abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80126770
cool cool cool
pi_80127374
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
Ja hier ben ik ook nieuwschierig naar.
-nee-
pi_80127445
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Ja precies.

Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.

Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.

Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.
  vrijdag 9 april 2010 @ 16:59:19 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80129223
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ja precies.

Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.

Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.

Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80129911
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
Ik zit in chapter 11 en durf nog niet te zeggen wie het precies gaat worden, omdat een vroege hint naar de eindbaas meestal niet klopt. Maar na deze post weet ik het zeker wie het word.

En bedankt he!
-nee-
  vrijdag 9 april 2010 @ 17:18:44 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80130074
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee niet altijd voor iedereen.
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.
SPOILER: Chapter 12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80134522
Eindelijk uitgespeeld XD

Seraph's Crown met 60% death protectie bood uiteindelijk tóch genoeg protectie XD
Nu weer verder met mn crystarium vullen ^^
What was once contained, will be unleashed
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:36:36 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80134832
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee niet altijd voor iedereen.
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.
SPOILER: Chapter 12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je niet hier komen een maand nadat een spel gereleased is
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_80136266
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leuk
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_80137069
vanaf wanneer kan je die sprint shoes maken ?
pi_80137134
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef Fipotje het volgende:
vanaf wanneer kan je die sprint shoes maken ?
Er is zo'n beest die de voorganger laat vallen geloof ik. Ergens in het begin van de huntmissies.
pi_80142362
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leuk
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.
Hm, maar eens in investeren dan. Ik heb inmiddels 3 Collectors Catalogues... geen idee waar ze vandaan zijn gekomen.

Ik vind het spel een beetje irritant op dit punt. Ik ben nu op het punt waar ik de monsters die ik aan kan met gemak versla, maar degene die sterker zijn ook echt 100x sterker zijn. Zinitra bijvoorbeeld... wtf? Even serieus, die is toch onmogelijk tenzij je extreem veel HP heb of zo?

En waarom is het verschil tussen die reuzen zo groot? De ene doet ongeveer 1000 schade op ieder personage met een stomp op de grond, maar de volgende doet 8000 schade.... veels te groot verschil. Jammer.
pi_80143099
Zinitra heeft maar een pijnlijke aanval. Die HP om het te overleven komen nog
Idem bij die reuzen.
pi_80143674
Die ene pijnlijke aanval doet anders wel meer dan 12000 iig. Te veel.

Weet iemand hoeveel HP je in totaal kan krijgen zeg maar? Voor een personage als Lightning met het gemiddelde aantal HP van het team?
pi_80143752
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.
pi_80148753
uitgespeeld!
SPOILER
pi_80148908
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 00:58 schreef blessed19 het volgende:
uitgespeeld!
SPOILER
SPOILER
pi_80148965
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.
Oké dan zit ik nu dus op de helft van de te behalen HP ongeveer. Geeft nog wel hoop, maar dan nog wordt het super moeilijk. Veel Sentinel werk dus. En dat komt voor een aardig groot deel op geluk aan (vaak krijg je gewoon geen kans om snel te switchen naar sentinel, of doet een personage die je niet zelf bestuurt te laat mediguard en zo). Niet leuk.
pi_80148977
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 01:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_80154574
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 10 april 2010 @ 11:34:29 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_80154650
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?
In chapter 11 (gran pulse) kan je nog niet alle missies doen. dus als het echt te moelijk wordt moet je gewoon ff verder met het spel gaan.
Een gedicht over Maanvis
pi_80155050
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
pi_80156607
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Jesse_ het volgende:
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
Ik moet zelfs denken welke dat is

Ikzelf moet nog 2x 5 stars, dan heb ik eindelijk de trophy. Alleen weinig tijd Dan moet ik nog even kijken welke ik mis.
  zaterdag 10 april 2010 @ 15:36:35 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_80160715
De eerste is met die slimies toch? Dat is lang geleden
Vandaag ga ik ff13 uit spelen (moet even wachten op een nieuwe receiver )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_80160795
een doorzichtige slimy maar daar ben ik nog niet eens :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')