Hey all
Ik ben hier wat posten betreft vrij nieuw (gisterenwhahaha), lees wel al een tijdje mee op de fp enzo maar begin nu net de forumpjes pas te ontdekken.
eenieweej listen up!!~~
mn mannetje is soms nogal dol op de achter ingang om maar zo te zeggen.
hij wil nog wel eens met zn vinger daar spelen als we een beetje aan het piemelen zijn (zo noem ik t altijd hahaha)
en soms vind ik het niet erg, maar soms ook weer wel.
hangt een beetje van mn mood af en hoe hij me op warmt.
hij snapt dat echter niet zo en ik ga t liever niet bot zeggen want dat verknalt het moment gewoon totaaaaaaaal!!!!!!!!
Nu zat ik al een poosje aan een nieuwe tat te denken.
heb al een elfje op mn onder rug (pic below)
![]()
En nu weet ik eigenlijk niet goed hoe ik dit moet aankaarten met hem dat soms de voorkant meer op prijs gesteld word dan dan vingertje achterom want hij gaat maar door....
nu zat ik aan een oplossing te denken en tegelijk was ik met een nwe tattoo bezig.
nu lijkt het me grappig om zonder dat hij het weet naar een shop te gaan en onder mn elf en soort stopsign te laten zetten met de woordjes *exit only**roll me over and see other side*
en dan op mn onderbuik een soort van klein pijltje ofzo met iets van, there u go, thats the way,, of zo iets..
ik hoop dat jullie t voor je zien, want ik denk dat dat best wel eens grappig kan gaan worden als ik effe een zetje vooruit denk
wat vinden jullie hier van?? en als iemand betere en scherpere teksten heeft of spontaan bedenkt wil ik dat wel horen als het kan........
groetje zoewieeeeeeeeeeee
I think that the men in the white coats are very nice. They gave me this REALLY COOL jacket that makes me hug myself and they said that I was special!!! SOOOO SWEEETTTTTT :-)