Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
de chanel orange fizz dupe
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat ik ook maar weer eens naar de kruidvat MOET, had er nog maar twee van catrice, maar tja deze is ook wel weer mooi en ik heb nog meer mooie gezien.....quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleuren hoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:28 schreef samsuus het volgende:
Jippie! Mijn verjaardags cadeautje vanis binnen!
![]()
9 nieuwe lakjes![]()
Atlantis, Four Leaf Clover, Punchy Pink![]()
[ afbeelding ]
Iron Butterfly, We'll Always Have Paris, Rainstorm
[ afbeelding ]
Latte, Dim Sum Plum, Grape Pop
[ afbeelding ]
De laatste drie gaan helaas gelijk door naar het swaptopic.
Latte is veel te licht, ik verwachtte echt een chocolade/brons tintje. Van de andere 2 heb ik al te veel vergelijkbaars. Grape Pop had ik ook wat meer blauw verwacht.
Hij is idd echt zwart. Ik vond hem op swatches net wat mooier dan SSITP. En ik ben er ook heel blij mij! Ik kan ze alleen niet echt vergelijken omdat ik SSITP niet zelf heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooie kleuren hoor!
Even een vraagje miss dat je het weet, is Iron Butterfly nou heel anders als SSITP? als ik plaatjes ervan zie dan is Iron Butterfly donkerder meer tegen zwart aan zeg maar.
Aah oke bedankt voor je reactie!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:14 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hij is idd echt zwart. Ik vond hem op swatches net wat mooier dan SSITP. En ik ben er ook heel blij mij! Ik kan ze alleen niet echt vergelijken omdat ik SSITP niet zelf heb.
Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef samsuus het volgende:
Ik ben trouwens helemaal weg van die Essie! Geweldig dat neon!
Iemand aanraders voor een mooie groene neon?
Ik heb kinky in helsinki op ebay voor 7 euro en absolutely alice voor 7 euro, allebei inclusief verzendkostenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, voor mij is het TD of winkel. Via ebay zijn de verzendkosten 9/10 keer alleen maar om van te janken
Ja ze zijn flink omhoog gegaan ermee. Heb zelf nog helemaal geen Essie hier en wou mijn volgende bestelling wel een essie proberen maar nu.....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!
Die is idd erg mooi!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?
I know, Diamond Cosmetics heeft er eentje toch? Maar ik ben dus vreselijk eigenwijs (en OPI's bitch)quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag ook hoor!Alleen zijn er makkelijk dupes van te vinden
Die prijsstijgingen zijn echt asociaal gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halen
Dus dit is nu je nephand of? Ik snap het niet meer
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?![]()
![]()
Daar begon ik mee als een grapje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitWanneer gebruikt ze die nephand dan?
![]()
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Is het trouwens al een beetje opgelost Nune met die contest? Ze had nu zelf ook een post geplaatst op haar blog.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal.
Oh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Dreigen? Met wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Ow die is ook leuk! Ik had Rebel Debutante in mn lijstje staan, maar vond hem toch te weinig knal.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Samsuus, ik ga denk ik What a Shock bestellen:
[ afbeelding ]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:quote:
.. Wauw.quote:Op donderdag 8 april 2010 @ 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
Awaken van CG? Maar da's wel een metallic... Misschien werkt Recycle ook wel, dat was toch een stroperige bende voordat ik het verdund had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Dames, weten jullie welke grijze lak fijn stempelt?
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
Gewoon even mailen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Morning! (ohnee, bijna middag...)
Wat een hoop leuks zie ik voorbij komen weer!!![]()
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Siobhan is best tof, ik zou gewoon even mailen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Morning! (ohnee, bijna middag...)
Wat een hoop leuks zie ik voorbij komen weer!!![]()
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
Ik heb werkelijk waar geen idee. Waarschijnlijk dat ik getweet heb dat ik het niet vertrouw, enzo. Maar dat doet ze toch niet want als ik zou willen zou ik een behoorlijke vuilbak los kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.![]()
Nou zeg, het is ook allemaal niet leuk. Ze moest ervan huilen en het begin van haar vakantie is verpest, snap dat dan!!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:15 schreef MinderMutsig het volgende:
http://thechainnail.blogs(...)not-vote-for-me.html
Die comments ook.
Whehehehhequote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou zeg, het is ook allemaal niet leuk. Ze moest ervan huilen en het begin van haar vakantie is verpest, snap dat dan!!
Niet alleen die, Ook de China Glaze. Ik heb een verschil van ruim anderhalve dollar tussen mijn eerste gecancelde bestelling en mijn huidige bestelling. En ik heb precies hetzelfde besteld met een verschil van twee dagenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
Jaloersquote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef Nune het volgende:
Ik had trouwens wel drie leuke lakjes in de brievenbus liggen gisteren:
Illamasqua Nudge, Nars Purple Rain en MAC Blue India.
Bij mij bij m'n vorige pakket ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef Chanty87 het volgende:
Trouwens, TD had bij mij niet de echte prijs van mijn bestelling op 't pakje gezet, $31 stond erop terwijl het eigenlijk $49.90 was (incl. verzendkosten)
Wauzzzz $180quote:Op donderdag 8 april 2010 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Bij mij bij m'n vorige pakket ook niet$30 terwijl er voor $180 in zat.
Maar goed, we gaan zien wat ze op de volgende zetten gaan. En of ik ook daadwerkelijk m'n korting van de gebroken flesjes krijgen ga. Voor de zekerheid maar met PP betaald ipv cc.
En whoei, die nagels van snkr
En dat was nog zonder verzendkosten, kan je nagaanquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wauzzzz $180![]()
wat had je allemaal besteld dan?
Wow wat een lijst hee!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat was nog zonder verzendkosten, kan je nagaan
Opgepast, lange lijst!
![]()
Overigens niet alleen voor mij.(Dit was die bestelling met die gestorven Wild At Heart, Jade Is The New Black en Meet Me On The Star Ferry
) Maar die drie gaan in de herkansing
Ja en nee..... Als ik nieuwe lakjes heb wil ik ze allemaal proberen! Hoe moet dat met zo'n pakket wel niet hahaha, sommige lakjes moeten meer dan 3 weken wachten voor je ze goed kunt gaan lakken!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef miss--moana het volgende:
Lijkt mijn ook wel eens cool om zo een groot pakket te mogen ontvangen
Dat is waar, hmm...maar gewoon het idee dat je dat pakket open doet en al die lakjes zietquote:Op donderdag 8 april 2010 13:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja en nee..... Als ik nieuwe lakjes heb wil ik ze allemaal proberen! Hoe moet dat met zo'n pakket wel niet hahaha, sommige lakjes moeten meer dan 3 weken wachten voor je ze goed kunt gaan lakken!
Super tof dat je dat voor me geprobeerd hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 12:29 schreef Nune het volgende:
Oja, Mirannie, Orly Sky Blue-Pink over wit is een soort van babyblauw met een rood/roze glans.
Jep, ik heb hier zo'n 3 weken op moeten wachten en de kosten werden met ongeveer ¤45 verhoogd. (En drie waren gecrasht, dus dat was ook een beetje een domper)quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wow wat een lijst hee!
Maar is dit pakket nog tegengehouden bij de douane?
Lijkt mijn ook wel eens cool om zo een groot pakket te mogen ontvangen
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Donder, kijk ik naar mijn nagels zie ik ineens dit!
[ afbeelding ]
Is het met zo´n bestelling niet voordeliger om een aantal losse pakketjes van 9 flesjes te bestellen??quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, ik heb hier zo'n 3 weken op moeten wachten en de kosten werden met ongeveer ¤45 verhoogd. (En drie waren gecrasht, dus dat was ook een beetje een domper)
En wat zoeper zegt, het is heel leuk om te krijgen, maar m'n stapel untrieds is wel meteen gigantisch. En nog steeds bijkopen natuurlijk, dus dat groeit alleen maar. Faal.
Mwah, qua verzendkosten an sich niet. En niet alles was voor mij, dus de douanekosten waren ook niet geheel voor mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is het met zo´n bestelling niet voordeliger om een aantal losse pakketjes van 9 flesjes te bestellen??
Kan me de lichte irritatie/frustratie goed voorstellenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu was ik tenminste in één keer van m'n medebesteller af. Ze is heel lief, maar voordat ze besloten heeft wat ze wil en wanneer ze het geld missen kan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Nune op 08-04-2010 14:21:03 ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Nune het volgende:
Wie zit er nou weer te commenten op haar blog naast Delta?Als er een rel losbarst zit ik op stage meh jong!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah vervelendjeuken ze ook of niet?
Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
ah vervelendjeuken ze ook of niet?
Dat bladderen van me nagels heb ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(de gele verkleuring is van four leaf clover btw)
Even off-topic: Loop je bij de huisarts? Ik heb een keer vlekken op mijn lichaam gehad, te lang bij de huisarts mee blijven rommelen, had veel eerder naar de dermatoloog in het ziekenhuis moeten gaan! Als het bij jou ook erger wordt vraag dan die doorverwijzing hoor, daar weten ze echt veel meer!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ze jeuken als de ziekte, gelukkig heb ik lange nagels en hoef ik geen andere attributen ervoor te gebruiken. En ik weet dat ik niet moet krabben maar stiekem doe ik dat toch soms.
Ik denk dat ik een bestelling ga doen! Ik hou je nog wel even op de hoogte als ik ga bestellen okequote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef RenRen- het volgende:
Als een dame tussen nu en 2 weken gaat bestellen bij TD en een plekje over heeft, zou ze mij heel happy maken om een plekje aan mij te gunnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
Is het misschien een idee om je nagels eens een tijdje met rust te laten? Dus gewoon even niet lakken en regelmatig even oneffenheden weg vijlen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn naakte nagels eens goed op de foto gezet (zet ze straks pleas niet in de OP). Ik word zo GEK van dat bladderen van mijn ring- en wijsvingernagels..... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het op te laten houden, iedere keer scheurt het weer verder in waardoor uitgroeien gewoon onbegonnen werk lijkt. Wie heeft er tips, want ik weet het echt niet meer.... Iedere dag blijft mijn nagellak maar chippen op deze bladdernagels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist dat ik dat ergens gelezen had... Nu moet ik dus Maximum Growth van SH gaan zoekenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan
Dat gele is ook een heel werk om er weer af te krijgen
Hmm, even onthouden. Eerst even kijken of ik nu merkbaar verschil heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, de bovenste laag van mijn nagels peelde er af, maar na een keer of 4 smeren met Maximum Growth daily nail treatment van Sally Hansen is het voor mijn gevoel toch over gegaan
Oeh thanks for the tipquote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Disconnected, weet je wat ik altij ddoe als ik mijn tenen heb gelakt? Zorgen dat je de volgende keer als je doucht, voor je er onderuit gaat, even met je nagels langs je teenranden wrijft. Hopsakee, alle gemorste lak weg, dat glijdt er dan zo vanaf.... en Tadaa! Scheelt weer gefrunnik met wattenstaafjes enzo..... Zodra de huid van je tenen week is geworden, gaat het vanzelf!
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaatquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik doe het ook zo. Alles wat er naast zit niet aankomen, dan wordt het harder en onder de douche vliegt het er zo af als je met een washandje langs gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:32 schreef PeRi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2010 09:20:26 ]
ik probeer die nu ook inderdaad tegen het splijten , en het heeft een hele fijne bijwerking:quote:Op donderdag 8 april 2010 15:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |