Whitest Boy Alive, Moderat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bravo is duidelijk de best geprogrammeerde van de grote tenten. Vorig jaar Fever Ray, Buraka Som Sistema, Dizzee Rascal, 2manydjs. Allemaal vet.
serj en ADTRquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef conobram het volgende:
Volgende acts staan een week later op Reading/Leeds:
A Day To Remember, Young Guns, Mystery Jets, The Futureheads, The Walkmen, Thrice, Motion City Soundtrack, Girls, New Young Pony Club, Surfer Blood, Frankie & The Headstrings, Serj Tankian en Wild Beasts
Surfer Blood
Girls en wild beasts, beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:45 schreef conobram het volgende:
Volgende acts staan een week later op Reading/Leeds:
A Day To Remember, Young Guns, Mystery Jets, The Futureheads, The Walkmen, Thrice, Motion City Soundtrack, Girls, New Young Pony Club, Surfer Blood, Frankie & The Headstrings, Serj Tankian en Wild Beasts
Surfer Blood
Kan je gerust zo houdenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef julian6 het volgende:
Wow, van dat rijtje ken ik er werkelijk geen een.
't Is hier geen marktplaats, daar is Vraag & Aanbod voor. Maar PMen vind ik oke, als jullie maar niet in het topic gaan zitten onderhandelen oid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen?
Wees is heel lief, en verkoop hem alsjeblieft aan zonisdegod.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen?
zonisdegod is wel geïnteresseerd heb ik van horen zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:15 schreef christvs het volgende:
Hey mensen!
Ik ben ben dit jaar helaas verhinderd om naar Lowlands te gaan. Ik ben in het bezit van een ticket dat ik nu wil verkopen, gewoon voor de gewone prijs + 2 euro verzendkosten. Stuur maar een PM bij interesse! Het ticket is gewoon papieren, niet digitaal. Het is toch gewoon legaal om een ticket voor de originele prijs door te verkopen![]()
Serj Tankian ken je toch wel? Dat is de zanger van System of a Down.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:57 schreef julian6 het volgende:
Wow, van dat rijtje ken ik er werkelijk geen een.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef zonisdegod het volgende:
T__________________________________________________________T
Je kunt hem toch pm'en.. misschien heeft ie ze nogquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:29 schreef zonisdegod het volgende:
T__________________________________________________________T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |