quote:Hier iemand interesse in +- 20 Endlers (mannen en vrouwen). Het betreft Yellow Top Swords en N-klasse. Ik heb besloten om te stoppen met mijn aquarium (o.a. wegens steeds terugkomende draadalgplaag en aankomende renovatie van ons huis). Je mag ze gratis afhalen in De Ronde Venen (tussen Amsterdam en Utrecht).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poecilia_wingei
Goh, dat heb je mooi gedaan zeg! Petje af, heel strak gedaan op de randen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 16:16 schreef Faithfulness het volgende:
Updatepic!
[ afbeelding ]
Indraai-de-indraai!
Mijn doorzichtige aanzuigbuis is nog niet binnen.![]()
Had de plant er dus zo voor gezet, en eigenlijk was ik wel tevreden met waar hij nu staat. Misschien laat ik 'm er dus lekker zo.
In het midden van de bak komt nog een soort huisje. Dat "huisje" (het is meer een brok bruin steen met allemaal gaten erin, maar uitleggen is zo moeilijk) is speciaal voor de Petricola's, en ze zitten d'r ook vaak in
Zo'n voerkorfje zag ik laatst nog bij de Hornbach voor een euro, Rob. Zonde om 6 euro verzendkosten te betalen voor zoiets kleins
Het zijn mooie vissen maar dit is ook weer geen heel drukke reeks.quote:
de afgelopen 3 dagen leek er bij mij ook een waaierhandgarnaal dood te gaan: rood, ging zich afzonderen en deed niet veel meer. eergisteren dacht ik nog: die haalt de avond niet, maar ik laat hem nog wel even zitten. maar de volgende dag leefde hij nog en gisteravond at hij gewoon weerquote:Op maandag 12 april 2010 07:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik zag een dode garnaal bij mij..
Zo te zien was ie al wat ouder (en fel rood!)
Maar de andere waren ervan aan het eten, dus ik laat em nog maar ff liggen.
Verder ben ik al een hele hoop kleintjes tegengekomen. Hopelijk binnenkort nog veel meer
ik heb regelmatig in me bak een dode garnaal. Vaak oudere grote garnalen. En die zijn binnen een uur volledig opgegeten door de andere opgegetenquote:Op maandag 12 april 2010 07:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik zag een dode garnaal bij mij..
Zo te zien was ie al wat ouder (en fel rood!)
Maar de andere waren ervan aan het eten, dus ik laat em nog maar ff liggen.
Verder ben ik al een hele hoop kleintjes tegengekomen. Hopelijk binnenkort nog veel meer
gaat mij veel te snelquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat een topic als dit geen mooie OP heeft...
Als ik eens een uurtje over heb, zal ik eens een poging wagen.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Stali het volgende:
[..]
Is een rode plant trouwens ook niets voor jouw aquarium? Of vind je dit te kitscherig?
Weet de de bijna-bewoners niet meer maar vraag het me zomaar af omdat je in ieder geval Black Mollies hebt (kweekt) en dan zouden ze heel mooi afsteken tegen het rood.
deze?quote:
Ja zeker leuk (heb even gegoogled).quote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef versteegrob het volgende:
Als je het zo leest wel ja, dwergkogelvisSuper leuk visje
zijn kogels geen brakwatervissenquote:Op maandag 12 april 2010 21:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja zeker leuk (heb even gegoogled).
Kunnen die kogeltjes (haha) bij zwaarddragers/guppen/coridories/anchistra's/tetra's??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |