quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef Ringo het volgende:
Ik zou wel graag in een echte flat willen wonen. Zo'n enorm blok beton, recht en massief, van zoveel bij zoveel precies even kleine blokken, alle gelijkvormig, alle anders dan de rest. Ik noem dat de flatparadox. En dat ik dan naar dat enorme massieve blok kijk, naar al die kleine blokken tezamen en dat ik mag denken: in een daarvan woon ik, in die éne, daar tussen de andere.
En speciaal voor zodiakk:quote:I see the clouds that move across the sky
I see the wind that moves the clouds away
It moves the clouds over by the building
I pick the building that I want to live in
I smell the pine trees and the peaches in the woods
I see the pinecones that fall by the highway
That's the highway that goes to the building
I pick the building that I want to live in
It's over there, it's over there
My building has every convenience
It's gonna make life easy for me
It's gonna be easy to get things done
I will relax alone with my loved ones
Loved ones, loved ones visit the building,
take the highway, park and come up and see me
I'll be working, working but if you come visit
I'll put down what I'm doing, my friends are important
quote:I see the states, across this big nation
I see the laws made in Washington, D.C.
I think of the ones I consider my favorites
I think of the people that are working for me
Some civil servants are just like my loved ones
They work so hard and they try to be strong
I'm a lucky guy to live in my building
They all need buildings to help them along
quote:I'm a lucky guy girl to live in my building
Joan, Peggy, Betty, Trudy... Allemaal op hun eigen manier geniaal. Als ik trouwens wel eens van die Which MM Character Are You-testjes doe, komt er altijd, zonder uitzondering, Peggy uit. Terwijl ik me daar helemaal niet in herken, ik ben 100% Betty. Dus dat zegt wel wat over de validiteit van die testjes.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef Ringo het volgende:
Ik zou wel graag in een echte flat willen wonen. Zo'n enorm blok beton, recht en massief, van zoveel bij zoveel precies even kleine blokken, alle gelijkvormig, alle anders dan de rest. Ik noem dat de flatparadox. En dat ik dan naar dat enorme massieve blok kijk, naar al die kleine blokken tezamen en dat ik mag denken: in een daarvan woon ik, in die éne, daar tussen de andere.
En allemaal anders!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat een prachtig, kalmerend beeld. Zoiets ja.
Hoi Gellius!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:03 schreef Gellius het volgende:
Hoi Ollie.
D'r zijn juist hartstikke veel stinkhippies, Ringo. Dood en levend.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef Ringo het volgende:
Er is maar één echte stinkhippie.
[ afbeelding ]
Goeden, pré-hippie-Jongeling!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
'n avond.
Het zou ook een gymnasiummeisje kunnen zijn natuurlijk, maar dan wel ernstig misleid. Het arme ding. Je ziet het bederf als het ware reeds als groene pus door zijn voetzolen heenbreken. Dat begint altijd daar waar we het niet zien. Zo gaat de Satan te werk.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:09 schreef Gellius het volgende:
Hé. Een naakt volksmeisje.
Nou, mijn haar is lang, en ik heb weer een aanzet van iets dat ooit een baard zou kunnen worden, dus misschien ben ik er al bijna.quote:
O jee, daar had ik even niet aan gedacht, aan de frisse, nieuwe usertjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:24 schreef broer het volgende:
Goeie serie, Ollie. Dat zal frisse, nieuwe usertjes trekken.
Welke tepel?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had de tepel niet eens gezien. Dat krijg je met de moderne generatie. Zo afgestompt door al het naakt en de seks en de ontucht op de televisie, dat een onschuldig tepeltje nauwelijks meer opvalt. Jammer is dat.
Dat is inderdaad heel erg jammer.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had de tepel niet eens gezien. Dat krijg je met de moderne generatie. Zo afgestompt door al het naakt en de seks en de ontucht op de televisie, dat een onschuldig tepeltje nauwelijks meer opvalt. Jammer is dat.
Je had Grace niet herkend hè.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef Gellius het volgende:
-zip-
Ollie! Ik had geen idee. Wat moet dit een bevrijding zijn!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:38 schreef OllieA het volgende:
een gevulde(...) niet eens zo heel strakke spijkerbroek.
Dat ook niet inderdaad, maar ik citeerde alweer een songtekst. Zoiets vraagt wellicht teveel van het geduld van de frisse, nieuwe lezertjes.quote:
Dat het een bevrijding was, daar kun je je zoete kontje onder verwedden, Gellius.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ollie! Ik had geen idee. Wat moet dat een bevrijding zijn!
Ach ome Lou zullen de frisse usertjes toch nog wel herkennen?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ook niet inderdaad, maar ik citeerde alweer een songtekst. Zoiets vraagt wellicht teveel van het geduld van de frisse, nieuwe lezertjes.
Dank voor die bemoedigende gedachte!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:49 schreef Gellius het volgende:
Je bent er nog om het na te vertellen, dat is het belangrijkste. Ik stel voor dat we morgen nog even de trauma's doornemen. Ik moet nu echt even wat slapen. Weet dat je er niet alleen voor staat, Ollie. En houd die gedachte vast.
Al na vijf maanden in een jaren 30 huis verlang ik naar een nieuwbouwwoning.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:10 schreef Claudia_x het volgende:
Pas als je in een nieuw huis woont merk je hoe je hebt moeten afzien in een oude woning. Het fijnst van onze huidige woning vind ik nog wel dat de waterdruk goed is tijdens het douchen en we geen lekkages hebben. Oh, en dat de gootsteen niet om de haverklap verstopt raakt.
Nou erg lang heb ik het niet volgehouden; het ontwikkelen van een nieuwe verslaving blijkt toch moeilijker dan gedacht. En het leek zo'n goede activiteit om te kunnen combineren met mijn werkzaamheden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Keepvogel het volgende:
Met enige regelmaat neem ik mij voor om eens wat vaker een bericht te plaatsen hier. In plaats van het zo af en toe meelezen.
Maar het blijft dan ook vaak bij een voornemen. Nu dan maar weer eens een poging!
Daar ik nu werkzaam ben bij als gemeenteambtenaar, moet tijd geen probleem zijn -nu de inspiratie nog.
Je hebt ook ruime jaren '30-huizen met CV, hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Al na vijf maanden in een jaren 30 huis verlang ik naar een nieuwbouwwoning.
Ik erger me er dan weer niet aan, daar ben ik te lui voor, maar ik bén zo'n buur in zo'n prachtig oud pand met uitzicht op zulke lelijke moderne plorkwoningen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:01 schreef Gellius het volgende:
Het beste is een nieuwbouwwoning in een oude straat. Alle comfort, waterdruk en whatnot en het uitzicht op lieve, kneuterige pittoreskje woninkjes. Plus de wetenschap dat de hele straat zich werkelijk wild zit te ergeren aan de lelijke moderne plorkwoning van jou.
We are the Borg. You will be assimilated.quote:
Lekker blijven wonen dan. Kopen is overschat. De grootste economische klap komt nog en dan zijn het de huurders die het laatst lachen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Het lullige is dat we nu eigenlijk veel te leuk wonen. Met uitzicht op het noorderplantsoen.
Maar ja, huur.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lekker blijven wonen dan. Kopen is overschat. De grootste economische klap komt nog en dan zijn het de huurders die het laatst lachen.
Ik weet uit ervaring dat het soms wel 2 jaar kan duren voor je inderdaad iets hebt gevonden wat geschikt is, maar je moet je ook bedenken dat het perfecte koophuis niet bestaat, daarvoor moet je gewoon zelf een nieuw huis bouwen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Kopen zou voor ons toch wel een goed idee zijn.
De dilemma's veranderen echter maar niet! Het wachten is op een geschikt huis, denk ik, dat toch aan de meeste wensen voldoet. Ik word alleen soms zo ongeduldig!
We hebben een wensenlijst, maar niet alle wensen hoeven vervuld. Dus perfectie zoeken we niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het soms wel 2 jaar kan duren voor je inderdaad iets hebt gevonden wat geschikt is, maar je moet je ook bedenken dat het perfecte koophuis niet bestaat, daarvoor moet je gewoon zelf een nieuw huis bouwen.
The things you own, end up owning you.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ringo het volgende:
Kopen is fijn voor de mens die zijn bezit ziet als een teken van onafhankelijkheid. Ik heb dus ik ben. En voor de mens die zijn woonomgeving graag inricht naar zijn hoogstpersoonlijke wensen en eisen.
Beide typen mens ben ik niet. Daarom ben ik ook nog steeds een laagverdiener in een veredelde studentenkamer. Niet iets om per se trots op te zijn, maar het is zo.
This is your life, and it's ending one minute at a time.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Marble het volgende:
[..]
The things you own, end up owning you.
Ik zou hetzelfde hebben gezegd toen ik nog single was.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ringo het volgende:
Kopen is fijn voor de mens die zijn bezit ziet als een teken van onafhankelijkheid. Ik heb dus ik ben. En voor de mens die zijn woonomgeving graag inricht naar zijn hoogstpersoonlijke wensen en eisen.
Beide typen mens ben ik niet. Daarom ben ik ook nog steeds een laagverdiener in een veredelde studentenkamer. Niet iets om per se trots op te zijn, maar het is zo.
Het waterige zonnetje op het Sierplein was niet onaangenaam.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:36 schreef Gellius het volgende:
Tiens, het is al tijd voor mijn kopstootje.
Ollie?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Gellius het volgende:
Ik heb eigenlijk geen tijd even buiten de deur te vertoeven. Ollie met z'n ver-ant-woor-de-lijk-he-den..
Voor jou geldt dan ook het adagium the greatest things in life are not things.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ringo het volgende:
Koop je huurhuisquote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Het lullige is dat we nu eigenlijk veel te leuk wonen. Met uitzicht op het noorderplantsoen.
Maar ja, huur.
!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Gisteravond De Fabeltjeskrant gezien?
Pro-actief zijn, Pico'tje.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef picodealion het volgende:
Wanneer komt er weer een onderwerp waar ik over mee kan praten?
Het is vooral een nauwelijks nog begaanbare ruimte met overal stapels nog te sorteren administratie geworden. En de boekenkasten zijn ook vol.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Gellius het volgende:
Hoe is je herenbibliotheek gevorderd, IR?
Je kunt ook in F&F een nieuw baasje zoeken voor Jimmy, hoor. Er zijn vast wel mensen die zo'n mooi hondje willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben in juni 2 weken vakantie van Jimmy!
Gewoon de volgende dag op dezelfde plek afspreken. En dan laten betalen in cash!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
Daar hoef ik niet naar te zoeken. Op straat bieden mensen zelfs geld voor hem.
Niet 'mooie hondje'?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
En zojuist riep een opgeschoten Turkse puber vanaf zijn fiets: "MOOI HONDJE HEEFT U MEVROUW!"
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:34 schreef Lienekien het volgende:
Heeft picodealion eigenlijk al een kamer?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet 'mooie hondje'?
Oh, foei, Lienekien!
Nee, eigenlijk is het enige enigszins begerenswaardige op die kamer (behalve dan de sfeerverpestende racefiets en de inhoud van de kasten) een enorme leestafel, zoals leestafels bedoeld zijn. Het is jammer dat ook die aan het zichtonttrokken is door een vele centimeters hoge laag telefoonrekeningen, verzekeringspapieren, pensioenoverzichten en oude kladblokken.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Z het volgende:
Staat er ook een Chesterfield?
Geen kloon van Erik dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.
Zeg als we allochtonen gaan bashen ben ik hier snel weer weg.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet 'mooie hondje'?
Oh, foei, Lienekien!
'Een vriendin', ja, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.
Vertel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef picodealion het volgende:
Dat telt niet als huisgenoten. Zijn we wel aan het bespreken, maar ligt wegens externe factoren nog even wat ongemakkelijk. Onder andere dat haar ouders nog niet van mijn bestaan weten.
Het laatste wat ik me herinner is dat hij de 'wanneer bevalt Claudia_x'-poll gewonnen heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Frollo het volgende:
Waar is Erik eigenlijk, heb ik iets gemist, is er ruzie gemaakt?
Hij gaat naar m'n moeder in Valkenburg.quote:
Da's al een aardig tijdje geleden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het laatste wat ik me herinner is dat hij de 'wanneer bevalt Claudia_x'-poll gewonnen heeft.
Ik zal eens aan mijn HOMOVRIENDEN (ja, die heb ik) (serieus!) vragen of hij nog weleens in het homotopic gesignaleerd wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef Gellius het volgende:
Erik zal wel een kamer gevonden hebben. Dan heb je geen tijd meer voor de LPT met al dat zuipen en naaien.
Is hij een allochtoon of is zij een allochtoon?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
Kom op, mensen, hij is een allochtoon en er spelen geloofskwesties.
We hadden een Turk, maar die heb jij weggepest.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Gellius het volgende:
Pico is een allochtoon? Hebben we 'n èchte allochtoon in die LPT? Frollo! Kom kijken!
omg, ik zie het!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef Gellius het volgende:
Pico is een allochtoon? Hebben we 'n èchte allochtoon in die LPT? Frollo! Kom kijken!
Ok, ok. Zij is moslim, ik niet. Wij willen wel maar de familie zal daar anders over denken. Overigens ben ik geenszins te beroerd me te bekeren tot de Islam, maar het toeval wil dat ik er niet echt in geloof. Dus tja, dan wordt het lastig bekeren.quote:
Ik zal het haar vragen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:54 schreef Gellius het volgende:
.
Zou ze eventueel belangstelling hebben om in deze topic te posten?
Ja, da's lastig.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ok, ok. Zij is moslim, ik niet. Wij willen wel maar de familie zal daar anders over denken. Overigens ben ik geenszins te beroerd me te bekeren tot de Islam, maar het toeval wil dat ik er niet echt in geloof. Dus tja, dan wordt het lastig bekeren..
Dat levert me nóg een extra rekening op!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Claudia_x het volgende:
Voor 100 euro breng ik je administratie op orde, IR.
Niets lastigs aan toch, je hoeft alleen maar een paar woorden uit te spreken waar je verder toch geen waarde aan hecht en hup, je bent bekeerd.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:52 schreef picodealion het volgende:
Overigens ben ik geenszins te beroerd me te bekeren tot de Islam, maar het toeval wil dat ik er niet echt in geloof. Dus tja, dan wordt het lastig bekeren..
Nee, die is boer.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:00 schreef Z het volgende:
Is iedereen die niet in Amsterdam woont niet eigenlijk allochtoon?
Doen alsof ik ergens in geloof zonder het te menen zal ik nooit doen, niet tegenover haar in elk geval. Tegenover de familie is een ander verhaal, lijkt me ook heel moeilijk en ik zie daar wel heel erg tegenop maar het is wel een van de meest reële opties op het moment. Ik heb daar ook wel gewetensbezwaren bij maar je moet ook concessie maken op een bepaald moment denk ik. Ik ben daar nog niet over uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Niets lastigs aan toch, je hoeft alleen maar een paar woorden uit te spreken waar je verder toch geen waarde aan hecht en hup, je bent bekeerd.
Het echte probleem is natuurlijk hoe de rest van je leven om te gaan met een vrouw en schoonfamilie die het wél serieus nemen.
Die broekquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef mane het volgende:
Ik vind dat we nu de Ella Vogelaar-trofee verdiend hebben. Met het binnenslepen van een échte allochtoon.
[ afbeelding ]
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er ook een. Mijn vriendengroep is sowieso vrij multiculti, met een geadopteerde Colombiaan, een homo, een chinees en wat surrogaat-Belgen.
Praten we hier over mannetjesmensen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens met een man gezoend. Wat heet, twee. Ze hadden ruwe tongen.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat zou het verlies van Erik wel enigszins verzachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Marble is toch homo?
Of zeg ik nou iets heel stoms?
Welke anders? Ik ben nog jong genoeg om mijn liefde voor hippies zonder schromen te uiten, zelfs in topics vol hippiehaters van middelbare leeftijd.quote:
Dus als Marble geen homo is, heb ik 'm ook niet beledigd?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef mane het volgende:
Ik vind homo's inmiddels te gewoon hoor. Daar hoeven we niet speciaal ons best voor te doen.
Wij hebben op het werk een ICT-neger. Da's best lachen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop al niet eens meer op een neger. Die zijn allemaal al bezet tegenwoordig.
Is het zo'n lolbroek ja?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk een ICT-neger. Da's best lachen.
Het is een echte lol-neger.quote:
Ik wilde net mijn hele familie in de strijd gooien.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:44 schreef ShadyLane het volgende:
En voordat jullie dit allemaal proberen te overtreffen: een zwakzinnige schoonmoeder of chef telt niet.
quote:
Doe's niet zo cryptisch.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ik moest al grinniken bij de gedachte dat mijn analfabeet dit vanavond zou lezen.
Waarom hoop je dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef mane het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn hele familie in de strijd gooien.
Zo heb ik een neefje genaamd Johnny die later verpleger wil worden. En ik denk/hoop dat ie homo is.
Oké, je ziet de grap niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe's niet zo cryptisch.
Voor zover ik weet heb je verkering met dwerg en voor zover ik weet is die geen analfabeet.
Wel een neger?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:53 schreef Frollo het volgende:
Ow wacht, ik ken ook een MBO'er. Tevens homo. Maar geen Limburger.
En open, Quir. Tolerant en open.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Quir het volgende:
Met z'n allen benadrukken hoe lekker tolerant LPT is.
Ik bedacht me net de samenvattende benaming alcochtoon.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou een hoop vliegen in één klap geven, maar helaas.
Hmmm.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een neger in m'n baarmoeder gehad.
Telt een kat met drie poten?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
En mensen met een zielig armpje of een klompvoet, kennen we die? Ik niet, helaas.
Bij ons in de buurt woont een Siamese tweeling.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
En mensen met een zielig armpje of een klompvoet, kennen we die? Ik niet, helaas.
HBO'er, dat ben ik dan weer wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb geen MBO-vrienden, en één HBO-vriend (maar da's dan ook een universiteitsdropout). Ik vind HBO'ers eigenlijk bijzonderder dan homo's.
Verder, voor de statistieken:
- één allochtone vriend, maar die is maar 50% surinaams dus dat telt ook niet echt
- één getinte ex-vlam met kroeshaar en een donkere huid en ritmegevoel en zo.
Ben benieuwd naar het klassement.
Een frenemy van mij heeft een armprothese. Ze is er verrekte handig (N.P.I.) mee en kan er goed mee uit de voeten (N.P.I.).quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Is ook zo. Bofkonten. Ik meen dat Batuwu nog eens prachtig beschreven heeft hoe hij telkens door een sterke ontroering wordt aangegrepen als hij ze ziet lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt woont een Siamese tweeling; de twee meisjes zijn met hun hoofden aan elkaar verbonden.
Hier gaat niemand overheen.
Ik moest het ook al drie keer lezen. Het is wel aardig Will & Grace inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
We zijn eruit Lien, definitely homo.
Ik accepteer je zoals je bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Marble het volgende:
Ik vond het al zo fascinerend dat ik nog onbeschaamd dingen als "mijn innerlijke Dyanne Beekman" kon roepen en dat men dan alsnóg vertwijfeld zat te dubben. Heel tolerant, dat wel.
Het zal de familie in verwarring brengen (dat lijkt me fantastisch) en tenminste één iemand zal zich minder alleen voelen. Maar om dat te begrijpen, zou je mijn familie moeten kennen.quote:
Ik dacht: hmm, is Marble dan toch een vrouw?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Marble het volgende:
Ik vond het al zo fascinerend dat ik nog onbeschaamd dingen als "mijn innerlijke Dyanne Beekman" kon roepen en dat men dan alsnóg vertwijfeld zat te dubben. Heel tolerant, dat wel.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was.quote:
in een bus.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef k_man het volgende:
"Ik zit mobiel". Dat vind ik dan weer grappig. Mobiel zitten.
Het is ernstig. Daar kun je sowieso vanuit gaan als er Marble naast staat. Dan valt er niets te lachen en is de juiste houding om de post met een bloedserieus gezicht, gefronste wenkbrauwen, gerimpeld voorhoofd en getuite lippen te lezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef picodealion het volgende:
De plaatjes doen het niet, ik zit mobiel. Is het grappig?
Telt sociaal gehandicapt ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:03 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik heel goed in. Niettemin stel ik voor dat we bij de opening van die nieuwe topic een actief wervingsbeleid voeren. Als ik de sfeer zo proef, is er het dringendst behoefte aan een neger en/of een HBO-er. Gehandicapten zijn troef, bovendien.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is ernstig. Daar kun je sowieso vanuit gaan als er Marble naast staat. Dan valt er niets te lachen en is de juiste houding om de post met een bloedserieus gezicht, gefronste wenkbrauwen, gerimpeld voorhoofd en getuite lippen te lezen.
Ik had ooit een schoonmoeder zonder onderarm, zijn dat nog punten?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Ik heb anders net patat gegeten.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig ken ik niemand die patat zegt.
Gelukkig ken ik jou niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb anders net patat gegeten.
Die ijsbeer is wel wat cynisch. Zo van, zit er maar op zo lang het nog kan want als je groot bent zijn ze allemaal doetquote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Crappy webcamshot van De Stoel:
[ afbeelding ]
Heb ze een maandje of wat geleden ontdekt en kwam toevallig net een album tegen in mijn downloadmap. Iedere keer weer verbaasd hoe lekker het klinkt.quote:
Daar zou ik serieus ook goed van balen. Ik vind het overigens juist weer stevig opleven sinds het vorige seizoen. Het tijdreizen heeft wel een boel wat lastiger gemaakt, maar ik ben best tevreden met de richting die het nu opgaat met de finale in zicht enzo. En de afleverigen op zich zijn dit seizoen erg goed, evenals de acteerprestaties. Vind je zelfs Terry O'Quinn niet goed dit seizoen?quote:Op donderdag 8 april 2010 21:54 schreef Marble het volgende:
Ik schrok net heel erg (nou ja, een klein beetje, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) omdat ik dacht dat ik op vakantie was tijdens de Lost-finale. Het mag dan in de loop der jaren veranderd zijn in een belachelijke kutserie met nog maar één oprecht interessant personage (Ben), maar je stopt ook niet met het lezen van een boek bij het éénnalaatste hoofdstuk, dus nu zit ik de rit maar uit ook. Enfin, blijk ik dus een week ervoor terug te komen, dus paniek (nou ja, lichte vertwijfeling, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) om niets.
Seacrest out.
Ja dat wel, Terry is bezig met terugwerkende kracht zijn Emmy te verdienen. Want toen hij hem won (in seizoen 3) vond ik het een schande, maar nu vind ik het wel terecht.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar zou ik serieus ook goed van balen. Ik vind het overigens juist weer stevig opleven sinds het vorige seizoen. Het tijdreizen heeft wel een boel wat lastiger gemaakt, maar ik ben best tevreden met de richting die het nu opgaat met de finale in zicht enzo. En de afleverigen op zich zijn dit seizoen erg goed, evenals de acteerprestaties. Vind je zelfs Terry O'Quinn niet goed dit seizoen?
Dat lijkt goed gelukt toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Crappy webcamshot van De Stoel:
[ afbeelding ]
Oh, voor tv. Sorry, ik ben zo gewend aan het kijken van series op mijn pc dat ik niet verder dan downloaden - kijken kom. Ik heb dan ook geen televisie.quote:
Kom eens met wat vernieuwends dan. Ik ben ook best into moderne muziek, mits het een of meer van de woorden cyber, industrial, punk, rock of metal bevat. Uiteraard valt er wel muziek uit mijn lijst buiten dat rijtje, maar ik denk dat ik hiermee 95% heb beschreven.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Natuurlijk niets mis met Morphine, maar er wordt hier eigenlijk alleen maar van die ouwe shit gepost. Hippies.
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Lost.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.
Ja. Ik zou echt bij god niet weten wat ik nu heel tof vind. Daarvoor leef ik teveel buiten de tijd. Dat heeft niet eens zoveel met oud worden te maken, geloof ik, en zeker niet met hippies.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Natuurlijk niets mis met Morphine, maar er wordt hier eigenlijk alleen maar van die ouwe shit gepost. Hippies.
Daar staat een 13.gif, ook wel bekend als de duim omlaag. Tevens staat die nu naast deze post, om mijn sentimenten over de post van Claudia_x uit te drukken.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Staat hier een nega of een posi PI naast? Ik zit in de TO. Might as well be blind as a bat.
Thumb down.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Nee, ze is volkomen zichzelf.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:05 schreef picodealion het volgende:
Claudia_x probeer je me nu de kast op te jagen? Want je begint in de buurt te komen.
Geen tv of radio hebben wil daar wel bij helpen, in mijn geval. Lang leve last.fm en festivals om alsnog je smaak te verbreden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja. Ik zou echt bij god niet weten wat ik nu heel tof vind. Daarvoor leef ik teveel buiten de tijd. Dat heeft niet eens zoveel met oud worden te maken, geloof ik, en zeker niet met hippies.
Ik kan wel posten wat ik leuk vind qua muziek maar dat wordt me ook nooit in dank afgenomen, hoogstens nog wel eens door dwerg.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:01 schreef Z het volgende:
Geen commentaar.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik kan wel posten wat ik leuk vind qua muziek maar dat wordt me ook nooit in dank afgenomen, hoogstens nog wel eens door dwerg.
Exempli gratia:
Mag ik hier het woord "geniaal" bij roepen? Dat is het wel namelijk.
Na seizoen 3 past er toch ook gewoon niets dan een 13.gif bij Lost?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dan kan ik zeker uit jouw duimpje weer opmaken dat je het nog met haar eens bent ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |