Justice is natuurlijk bij lange na nog geen Alpha materiaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daft Punk, Chemical Brothers, Justice, etc. Genoeg keuze. Doe The Prodigy idd over drie jaar maar weer.
Inmiddels wel te groot voor Bravo, tenzij grote act in Alpha. En kansloos in de Grolschquote:Op maandag 12 april 2010 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Justice is natuurlijk bij lange na nog geen Alpha materiaal
Als ze Basement Jaxx en Groove Armada in de Bravo proppen dan hoort Justice daar ook. Die zouden gewoon verzuipen in de Alpha. Daarvoor hebben ze te weinig "hits"quote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Inmiddels wel te groot voor Bravo, tenzij grote act in Alpha. En kansloos in de Grolsch
BJ wel maar de keer daarvoor was het proppen in de Bravo, maar GA stond volgens mij echt in de Bravo, was niet te doen zo druk.quote:Op maandag 12 april 2010 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
BJ en GA stonden de laatste keren in de Grolsch.
zeker niet op pinkpop geweest 2 jaar terugquote:Op maandag 12 april 2010 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij je daar in vergist. Die krijgen op vrijdagavond die tent wel vol hoorquote:Op maandag 12 april 2010 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er staat wel meer dance in de Alpha, Junkie XL stond er jaren terug ook en natuurlijk dingen als Prodigy, Underworld, Massive Attack en Chemical Brothers.quote:Op maandag 12 april 2010 21:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zeker niet op pinkpop geweest 2 jaar terug. tent ontplofte. maar goed. Bravo = dance , alpha = rock enz. Daar is de weide voor gemaakt. Exceptionele dingen daargelaten. (tiesto zou best in de alpha mogen)
edit:
alhoewel .... Junkie XL stond ook gewoon in de bravo ...
Klopt.quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar GA stond volgens mij echt in de Bravo, was niet te doen zo druk.
Mijn hoogtepunten van vorig jaar waren toevallig in de Bravoquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Angel-A het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in de Bravo geweest...
Da's echt m'n favoriete tentquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Angel-A het volgende:
Ik ga de meeste jaren wel 1 band kijken. Soms maar gedeeltelijk als het tegenvalt trouwensquote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Angel-A het volgende:
Vitalic was ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bravo is duidelijk de best geprogrammeerde van de grote tenten. Vorig jaar Fever Ray, Buraka Som Sistema, Dizzee Rascal, 2manydjs. Allemaal vet.
Speedy Jquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bravo is duidelijk de best geprogrammeerde van de grote tenten. Vorig jaar Fever Ray, Buraka Som Sistema, Dizzee Rascal, 2manydjs. Allemaal vet.
Whitest Boy Alive, Moderat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
serj en ADTRquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef conobram het volgende:
Volgende acts staan een week later op Reading/Leeds:
A Day To Remember, Young Guns, Mystery Jets, The Futureheads, The Walkmen, Thrice, Motion City Soundtrack, Girls, New Young Pony Club, Surfer Blood, Frankie & The Headstrings, Serj Tankian en Wild Beasts
Surfer Blood
Girls en wild beasts, beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef conobram het volgende:
Volgende acts staan een week later op Reading/Leeds:
A Day To Remember, Young Guns, Mystery Jets, The Futureheads, The Walkmen, Thrice, Motion City Soundtrack, Girls, New Young Pony Club, Surfer Blood, Frankie & The Headstrings, Serj Tankian en Wild Beasts
Surfer Blood
Kan je gerust zo houdenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef julian6 het volgende:
Wow, van dat rijtje ken ik er werkelijk geen een.
't Is hier geen marktplaats, daar is Vraag & Aanbod voor. Maar PMen vind ik oke, als jullie maar niet in het topic gaan zitten onderhandelen oid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen?
Wees is heel lief, en verkoop hem alsjeblieft aan zonisdegod.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen?
zonisdegod is wel geïnteresseerd heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen![]()
Serj Tankian ken je toch wel? Dat is de zanger van System of a Down.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef julian6 het volgende:
Wow, van dat rijtje ken ik er werkelijk geen een.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |