quote:
Die knop doet het niet. Ikklik nu al 5 minutenquote:
quote:
quote:
Hoezoquote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De manager gaat morgen zó'n probleem hebben![]()
Dan komt de ubermanager. En we hebben dinsdag nog een enorme lading vracht gehad van een verkochte SdB, en daarom hadden we vandaag zoveel zooi, dat we de winkel niet hebben kunnen spiegelen/opruimen.quote:
SdB?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan komt de ubermanager. En we hebben dinsdag nog een enorme lading vracht gehad van een verkochte SdB, en daarom hadden we vandaag zoveel zooi, dat we de winkel niet hebben kunnen spiegelen/opruimen.
Super de Boer.quote:
Hello!quote:
How issut¿quote:
Liekeeeequote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef livalo het volgende:
Ik heb net een vaat van anderhalve week staan afwassen.
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder liefquote:
Supervet!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder lief.
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vindenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Liekeeee
Zijn ze nog niet uit huis gegooid?
Vind ik wel. En hij gaat de muur van de badkamer opnieuw verven met spul zodat het niet meer gaat schimmelenquote:
Katten?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vinden. En nu heeft 'ie zelfs een precieze datum gegeven voor de miniverbouwing van 't huis dus 't komt helemaal goed.
Gabbersquote:Op donderdag 8 april 2010 20:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe huisgenoot die een gabber is en we krijgen volgende week een nieuw keukenblok, nieuwe deuren, een nieuwe afwasmachine en nieuwe ramen, dus top! Alleen de zooi die het gaat geven vind ik iets minder lief.
Das toch mooi handig. Dan is het de tijd dat jij daar zit iig nog mooi.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De katten wel bijna, maar daar hebben we op geprotesteerd, en dan had 'ie 5 nieuwe mensen voor z'n kamer moeten vinden. En nu heeft 'ie zelfs een precieze datum gegeven voor de miniverbouwing van 't huis dus 't komt helemaal goed.
Heel slim ja. nu heb je maar 1 keer zooiquote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Lekker slim ook, dat ze dat allemaal in een keer doen..
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:36 schreef Jotcha het volgende:
Kan je vast oefenen![]()
Je hebt toch wel een trainingspak?
Hij moest wel, anders werd het huis afgekeurd door de gemeente i.v.m te lange pijpen die ons een koolstofmonoxidevergiftiging bezorgen, te slechte ventilatie en andere zooiquote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Wtfquote:Op donderdag 8 april 2010 20:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij moest wel, anders werd het huis afgekeurd door de gemeente i.v.m te lange pijpen die ons een koolstofmonoxidevergiftiging bezorgen, te slechte ventilatie en andere zooi.
De trap opnieuw bekleden doet 'ie wel later, want anders konden we 3 dagen onze eigen kamer niet in, en nu kan 'ie het in één dag fixen en dan de tweede dag alles afwerken.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gabbers!
Ik denk 3 albums en 10 nummers, that's it.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Jotcha het volgende:
Hoeveel downloaden jullie gemiddeld per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |