abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80076095
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Nune het volgende:

[..]

Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uit Wanneer gebruikt ze die nephand dan?
All good things are wild and free.
pi_80076148
Is het trouwens al een beetje opgelost Nune met die contest? Ze had nu zelf ook een post geplaatst op haar blog.
pi_80076341
Goedemorgen!
pi_80076363
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uit Wanneer gebruikt ze die nephand dan?
Daar begon ik mee als een grapje. Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Is het trouwens al een beetje opgelost Nune met die contest? Ze had nu zelf ook een post geplaatst op haar blog.
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen? ) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
pi_80076478
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen? ) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal.
Raar mens is het zeg..
pi_80076566
quote:

[..]

Daar begon ik mee als een grapje. Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
[..]

Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen? ) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Oh zo Haha ik volgde het al niet meer want het had best gekund want die dingen zien er tegenwoordig zo echt uit zien. Gelukkig maar van niet want die dingen zijn zo smerig. Maar dan moet ze niet zo gek doen want die nailart zag er super uit!

Loopt ze nu ook al te dreigen ja? Nou het moet niet gekker worden, maar slim van je om het nu zo op te lossen! En Romika gefeliciteerd!
pi_80076826
quote:

[..]

[..]

Dreigen? Met wat?
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:43:49 #233
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80077070
Romika; gefeliciteerd!! Terechte winnaar, ik had op jou gestemd
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:44:54 #234
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_80077100
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Samsuus, ik ga denk ik What a Shock bestellen:

[ afbeelding ]
Ow die is ook leuk! Ik had Rebel Debutante in mn lijstje staan, maar vond hem toch te weinig knal.

@zoeperzazke; thanks voor de link!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
pi_80077211
Dames, weten jullie welke grijze lak fijn stempelt?
pi_80077236
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dreigen? Met wat?
Nou, om even haar zin direct te vertalen:
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."

pi_80077313
quote:
Op donderdag 8 april 2010 @ 11:48 schreef Nune het volgende:

[..]

"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."

.. Wauw.
pi_80077328
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Dames, weten jullie welke grijze lak fijn stempelt?
Awaken van CG? Maar da's wel een metallic... Misschien werkt Recycle ook wel, dat was toch een stroperige bende voordat ik het verdund had.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:50:48 #239
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80077346
Goede beslissing om dan te grabbelen Nune .
Whatever I want.
pi_80077416
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:

[..]

pi_80077474
Ik had trouwens wel drie leuke lakjes in de brievenbus liggen gisteren:
Illamasqua Nudge, Nars Purple Rain en MAC Blue India.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:54:04 #242
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80077484
Morning! (ohnee, bijna middag... )
Wat een hoop leuks zie ik voorbij komen weer!!
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
Don't come closer, I might hurt you
pi_80077514
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Even een vraag... ik had bij The Nailphile ruim een maand geleden de giva-away van Iron Butterfly gewonnen. Alleen ik heb nog steeds niks ontvangen... is het schraal om te mailen? Of zal ik nog even afwachten?
Gewoon even mailen.
pi_80077841
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:

[..]

En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
Siobhan is best tof, ik zou gewoon even mailen.
Ik denk dat ze NO TIME had om het te regelen.
pi_80078092
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En wat wil ze loslaten dan? Alsof jij iets verkeerd gedaan hebt.
Ik heb werkelijk waar geen idee. Waarschijnlijk dat ik getweet heb dat ik het niet vertrouw, enzo. Maar dat doet ze toch niet want als ik zou willen zou ik een behoorlijke vuilbak los kunnen trekken. Maargoed. Vond het wel grappig dat iemand zich zo druk kon maken om internet, en ik ben vrij lief gebleven maar wat mij betreft is de kous af. Wat zij ermee doet moet ze maar zien.
pi_80078176
Nune wat een raar wijf zeg! echt heel triest gedraagt zij zich

Enne goed nieuws!
had paar weken geleden 3 CG holo's besteld bij Sparkling nails en vorige week donderdag vond ik een briefje van de postbode in mijn brievenbus dat ik het vanaf volgende dag kon ophalen bij het postkantoor (zo'n kleine vage in een andere winkel).
Dus ik daar vrijdag heen, was mijn pakketje daar gvd niet, ik helemaal TNT gebeld en klacht ingediend.
Net dacht ik van hmm toch even bellen naar het betreffende postkantoor of ze 'm alsnog ontvangen hebben... en ja hoor...
Ik ga 'm straks (als ik het red) of anders morgen ophalen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  donderdag 8 april 2010 @ 12:12:19 #247
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80078203
Dank voor het advies! Ik heb een mailtje gestuurd (in mijn beste Engels.. hahahaha)
  donderdag 8 april 2010 @ 12:13:29 #248
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80078259
Zo, en nu ga ik op jacht naar een Hamster en een mooie kooi, van mijn eerstverdiende geld na lange tijd
pi_80078314
pi_80078462
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:15 schreef MinderMutsig het volgende:
http://thechainnail.blogs(...)not-vote-for-me.html

Die comments ook.
Nou zeg, het is ook allemaal niet leuk. Ze moest ervan huilen en het begin van haar vakantie is verpest, snap dat dan!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')