Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:22 schreef Fipotje het volgende:
Gewoon niet meer hier komen dankan moeilijk alles spoileren / niet iedereen houdt er rekening mee / game is al een aardig tijdje uit nu.
Maaoh sommige mensen vergeten dat kleine dingen zoals datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in spoilers te zetten. Omdat het "zo klein" is. Daarom vind ik niet dat je over die kleine dingen moet gaan zeuren.
Ik zie het ook liever in spoiler tags maar mensen vergeten soms dat het ene wel een spoiler is voor de ene persoon en voor de ander niet.
SPOILER: joehoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het dan altijd zo
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beetje stomme redenatie, niet? FF XIII mag geen eigen topic hebben, dus op fok kan je geen andere kant op. Hoewel hij inderdaad al een tijdje uit is, lees je hier wel degelijk dat veel mensen die hier regelmatig willen komen het nog niet hebben uitgespeeld.
Is het dan nou zo moeilijk om iets in spoilers tags te zetten? Het is niet meer dan iets selecteren en dan op de spoiler knop drukken.
Bullshit,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan kun je alles wel in spoiler tags zetten, namen van bosses, namen van gebieden, namen van aanvallen etc etc... beter is het gewoon om hier nie meer te komen.
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bullshit,
gewoon even die moeite nemen imo.
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet worden
Wel als het maar 2 secondes is in het hele verhaal en voor de rest totaal niet van belang is voor het verhaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi.
-nee-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
misschien wel een idee om dan ook een:
ALGEMEEN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 14:16:10 ]![]()
Nee die inderdaad niet neequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind characters die dood gaat / fal'cie die dood gaan, plotwendingen etc etc nou niet echt IEDERE scheet
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En zijn chapternummers niet ook spoilers?
Want als ik nou vertal dat er XX chapters zijun... dan weet je als je bij chapter X bent dat je het al bijna uitgespeeld hebtL'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oké maar doe het dan wel goed. Dus alles wat na het begin van het spel gebeurt in spoilers. Ook plaatjes vanja dat is precies wat ik bedoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. etc want je zou eens gespoilerd worden dat zij in het spel zitten.
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bythebyquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die inderdaad niet nee
Maar het is een beetje the boy who cried wolf aan het worden.![]()
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
En ik vind beide onzinquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vaker aangekaart dat het een gaytopic is dan dat er gespoilerd wordt bytheby
L'Amour menaçant:
the opposite is also true my friend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Als iedereen die niet gespoilerd wil worden gewoon wegblijft dan is het probleem opgelost.![]()
i'm not your friend, buddy.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
the opposite is also true my friend.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010![]()
Eensch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
L'Amour menaçant:
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No offense SF, maar jij roept wel echt bij IEDERE poep en scheet dat het gespoilered moet wordenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik doelde ook niet op DEZE keer. Als je het verhaal van the boy who cried wolf kent dan riep die de laatste keer ook terechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, er staat nota bene iets over de eindbaas, dat is natuurlijk gewoon kut. Ik ga ook niet zeggen dat de butler met de kandelaar de origamikiller is. Een beetje opletten kan geen kwaad.
L'Amour menaçant:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
zullen we anders gewoon per chapter spoilertags gebruiken dus bijvoorbeeld:
CH1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CH11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kan ieder voor zich bedenken of hij de spoiler gaat lezen
ALGEMEEN:Fruitje!! Er is een mogelijkheid om een spoiler een hint te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets?
[spoilers=wapens upgraden]tsk [/spoilers]
zonder s achter spoiler wordt dat dan uitgevoerd als:SPOILER: wapens upgradenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Ja hier ben ik ook nieuwschierig naar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
-nee-![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Amos_ het volgende:
Mierenneukerts... spoilen van het plot/gebeurtenissen in het verhaal achter tags lijkt me. Andere algemene zaken niet.
Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.
Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.
Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.![]()
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja precies.
Een beetje kunnen bedenken wat spoiler waardig is en wat niet kan iedereen toch wel.
Als ik zeg dat Wladislaus een kutmonster is met z'n aanval die je alleen kan overleven door een Sentinel te gebruiken, is dat gewoon niet spoilerwaardig. Want het is gewoon een monster, los van het verhaal.
Maar als ik het heb over het gevecht tegen de "eindbaas" dan kan iedereen die zover is wel bedenken dat je zijn naam niet moet noemen. Zeggen dat 'ie bepaalde vervelende aanvallen heeft doet niemand kwaad, maar laat de naam achterwege en zo... want dat is een huge spoiler.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik zit in chapter 11 en durf nog niet te zeggen wie het precies gaat worden, omdat een vroege hint naar de eindbaas meestal niet klopt. Maar na deze post weet ik het zeker wie het word.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
En bedankt he!![]()
-nee-![]()
Nee niet altijd voor iedereen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh nee, volgens mij wordt het toch vrij snel al duidelijk dat het de bedoeling is dat je hem gaat verslaan, nietwaar?
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.SPOILER: Chapter 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Eindelijk uitgespeeld XD
Seraph's Crown met 60% death protectie bood uiteindelijk tóch genoeg protectie XD
Nu weer verder met mn crystarium vullen ^^What was once contained, will be unleashed![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet altijd voor iedereen.
Soms weten we achteraf dat bepaalde plottwwists doorzichtig waren, of juist niet.
En dan denk je niet te spoileren. Maar voor mensen die daar nog niet zijn kan het al een spoiler zijn.Dan moet je niet hier komen een maand nadat een spel gereleased isSPOILER: Chapter 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leukquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef Desunoto het volgende:
Maarre... heeft iemand al die Collector's Catalogue upgegrade en een verschil gemerkt?
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Er is zo'n beest die de voorganger laat vallen geloof ik. Ergens in het begin van de huntmissies.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:29 schreef Fipotje het volgende:
vanaf wanneer kan je die sprint shoes maken ?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Hm, maar eens in investeren dan. Ik heb inmiddels 3 Collectors Catalogues... geen idee waar ze vandaan zijn gekomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een rare itemfinder, altijd leuk
Ik heb het niet bijgehouden of het echt boeit. Ik krijg op zich aardig wat items, maar dat kan ook lijken omdat ik gewoonweg sneller kereltjes neerkrijg naar mate ik sterker ben geworden.
Ik vind het spel een beetje irritant op dit punt. Ik ben nu op het punt waar ik de monsters die ik aan kan met gemak versla, maar degene die sterker zijn ook echt 100x sterker zijn. Zinitra bijvoorbeeld... wtf? Even serieus, die is toch onmogelijk tenzij je extreem veel HP heb of zo?
En waarom is het verschil tussen die reuzen zo groot? De ene doet ongeveer 1000 schade op ieder personage met een stomp op de grond, maar de volgende doet 8000 schade.... veels te groot verschil.Jammer.
![]()
Zinitra heeft maar een pijnlijke aanval. Die HP om het te overleven komen nog
Idem bij die reuzen.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die ene pijnlijke aanval doet anders wel meer dan 12000 iig. Te veel.
Weet iemand hoeveel HP je in totaal kan krijgen zeg maar? Voor een personage als Lightning met het gemiddelde aantal HP van het team?![]()
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
uitgespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:58 schreef blessed19 het volgende:
uitgespeeld!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké dan zit ik nu dus op de helft van de te behalen HP ongeveer. Geeft nog wel hoop, maar dan nog wordt het super moeilijk. Veel Sentinel werk dus. En dat komt voor een aardig groot deel op geluk aan (vaak krijg je gewoon geen kans om snel te switchen naar sentinel, of doet een personage die je niet zelf bestuurt te laat mediguard en zo). Niet leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Bij mij heeft ze 20k+ iig, ik ben nog niet helemaal max qua crystalarium, maar heel veel komt er niet meer bij. Snow haalt 30k.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
In chapter 11 (gran pulse) kan je nog niet alle missies doen. dus als het echt te moelijk wordt moet je gewoon ff verder met het spel gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:30 schreef Jesse_ het volgende:
in C11 wordt het wel moeilijker zeg, elke battle moet ik weer echt mn best doen en dan nog vaak 2x proberen.
Wat is een goede battle team setup?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Ik moet zelfs denken welke dat isquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Jesse_ het volgende:
met de eerste missie heb ik al knetter veel moeite
Ikzelf moet nog 2x 5 stars, dan heb ik eindelijk de trophy. Alleen weinig tijdDan moet ik nog even kijken welke ik mis.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
De eerste is met die slimies toch? Dat is lang geleden
Vandaag ga ik ff13 uit spelen (moet even wachten op een nieuwe receiver)
een doorzichtige slimy maar daar ben ik nog niet eens :pHet is geel en staat in mijn ondertitel!
Yeeeaaahhhh
Ik kan die ene Tortoise met 3,7 miljoen HP nu aan. Wel met summon natuurlijk, anders lukt het niet.
Sazh![]()
Sazh in Ravager mode heeft een aanval die heet Cold Blood... zo gauw als je hem staggert -> Cold Blood gebruiken totdat de staggermeter op 900% zit of zoiets. En dat gaat SNEL. Dan heel hard aanvallen (van tevoren al even haste en zo casten op de rest van je team). En dan is 'ie dood voordat 'ie kan opstaan.Werkt altijd.
![]()
![]()
Iemand al de Long Gui verslagen?It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Long Gui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Even een vraag over Chapter 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Vandaag toevallig. Gelukkig hoef dat maar 1 keer voor de trophy. Shao is gelukkig wat beter te doen (voor de drops)quote:![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Amos_ het volgende:
Even een vraag over Chapter 11Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Einde hoofdstuk 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks.
Overigens moet ik zeggen dat het spel me steeds meer en meer positief verrast. Damn, na zoveel uur grinden en shit nog steeds zo'n dikke sfeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
Ik ben heerlijk aan het verdwalen in de Yaschas Massif - The Tsumitran Basin![]()
![]()
Hier en daar wat Marks verslaan, Looten ,heerlijk
Dat ik daar met mijn eerste playthrough voorbij ben gelopen
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik ookquote:Op zondag 11 april 2010 12:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben heerlijk aan het verdwalen in de Yaschas Massif - The Tsumitran Basin![]()
![]()
Hier en daar wat Marks verslaan, Looten ,heerlijk
Dat ik daar met mijn eerste playthrough voorbij ben gelopen![]()
!
Zit nu @ Mark 12! Alle andere marks op 5 sterren trouwens
Ik ben ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
Daarna nog geprobeerd omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te slopen maar ik was zwaar underpowered
DEZE GAME IS DE FUCKING SHIT!
Gisteren tot veel te laat gespeeld, ik werd vanmorgen op de bank met mn controller in mn hand nog wakker terwijl het liedje van de Steppe in mn hoofd zat gebrandLaatste keer dat dat gebeurde was ik met FFXII bezig trouwens
!
Trouwens over die Steppe/Massif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 13:12:21 ]![]()
Na 21 uur ben ik er nog steeds niet uit of ik het een toffe of een bagger game vind.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Godver die Zirnitra slaat per aanval een party member dood en hij valt te snel achter elkaar aan
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Ik kan Zirnitra nu nét aan. Fang is 75% van de tijd een Sentinel om de aanvallen naar zich toe te lokken. Gaat regelmatig (lees: 10 tot 20 keer in een gevecht) dood maar dat mag want ze is niet de leader. En dan brengt Vanille of Lightning haar (snel!) weer tot leven.
Setup is zo:
Lightning / Fang / Vanille
Heel veel RAV / SEN / MED
Soms RAV / COM / MED
Soms RAV / SAB / MED
Soms RAV / SAB / SAB
Soms MED / SEN / MED bij noodgeval
En bij stagger: RAV / COM / RAV![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.
Voor wie het nog niet weet trouwens: Sazh z'n ravager aanval Cold Blood is geweldig voor als je de stagger meter super snel omhoog wil (als 'ie al in stagger zit). Is zo gebeurd.![]()
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Crystarium level 9 en dan in z'n upgrade gebeuren daar bij ravager ergens (dan ben je op weg naar role level 4 denk ik)quote:Op zondag 11 april 2010 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
welk level moet je hebben om cold blood te kunnen krijgen?
Om hem te gebruiken moet je Sazh wel als leader hebben en zelf inzetten door naar abilities te gaan. Zelfde geldt voor Highwind voor Fang (ook goed maar Cold Blood is beter) en de andere speciale moves van andere personages. Helaas doen ze die niet uit zichzelf...
Cold Blood =x1000
Vlak nadat je de tegenstander staggert... meteen Cold Blood gebruiken en die stagger percentage meter vliegt omhoog.![]()
![]()
Klopt, maar die switch naar COM COM RAV kost ook weer tijd waardoor je meer damage misloopt dan wint.quote:Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef Desunoto het volgende:
Zulke dingen hoeven niet in spoilers hoor. Staan geen schokkende onthullingen in of zo. Alleen maar wat tactieken.
Cerberus (COM COM COM) is maar heel zelden handig. Alleen als je stagger meter heeeeel hoog is. Maar bij hoge stagger meters kom je bijna nooit. Slechts enkele vijanden. Vaak is RAV RAV COM en later RAV COM COM beter.![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 13:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ook!
Zit nu @ Mark 12! Alle andere marks op 5 sterren trouwens
Ik ben ook alIk zit pas bij Mark 3 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen gekomen![]()
![]()
![]()
! Ik moest zo lachen
, alleen die zit ergens boven, terwijl ik beneden zit
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
quote:Op zondag 11 april 2010 18:02 schreef wdn het volgende:
Mijn PS3 of FF13 disc crashes als ik een bepaalde warpportal inloop (chapter 13; die waar je doorheen moet).
Ai, da's zuur......
Steeds? Of 1x?L'Amour menaçant:
Constant. Is alleen bij ff13 dus het zal de disc zijn. Morgen jaag ik de disc door een cleaner heen dus misschien is er nog hoop.Beatus vir qui suffert tentationem.
Bijna platinum. Nog drie donkere components grinden, maar ze willen niet. Kut Longs.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Pff, heb ik die Zirnitra en de final boss eindelijk verslagen, kom ik in de Faultwarrens ineens 3 Tonberries tegen XD
Tips? Want meer dan 1 krijg ik er niet dood
What was once contained, will be unleashed
Forum Opties Forumhop: Hop naar: