quote:Op donderdag 8 april 2010 17:59 schreef Klonk het volgende:
Met dank aan delano die me er even op wees dat een goed topic ook een goeie OP hoort te hebben
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:quote:
Tja ... dat ijspansertje komt pas later.... heb de PS3 in de andere woning. En daar heb ik nog geen internet aansluitng.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier, alvast wat gameplay beelden van mij:
Bij mij was hij gelijk ge unlocked, staat hij er ook niet gelockt tussen? Zo nee moet je ff overnieuw downloaden denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:26 schreef Jmsls het volgende:
Ik heb m gedownload maar staat nog niet bij de dealer iig, moet je hem eerst uitspelen ofzo?
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:28 schreef Sickert het volgende:
Ik snap het spel niet zo denk ik
Heb de Demo gister gespeeld maar kreeg het maar niet onder de knie
Volgende maand oid de full game maar eens kopen als ik wat centjes vrij heb..
mweh... Geen omgebouwde xdoos en mn Pc kan m niet aanquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Anders downkoop je 'm gewoon idiot. Je gaat verdomme toch geen spel officieel kopen als je er grote twijfels over hebt. Ben je helemaal van de pot gerukt?
Gast, als ik mijn kanaal wou spammen deed ik het heus niet op fok hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:36 schreef Klonk het volgende:
best een kutte manier om je youtube kanaal te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |