Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er ook een. Mijn vriendengroep is sowieso vrij multiculti, met een geadopteerde Colombiaan, een homo, een chinees en wat surrogaat-Belgen.
Praten we hier over mannetjesmensen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb wel eens met een man gezoend. Wat heet, twee. Ze hadden ruwe tongen.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat zou het verlies van Erik wel enigszins verzachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Marble is toch homo?
Of zeg ik nou iets heel stoms?
Welke anders? Ik ben nog jong genoeg om mijn liefde voor hippies zonder schromen te uiten, zelfs in topics vol hippiehaters van middelbare leeftijd.quote:
Dus als Marble geen homo is, heb ik 'm ook niet beledigd?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:24 schreef mane het volgende:
Ik vind homo's inmiddels te gewoon hoor. Daar hoeven we niet speciaal ons best voor te doen.
Wij hebben op het werk een ICT-neger. Da's best lachen.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef Gellius het volgende:
Ik hoop al niet eens meer op een neger. Die zijn allemaal al bezet tegenwoordig.
Is het zo'n lolbroek ja?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hebben op het werk een ICT-neger. Da's best lachen.
Het is een echte lol-neger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |