Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?![]()
![]()
Daar begon ik mee als een grapje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitWanneer gebruikt ze die nephand dan?
![]()
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Is het trouwens al een beetje opgelost Nune met die contest? Ze had nu zelf ook een post geplaatst op haar blog.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal.
Oh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Dreigen? Met wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Ow die is ook leuk! Ik had Rebel Debutante in mn lijstje staan, maar vond hem toch te weinig knal.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Samsuus, ik ga denk ik What a Shock bestellen:
[ afbeelding ]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:quote:
.. Wauw.quote:Op donderdag 8 april 2010 @ 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
Awaken van CG? Maar da's wel een metallic... Misschien werkt Recycle ook wel, dat was toch een stroperige bende voordat ik het verdund had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Dames, weten jullie welke grijze lak fijn stempelt?
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
Gewoon even mailen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Morning! (ohnee, bijna middag...)
Wat een hoop leuks zie ik voorbij komen weer!!![]()
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Siobhan is best tof, ik zou gewoon even mailen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Morning! (ohnee, bijna middag...)
Wat een hoop leuks zie ik voorbij komen weer!!![]()
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
Ik heb werkelijk waar geen idee. Waarschijnlijk dat ik getweet heb dat ik het niet vertrouw, enzo. Maar dat doet ze toch niet want als ik zou willen zou ik een behoorlijke vuilbak los kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.![]()
Nou zeg, het is ook allemaal niet leuk. Ze moest ervan huilen en het begin van haar vakantie is verpest, snap dat dan!!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:15 schreef MinderMutsig het volgende:
http://thechainnail.blogs(...)not-vote-for-me.html
Die comments ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |