Hij bedoelt waarschijnlijk dat het niet lekker in de hand ligt. Niet zozeer als luchtkussen.quote:Op donderdag 8 april 2010 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hoeft er toch ook niet op te gaan liggen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 02:15 schreef 2cv het volgende:
Groot, heel groot. Dubbel F op een slanke meid.
quote:In de hierna volgende tekst vindt u een algemene beschrijving over de neurochirurgische behandeling van de hernia van de rug. Deze tekst biedt een globaal overzicht. In de praktijk spelen allerlei factoren een rol, die samen zullen bepalen wat de beste strategie is bij de behandeling van de individuele patiënt. Iedere neurochirurg heeft daarin zijn eigen benadering, en voordat zal worden besloten tot operatie zal deze vanuit de eigen optiek de voors en tegens, de risico's en de mogelijke complicaties van de behandeling met de patiënt bespreken.
De meeste ziekenhuizen beschikken daarnaast over een eigen informatiefolder over de behandeling van de hernia. Daarin wordt vaak gedetailleerd uitgewijd over de specifieke aanpak op de verpleegafdeling en wordt concreet ingegaan op wat wel en wat niet mag na operatie. Daarnaast worden op de afdeling aan de patiënt instructies gegeven door de verpleegkundige en de fysiotherapeut over de wijze van mobilisatie na operatie. Iedere kliniek heeft daarin zijn eigen "huisstijl", zodat u hierover in de hierna volgende tekst geen informatie zult kunnen vinden.
Een hernia is een ander woord voor uitstulping. Een uitstulping van de tussenwervelschijf wordt ook wel een Hernia Nuclei Pulposi (HNP) genoemd. Deze uitstulping kan op een zenuw drukken, waardoor er pijnklachten in een arm (zie Nekhernia) of een been kunnen ontstaan. De HNP (vanaf nu kortweg "hernia" genoemd) komt in het westen vaak voor. Een exacte verklaring hiervoor is niet bekend, maar zeer waarschijnlijk spelen houding (veel zitten) en gebrek aan gezonde lichaamsbeweging een rol. Hernia (en rugklachten in het algemeen) kunnen in bepaalde families vaker voorkomen.
Hernia operaties zijn de meest frequent door neurochirurgen uitgevoerde ingrepen; jaarlijks worden in Nederland ongeveer 11.000 herniaoperaties uitgevoerd, waarvan er ruim 9000 door neurochirurgen worden gedaan.
Mwoah hoeft echt niet zo te zijn dat je met een F of E het aan je rug krijgt . Soms wel ja maar ligt ook net aan of en hoe sterk je rug is .quote:
Je hebt hele mooie dames met een cup A of B, persoonlijk vindt ik het niet onwijs belangrijk hoe grootquote:Op donderdag 8 april 2010 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Ervaring met een E/F-cup en ik moet zeggen dat ik dat niet vervelend vond
Wil sowieso wel een goede hand vol hebben, want kleine (A-kleine B) vind ik gewoon niets aan..
dat vind jij.... verschilt voor iedereen...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:29 schreef Flena het volgende:
[..]
dat vind jij.... verschilt voor iedereen...
Datquote:Op donderdag 8 april 2010 09:42 schreef Justout777 het volgende:
goede B of kleine C zijn het lekkerst (D mag ook wel)
en dan heb ik het natuurlijk wel over een normaal postuur.
Gewoon iets wat bij het persoon past, bij de ene vrouw staan kleinere pronte borstjes perfect, bij een ander een lekker bos hout voor de deur.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:19 schreef o.us het volgende:
Simpel topic.
Voor de vrouwen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
Voor de mannen: Welk cupmaat vind jij het handigst? Wat is volgens jou de ideale?
misschien ben je gewoon een fagquote:Op donderdag 8 april 2010 01:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar het ligt gewoon niet lekker en waar ik mee te maken had was dat dubbel D gewoon niet bij haar lichaam past.
Ik zou met mijn bouw doodongelukkig zijn met een cup A. Ik ben groot, heb altijd veel gezwommen en heb dus brede schouders en verder een zandlopermodel. Cup A zou op mijn lichaam echt totaal uit proportie zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef ad0rable het volgende:
is er een handige cupmaat? op jonge leeftijd is een c natuurlijk leuk, maar als je ouder wordt gaat dat natuurlijk hangen. heb zelf c en vind het prima zo, maar was ook dik tevreden geweest met een a denk ik.
klopt. tijdje een vriendinnetje met 75D gehad. Ik vind C persoonlijk het mooist.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Flikker op, ik spreek uit ervaring dat grote borsten niet te genieten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |