niet uit huis gegooid?
Vind ik wel. En hij gaat de muur van de badkamer opnieuw verven met spul zodat het niet meer gaat schimmelenquote:
Katten?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vinden. En nu heeft 'ie zelfs een precieze datum gegeven voor de miniverbouwing van 't huis dus 't komt helemaal goed.
Gabbersquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder lief.
Das toch mooi handig. Dan is het de tijd dat jij daar zit iig nog mooi.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vinden. En nu heeft 'ie zelfs een precieze datum gegeven voor de miniverbouwing van 't huis dus 't komt helemaal goed.
Heel slim ja. nu heb je maar 1 keer zooiquote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Lekker slim ook, dat ze dat allemaal in een keer doen..
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Jotcha het volgende:
Kan je vast oefenen![]()
Je hebt toch wel een trainingspak?
Hij moest wel, anders werd het huis afgekeurd door de gemeente i.v.m te lange pijpen die ons een koolstofmonoxidevergiftiging bezorgen, te slechte ventilatie en andere zooiquote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Wtfquote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij moest wel, anders werd het huis afgekeurd door de gemeente i.v.m te lange pijpen die ons een koolstofmonoxidevergiftiging bezorgen, te slechte ventilatie en andere zooi.
De trap opnieuw bekleden doet 'ie wel later, want anders konden we 3 dagen onze eigen kamer niet in, en nu kan 'ie het in één dag fixen en dan de tweede dag alles afwerken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Ik denk 3 albums en 10 nummers, that's it.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
Hoeveel downloaden jullie gemiddeld per maand?
Ja en waarmeequote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
Ongeveer 3 films per week. Das dus 12Niet liegenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
In mb/gbquote:Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik denk 3 albums en 10 nummers, that's it.
Kheb deze week al 15gb binnen gehaaldquote:
Geen idee, gok maar hoeveel dat ongeveer isquote:
150 GB per maand down en 50 GB upquote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
Dus we kunnen je nu nog nakend aantreffen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef livalo het volgende:
Dit is trouwens wel fijn, er komt een deur met matglas in de badkamer. Als ik nu voor de douche sta zie ik dit:
[ afbeelding ]
En daar heb ik dan over 'n weekje of 2 geen last meer van. Want nu voel je je toch heel erg bekeken als je aan 't omkleden bent of net gedouched hebt
.
Eigenlijk wel ja, als je op 't goede moment in het goede huis uit het goede raam kijktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus we kunnen je nu nog nakend aantreffen?
Hm. Dat valt op zich nog wel meequote:Op donderdag 8 april 2010 20:41 schreef livalo het volgende:
[..]
De trap opnieuw bekleden doet 'ie wel later, want anders konden we 3 dagen onze eigen kamer niet in, en nu kan 'ie het in één dag fixen en dan de tweede dag alles afwerken.
(Bijna) alles met DC++!quote:
Wie heeft dat bedacht zegquote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef livalo het volgende:
Dit is trouwens wel fijn, er komt een deur met matglas in de badkamer. Als ik nu voor de douche sta zie ik dit:
[ afbeelding ]
En daar heb ik dan over 'n weekje of 2 geen last meer van. Want nu voel je je toch heel erg bekeken als je aan 't omkleden bent of net gedouched hebt
.
En dat is in 8 dagen al?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
Zeroku
Uploaded: 3.42 GB
Downloaded: 9.67 GB
Ratio: 0.35 (Updated once a day)
Uhm. Weet niet hoe lang het isquote:
Ik zie een opdracht de komende twee wekenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, als je op 't goede moment in het goede huis uit het goede raam kijkt.
Ook daar is wel een doelgroep voorquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef livalo het volgende:
En anders zie je m'n mannelijke huisgenoten in hun blote kont. Ook sexy.
Ik heb al meer gedownload in 8 dagen hoorquote:
De makers van dit meesterlijke huis. Maar wie bedenkt er ook dat je via de keuken bij de douche komt. Volgens mij heeft men er na een tijdje gewoon wat extra kamers in gemetseldquote:
Wtfquote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef livalo het volgende:
[..]
De makers van dit meesterlijke huis. Maar wie bedenkt er ook dat je via de keuken bij de douche komt. Volgens mij heeft men er na een tijdje gewoon wat extra kamers in gemetseld.
Alsof jij er ooit achterkomt wat het goede moment is om uit het goede raam van het goede huis te kijken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie een opdracht de komende twee weken.. Kheb toch niks beters te doen
[..]
Ook daar is wel een doelgroep voor
Beter dan bij de keuken komen via de douchequote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef livalo het volgende:
[..]
De makers van dit meesterlijke huis. Maar wie bedenkt er ook dat je via de keuken bij de douche komt. Volgens mij heeft men er na een tijdje gewoon wat extra kamers in gemetseld.
Nee, maar moet wat doen voor mijn postsquote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Alsof jij er ooit achterkomt wat het goede moment is om uit het goede raam van het goede huis te kijken.
Daar heb je 'n punt. Kun jij morgen toevallig een tentamen voor me maken? Dan doe je nog iets in die 2 weken dat je niets te doen hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar moet wat doen voor mijn posts
Gewoon de hele dag observeren.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Alsof jij er ooit achterkomt wat het goede moment is om uit het goede raam van het goede huis te kijken.
waar woon je ook weer ?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef livalo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Ach je kijkt gewoon op fok wanneer jij zegt ik ga even douchenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja.. Zin aanquote:
Bestaat dat tentamen uit een broodje Döner eten?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Daar heb je 'n punt. Kun jij morgen toevallig een tentamen voor me maken? Dan doe je nog iets in die 2 weken dat je niets te doen hebt.
Ik verwacht morgen foto'squote:Op donderdag 8 april 2010 20:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja.. Zin aan
[..]
Bestaat dat tentamen uit een broodje Döner eten?
Dat had je geweten als je uitnodigingen voor een housewarming had gestuurd.quote:
16 aan filmsquote:
Je ziet m'n mannelijke huisgenoten ook graag in blote kont? Want dat krijg je dan wel te zien als je de dag en nacht observeert.quote:
Ik heb echt nog nooit verteld op FOK! dat ik ging douchen. Als ik dat mee wil delen dan had ik wel twitter aangemaaktquote:Op donderdag 8 april 2010 20:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ach je kijkt gewoon op fok wanneer jij zegt ik ga even douchen
Of je hangt als echte iter een webcam neer die om de 5 min foto's maakt. Hoeft niet geweldige kwaliteit zodat je je ritme maar kunt uitvogelen.
Na een weekje zie je vanzelf een patroon
Het staat er af en toe wel. (noodzakelijkerwijs niet van jou maargoed)quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit verteld op FOK! dat ik ging douchen. Als ik dat mee wil delen dan had ik wel twitter aangemaakt.
Lekker Twitteren dat je spontaan gaat douchen!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit verteld op FOK! dat ik ging douchen. Als ik dat mee wil delen dan had ik wel twitter aangemaakt.
Dan ben je volgens mij met hooguit 10 euro klaarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het staat er af en toe wel.
Maar afplakplastiek is toch ook niet zo duur ?
Ik zou dat nooit zo doen hoor.
Als ik er aan denk ga ik zeker foto's makenquote:
Je moet hem ook wel een beetje schoon houden/maken af en toequote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er aan denk ga ik zeker foto's maken.. Nu die misschien nog redelijk schoon is
och fuck ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat had je geweten als je uitnodigingen voor een housewarming had gestuurd.
Er komt al een nieuwe deur in, en opzich moet je als buren een verrekijker hebben wil je naar binnen kijken, vanaf het weggetje zie je namelijk niets.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het staat er af en toe wel. (noodzakelijkerwijs niet van jou maargoed)
Maar afplakplastiek is toch ook niet zo duur ?
Ik zou dat nooit zo doen hoor.
Dus eigen schuld dat je het nu niet weet.quote:
Moet niks, wil wel eens weten wanneer mijn ouders beginnen te zeikenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet hem ook wel een beetje schoon houden/maken af en toe
'bakspeling'?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet niks, wil wel eens weten wanneer mijn ouders beginnen te zeiken.. Binnenkant zorg ik wel voor dat t netjes blijft hoor
.. Duik er wel gelijk onder om te kijken of ik wat aan de bakspeling kan doen.
Oja dan kan het best.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef livalo het volgende:
[..]
Er komt al een nieuwe deur in, en opzich moet je als buren een verrekijker hebben wil je naar binnen kijken, vanaf het weggetje zie je namelijk niets.
Standaard AX kwaaltje. De versnellingspook heeft aardig wat speling. Kan kwestie zijn van een versleten uiteinde van de schakelstangen, los boutje of iets in die richtingquote:
nahhhquote:Op donderdag 8 april 2010 21:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Dus eigen schuld dat je het nu niet weet.
Meeste studenten tikken liever een biertje extra weg dan dat ze even met plakplastic in de weer gaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oja dan kan het best.
Hier beneden is ook een douche.
Maar sinds daar de vitrage een keer naar benedenis geknapt en nooit goed is gemaakt doucht ook niemand meer daar.
Soms vraag ik me trouwens af of studenten echt niet meer kunnen klussen. Of heeft mijn pa me dat allemaal zo goed aangeleerd ?
We kunnen het wel, maar we vinden het allemaal wel best. Opzich hoort de huisbaas ook voor het huis te zorgen, dus waarom zouden wij er geld aan uitgeven wat we niet hebben?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Oja dan kan het best.
Hier beneden is ook een douche.
Maar sinds daar de vitrage een keer naar benedenis geknapt en nooit goed is gemaakt doucht ook niemand meer daar.
Soms vraag ik me trouwens af of studenten echt niet meer kunnen klussen. Of heeft mijn pa me dat allemaal zo goed aangeleerd ?
Okéquote:Op donderdag 8 april 2010 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Standaard AX kwaaltje. De versnellingspook heeft aardig wat speling. Kan kwestie zijn van een versleten uiteinde van de schakelstangen, los boutje of iets in die richting
Wel een typisch 206-ongeluk op deze manier.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Te laat, ik heb mijn dagelijkse beurt al weggegeven.
In het ergste geval zit de speling in een hendeltje in de bak.. Dan leer ik er maar mee leven tot er echt een nieuwe bak onder moetquote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké
En schakelstangen zijn voor een klein prijsje te vervangen
Proberen te driften met een 206quote:Op donderdag 8 april 2010 21:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel een typisch 206-ongeluk op deze manier.
Zo heeft elke auto wel ietsquote:Op donderdag 8 april 2010 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In het ergste geval zit de speling in een hendeltje in de bak.. Dan leer ik er maar mee leven tot er echt een nieuwe bak onder moet
wanneer neem je mij nou eens.quote:
De achterkant van een 206 komt nogal snel je voorkant voorbij doordat de achterkant licht is en torsie-assen aan de achterkant.quote:
Ja of geld uitgeven aan iets wat netzogoed aan bier kan zoals sjoeg het al zegtquote:Op donderdag 8 april 2010 21:08 schreef livalo het volgende:
[..]
We kunnen het wel, maar we vinden het allemaal wel best. Opzich hoort de huisbaas ook voor het huis te zorgen, dus waarom zouden wij er geld aan uitgeven wat we niet hebben?
Wat dacht je van niet?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer neem je mij nou eens.
Hij gaf je al een kusje!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wanneer neem je mij nou eens.
Ja lap zegquote:
niet genoegquote:
Juist, heeft ook wel zijn charmequote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo heeft elke auto wel iets
En oude(re) auto's heb je vaak gewoon een gebruiksaanwijzing bij nodig, wat ze leuk maakt.
Maar komop, zoiets probeer je niet op zo'n weg met best veel verkeer zo te zienquote:Op donderdag 8 april 2010 21:14 schreef mstr het volgende:
[..]
De achterkant van een 206 komt nogal snel je voorkant voorbij doordat de achterkant licht is en torsie-assen aan de achterkant.
lul!quote:
Dit was ook een kwestie van stoer doen en te hard de bocht om willen gaan, dan komt de achterkant je voorbijquote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar komop, zoiets probeer je niet op zo'n weg met best veel verkeer zo te zien..
Precies.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist, heeft ook wel zijn charme.. Sommige dingen moet je gewoon mee leren leven.
Zou ik niet weer doen!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal je nog eens pijpen...
hij wil mij niet eens gebruikenquote:
Blijft wel de faalactie van de dagquote:Op donderdag 8 april 2010 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Dit was ook een kwestie van stoer doen en te hard de bocht om willen gaan, dan komt de achterkant je voorbij
Dan had Lau 't toch beter voor elkaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij wil mij niet eens gebruiken
Ja, dat zeker.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blijft wel de faalactie van de dag
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan had Lau 't toch beter voor elkaar.
Misschien moet je je haar eerst lang laten groeien en blond verven?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij wil mij niet eens gebruiken
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan had Lau 't toch beter voor elkaar.
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef mstr het volgende:
Mensen zijn soms zo hypocriet
Als ze je nodig hebben weten ze je te vinden en anders lopen ze alleen maar op je te zeiken.
Welkom op aarde.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:18 schreef mstr het volgende:
Mensen zijn soms zo hypocriet
Als ze je nodig hebben weten ze je te vinden en anders lopen ze alleen maar op je te zeiken.
jaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien moet je je haar eerst lang laten groeien en blond verven?
quote:
Eerst vragen ze 2 dagen geleden of ik wat kan regelen voor ze, dus ik wil dat gaan regelen, zij worden er beter van, ik zelf niet.quote:
nogalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat was trouwens ook wel een heel flauw grapje.
Zal je vast goed staanquote:
je liegtquote:
Ik ook al de hele week. Twee vrienden voeren geen zak uit op school. Ik leer weet ik hoe lang, zij vragen uitleg en als ik wat vraag hebben ze "even pauze". Flikker toch opquote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Eerst vragen ze 2 dagen geleden of ik wat kan regelen voor ze, dus ik wil dat gaan regelen, zij worden er beter van, ik zelf niet.
Hoor ik nu dat ze over mij lopen te zeiken
Laat het haar maar niet lezen, dan komt eerst zij straks zeuren en over 2 dagen komt Ravi er dan nog even over zeuren.quote:
Leugentje om bestwil?quote:
Ook leuk inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook al de hele week. Twee vrienden voeren geen zak uit op school. Ik leer weet ik hoe lang, zij vragen uitleg en als ik wat vraag hebben ze "even pauze". Flikker toch op
Ik ken wel meer van die hypocrieten, zelfs hier op FOK!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Eerst vragen ze 2 dagen geleden of ik wat kan regelen voor ze, dus ik wil dat gaan regelen, zij worden er beter van, ik zelf niet.
Hoor ik nu dat ze over mij lopen te zeiken
Fiets, stop, nu.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
do![]()
lijkt je dat niet heerlijk?
m'n stoppelbaard zo lekker tegen je ballen?
Nee.quote:
Ik word er een beetje bang van.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
do![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
do![]()
Dat hier op FOK! is boeit me geen reet, maar dit zijn mensen die ik behoorlijk goed ken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die hypocrieten, zelfs hier op FOK!
lekker zoenen en dan samen in slaap vallenquote:
quote:
Nee, maar gewoon, het blijft vervelendquote:Op donderdag 8 april 2010 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat hier op FOK! is boeit me geen reet, maar dit zijn mensen die ik behoorlijk goed ken.
Zo lekker lepeltje lepeltjequote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker zoenen en dan samen in slaap vallen
Je gaat te ver.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
lekker zoenen en dan samen in slaap vallen
Klopt, maar niet op deze manier.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef Hyman het volgende:
Let maar niet op Do, hij heeft dat elke week wel een paar keer.
Precies.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon, het blijft vervelend
iets met ... zolang de ballen elkaar niet raken...quote:
Jaloers he!quote:
It's not gay as long as the balls don't touchquote:Op donderdag 8 april 2010 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iets met ... zolang de ballen elkaar niet raken...
zijn kontje tegen mij aanquote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
It's not gay as long as the balls don't touch
quote:
Kloppen en vragen of ie condooms nodig heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef livalo het volgende:
Ik heb boven was hangen, maar ik durf niet naar boven omdat m'n huisgenoot een meisje op z'n kamer heeft. Maar als ik de was niet op kan ruimen heb ik niets meer om te SOG'en. Dilemma.
If not, then join.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Kloppen en vragen of ie condooms nodig heeft.
Do is van mijquote:
Maar ik zit zelf ook al zonder, dus ik denk dat ik dan morgen in elkaar geslagen wordt omdat ik 'm stoorde.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Kloppen en vragen of ie condooms nodig heeft.
Nèh, het is een zeekoe.quote:
afblijven!quote:
En dat terwijl 'ie niets met je wilt. Hmm...quote:
Ga aan de deur luisteren, en als je geen gekke geluiden hoort, dan storm je naar binnenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar ik zit zelf ook al zonder, dus ik denk dat ik dan morgen in elkaar geslagen wordt omdat ik 'm stoorde.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga aan de deur luisteren, en als je geen gekke geluiden hoort, dan storm je naar binnen
ik ben gewoon vlieftquote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
En dat terwijl 'ie niets met je wilt. Hmm...
Wat weet jij daar nou van joh?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
En vervolgens zijn ze alsnog bezig, maar dan heel zachtjes
Hij neemt wel meer over van zijn vriendin, ook zijn typ-/enter-gedrag hier op FOK!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
God, ravi is ook bezig met een killing spree op twitter zeg
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
God, ravi is ook bezig met een killing spree op twitter zeg
Viel me op jaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij neemt wel meer over van zijn vriendin, ook zijn typ-/enter-gedrag hier op FOK!
Speel gewoon olifantje op de weg ernaar toe. Dan zijn ze wel in fatsoenlijke positie op het moment dat je naar binnen wilt ?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar ik zit zelf ook al zonder, dus ik denk dat ik dan morgen in elkaar geslagen wordt omdat ik 'm stoorde.
Als ze maar niet aan boksen doet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Ideaal stel dus.
Een dominante vriendin met een slavige vriend.
Ik houd gewoon niet van dominant doenquote:
mocht ik ook een vriending krijgen, dan wil ik geen dominantequote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van dominant doen
Maar dát wisten we alquote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik houd gewoon niet van dominant doen
Moeilijk van tevoren te zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
mocht ik ook een vriending krijgen, dan wil ik geen dominante
Vanochtend vond hij dat ik vruchtvlees niet vies mocht vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij neemt wel meer over van zijn vriendin, ook zijn typ-/enter-gedrag hier op FOK!
Yeah surequote:
Want Lau heeft gezegd dat het gezond is.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanochtend vond hij dat ik vruchtvlees niet vies mocht vinden
Da's gewoon vies!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanochtend vond hij dat ik vruchtvlees niet vies mocht vinden
Ja ik vroeg ook al of ik met Lau zat te pratenquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Want Lau heeft gezegd dat het gezond is.
Hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 21:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vroeg ook al of ik met Lau zat te praten
waar kan je dat zienquote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Bwehehehehe. Ik zie nu pas dat Lau mij geblocked heeft op Twittar.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Want Lau heeft gezegd dat het gezond is.
care?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Bwehehehehe. Ik zie nu pas dat Lau mij geblocked heeft op Twittar.
T is alleen niet bepaald een knapperdquote:Op donderdag 8 april 2010 21:41 schreef Hyman het volgende:
Xero ( 15 ) uit Voorst ( Gelderland )
Hee ooit een cup D gehad?^^
Krijg nou tieten voor een 15-jarige
Ik zag dat jij op haar reageerdequote:
iddquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is alleen niet bepaald een knapperd
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zag dat jij op haar reageerde. En toen klikte ik door. En toen stond er Follow. En ik denk hé, die had ik toch al gefollowed. Dus ik klik, en toen kwam er te staan dat ze me had geblocked.
DOE NIETquote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Nu follow ik Maantje gewoon.
[ afbeelding ]
Doe even link op msnquote:Op donderdag 8 april 2010 21:46 schreef Hyman het volgende:
emogirl_kimberley ( 15 ) uit Harderwijk ( Gelderland )
kom maar ik hebin mn auto een lieve puppy
Mooi in de buurt voor sjoerd, en lokt mensen in haar kofferbak.
Volgens mij heeft ze heel wat FOK!kers geblockt.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zag dat jij op haar reageerde. En toen klikte ik door. En toen stond er Follow. En ik denk hé, die had ik toch al gefollowed. Dus ik klik, en toen kwam er te staan dat ze me had geblocked.
quote:
Care. Ik word daar zóóó moe van.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze heel wat FOK!kers geblockt.
Je hebt toch geen Pfeiffer?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
[..]
Care. Ik word daar zóóó moe van.
Dunno. Morgen even laten testenquote:
Mij ook ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze heel wat FOK!kers geblockt.
Mij had ze niet gebloktquote:Op donderdag 8 april 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
omg nee dankjequote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoop niet van de boomsappen van Ravi.
Fetisj?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Ah de kat loopt hier ook. Ik heb alleen geen stickers.
Wat een verhaalquote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef tliciouz het volgende:
Fietsenmakers kiften om pornosite
Drutenhihi.
Nee, die kat doet zo grappig als ik een sticker op hem plakquote:
Laat Desunoto het maar niet horen!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, die kat doet zo grappig als ik een sticker op hem plak
Als ravii zijnde zou ik dan ook vruchtvlees aanbevelen hoorquote:
Vanmiddag gezien jaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef MarkM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)frozen_crossing.html boem, headshot.
gebruikte je dat ding maar eensquote:
Dat doe ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gebruikte je dat ding maar eens
Sowieso elke dag om te pissen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gebruikte je dat ding maar eens
niet met mijquote:
Lekker fappen op de bank, ofniet?quote:
Tja ik heb meer te doen dan fokken... Bijslapen bijvoorbeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik heb meer te doen dan fokken... Bijslapen bijvoorbeeldIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ookVolgens mij hoef ik niet eens te gokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Good for you
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Nee, doe maar niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik niet eens te gokken![]()
Good for you
We shall seequote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet.
We zullen zien hoelang het goed blijft gaan.
2 ton nog. Voor een pornosite. Herckenrath heeft trouwens wel zo'n vette testbaanquote:Op donderdag 8 april 2010 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heerlijk die rellen in Maas en Waal!
Ik liet altijd mijn fietsje maken bij Marc toen hij nog in pufluk zat, dat was precies bij mij op de hoek. Wist niet eens dat hij een nieuw pand had. Zit naast de pax zei mamaquote:Op donderdag 8 april 2010 22:16 schreef Jotcha het volgende:
[..]
2 ton nog. Voor een pornosite. Herckenrath heeft trouwens wel zo'n vette testbaanEn oma woonde ernaast
Mijn vaders tante is ook overleden. En mama moest juist lachenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik liet altijd mijn fietsje maken bij Marc toen hij nog in pufluk zat, dat was precies bij mij op de hoek. Wist niet eens dat hij een nieuw pand had. Zit naast de pax zei mamaHerkenrath kan er gewoon niet tegen dat hij nu zo'n grote concurrent heeft, zou me niets verbazen als ze zelf die site gemaakt hebben
Mijn tegenover buurman kapitein eenoog is net gestorven hoorde ik van mamaNu kan ik nooit meer lachen.
Ook uit de buurt? Ja ik moest altijd lachen om mijn overbuurman want hij droeg zo'n ooglapje en een hoed en hij leek altijd op een piraat.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn vaders tante is ook overleden. En mama moest juist lachen_??
Oud schipper? Of opa van flodder type?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook uit de buurt? Ja ik moest altijd lachen om mijn overbuurman want hij droeg zo'n ooglapje en een hoed en hij leek altijd op een piraat.
Oh dat is wel tof!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oud schipper? Of opa van flodder type?
Neuh een hoop familie woont in den haag. Dat is verre familie zegmaar. Pa's ooms en tantes. Er wonen er ook een hoop in de buurt van detroit
Dat kan alleen hierquote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dat is wel tof!
Nee beide niet, hij was echt een kakkerze wouden de buurt leuk opfleuren met bankjes etc een paar jaar terug maar hij was bang dat er dan overlast van zou komen hij een gesprek voeren met de gemeente en ze zagen af van het plan.
Dat einde is ook zo van Actually coming soonquote:Op donderdag 8 april 2010 22:06 schreef MarkM het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)frozen_crossing.html boem, headshot.
Ga jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef mstr het volgende:
M'n pa begon ook over dat Piratenfestival in Tiel vanmiddag
Kom dan!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:28 schreef mstr het volgende:
M'n pa begon ook over dat Piratenfestival in Tiel vanmiddag
Kaartjes kan je kopen he.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want ik zou niet weten met wie en heb geen kaartje of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |