abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80093502
Ik ben o.a. bezig met het laten verrichten van aanpassingen aan enkele panden om gehandicapte medewerkers te faciliteren. Mja, het is niet echt imposant hè?
  donderdag 8 april 2010 @ 18:55:19 #252
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80093549
Zo'n stuk fietsen, in de eerste echte lenteweek, het is toch heel aangenaam. En wat is Voorburg eigenlijk een mooi dorpje, jammer dat het door Den Haag én de Azoveel wordt aangerand. Als ik ooit een vrouw krijg, niet te frivool en met een goede betrekking, stel ik haar voor in Voorburg te wonen. Dan ga ik op wijncursus, elke vrijdag eten we buiten de deur, zij kiest mijn pakken en mijn schoenen, ik leer coniferen snoeien of hoe je tuinhekjes verft en we worden oneindig gelukkig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_80093590
Het wordt nu wel èrg divers hoor mensen. Beetje gas terug.
pi_80093628
Ah, daar is Ringo net op tijd met een schets van een blank, middenklasse arcadië.
pi_80094674
Nou, één van de zeer weinige dingen die ik ooit in Voorburg heb mogen meemaken betreft een bezoek aan een homostel, dat aldaar een zéér fraai ingericht oud huis bewoonde.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:28:03 #256
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80094764
Vertel nog eens wat meer over Istanbul, k_man. Ik krijg zelf altijd een plaatsvervangend vakantiegevoel van jouw reisverslagen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80094863
Ik schrijf toch haast nooit een echt uitgebreid reisverslag? Ik zie mijn foto's altijd als een soort visueel verslag, maar die zullen nog wel even op zich laten wachten.
  donderdag 8 april 2010 @ 19:37:17 #258
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80095164
Alles dat meer is dan één alinea is het al best uitgebreid te noemen voor een Fok-post. Dan vind ik het best al een verslag.

The road to happiness is paved with low expectations.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80097691
quote:
Op donderdag 8 april 2010 17:03 schreef Claudia_x het volgende:

Hier gaat niemand overheen.
Beeer zou er zijn hand er niet voor omdraaien, denk ik. Die kikt daarop.
pi_80097736
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:51 schreef Marble het volgende:

[..]

Waarom hoop je dat?
Omdat homo's net als dikke mensen lekker gezellie zijn!
pi_80098686
Gelukkig ken ik niemand die patat zegt.
anonieme razernist
pi_80098716
Crappy webcamshot van De Stoel:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80099160
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:51 schreef NoCigar het volgende:
Gelukkig ken ik niemand die patat zegt.
Ik heb anders net patat gegeten.
pi_80099336
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:00 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik heb anders net patat gegeten.
Gelukkig ken ik jou niet.
anonieme razernist
  donderdag 8 april 2010 @ 21:06:29 #266
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80099452
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Crappy webcamshot van De Stoel:

[ afbeelding ]
Die ijsbeer is wel wat cynisch. Zo van, zit er maar op zo lang het nog kan want als je groot bent zijn ze allemaal doet .
pi_80100089
Iemand toevallig de nieuwste South Park gezien? Ik zat me opeens af te vragen n.a.v. daarvan waarom ik ookalweer een MySpace, Hyves en Facebook profiel had. Nu heb ik ze niet meer in elk geval. Hoe heb ik ooit in die onzin kunnen trappen?
pi_80100629
quote:
Op donderdag 8 april 2010 19:59 schreef picodealion het volgende:

.
Morphine.
pi_80100732
quote:
Op donderdag 8 april 2010 21:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Morphine.
Heb ze een maandje of wat geleden ontdekt en kwam toevallig net een album tegen in mijn downloadmap. Iedere keer weer verbaasd hoe lekker het klinkt. .
pi_80100975
Een maandje geleden?

Ik heb ze twee keer live gezien. Zo rond 1995 ofzo.

Als je ze live ziet, besef je ook meteen hoe ontzettend goed die saxofonist is. Die speelt bijv op twee saxen tegelijk - één in elke hand - en beheerst de techniek om in te ademen door de neus en uit te ademen door de mond.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2010 21:36:19 ]
pi_80101737
Tijd om mijn muziek weer eens te ordenen. Ik ben ben jaar ofzo geleden mijn hele collectie verloren en heb sindsdien stukje bij beetje de boel weer aangevuld. Nu is het een chaos in mijn muziekmap. Daar kan ik altijd erg slecht tegen.
pi_80101802
Ik heb gewoon muziekladen.
pi_80101887
Ik heb ooit een boel muziek (en ook films) gekocht, toen ik tussen opleidingen door fulltime werkte. Nu heb ik absoluut het geld niet om genoeg muziek te kopen. Goede albums schaf ik doorgaans alsnog wel aan, maar dan moet ik ze echt goed vinden. De meest recente was Metallica - Death Magnetic, geloof ik.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:54:20 #274
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80102141
Ik schrok net heel erg (nou ja, een klein beetje, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) omdat ik dacht dat ik op vakantie was tijdens de Lost-finale. Het mag dan in de loop der jaren veranderd zijn in een belachelijke kutserie met nog maar één oprecht interessant personage (Ben), maar je stopt ook niet met het lezen van een boek bij het éénnalaatste hoofdstuk, dus nu zit ik de rit maar uit ook. Enfin, blijk ik dus een week ervoor terug te komen, dus paniek (nou ja, lichte vertwijfeling, maar dat klinkt niet als je een enerverende anekdote wilt vertellen) om niets.

Seacrest out.
  donderdag 8 april 2010 @ 21:55:53 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80102217
Je hebt geen HD-recorder?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')