Ga je eens verdiepen in het concept 'Lowlands' beunhaas.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Tism het volgende:
OMG!..De wensen van sommige hier zijn best triest. Het is Lowlands, verdomme!!!..
![]()
Voor Dance/house/techno en als je wilt dansen, of voor acts die al eens op LL heb gestaan, ga je maar naar een ander festival!..
kom op zeg..
Ach... wijsheid komt met de jaren zullen we dan maar zeggen he..quote:
MIDI Sounds! Grappig, zou er niet een heel optreden naar kunnen luisteren maar goed grappig is het wel.quote:
Ga jij nou maar naar sensation, en al die andere bagger.quote:Op zondag 11 april 2010 00:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ga je eens verdiepen in het concept 'Lowlands' beunhaas.
Heuj..de afkorting CB was al gereserveerd voor Cancer Bats, hequote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De organisatie repeteert al jaren voor 50% het programma van de 3 jaren daarvoor. CB was tenminste nog 2004. Dus dan kan het zo langzamerhand wel weer. Iets als Editors of Kaiser Chiefs is veel schandaliger.
Cancer Bats!..quote:Op zondag 11 april 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heuj..de afkorting CB was al gereserveerd voor Cancer Bats, he
ruiggggggquote:Op zondag 11 april 2010 18:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heuj..de afkorting CB was al gereserveerd voor Cancer Bats, he
Jazekr, en tevens mijn eerste Lowlands editie..quote:Op zondag 11 april 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was een goeie editie..
http://www.lowlandsarchief.nl/lowlands-1994
toen maakte Live tenminste nog goede muziek.quote:Op zondag 11 april 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was een goeie editie..
http://www.lowlandsarchief.nl/lowlands-1994
En creërde het publiek bij het optreden van Cypress Hill een aardbeving..quote:Op zondag 11 april 2010 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen maakte Live tenminste nog goede muziek.
Het doet me goed om te zien dat Afghan Whigs op die site toch nog een half punt hoger toebedeeld kregen dan Jeff Buckleyquote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Jazekr, en tevens mijn eerste Lowlands editie..
Good old days..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |