Goeeedenavondquote:
Whe, vorig jaar nog met Twan gesproken op Lowlands. Die lui gaan daar ook gewoon elk jaar heen.quote:
Het stikt van BN-ers @LL10quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Whe, vorig jaar nog met Twan gesproken op Lowlands. Die lui gaan daar ook gewoon elk jaar heen.
Giel danst heel irritantquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het stikt van BN-ers @LL10![]()
Ik zag Giel natuurlijk nog rondkarren met z'n 4 man bewaking. En Rudy (ook van 3FM) stond bij mij op de camping
Heb je de OP gecheckt over hoe je dat moet doen?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef zonisdegod het volgende:
air, grote naam, ben ik blij mee
en uh, moderator of wie deze topic bijhoud, zet mijn naam s in het lijstje van IK GA NAAR LOWLANDS DIT JAAR [2e keer] want ik ga gewoon, moet gewoon, ik ga gewoon ;p
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel danst heel irritantik stond ooit een paar meter achter hem in de Bravo..... maar hij danst steeds naar achteren
dan staat hij ineens voor je neus
loopt hij weer terug in dan komt hij weer langzaam met zn rug jou kant op
rete irritant!
Vorig jaar ook geweest, dit jaar niet weer. ik kan namelijk wel fatsoenlijke aardappelpuree maken.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Voor de mensen die zich afvroegen wat je bij Van t land kon krijgen:
[ afbeelding ]
doorgeschemerd door de directeur van LLquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef steeg het volgende:
ik zie mumford & sons bij de officiële bevestigingen, aber die staat niet op de lowlands site, hoe weet men dat ze komen?
Kan je zelf doen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:58 schreef Inverted_World het volgende:
Ik wil trouwens ook wel in het lijstje van hoevaak je bent geweest e.d.
Dit wordt de 5e keer trouwens.
Maat van mij heeft vorig jaar een tijd met die gasten van de Fakkelbrigade staan praten in de 24uurs tent, die waren er ook het hele weekend. Speelt iemand van Opgezwolle daar ook in mee?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Whe, vorig jaar nog met Twan gesproken op Lowlands. Die lui gaan daar ook gewoon elk jaar heen.
Ja, Rico en Stickert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Maat van mij heeft vorig jaar een tijd met die gasten van de Fakkelbrigade staan praten in de 24uurs tent, die waren er ook het hele weekend. Speelt iemand van Opgezwolle daar ook in mee?
Hij heeft niet bevestigd dat ze komen alleen gezegd dat ze er mee bezig zijn om ze te boeken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef leeell het volgende:
[..]
doorgeschemerd door de directeur van LL
Maar hij voegde er wel aan toe dat je ervan uit mag gaan dat ze komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hij heeft niet bevestigd dat ze komen alleen gezegd dat ze er mee bezig zijn om ze te boeken.
Het is nooit zo dat alle bevestigde bands 100% zeker op Lowlands komen. Pas als ze op het podium staan is het 100% zeker. Zo werd vorig jaar Fall Out Boy gecancelled en had je natuurlijk Depeche Mode die op het laatst Pinkpop moest afzeggen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Hij heeft niet bevestigd dat ze komen alleen gezegd dat ze er mee bezig zijn om ze te boeken.
Dat Fall Out Boy gecancelled was was enkel een aanwinst voor LLquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is nooit zo dat alle bevestigde bands 100% zeker op Lowlands komen. Pas als ze op het podium staan is het 100% zeker. Zo werd vorig jaar Fall Out Boy gecancelled en had je natuurlijk Depeche Mode die op het laatst Pinkpop moest afzeggen.
True, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat Fall Out Boy gecancelled was was enkel een aanwinst voor LL
Was er niet bijster rouwig om neequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat Fall Out Boy gecancelled was was enkel een aanwinst voor LL
Munford & Sons is nog geeneens een bevestigde band dus horen niet onder de bevestigde bands te staan. Het is gewoon een kwestie van de juiste informatie aangeven, ze zijn op dit moment een sterk gerucht en ook al zegt Eric dat we er vanuit mogen gaan dat ze komen er kan nog vanalles gebeuren waardoor ze misschien niet komen. Vaak genoeg krijgen bands betere aanbiedingen als ze populair worden en M&S was dus nog niet 100% rond paar weken geleden dus het kan zomaar gebeuren (al hoop ik van niet!).quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:41 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het is nooit zo dat alle bevestigde bands 100% zeker op Lowlands komen. Pas als ze op het podium staan is het 100% zeker. Zo werd vorig jaar Fall Out Boy gecancelled en had je natuurlijk Depeche Mode die op het laatst Pinkpop moest afzeggen.
Tis 3voor12quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:04 schreef N-E-R-D het volgende:
mumford & sons vanmiddag live gehoort bij 2voor12 podium van motel mozaique, klinkt wel relaxed en goed live![]()
Ook nog admiraal freebee ofzo gehoort maar dat is niet echt mijn muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |