Of Victims Family dan..now that was sum f*cked up shitquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Tism het volgende:
Bettie Serveert
Afghan Whigs
The Levellers
Morphine
The Tea Party
Rollins Band
Frank Black
Dead Moon
dEUS
Mucky Pup
Ik mis ze allemaal wel een beetje..
Kun jij je na 16 edities van Lowlands nog veel van de begin jaren herinneren, zonder dat je de wiki's erop nacheckt?..quote:Op zondag 11 april 2010 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of Victims Family dan..now that was sum f*cked up shit![]()
Tof, ik vind het maar wat lastig..quote:Op zondag 11 april 2010 20:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeker weten, heb wat dat soort dingen betreft een heel goed geheugen.
jaquote:Op zondag 11 april 2010 18:00 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar sensation, en al die andere bagger.
Spanish Sahara luister ik echt verschrikkelijk vaak. Wat een prachtig nummer.quote:Op zondag 11 april 2010 00:34 schreef Haunter het volgende:
Woensdag ben ik aanwezig bij Foals, maar ik hoop dat ze ook nog een keer op Lowlands komen.Lijkt me een redelijke kans wel eigenlijk.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:09 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik zou het gaaf vinden als Slagmalsklubben komt ♥
Die wil ik graag een keer live zien!
Ik ook. Die andere vind ik wat minder wel. Ben benieuwd naar het album, zal binnenkort ook wel lekkenquote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Spanish Sahara luister ik echt verschrikkelijk vaak. Wat een prachtig nummer.
die hoef je niet te missen hoor, best kans van dat die er dit jaar gewoon weer staan.quote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef Tism het volgende:
Bettie Serveert
Ik mis ze allemaal wel een beetje..
Het lijkt mij een zeer goed idee dat ze weer eens komen!quote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef ranja het volgende:
[..]
die hoef je niet te missen hoor, best kans van dat die er dit jaar gewoon weer staan.
en even voor de volledigheid:quote:Op maandag 12 april 2010 11:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voor zover er nog twijfels waren, Major Lazer nu ook bevestigd op de myspace van Diplo.
Ja, dat zou echt geweldig zijn..quote:Op maandag 12 april 2010 07:55 schreef ranja het volgende:
[..]
die hoef je niet te missen hoor, best kans van dat die er dit jaar gewoon weer staan.
Absoluut! Wat een opbouw zit daar in, met een geweldige climaxquote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Spanish Sahara luister ik echt verschrikkelijk vaak. Wat een prachtig nummer.
Ik neem aan dat dan ook Diplo en Switch apart erbij optreden, wel zo voordeligquote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en even voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
yeah!quote:Op maandag 12 april 2010 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en even voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, ik mis ook bands als Blink 182, Massive Attack, Placebo, QOTSA, Snow Patrol, The Kooks en Air.quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef RSie het volgende:
En toch mis ik nog steeds namen die een flinke menigte los kunnen krijgen.
namen dus die bij groot publiek bekend zijn en waarvan je minimaal 3 nummers kent.
de Alpha bands dus zeg maar.
Er zijn nog maar heel weinig namen bekend he...quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef RSie het volgende:
de Alpha bands dus zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |