*chemical brothers aanzetquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
The Chemical Brothers gaan ook touren en staan de 20e in Polen. Ik hoop echt zo dat ze gaan komen.
DIE LUCHTquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:31 schreef bl0emetjE het volgende:
Air! Leuk!
Ik wil wel naar Nick Lowe gaanquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:42 schreef vault_tec het volgende:
Lol, denk dat parkpop nu juist heel druk bezocht gaat worden dus ik blijf lekker uit buurt
Laatste keer was zo bruut, openen met Hé boy!quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
The Chemical Brothers gaan ook touren en staan de 20e in Polen. Ik hoop echt zo dat ze gaan komen.
Dan mag Spor wel komen. Of die hele Lifted Crewquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:45 schreef julian6 het volgende:
Air! Hard, word hier veel gedraaid.
hoop dat er ook nog veel vette d&b komt
quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Sporquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:07 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dan mag Spor wel komen. Of die hele Lifted Crew. Verder zouden Calvin Harris of Gui Boratto ook wel mogen komen.
Chemical Brothers schijnen dit jaar maar 3 festival te doen en hebben al 3 festivals in hun tourschema staan, reken er dus maar niet op.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Tism het volgende:
OMG!..De wensen van sommige hier zijn best triest. Het is Lowlands, verdomme!!!..
![]()
Voor Dance/house/techno en als je wilt dansen, of voor acts die al eens op LL heb gestaan, ga je maar naar een ander festival!..
kom op zeg..
'94..quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:30 schreef HAL9000S het volgende:
Meubilair? Je komt uit 2006!!
Nee joh. Een beetje dance/electro/dnb is toch juist lekker, naast de hip-hop en andere gitaarbandjes die op het festival staanquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Tism het volgende:
OMG!..De wensen van sommige hier zijn best triest. Het is Lowlands, verdomme!!!..
![]()
Voor Dance/house/techno en als je wilt dansen, of voor acts die al eens op LL heb gestaan, ga je maar naar een ander festival!..
kom op zeg..
De organisatie repeteert al jaren voor 50% het programma van de 3 jaren daarvoor. CB was tenminste nog 2004. Dus dan kan het zo langzamerhand wel weer. Iets als Editors of Kaiser Chiefs is veel schandaliger.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Tism het volgende:
![]()
kom op zeg..
Ja een paar acts = natuurlijk niks mis mee, maar het lijkt erop dat sommige zich hier voorbereiden op een 3 daags bliepjes en blopjes festival, iets dat lowlands niet is, of moet worden..quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:45 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nee joh. Een beetje dance/electro/dnb is toch juist lekker, naast de hip-hop en andere gitaarbandjes die op het festival staan. Ja, ben van 'alle' markten thuis
. Waar is de liefde?!
tja daar zijn ook liefhebbers van, er zijn ook users die alleen maar om bands vragen.... dat wordt het ook niet allemaalquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja een paar acts = natuurlijk niks mis mee, maar het lijkt erop of sommige zich hier voorbereiden op een 3 daags bliepjes en blopjes festival, iets dat lowlands niet is en moet worden..
Biertje!?..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:25 schreef Tism het volgende:
![]()
kom op zeg..
De mensen die voor bliepjes en blopjes gaan kunnen gewoon van 12:00 tot 5:00 uur genieten en naar de 24-uurs tent. Niemand heeft daar toch last van?quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja een paar acts = natuurlijk niks mis mee, maar het lijkt erop dat sommige zich hier voorbereiden op een 3 daags bliepjes en blopjes festival, iets dat lowlands niet is, of moet worden..
Biertje!?..
Ik bidquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:07 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dan mag Spor wel komen. Of die hele Lifted Crew. Verder zouden Calvin Harris of Gui Boratto ook wel mogen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |