Nog even over deze specifieke opmerking, ik zag dat de betreffende TS daar prima zelf mee om kon gaan, zijn mondje prima roerde en gewoon zelf e.e.a. weerlegde. Daarom heb ik het in dit geval gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Het zijn vooral de zuigende berichten van Stali en de overtrokken reacties van Verbal die me op zo'n moment in het verkeerde keelgat schieten. Jullie hebben gelijk dat ik dat beter hier kan melden, in plaats van in het topic te reageren.
Maar jullie mogen ook wel eens een veer in de bevallige billetjes, tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Dank
Het was niet bedoeld als 'gut kijk ons eens ff goed bezig zijn hoor'![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[SC} 842 Er staat een haakje fout in de TT.
Zou iemand dat haakje in de TT even kunnen fixen?
Ja, schandequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
Ik pieker d'r niet over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
ja, of het blokhaakje ook vervangen door een accoladequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen
Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen?quote:
Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
{SC] 842 APK kon er niet mee omgaan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen?
[..]
Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig.
duhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nu staat het andere haakje fout.
Sorry.
Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand mijn link weghalen en persoonlijke gegevens ? Foto mag blijven staan
Wat voor boom?
Dank je welquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.
Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerkingquote:
Sluit hem maar, ik ga even naar een bomenforum ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerking
Opgeschoond.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef porsche1 het volgende:
Wat maakt het gras juist succesvol?
Vind het niet normaal wat die TS zegt, alleen maar omdat wij onze mening voer gras geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |