Cat zei het eerst hoorquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
De banner klopt niet; "ik ben verliefd op jou, daarom vergeet ik alles gauw...en weet ik het niet meeeeer"
staat er niet in
Ja, dat bedoel ik idd, ik het verliefdgedeelte ff bold zullen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen het 'ik ben verliefd op jou' mis ik, die andere twee regels staan er wel in!
Oh vanavond gaat de date toch door?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg 'm in mijn eentje ook wel vol hoor.
Succesquote:Op donderdag 8 april 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Thuisssss.... een poes in mandje proppen en naar DA
Ze komt er gauw genoeg achter....quote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Succes![]()
Arme Mips...ze moest es weten
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er al bijna!?
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bij kwispelen en rondjes op de bank rennen, op en af springen.
<-- weg is
Onderging mipseflips haar lot gelaten?quote:
Ik heb de tekst van zo'n lyrics-website afgehaald en kennelijk was die niet volledig.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:46 schreef Ingetje79 het volgende:
staat er niet in
Ja best wel eigenlijk!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onderging mipseflips haar lot gelaten?
Blijmoedig de OK in is toch het beste.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk!
Ze was niet zo'n sletje as always, toen ze in de behandelkamer zat en uit dr mandje moest had ze wel even wat plankenkoorts, maar toen ze er eenmaal uit was wilde ze weer meteen overal aan zitten en was ze mega-nieuwsgierig
En welke speel je dan vooral af?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ben alvast maar vooruit aan het werken. Even genieten en profieteren van een rustige dag
Onderussen wordt mijn collega schijtziek van al die ESF nummers die ik constant afspeel
Ze verwachten dat ze rond 15u klaar is, en dan nog even beetje weer bijkomen zodat ze op dr pootjes kan staan en dan bellen ze. Einde v/d middag dus... Werk tot 16u, dus zo rond 17u zou ideaal zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijmoedig de OK in is toch het beste.![]()
Hoe laat mag je d'r ophalen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze verwachten dat ze rond 15u klaar is, en dan nog even beetje weer bijkomen zodat ze op dr pootjes kan staan en dan bellen ze. Einde v/d middag dus... Werk tot 16u, dus zo rond 17u zou ideaal zijn
Mja is niet anders dan is het niet anders.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en anders ook geen probleem, woon er praktisch tegenover
Zo zit ik zaterdag ook denk ik.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef Cat22 het volgende:
*kijkt uit het raam*
TOMBOLAAAA! Ben je er al bijna!?
Tjah inderdaad, niks aan te doen. Ze zit daar goed, en ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor 16u al helemaal weer klaar is om op te halen dus komt vast goedquote:Op donderdag 8 april 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja is niet anders dan is het niet anders.
Het is ontzettend sneu maar heb Whoopie ook al een keer een half uurtje moeten laten wachten helaas.
Dit vind ik nog wel het schokkendstquote:
quote:
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen danquote:Op donderdag 8 april 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het schokkendst:
[..]
Dat kunnen mods toch gewoon laten nakijken?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen dan![]()
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?quote:En dat het geen kloon is wil nog niet zeggen dat het geen bullshit / troll account is
De reakties zijn alleen altijd zo voorspelbaar...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?
Heb het gecheckt achter de schermenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen mods klooncheck doen dan![]()
Ja laten nakijken, maar meestal komt er een FA zoiets melden, bij uitzondering. Want afaik mag er ook niet over wie of wat een kloontje is worden gebabbeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kunnen mods toch gewoon laten nakijken?
[..]
True. Is toch juist lachen, zo'n pareltje van een topic eens in de zoveel tijd?
Ah ja, TS helpt in dit geval ook niet écht meequote:Op donderdag 8 april 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reakties zijn alleen altijd zo voorspelbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |