Tis 3voor12quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef N-E-R-D het volgende:
mumford & sons vanmiddag live gehoort bij 2voor12 podium van motel mozaique, klinkt wel relaxed en goed live![]()
Ook nog admiraal freebee ofzo gehoort maar dat is niet echt mijn muziek.
Them crooked vultures?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:49 schreef Christiaan het volgende:
Wie vervingen FoB vorig jaar? Kan niet veel slechter zijn geweest lijkt me.
Nee, die waren al een eeuwigheid surprise act. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer weet wie ze vervangen heeft. Denk dan niemand in het bijzonder dan ofzo.quote:
Ah, dus er is nog hoop voor Blink 182! Mooi!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat Fall Out Boy gecancelled was was enkel een aanwinst voor LL
Het feit dat ze zeggen hoe geweldig iets is zal dan wellicht gebaseerd zijn op de ervaring met die band sinds dat album uit is gekomen een half jaar geleden, hequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Mr.DD het volgende:
Weinig nieuwe geruchten hé.
Men praat alleen maar over Air en hoe geweldig Mumford & Sons is.
Altijd jammer dat ze daar nu pas achter komen(album is al 6 maanden uit ofzo. Dan wel niet langer.)
Hij = Parkpop neem ik aanquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:02 schreef zonisdegod het volgende:
Snoop dogg komt naar Parkpop
hij is 30 geworden
Hoorde het ja, zullen wel veel negers zijn dan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:02 schreef zonisdegod het volgende:
Snoop dogg komt naar Parkpop
hij is 30 geworden
"Het Zuiderpark ziet weer zwart van de mensen"quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hoorde het ja, zullen wel veel negers zijn dan.
Ik was net Justice aan het luisterenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
Justice zou wel vetjes zijn. All the way from France
Your musical compatibility with estherreuver is Super.quote:
Justicequote:Op zaterdag 10 april 2010 15:31 schreef PiRANiA het volgende:
Justice zou wel vetjes zijn. All the way from France
Beiden zeker vetquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:10 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Het feit dat ze zeggen hoe geweldig iets is zal dan wellicht gebaseerd zijn op de ervaring met die band sinds dat album uit is gekomen een half jaar geleden, he![]()
However, Broken Bells en Fleet Foxes zou wel nice zijn
Altijd welkom, kunnen ze meteen Fever Ray meenemenquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:08 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind het ook totaal niet interessant. Ik heb leukere bandjes in die categorie gehoord, en het lijkt allemaal maar op elkaar
Maar doe maar Fuck Buttons dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |