Doe's niet zo cryptisch.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Ik moest al grinniken bij de gedachte dat mijn analfabeet dit vanavond zou lezen.
Waarom hoop je dat?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:47 schreef mane het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn hele familie in de strijd gooien.
Zo heb ik een neefje genaamd Johnny die later verpleger wil worden. En ik denk/hoop dat ie homo is.
Oké, je ziet de grap niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe's niet zo cryptisch.
Voor zover ik weet heb je verkering met dwerg en voor zover ik weet is die geen analfabeet.
Wel een neger?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:53 schreef Frollo het volgende:
Ow wacht, ik ken ook een MBO'er. Tevens homo. Maar geen Limburger.
En open, Quir. Tolerant en open.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Quir het volgende:
Met z'n allen benadrukken hoe lekker tolerant LPT is.
Ik bedacht me net de samenvattende benaming alcochtoon.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat zou een hoop vliegen in één klap geven, maar helaas.
Hmmm.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een neger in m'n baarmoeder gehad.
Telt een kat met drie poten?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
En mensen met een zielig armpje of een klompvoet, kennen we die? Ik niet, helaas.
Bij ons in de buurt woont een Siamese tweeling.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
En mensen met een zielig armpje of een klompvoet, kennen we die? Ik niet, helaas.
HBO'er, dat ben ik dan weer wel.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb geen MBO-vrienden, en één HBO-vriend (maar da's dan ook een universiteitsdropout). Ik vind HBO'ers eigenlijk bijzonderder dan homo's.
Verder, voor de statistieken:
- één allochtone vriend, maar die is maar 50% surinaams dus dat telt ook niet echt
- één getinte ex-vlam met kroeshaar en een donkere huid en ritmegevoel en zo.
Ben benieuwd naar het klassement.
Een frenemy van mij heeft een armprothese. Ze is er verrekte handig (N.P.I.) mee en kan er goed mee uit de voeten (N.P.I.).quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Is ook zo. Bofkonten. Ik meen dat Batuwu nog eens prachtig beschreven heeft hoe hij telkens door een sterke ontroering wordt aangegrepen als hij ze ziet lopen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt woont een Siamese tweeling; de twee meisjes zijn met hun hoofden aan elkaar verbonden.
Hier gaat niemand overheen.
Ik moest het ook al drie keer lezen. Het is wel aardig Will & Grace inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
We zijn eruit Lien, definitely homo.
Ik accepteer je zoals je bent.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Marble het volgende:
Ik vond het al zo fascinerend dat ik nog onbeschaamd dingen als "mijn innerlijke Dyanne Beekman" kon roepen en dat men dan alsnóg vertwijfeld zat te dubben. Heel tolerant, dat wel.
Het zal de familie in verwarring brengen (dat lijkt me fantastisch) en tenminste één iemand zal zich minder alleen voelen. Maar om dat te begrijpen, zou je mijn familie moeten kennen.quote:
Ik dacht: hmm, is Marble dan toch een vrouw?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Marble het volgende:
Ik vond het al zo fascinerend dat ik nog onbeschaamd dingen als "mijn innerlijke Dyanne Beekman" kon roepen en dat men dan alsnóg vertwijfeld zat te dubben. Heel tolerant, dat wel.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het wederzijds was.quote:
in een bus.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:26 schreef k_man het volgende:
"Ik zit mobiel". Dat vind ik dan weer grappig. Mobiel zitten.
Het is ernstig. Daar kun je sowieso vanuit gaan als er Marble naast staat. Dan valt er niets te lachen en is de juiste houding om de post met een bloedserieus gezicht, gefronste wenkbrauwen, gerimpeld voorhoofd en getuite lippen te lezen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef picodealion het volgende:
De plaatjes doen het niet, ik zit mobiel. Is het grappig?
Telt sociaal gehandicapt ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:03 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik heel goed in. Niettemin stel ik voor dat we bij de opening van die nieuwe topic een actief wervingsbeleid voeren. Als ik de sfeer zo proef, is er het dringendst behoefte aan een neger en/of een HBO-er. Gehandicapten zijn troef, bovendien.
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is ernstig. Daar kun je sowieso vanuit gaan als er Marble naast staat. Dan valt er niets te lachen en is de juiste houding om de post met een bloedserieus gezicht, gefronste wenkbrauwen, gerimpeld voorhoofd en getuite lippen te lezen.
Ik had ooit een schoonmoeder zonder onderarm, zijn dat nog punten?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:01 schreef Gellius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |