Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halenquote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
de chanel orange fizz dupe
quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
ben bang dat ik ook maar weer eens naar de kruidvat MOET, had er nog maar twee van catrice, maar tja deze is ook wel weer mooi en ik heb nog meer mooie gezien.....quote:Op donderdag 8 april 2010 01:43 schreef snkr-xxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kleuren hoor!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:28 schreef samsuus het volgende:
Jippie! Mijn verjaardags cadeautje vanis binnen!
![]()
9 nieuwe lakjes![]()
Atlantis, Four Leaf Clover, Punchy Pink![]()
[ afbeelding ]
Iron Butterfly, We'll Always Have Paris, Rainstorm
[ afbeelding ]
Latte, Dim Sum Plum, Grape Pop
[ afbeelding ]
De laatste drie gaan helaas gelijk door naar het swaptopic.
Latte is veel te licht, ik verwachtte echt een chocolade/brons tintje. Van de andere 2 heb ik al te veel vergelijkbaars. Grape Pop had ik ook wat meer blauw verwacht.
Hij is idd echt zwart. Ik vond hem op swatches net wat mooier dan SSITP. En ik ben er ook heel blij mij! Ik kan ze alleen niet echt vergelijken omdat ik SSITP niet zelf heb.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooie kleuren hoor!
Even een vraagje miss dat je het weet, is Iron Butterfly nou heel anders als SSITP? als ik plaatjes ervan zie dan is Iron Butterfly donkerder meer tegen zwart aan zeg maar.
Aah oke bedankt voor je reactie!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:14 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hij is idd echt zwart. Ik vond hem op swatches net wat mooier dan SSITP. En ik ben er ook heel blij mij! Ik kan ze alleen niet echt vergelijken omdat ik SSITP niet zelf heb.
Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef samsuus het volgende:
Ik ben trouwens helemaal weg van die Essie! Geweldig dat neon!
Iemand aanraders voor een mooie groene neon?
Ik heb kinky in helsinki op ebay voor 7 euro en absolutely alice voor 7 euro, allebei inclusief verzendkostenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, voor mij is het TD of winkel. Via ebay zijn de verzendkosten 9/10 keer alleen maar om van te janken
Ja ze zijn flink omhoog gegaan ermee. Heb zelf nog helemaal geen Essie hier en wou mijn volgende bestelling wel een essie proberen maar nu.....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!
Die is idd erg mooi!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?
I know, Diamond Cosmetics heeft er eentje toch? Maar ik ben dus vreselijk eigenwijs (en OPI's bitch)quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag ook hoor!Alleen zijn er makkelijk dupes van te vinden
Die prijsstijgingen zijn echt asociaal gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halen
Dus dit is nu je nephand of? Ik snap het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |