Cat zei het eerst hoorquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Ja, dat bedoel ik idd, ik het verliefdgedeelte ff bold zullen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!
Oh vanavond gaat de date toch door?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg 'm in mijn eentje ook wel vol hoor.
Succesquote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Thuisssss.... een poes in mandje proppen en naar DA
Ze komt er gauw genoeg achter....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes![]()
Arme Mips...ze moest es weten
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er al bijna!?
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.
<-- weg is
Onderging mipseflips haar lot gelaten?quote:
Ik heb de tekst van zo'n lyrics-website afgehaald en kennelijk was die niet volledig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
staat er niet in
Ja best wel eigenlijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onderging mipseflips haar lot gelaten?
Blijmoedig de OK in is toch het beste.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk!
Ze was niet zo'n sletje as always, toen ze in de behandelkamer zat en uit dr mandje moest had ze wel even wat plankenkoorts, maar toen ze er eenmaal uit was wilde ze weer meteen overal aan zitten en was ze mega-nieuwsgierig
En welke speel je dan vooral af?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ben alvast maar vooruit aan het werken. Even genieten en profieteren van een rustige dag
Onderussen wordt mijn collega schijtziek van al die ESF nummers die ik constant afspeel
Ze verwachten dat ze rond 15u klaar is, en dan nog even beetje weer bijkomen zodat ze op dr pootjes kan staan en dan bellen ze. Einde v/d middag dus... Werk tot 16u, dus zo rond 17u zou ideaal zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijmoedig de OK in is toch het beste.![]()
Hoe laat mag je d'r ophalen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze rond 15u klaar is, en dan nog even beetje weer bijkomen zodat ze op dr pootjes kan staan en dan bellen ze. Einde v/d middag dus... Werk tot 16u, dus zo rond 17u zou ideaal zijn
Mja is niet anders dan is het niet anders.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en anders ook geen probleem, woon er praktisch tegenover
Zo zit ik zaterdag ook denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er al bijna!?
Tjah inderdaad, niks aan te doen. Ze zit daar goed, en ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor 16u al helemaal weer klaar is om op te halen dus komt vast goedquote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja is niet anders dan is het niet anders.
Het is ontzettend sneu maar heb Whoopie ook al een keer een half uurtje moeten laten wachten helaas.
Dit vind ik nog wel het schokkendstquote:
quote:
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen danquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het schokkendst:
[..]
Dat kunnen mods toch gewoon laten nakijken?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen dan![]()
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?quote:En dat het geen kloon is wil nog niet zeggen dat het geen bullshit / troll account is
De reakties zijn alleen altijd zo voorspelbaar...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?
Heb het gecheckt achter de schermenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen dan![]()
Ja laten nakijken, maar meestal komt er een FA zoiets melden, bij uitzondering. Want afaik mag er ook niet over wie of wat een kloontje is worden gebabbeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kunnen mods toch gewoon laten nakijken?
[..]
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?
Ah ja, TS helpt in dit geval ook niet écht meequote:Op donderdag 8 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reakties zijn alleen altijd zo voorspelbaar...
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ze belden al![]()
Alles ging voorspoedig en het ging goed met Mipsie, ze was zelfs al weer een beetje aan het opkrabbelen. Dus mocht haar vanaf 1530/1545 ophalen. Dus ga gewoon direct na werk om 16u daarheen
Zie je! Sneller dan je dacht!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ze belden al![]()
Alles ging voorspoedig en het ging goed met Mipsie, ze was zelfs al weer een beetje aan het opkrabbelen. Dus mocht haar vanaf 1530/1545 ophalen. Dus ga gewoon direct na werk om 16u daarheen
Betaalt het ziekenfonds dat!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef zoeeeeeee het volgende:
[..]
betaald het zieken fonds dat??
verder zal ik mn velletje maar effe terug duwen, want ik ben zo effe klaar met je joh
Huh velletje?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ze belden al![]()
Nou iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mipsie![]()
Toch altijd fijn om te horen dat alles goed gegaan is, ook al is een relatief kleine ingreep
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Kijk wat ik net op heb:
[ afbeelding ]
![]()
coupe vers mokka-ijs
Nee, dat is alleen met de stroopwafelflurry, wel een beetje opletten damequote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar laten smelten
quote:
Dat dus... en er foto's van plaatsenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zou het alleen maar laten smelten
Daar hebben we geen foto's van gezien.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... en er foto's van plaatsen
Ik eet dat gewoon op
Ja, zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Mipsie![]()
Toch altijd fijn om te horen dat alles goed gegaan is, ook al is een relatief kleine ingreep
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Kijk wat ik net op heb:
[ afbeelding ]
![]()
coupe vers mokka-ijs
Ik heb nu ook trek in ijs. En ik moet nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen met de stroopwafelflurry, wel een beetje opletten dame
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar hebben we geen foto's van gezien.
Heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek in ijs. En ik moet nog boodschappen doen.
Fuck it, ik ga ook aan de B&J straks
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]wil jij een foto van hoe ik een ijsje eet?
Ik was ook niet van plan er een te maken hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]nee, laat me maar in waan dat het er sexy sekseh uit ziet
Ik ga zo eens in de supermarkt kijken wat ze voor me hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HeerlijkZe hebben het hier als schepijs. En ik had 1 bolletje maar das veul!
Goh, jammerquote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan er een te maken hoor(ijs is al op he)
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo eens in de supermarkt kijken wat ze voor me hebben![]()
Oh en hier ook even spammen... Boor spoort echt niet hoor
[ afbeelding ]
Wat doet ie daar dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had zich staan uitsloven voor Bink d'r neus op de vensterbank. En hij wilde graag kopjes geven maar dat durft ie niet bij Bink (en terechtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat doet ie daar dan?![]()
![]()
Die blik van Bink is echt geweldig
Als je de maoams maar laat liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet vanavond boodschappen doen; nog wensen Cat en Tombolala?
Dat vroeg Cat ook al aan mequote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen kaas!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En jij zei niks dus morgenvroeg eet je Mestreechse sjink.quote:
Bedankt voor de reminder Greys!quote:
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef cptmarco het volgende:
heeft elk land ondertussen hun nummer al gekozen?
Ik zit 1,5 uur in de trein he...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen kaas!![]()
Tombo, neem je vanaaf B&J caramelijs voor me mee?
Die ga ik Cat dwangvoeren een half uurtje voordat ik ze op bed stuurquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen kaas!![]()
Tombo, neem je vanaaf B&J caramelijs voor me mee?
Koelbox.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit 1,5 uur in de trein he...
Phish food.quote:En ik weet heul niet of ze dat hebben
Ik zag wel fish food, chocolat brownie (?) coffee coffee dus, en iets wits met witte-chocolade-ijsberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ha, je zei laatst nog dat je niet weet wat het is!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ga ik Cat dwangvoeren een half uurtje voordat ik ze op bed stuur
Cat en ik...quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Koelbox.![]()
[..]
Phish food.![]()
![]()
![]()
Laat die witte met witte beren maar liggen. Da's een tegenvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga echt geen ijs meenemen tijdens zo'n lange rit hoor
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
mensen? geen idee...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuj, wat gezellig jullie!![]()
Hoeveel mensen gaan jullie bezoeken de komende dagen?
Sjipsquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, je zei laatst nog dat je niet weet wat het is!
[..]
Cat en ik...
ESF Overzicht deelnemers van A tot Zquote:Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef cptmarco het volgende:
heeft elk land ondertussen hun nummer al gekozen?
Barbaaf misschienquote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sjips![]()
En da's heul nie veul![]()
Maar ze heeft dan wel weer een zooi poezen, dat compenseert
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mensen? geen idee...
tussen de 30 en 35 dieren iig...
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuj, wat gezellig jullie!![]()
Hoeveel mensen gaan jullie bezoeken de komende dagen?
*pakt administratie erbij*quote:
Ook zonder flits in het zonnetje is ze wit/grijzig/glimmend iddquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]! Bink
Greys, heeft Bink nou ook een parelmoer kleur of komt dat vooral door de flits?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ze heeft dan wel weer een zooi poezen, dat compenseert
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
(ook de koppels) meetelt: 10 personen. Met dan nog een partner links of rechts.![]()
Nou, idd!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je Nok er af haalt is al 1/3e dieren bekeken bijna
Vlak Pagan en Strega en hun menagerie niet uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je Nok er af haalt is al 1/3e dieren bekeken bijna
De rondreis is on a need to know basis only.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koppels en nog een partner links of rechts, now I'm confused
Pagan en Strega zijn een koppelquote:Op donderdag 8 april 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koppels en nog een partner links of rechts, now I'm confused
Alles goed met Mips?quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De rondreis is on a need to know basis only.
sorry Cat...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pagan en Strega zijn een koppel
En de rest heeft misschien een partner (zeker alleen JJH niet?)
Ja verbazend goed, ze is al weer aan het rondhuppelen en al op de bovenste etage van dr krabpaal geklommen.quote:
wow!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verbazend goed, ze is al weer aan het rondhuppelen en al op de bovenste etage van dr krabpaal geklommen.![]()
Ze hoefde verder geen pijnstillers, antibiotica of andere meuk, ze hebben haar daar een pijnstiller gegeven die 72uur werkt en over 10 - 14 dagen nog even terug voor hechtingen en thats it.
Oh en ik hoor zojuist dat de kattenbak ook weer is gevonden
Ze heeft ineens een terugvalquote:Op donderdag 8 april 2010 16:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij kan dus morgen best met Cat en mij meeten![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
A HA!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:02 schreef Greys het volgende:
Ik kom niet omdat ik er dan vrij voor moet nemen en omdat mijn baas niet blij is als ik drie vrije middagen heb ipv twee. Da's de simpele reden![]()
En omdat ik bang ben voor Cat en d'r maoams, maar da's weer een verhaal apart
En nu moet ik echt naar de winkel, ben nog steeds niet geweest![]()
Oh nee! Wacht!![]()
![]()
MIPSIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
![]()
![]()
Apart dat je voor de hechtingen terug moet. Bij alle katten die ik heb laten steriliseren de laatste jaren (en met Redcats telt dat op) hoefde ik niet terug te komen. Onderhuidse hechtingen FTW.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja verbazend goed, ze is al weer aan het rondhuppelen en al op de bovenste etage van dr krabpaal geklommen.![]()
Ze hoefde verder geen pijnstillers, antibiotica of andere meuk, ze hebben haar daar een pijnstiller gegeven die 72uur werkt en over 10 - 14 dagen nog even terug voor hechtingen en thats it.
Oh en ik hoor zojuist dat de kattenbak ook weer is gevonden
Vertrouwt ze je niet meer?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Trust.... you destroyed it![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pimpen met je wonden
Och tis gratis, dus why not. Overigens staat er op het stickertje dat ze maar 1.61kg weegt. Vraag me af of dat klopt en of het niet best weinig is, ze is nog wel wat klein van bouw, maar toch.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Apart dat je voor de hechtingen terug moet. Bij alle katten die ik heb laten steriliseren de laatste jaren (en met Redcats telt dat op) hoefde ik niet terug te komen. Onderhuidse hechtingen FTW.![]()
Maar het verhaal 'de krabpaal in klimmen na een uur' is heel herkenbaar.
Nah valt wel mee, ze wil gewoon ff niet opgepakt worden, maar dat lijkt me logisch. Ze loopt gewoon beetje rond te scharrelen hierquote:Op donderdag 8 april 2010 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vertrouwt ze je niet meer?
of valt het mee? (mijn katten hebben daar nooit last van gehad eigenlijk... )
Ben je haar daar nu aan het uitrekken!? Bruut!quote:
Neeeeequote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je haar daar nu aan het uitrekken!? Bruut!![]()
Da´s echt licht!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Och tis gratis, dus why not. Overigens staat er op het stickertje dat ze maar 1.61kg weegt. Vraag me af of dat klopt en of het niet best weinig is, ze is nog wel wat klein van bouw, maar toch.
Kan ik dat meteen dan vragen. Neem aan als het echt te weinig was oid de DA wel wat had gezegd, maar die was juist vol lof dat ze er goed uitzag, en ff hartje geluisterd en oogjes en bekkie gekeken en was allemaal goed. En dus gewogen, en daar zei hij verder ook niks over
Oh, ja dat lijkt me logisch dat je niet opgetild wilt worden met een wond op je buikquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah valt wel mee, ze wil gewoon ff niet opgepakt worden, maar dat lijkt me logisch. Ze loopt gewoon beetje rond te scharrelen hier
Yeah. Riiiight.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeee
Het lijkt echt zo he, maar ze lag gewoon rustig en toen ze die camera zag ging ze ineens anders liggen, dus toen leek het alsof ik haar echt zo beet heb
Niet echt een precieze. Maar 1.61 lijkt mij ook wel erg licht. En denk dat hij dan wel wat had gezegd want ik zei nog dat ze de laatste tijd wat minder eet, maar ik niet echt zie dat ze afslankt ofzo. Dus lijkt me dat de DA dan wel wat zou zeggen als hem opviel dat ze toch wel erg licht was.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s echt licht!Volgens mij woog Ziggy nog meer in haar laatste dagen.
Ik denk (hoop) dat ze een 1tje met een 2tje of 3tje hebben verwisseld. Yoko is ook fijn gebouwd en die weegt nu zo´n 3 kilo.
Maar als de DA er niks van heeft gezegd is het geen reden tot zorg. Heb je geen weegschaal in huis? Kun je het effe checken.
Het is echt licht idd volgens mij! Ik weet niet hoe groot Mips is, maar onze poes was een kleine poes en die woog ook 3,5 kilo in haar goede dagen... zal wel een schrijffout zijn jaquote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da´s echt licht!Volgens mij woog Ziggy nog meer in haar laatste dagen.
Ik denk (hoop) dat ze een 1tje met een 2tje of 3tje hebben verwisseld. Yoko is ook fijn gebouwd en die weegt nu zo´n 3 kilo.
Maar als de DA er niks van heeft gezegd is het geen reden tot zorg. Heb je geen weegschaal in huis? Kun je het effe checken.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, t kost 120 euri, dan zal ik pimpen met die wond ook. Ze past zich maar aan
Ik pak ze dan altijd op 'bij kop en kont'. Hand onder de okseltjes en hand onder de achterpootjes. Da's het minst pijnlijke voor ze. En verder het oppakken zoveel mogelijk vermijden de eerste dagen. Da's natuurlijk het allerfijnst.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja dat lijkt me logisch dat je niet opgetild wilt worden met een wond op je buikZal wel loslopen dus
Ik ook eigenlijk... Maar zo pak ik ze meestal opquote:Op donderdag 8 april 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik pak ze dan altijd op 'bij kop en kont'. Hand onder de okseltjes en hand onder de achterpootjes. Da's het minst pijnlijke voor ze. En verder het oppakken zoveel mogelijk vermijden de eerste dagen. Da's natuurlijk het allerfijnst.
tssssssssquote:Hier is alles in rep en reur: vrouwtje heeft gegeten voor de poezels iets hebben gehad. SCHANDE!![]()
Zolang je nog geen muziek kunt maken op haar rugwervels zal het vast een schrijffout zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet echt een precieze. Maar 1.61 lijkt mij ook wel erg licht. En denk dat hij dan wel wat had gezegd want ik zei nog dat ze de laatste tijd wat minder eet, maar ik niet echt zie dat ze afslankt ofzo. Dus lijkt me dat de DA dan wel wat zou zeggen als hem opviel dat ze toch wel erg licht was.
Ik wist het.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, t kost 120 euri, dan zal ik pimpen met die wond ook. Ze past zich maar aan
Ja, weten wij veel! Straks zijn dat foto's van 4 maanden terug!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nou jullie zien regelmatig foto's, ze ziet er niet uitgemergeld of ondervoed uit toch?
En ZO regelmatig zien we ook weer geen foto's hoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nou jullie zien regelmatig foto's, ze ziet er niet uitgemergeld of ondervoed uit toch?
Tjah lijkt me ook. Kan het evt. nog vragen als ik bel voor die afspraak en anders vraag ik het dan gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, weten wij veel! Straks zijn dat foto's van 4 maanden terug!![]()
Maar nee joh...Die dierenarts zegt dat dan heus wel, helemaal als je aangeeft dat ze weinig eet
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ZO regelmatig zien we ook weer geen foto's hoor!
En mochten ze DAN ineens vinden dat ze ondervoed is dan zou ik een nieuwe dierenarts zoekenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah lijkt me ook. Kan het evt. nog vragen als ik bel voor die afspraak en anders vraag ik het dan gewoon
Nee hoor. Vooral kwaad en uitgerekt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ondervoed is ze gewoon sowieso niet, er is genoeg te eten en toen ik merkte dat ze minder at heb ik 2 bakjes brokjes en brokjes in saus (diverse smaken) geprobeerd om te kijken of ze wellicht gewoon een andere soort brokjes wilde. Maar dat was het ook niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En mochten ze DAN ineens vinden dat ze ondervoed is dan zou ik een nieuwe dierenarts zoeken
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vooral kwaad en uitgerekt.![]()
Ze ziet er goed uit. Als je haar morgen meeneemt naar Nokwanda neem ik mijn weegschaal mee en kunnen we kijken hoe het met haar gewicht zit.
Net alsof wij dat zouden denken!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus tis niet zo dat ze gewoon amper te eten krijgt hoor
DEAL!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Als jullie ook allemaal op de weegschaal dan en ik de resultaten hier en in de FF SC mag publiceren
DEAL!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Als jullie ook allemaal op de weegschaal dan en ik de resultaten hier en in de FF SC mag publiceren
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, Tombo....jullie bedje is zojuist opgemaakt, ik had ff de neiging er in te kruipen, maar ik heb het niet gedaan
quote:
quote:
Dat dusquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, Tombo....jullie bedje is zojuist opgemaakt, ik had ff de neiging er in te kruipen, maar ik heb het niet gedaan
Da's echt meer dan 1,61 kilo hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is allemaal van eind maart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer, maar het is niet anders. Halen we de schade op de 15e wel in.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen jullie nou vanavond of morgen bij Ingetje?
En nee, morgen gaat gewoon niet lukken, had er nu al helemaal rekening mee gehouden dat ik dan wel thuis was, en heb vandaag ook wel 2x een uurtje gesnoept op werk (tussen de middag, en was 's ochtends uur te laat omdat er megafile vanaf Brienenoord naar m'n werk stond en die afslag die ik moest hebben wegens ongeluk was afgesloten). Dus vind het ook lullig om dan morgen weer te vragen of ik eerder weg kan
Ik slaap vanavond bij Cat, en morgen slapen we bij Ingquote:Op donderdag 8 april 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
Slapen jullie nou vanavond of morgen bij Ingetje?
En nee, morgen gaat gewoon niet lukken, had er nu al helemaal rekening mee gehouden dat ik dan wel thuis was, en heb vandaag ook wel 2x een uurtje gesnoept op werk (tussen de middag, en was 's ochtends uur te laat omdat er megafile vanaf Brienenoord naar m'n werk stond en die afslag die ik moest hebben wegens ongeluk was afgesloten). Dus vind het ook lullig om dan morgen weer te vragen of ik eerder weg kan
Neemt ie Mips mee de 15e dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer, maar het is niet anders. Halen we de schade op de 15e wel in.![]()
Heb jij een rode of een groene button?quote:We slapen morgen bij Ingetje, maar Tombo komt vanaaf al naar mij toe.
Een pimpelpaarse.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neemt ie Mips mee de 15e dan?
[..]
Heb jij een rode of een groene button?
Ik moest je trouwens van de Beeb doorgeven dat je niet op vakantie mocht voor je je pompoenen had geoogst.quote:
Nee dat snap ik, we zitten met zn 2en in een coopquote:Op donderdag 8 april 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik moest je trouwens van de Beeb doorgeven dat je niet op vakantie mocht voor je je pompoenen had geoogst.
Is natuurlijk een idee, als iedereen nou zijn of haar kat meeneemt komen we wel tot een stuk of 10 a 12 toch.quote:
Ja, lachen. 10 vreemde katten en een paar honden in een huisje.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een idee, als iedereen nou zijn of haar kat meeneemt komen we wel tot een stuk of 10 a 12 toch.
Doldwaze boelquote:Op donderdag 8 april 2010 17:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, lachen. 10 vreemde katten en een paar honden in een huisje.
Rookkastquote:Op donderdag 8 april 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doldwaze boel![]()
Al lijkt het me veiliger als we Dirkh en de BBQ dan thuis laten
Goed plan, kan ik Mips ff bijvoeren met verser dan verser voerquote:Op donderdag 8 april 2010 17:42 schreef Dirkh het volgende:
Dan neem ik mijn vissies mee! En als er ook maar een vuile blik komt van die katten naar mijn vissies, dan is het oorlog in de tent.
Yoko gaat het heel goed met de huisdieren van Greys en Dirk kunnen vinden.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik Mips ff bijvoeren met verser dan verser voer![]()
Als Greys die 5 van haar dan ook meeneemt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 april 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een idee, als iedereen nou zijn of haar kat meeneemt komen we wel tot een stuk of 10 a 12 toch.
Laat jij jouw beesten toch thuisquote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga geen dieren meenemen naar Landal, beesten genoeg daar dat weekend lijkt me
ah toe? Alleen Lenny, Ruth, Edsilia, Willeke en Gerard?????quote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ga geen dieren meenemen naar Landal, beesten genoeg daar dat weekend lijkt me
Zo lang de schoonmakers nog staken voor hun nieuwe CAO, heb je daar wel kans op...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
Nee, dan wordt McMossel jaloersquote:Op donderdag 8 april 2010 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah toe? Alleen Lenny, Ruth, Edsilia, Willeke en Gerard?????
Weer aangevallen op het station en haar neus weer scheef geslagen?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Lenny moet trouwens thuis blijven, die verdient special care
Da's de zoetwatermossel die op de bodem van mijn vijvert ligt.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan wordt McMossel jaloers
En dan gaat Dirkh al die vissies van hem ook meenemen en dan moeten ze allemaal in de badkuip en dan weet ik daarna niet meer welke nou precies Lenny, Ruth, Edsilia, Willeke en Gerard zijn.
Dan blijf jij toch lekker thuis!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
Lenny moet trouwens thuis blijven, die verdient special care
Hoogstwaarschijnlijk met een slakkengangetje...quote:Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de zoetwatermossel die op de bodem van mijn vijvert ligt.
Die galoppeert soms over de bodem
t leest iig kut zo...quote:
Doet hij nog steeds he? Ook na deze lange koude winter.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's de zoetwatermossel die op de bodem van mijn vijvert ligt.
Die galoppeert soms over de bodem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh echt?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het gaat ook over...
Nouja.. laat maar
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
Voor Dirkh, om alle poezenpraat goed te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je fucked mijn mob lay out. Ik heb overigens geen last van jullie poezenpraat.
Nou dan is ze voor mezelfquote:Op donderdag 8 april 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]je fucked mijn mob lay out. Ik heb overigens geen last van jullie poezenpraat.
Ik duik straks lekker de trein inquote:Op donderdag 8 april 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik duik straks es lekker in bad denk ik
*kijkt uit het raam*quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik duik straks lekker de trein in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er nog steeds niet?
Ik ga uit van 19.38 de trein, dan ben ik 21.17 op Weert station
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ik mag voorzichtig zeggen dat dat een lekker wijf is en ik nou nooit in een situatie kom dat zo'n iemand op straat tegen kom.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zou haar straks ff beter bekijken
En Toffifeesquote:Op donderdag 8 april 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo boodschapjes doen; lekkere kaashapjes voor Cat en een pastasalade voor Tombo
Nou ik ben benieuwd, laatst bij een test op tievie werkte het allemaal nog niet zo bestquote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
oh, en ik zit in een intercity, dus als ik mazzel heb (as if) heb ik internet in de trein
Ze ligt toch maar even een beetje te chillenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:36 schreef Dirkh het volgende:
Zeg, ga eens weer gewoon door met het praten over die katten of zo, dood topic.
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga uit van 19.38 de trein, dan ben ik 21.17 op Weert station
Waar lees je dat? (op zoek gaat)quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Whut het orgel gaat niet mee omdat het niet op de glazen vloer kan
ik ga NU weg hier!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat maar wat weten als je in Eindhoven bent. Van daaruit is het nog een kwartiertje naar Wierd. Kan ik de katten nog snel oppoetsen en dan richting station.
Goede reis en tot straks!quote:
Dat mag hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm, ik ben al aan het zoeken. Ik las dat ze nu beginnen met wat meer publiciteit te zoeken, kan ook zomaar weer zo'n zogenaamd stemprobleem zijn voor het SF en vervolgens is er niks aan de hand, maar heeft iedereen het er over gehad.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
Was net op tv Dirkh
Lig al voor de tv ziekjens te zijn.
Had ik zelf ook al bedacht, maar lief dat je zo meedenktquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik denk zeker dat het morgen bij de koffie-automaat gaat over het gebrek aan de orgels op het ESF
Het leeft echt nog helemaal nergens, zoek maar eens op Sieneke op Twitter. NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk word er over getwitterd. Maar als je op #Aardappel zoekt krijg je meer hits. Of op een of andere random kreet. Tis Twitter, gelult word er altijd daar over van alles en nog watquote:Op donderdag 8 april 2010 19:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het leeft echt nog helemaal nergens, zoek maar eens op Sieneke op Twitter. Niks
Nee, ik bedoelde dat serieus. Het is niks, een paar recente tweets.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk word er over getwitterd. Maar als je op #Aardappel zoekt krijg je meer hits. Of op een of andere random kreet. Tis Twitter, gelult word er altijd daar over van alles en nog wat
Ik ben dan ook nog een groentje in ESF land, je kent dat wel, nog enthousiast en dartelig. (krijg je er al beelden bij)quote:Op donderdag 8 april 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
Denk dat Nederland op de diehards na ook gewoon best wel beetje ESF moe is.
Wellicht als Sieneke het goed gaat doen het loskomt, maar voor die tijd geef ik het weinig hoop. Ze straalt nou niet echt veel uit, en er hangt door het hele gedoe ook gewoon een negatief sfeertje omheen
Jazekerquote:Op donderdag 8 april 2010 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een groentje in ESF land, je kent dat wel, nog enthousiast en dartelig. (krijg je er al beelden bij)
Ah fijn, dus we gaan van vijf draaiorgels op het podium naar helemaal NUL draaiorgels op het podium?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Whut het orgel gaat niet mee omdat het niet op de glazen vloer kan
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
Lol als je zoekt op Twitter over Sieneke en Orgel krijg je 2 hits in de laatste week![]()
Loveless is anders behoorlijk populair.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
En als je zoekt op 'Gekke Henkie' krijg je er 11 in de laatste week![]()
![]()
Volgens rtl 4 wel..quote:Op donderdag 8 april 2010 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah fijn, dus we gaan van vijf draaiorgels op het podium naar helemaal NUL draaiorgels op het podium?
Goffer
En die act met die dansende pierementpoppen kunnen we dan ook wel vergeten dus?
Glazen vloer. Nou dan hoop ik dat er niet te wild gedanst wordt ook door de deelnemers
Humorquote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Loveless is anders behoorlijk populair.
En http://twitter.com/Loveless85
Whiihihiiquote:Op donderdag 8 april 2010 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Loveless is anders behoorlijk populair.
En http://twitter.com/Loveless85
Jonguh weet ik veel, ik ken dat mens toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 19:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heeft ze nou groene lenzen in? Is het zo'n importbruidtype?
Ja duh. Je kan toch op de foto kijken?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguh weet ik veel, ik ken dat mens toch niet![]()
Nee ik zie toch alleen die kleine, voor die grote moet je inloggen maar ik heb geen Twitter (en wil geen Twitter)quote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja duh. Je kan toch op de foto kijken?
Ah. Nou, dan gaan we het maar weer over toeten hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zie toch alleen die kleine, voor die grote moet je inloggen maar ik heb geen Twitter (en wil geen Twitter)
Ja, want ik kan vliegen ofzo?quote:
OMG HOE TOF!!!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
Jaspers bij DWDD als tafeldame, even Over mijn Lijk promoten.
Wat een ongelofelijk dom kut wijf is het toch ook.
Zeggen over Sandra, Ja natuurlijk is ze dood, maar ze heeft zo intens geleefd.
Ze is fucking 30 geworden domme trut!
Het werkt ook niet nee...quote:Op donderdag 8 april 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd, laatst bij een test op tievie werkte het allemaal nog niet zo best
quote:Genoeg schone onderbroeken mee?
Nou ja, ik wel... De rest van de trein nietquote:
quote:
Das echt onzin, natuurlijk is de benadering niet zo dramatisch als altijd maar word er meer vanuit een 'niet zielig doen' insteek mee omgegaan, gewoon die mensen hun verhaal laten vertellen en niet alleen maar 'oh wat zijn ze zielig', Das best ook eens goed denk ik. Maar Yvon Jaspers snapt het gewoon zo niet en weet altijd net de verkeerde opmerkingen te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanuit hier wel ok.
Al die BNN programma's worden half zo gemaakt. In "je zal het maar hebben" is het ook met "grappige" Valerio als een meisje meldt dat ze een hersentumor heeft zo groot als bijna haar hele schedel, en niet weet hoe lang ze nog heeft.
Welkom bij BNN.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Heb je mn linkjes al geluisterd?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:49 schreef Dirkh het volgende:
Oh BNN kan ik wel waarderen, de manier van presenteren kan ik makkelijk handelen. Ben wel van de wat harde manier van uiten. Maar domheid... neh.
Move on, toeten.
Valerio kan er ook wat van hoor met elke keer wel weer een net-even-niet gepaste grappige opmerking.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das echt onzin, natuurlijk is de benadering niet zo dramatisch als altijd maar word er meer vanuit een 'niet zielig doen' insteek mee omgegaan, gewoon die mensen hun verhaal laten vertellen en niet alleen maar 'oh wat zijn ze zielig', Das best ook eens goed denk ik. Maar Yvon Jaspers snapt het gewoon zo niet en weet altijd net de verkeerde opmerkingen te maken
Ja! Tuurlijk. Ik hou daar wel van, zeker live klinkt het goed.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je mn linkjes al geluisterd?
Deze opmerking vind ik ook niet zo raar, ben ik met je eens. Denk dat ze gewoon bedoelt dat ondanks ze maar 30 is geworden ze toch alles uit dat veel te korte leven heeft gehaald.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valerio kan er ook wat van hoor met elke keer wel weer een net-even-niet gepaste grappige opmerking.
Maar wat Dirk nu aanhaalde, die quote van net, bedoelt Yvon niet op een positieve manier dat zij er alles uit heeft gehaald van de tijd die ze had?
(Ik heb het stuk niet gezien hoor, maar ik zie niet in wat er mis aan is...).
Aanrader is zeker die van Wembley Stadium. Is ook wel in HD te vinden op de bekende kanalenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja! Tuurlijk. Ik hou daar wel van, zeker live klinkt het goed.
Ik ga daar maar eens een dvd van downkopen. Kon de naam wel, herken de muziek ook, maar was verder niet bekend met het repertoire.
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik ook niet zo raar, ben ik met je eens. Denk dat ze gewoon bedoelt dat ondanks ze maar 30 is geworden ze toch alles uit dat veel te korte leven heeft gehaald.
Maar verder is ze soms niet echt tactvol, denk dat het gevaar is van de BNN-aanpak, dat het toch al snel grof overkomt.
Hij is al bezig met ophalenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aanrader is zeker die van Wembley Stadium. Is ook wel in HD te vinden op de bekende kanalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |