Ik heb heel erg gemerkt dat als je van paradigm switcht, Hope direct aan het curen is. Nee, dan de ellenlange beweging die Light MOET maken wil ze cure casten.Dat is dan echt tijdsverspilling.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik Sazh gebruik dan is Light mijn Med, maar ik begin nu te merken dat die er wel af en toe net iets te lang over doet en te laat is. Dus nu heb ik Sazh ingeruild voor Hope en is die mijn Med (al heeft die dan weer zo weinig HP dat ie af en toe meer met zichzelf bezig is dan met de party healen). Mocht Hope dan dus doodgaan dan switch ik ff zodat Light weer een Med is en dan Hope kan raisen.
Oeh, ik ben volgende maand in Japan, eens kijken of die ondertussen goedkoper zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef blessed19 het volgende:
Ik wil Vanille en Fang!
Ik gok dat dat niet pastquote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Moet ik die poppetjes nou serieus nemen of niet ?
Zijn kleine schaalmodellen, lukt je niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:47 schreef Flashbag het volgende:
Moet ik die poppetjes nou serieus nemen of niet ?
Ja heuj dat weet ik ook welquote:
Leuk manquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
SPOILER: Chapter 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Marble het volgende:
Je kan er ook verhaalijnen mee naspelen, of zelf nieuwe bedenken. Ik heb al legio plotlijnen in mijn hoofd zitten voor XIII-2.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
![]()
"We do this together!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op donderdag 8 april 2010 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie je al helemaal op de koffietafel spelen met een my little pony en Lightning op z'n rug. "ODIN!!!"
![]()
Autistisch dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef Marble het volgende:
Lightning is gewoon een diepzinnige, getroubleerde ziel.
Ze kunnen niet iedereen plezierenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap niet dat deze game, ongeacht de muziek en graphs, zulke goede cijfers krijgt. Maar gelukkig is dit een algemeen topic, dus pak ik de DS versie van FF IV wel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |