quote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een soort van situatieschetsje
voor diegene die het gemist heeft
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik moest even doorgeven waarom jullie zolang op antwoord moeten wachten
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En een KD-OUDkalender... ik zou 'm zo kopen!!
maar moet je dat dan niet erg vaak doen? en lijkt het dan niet erger als het terugkomt?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Lish, i'm with you, de-moustache.
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"quote:Op woensdag 7 april 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar moet je dat dan niet erg vaak doen? en lijkt het dan niet erger als het terugkomt?
En doe je dat dan zelf, of laat je dat doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"Zeg gerust een complete wenkbrauw
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het zijn zachte haartjes en het wordt echt minder op den duur.
Ik doe het inmiddels zelf eerder liet ik het doen. Maar ik heb echt donker haar hè, dus ook een donkere euh, rest.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En doe je dat dan zelf, of laat je dat doen?
Ik twijfel er een beetje over. het is wel zacht en redelijk licht, maar ik zie het zelf wel
valt het op dat ik mij verveel?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"Zeg gerust een complete wenkbrauw
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen we het/hem/iets niet gewoon negeren? Dit is echt allemaal te veel eer en te veel aandacht.
En totaal zonde van deze prachtige dag...
*gepost vanuit de tuin...
Baard?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels zelf eerder liet ik het doen. Maar ik heb echt donker haar hè, dus ook een donkere euh, rest.
+1quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga later eens teruglezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
laatste pagina's vorige topic geloof ik
nóg niet!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mag ik paint voor Peaceman?? Hij is a.s. zondag jarig, dan ga ik hem printen en geven.
Mag wel in mn pm-box evt. of hotmail... je hebt het adres.
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]nee volgens mij leest hij niet mee.... in ieder geval zeker niet overdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of leest ie mee?
![]()
![]()
Make love, not war ☮
whaa hij is gaaf!!!quote:
Cas gilde ook NEEEEEEEEE!! maar ook ENGGGGGGGGGGGGG!! We deden een poging tot fietsen zonder zijwielen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
zo
datwaskeileuk!
elin wordt grootzo zelfstandig rondwandelen en als ik r handje pak 'NEEEEEEEEEEEE'gillen en stampen
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas gilde ook NEEEEEEEEE!! maar ook ENGGGGGGGGGGGGG!! We deden een poging tot fietsen zonder zijwielen.
[ ]geschikt
[x]ongeschikt
Wat heppie dan voor vak ?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Wat heb ik toch een rotvak gekozen...
Tis hier of IT-er of juffrouw... Ik zie mezelf al helemaal niet voor de klas staan, aangezien ik mensenschuw ben.. Dus IT-er.quote:
hahahaaquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zei de IT-er tegen de juf...
Gadver! Wij hebben het ook gehad in de keuken en niet lang daarna in de badkamer...quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
gloeiende gloeiende !@#!!@%&!
ARGH!
Weer een afspaak met de rioolreinigingservice
Weer een verstopping in mijn leidingen! Bah bah bah! Kwam me net als gisteren en voor het weekendje weg weer de boel omhoog door het doucheputje. Ik blijf dat aan het schoonmaken
Zo zonde geld ook, zo'n afspraakje is als je mazzel hebt 100 euro en als je pech hebt elke meter erbij 9 euro...
Boe.....
wat is ze mooi en wat wordt ze grootquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, ik vind het alleen al zo vies! BAH!
Jij gaat gelijk voor de poeperd?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef oeke het volgende:
En Rocka, bah, wat naar. Succes!
Brrr, en die mannetjes inderdaad.Het gezamenlijke bakje nootjes in de avond zou ik snel afschaffen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij gaat gelijk voor de poeperd?![]()
Soddie...
zie je pmquote:
Nou?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef easy-going het volgende:
Zo, wat me vanmiddag toch gebeurde ......
dat is iets over mensen die normaal het bankje als dagboek gebruiken, denken dat iedereen daar op zit te wachten en zich heel belangrijk voelen...quote:
ze kreeg misschien wel een pmquote:
oh oh! ik wil een pm!!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef easy-going het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh oh! ik wil een pm!!Haha, ik wilde het eigenlijk erover hebben dat ik lekker in het zonnetje heb gezeten, via pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Graag. Maar misschien hecht je er aan dit privé te doen. Dan sta ik voor je open.quote:
Meid! Zal echt wel schikken zijn geweest!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef easy-going het volgende:
ook dat kan uitermate traumatiserend zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Haha, ik wilde het eigenlijk erover hebben dat ik lekker in het zonnetje heb gezeten, via pm
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:21 schreef easy-going het volgende:
o, nu wordt het wel heel geheimzinnig he.
Ik wilde eigenlijk een pm-discussie opstartengaan jullie serieus reageren
![]()
Ter info dus maar: Ik heb vanmiddag op de terugweg van zwemles een aanrijding gehad, ik moest rechtsaf bij kruispunt met stoplicht. stoplicht groen, ik wil optrekken, er stonden paar kinderen met fiets te kletsen op fietspad wat ik kruiste, fietsers hebben dan ook groen en voorrang, kinderen gaan ineens toch fietsen, ik stop voor ze, vrouw achter me niet. BOEM
Sven redelijk in paniek, want deuk in auto (bumper) maar vooralsnog zijn we met de schrik vrijgekomen. (ik ben benieuwd hoeveel spierpijn ik morgen zal hebben)
Ik krijg wel aandacht nuquote:Op woensdag 7 april 2010 19:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zie, dat heb je met al dat geheimzinnige gedoe
PM, dat is toch pas tof als de een tegen de ander kan zeggen dat ze 'vol' zit?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is iets over mensen die normaal het bankje als dagboek gebruiken, denken dat iedereen daar op zit te wachten en zich heel belangrijk voelen...
ofzo
Ga dan goftedomme niet zo naar aandacht zitten zuigen verveel!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef Muks het volgende:
Meiden ik ga hier niet uitleggen hoe, wat of waarom. Ook niet via PM. Maar daar hebben Qltel en Rewimo hun hele goede redenen voor. Kun je dat niet accepteren, prima, maar hou dan je ook tetter, je weet niet wat er is.
Wil je weten hoe het met Rewimo is , dan kun je inderdaad pm-en. Verder behoeft het geen commentaar.
Oww heet des-intresee tegenwoordig zó! Bedankt, wist ik nog niet!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef Muks het volgende:
Meiden ik ga hier niet uitleggen hoe, wat of waarom. Ook niet via PM. Maar daar hebben Qltel en Rewimo hun hele goede redenen voor. Kun je dat niet accepteren, prima, maar hou dan je ook tetter, je weet niet wat er is.
Wil je weten hoe het met Rewimo is , dan kun je inderdaad pm-en. Verder behoeft het geen commentaar.
Ik begrijp er niks vanquote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef Muks het volgende:
Meiden ik ga hier niet uitleggen hoe, wat of waarom. Ook niet via PM.
Wil je weten hoe het met Rewimo is , dan kun je inderdaad pm-en.
We reageerden niet massaal met oeh en ah, maar ik bijv. las en wacht gewoon de berichtgevingen af, en toen ws het des-intresse en blijkbaar heeft dat woord meerdere betekenissen en is het nu in opdracht van Rewimo dat niets openbaar gaat wrom ze in het ziekenhuis ligt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:46 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik begrijp er niks van [ afbeelding ]
Als ik me er ook even mee mag bemoeien.
Leuk!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef chacama het volgende:
Nou, dan zal ik het maar over een andere boeg gooien!
/attention-whore modus on/
Fleur heeft de krant gehaald!
Op school hadden ze gisteren een modeshow met kleding gemaakt door dorcas (een goede doelen stichting). Groep 3 mocht de jurken showen. En als een waar modelletje liep ze over de catwalk in 'haar' princessenjurk.
/einde trotse mama-modus/
Je zal wel heeel trots zijn, leuk zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:24 schreef chacama het volgende:
Nou, dan zal ik het maar over een andere boeg gooien!
/attention-whore modus on/
Fleur heeft de krant gehaald!
Op school hadden ze gisteren een modeshow met kleding gemaakt door dorcas (een goede doelen stichting). Groep 3 mocht de jurken showen. En als een waar modelletje liep ze over de catwalk in 'haar' princessenjurk.
/einde trotse mama-modus/
Dat moet per PM!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
Muks, ik snap er neits van en vind het maar raar.
Anyway, beterschap voor Rewimo enzo.
Ow, sorry. Dacht dat dit gedeelte iig bekend was en hier mocht.quote:
Nôhquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
*bijgelezen* ik denk een uit de hand gelopen goatse
doe 's. Persoonlijk ben ik niet zo op de hoogte van Paypallquote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef k_i_m het volgende:
Ken ik hier trouwens een stomme Paypal vraag stellen?.
Heel leukquote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef huuphuup het volgende:
omg Swets![]()
![]()
Muks ik wil persoonlijk gewoon weten of het goed is met Rewimo maar ik heb helemaa geen zin om daarvoor te gaan pm-en ofzo, dat dat dan gelijk als desinteresse wordt bestempeld vind ik op zn zachtst gezegd een beetje typisch. Maar goed, beterschap voor haar en we horen het uiteindelijk dan wel. Of niet.
Sly leuk is ie hè?!
zo stom dat ik hem twee keer heb gekochtik vond die feestjurkjes zo leuk
Oeh, zwemmen, lijkt me heerlijk! Ik heb net gedobberd in badquote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!![]()
En mijn andere boeg: ik heb net heerlijk gezwommen!
We zijn het heerlijk met elkaar eens zegquote:Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef miss_sly het volgende:
Muks, ik snap er neits van en vind het maar raar.
Anyway, beterschap voor Rewimo enzo.
andere naam bij paypall dan bij de bank? Dat is even het enige wat ik kan verzinnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ooit eens een Paypal account aan een rekening gekoppeld en daar twee betalingen mee gedaan. Een jaar geleden ofzo, of langer. Nu heb ik recent weer een betaling gedaan, maar kreeg ik een bericht van Paypal dat de bank heeft gereageerd dat mijn rekeningnummer niet goed is.
Niks aan gewijzigd, niks mee gedaan. En nu klopt het ineens niet meer.
HOE KANNNNN DAT.
.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ooit eens een Paypal account aan een rekening gekoppeld en daar twee betalingen mee gedaan. Een jaar geleden ofzo, of langer. Nu heb ik recent weer een betaling gedaan, maar kreeg ik een bericht van Paypal dat de bank heeft gereageerd dat mijn rekeningnummer niet goed is.
Niks aan gewijzigd, niks mee gedaan. En nu klopt het ineens niet meer.
HOE KANNNNN DAT.
.
Jij krijgt vast PMquote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef huuphuup het volgende:
omg Swets![]()
![]()
Muks ik wil persoonlijk gewoon weten of het goed is met Rewimo maar ik heb helemaa geen zin om daarvoor te gaan pm-en ofzo, dat dat dan gelijk als desinteresse wordt bestempeld vind ik op zn zachtst gezegd een beetje typisch. Maar goed, beterschap voor haar en we horen het uiteindelijk dan wel. Of niet.
Sly leuk is ie hè?!
zo stom dat ik hem twee keer heb gekochtik vond die feestjurkjes zo leuk
of ze instrumenten repareren weet ik niet maar Feedback kan wel heel veel met instrumenten. Zit iig in R'dam, misschien ook DH?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Butzooi, Jen heeft per ongeluk de gitaar van mn vader omgegooid... Kapot....![]()
Morgen even rondbellen voor instrumentreparatiewinkels...
Iemand hier een goede optie? Regio den haag uiteraard?
Neem een CC.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef k_i_m het volgende:
En nu moet ik of morgen al mijn documenten door gaan faxen om mijn oude rekening weer tot leven te wekken, of mijn nieuwe rekening invoeren en dan weer dagen wachten tot mijn rekening weer geverifieerd is.
Ah joh ze kennen je toch niet! In de tussentijd gewoon maar even de nieuwe catrice lakjes scorenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Ja moussy. Ik schaam me dood. Eerst ging de CC al niet goed vanwege een typo. En toen heb ik alles overnieuw gedaan met PP en nu is het nóg niet geregeld
.
Doe eens een naam dan google ik even..quote:Op woensdag 7 april 2010 21:00 schreef Vicky het volgende:
wat klote Tico!
Er zit een violenbouwer bij mij tegenover, geen idee of ie misschien ook gitaren repareert.
Ik bezit geen CC, en bij paypal moest ik zoveel info geven dat het vervelend voelde.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben gewoon een enorme grote mensen betaalmiddelen heaumeaux.
Het is niet grappig, van die gitaar, maar hierom moest ik lachenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe eens een naam dan google ik even..
Op de haagweg zit wel een zaak die heet pfeiffer, maar das alleen blaasinstumenten.. Daar zit de afdeling snaarinstrumenten in noordwijk...
Dichterbij moet vast kunnen, ik woon niet voor niets in een megastad.
ik heb ook geen CC!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik bezit geen CC, en bij paypal moest ik zoveel info geven dat het vervelend voelde.dus ik doe alles met ideal.
![]()
Weer een beetje opgepoetst ego nu?
http://www.vioolbouwer.com/quote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe eens een naam dan google ik even..
Op de haagweg zit wel een zaak die heet pfeiffer, maar das alleen blaasinstumenten.. Daar zit de afdeling snaarinstrumenten in noordwijk...
Dichterbij moet vast kunnen, ik woon niet voor niets in een megastad.
Wij hebben er twee, en ik kan er nog niet mee betalen omdat ik debiel benquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb ook geen CC!
anders geef ik teveel geld uit
Dat scheelt, dan geef je iig niet teveel geld uitquote:Op woensdag 7 april 2010 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij hebben er twee, en ik kan er nog niet mee betalen omdat ik debiel ben.
Oeh... handigquote:Op woensdag 7 april 2010 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb mn eigen kaartje, maar de hoofdrekeninghouder is M.
Hoe goed is dat?
Balen zeg!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Butzooi, Jen heeft per ongeluk de gitaar van mn vader omgegooid... Kapot....![]()
Morgen even rondbellen voor instrumentreparatiewinkels...
Iemand hier een goede optie? Regio den haag uiteraard?
Waarom had jij de helpende hand award nou niet gewonnen?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Balen zeg!
Even informeren bij Casa Benelly, die kennen vast wel een goede reparateur.
Omdat iemand anders meer stemmen hadquote:Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Waarom had jij de helpende hand award nou niet gewonnen?
Durfde hij erin?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Kermis geweest. B is bang voor het spookhuis. Er hingen ook allemaal lijken maar dat vond ie niet eng, nee een grote groene trol die mensen een verhaaltje vertelt, die was eng...
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Dan vraag ik me gelijk af of ze d'r plas nog kan ophouden.
Ja, maar hè, 3 kinderen eruit gebaggerd, boel opgerekt, laatste in een uur uitgeworpen. Nou, dan ga je je dat soort dingen afvragenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Dat deel kan ook kapot als je 12 uur over een bevalling doet.
of als je 2 uur perstquote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Dat deel kan ook kapot als je 12 uur over een bevalling doet.
En daarna moest ik aan een visualisatiepaint van KD denkenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Dan vraag ik me gelijk af of ze d'r plas nog kan ophouden.
quote:
Nergens last van gehad na de lancering van Cas.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar hè, 3 kinderen eruit gebaggerd, boel opgerekt, laatste in een uur uitgeworpen. Nou, dan ga je je dat soort dingen afvragen.
als je tot je ster scheurt bel je gewoon carglass.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Alles kan kapot
Jah, maar van jou had ik ook niet anders verwacht, jij bent een supervrouw, jij kan dat soort dingenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Nergens last van gehad na de lancering van Cas.
Nummer 3 ook in 1 uur en op papier in 1 minuut geboren
Ja lekker, wat HPX2-hars erin! Zou dat meteen bleken?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als je tot je ster scheurt bel je gewoon carglass.
hier ook gelukkig nergens last van na de lancering van de 2e. Ook geen Tena nodig, of iets in die richtingquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Nergens last van gehad na de lancering van Cas.
Nummer 3 ook in 1 uur en op papier in 1 minuut geboren
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja lekker, wat HPX2-hars erin! Zou dat meteen bleken?
hoe isset met je spiraaltjesding? nog last?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Maar daar kon ik geloof ik ook over praten met de HA, als ik weer op spiraaltouwtjesdubbelcheck spreekuur moet komen.
Is dat genot je ook al ontvallen...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik daarentegen durf nog steeds geen kracht te zetten als ik met volle blaas een wind moet laten.
De 3 uur en 3 minuten van Mink is een verjaardagspraatje gewordenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jah, maar van jou had ik ook niet anders verwacht, jij bent een supervrouw, jij kan dat soort dingen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb ineens echt een boel van die onderhuidse dikke pukkels in mijn nek en op mijn rug, en ik kan hem nog steeds aanwijzen. Maar, ik hoef geen pil meer te slikken.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef moussy het volgende:
[..]
De 3 uur en 3 minuten van Mink is een verjaardagspraatje geworden
Ach en wee tegen de gyn:
Oh noesss kijk nou nog eens, maar nu goed, al mn behang ligt er uit, kijk nouhou!
en
Het duurde zóóó lang dat persen, boehoe
Kolere hey...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik wel echt als vervelend ervaarde waren de aambeien door het persen. En ik had er ook lekker lang last van want mooi niet dat ik spertiezooi op m'n poepert ging smeren.
Als je dan een keer goed zit te baggeren schijt je heel je reet kapot. Das pas kut.
ja in je fobo bijv.!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee be, even over poep praten. Anders gaat aeque weer mensen stalken, over poep gesproken.
Wegens gratisch maar besteldquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kolere hey...![]()
Ik dacht even dat ik in ONZ of KLB beland was!
Kim: http://www.corewellness.nl/flash/ En dan onderin 'bestel de DVD'. Werd me aangeraden door fysio in mijn softbalteam en de pufjuf. Heb hem liggen, moet hem nog steeds een keer bekijken.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Nah tis nu wel weg hoor. Als ik nu goed heb gebaggert moet ik niet te snel op de bank gaan zitten, anders trek ik vacuüm omdat m'n hol nog niet goed gesloten is.
omdat je op een zwemband zitquote:Op woensdag 7 april 2010 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:
en dan loop je weg krijg je een sleepspoor omdat je bank tussen je kont zit gevacuumd. Ken je dat?
ik niet
gewoon bij de burenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
naja hier wordt niet gebaggerd, ik hou het wel op tot na de rioolreiniging morgen
Daar moet je dat kasje toch op zetten?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
waar heb je vensterbanken voor nodig dan?
ik ben al trots op mijn 8 tomatenplantjesquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging vanmiddag naar de gamma voor een zakje potgrond en ik kwam er met een winkelwagen met een kop erop weer uit
ik ben nu in het bezit van een mini kas met vier verdiepingen
ik heb courgettes, ijsbergsla, tomaten en watermeloenen gezaaid
(en ik had al zonnebloemen, vlinderbloemen en ranonkels gezaaid)
ik had het zo naar mijn zin dat ik er meteen nog een gekocht heb (nog een kas dus)
daar ga ik mijn keukenkruiden in houdendan kunnen de katten dr niet op piesen enzo
o en ik heb ook nog 2 dwergstamrozen en een gele framboos gescoord.
Ik dacht even dat je een synoniem voor in je broek poepen gebruiktequote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik ging vanmiddag naar de gamma voor een zakje potgrond en ik kwam er met een winkelwagen met een kop erop weer uit
-knip-
Cool. Maud wil peentjeszaad hebben. Maar alleen als ze - net als nijntje - ook een rode tuinbroek met een zakje heeft en een blauwe schep en hark.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben nu in het bezit van een mini kas met vier verdiepingen
ik heb courgettes, ijsbergsla, tomaten en watermeloenen gezaaid
(en ik had al zonnebloemen, vlinderbloemen en ranonkels gezaaid)
ik had het zo naar mijn zin dat ik er meteen nog een gekocht heb (nog een kas dus)
daar ga ik mijn keukenkruiden in houdendan kunnen de katten dr niet op piesen enzo
o en ik heb ook nog 2 dwergstamrozen en een gele framboos gescoord.
nee hoor, hij staat in de tuin mooi te wezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar moet je dat kasje toch op zetten?
die valentijnsdingen liggen ook allemaal bij de uitgever (zelfs die van K.I.M, waar nogal wat scheldwoorden inzittenquote:
Gezellig!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga met je mee PM!
Nou ja... je weet wel.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef PM-girl het volgende:KD, écht!
![]()
![]()
En ik moest ik uitleggen waarom ik lachte. "Om een paint van iemand op internet." "O leuk, laat eens zien!"
peentjes gaan morgen de grond in.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef chacama het volgende:
[..]
Cool. Maud wil peentjeszaad hebben. Maar alleen als ze - net als nijntje - ook een rode tuinbroek met een zakje heeft en een blauwe schep en hark.
Paint-kaarten maken en naar hallmark sturenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die valentijnsdingen liggen ook allemaal bij de uitgever (zelfs die van K.I.M, waar nogal wat scheldwoorden inzitten
ik heb er ook onder gezet:
'misschien had ik deze beter weg kunnen laten':P
JAquote:
Ik quote deze nog even, want hij is zó waarquote:Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef Macka66 het volgende:
Kleurdoos, wat een bijzonder talent heb je toch
Er stond een paint die het probleem in de OP op Kleurdooswijze verduidelijktequote:Op woensdag 7 april 2010 23:39 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag het net ook in het desbetreffende topic. En ik ben zo benieuwd wat er stond.
Eén keer wel, doorgaan na waarschuwing is 48 uur ban.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet, ik kom niet vaak genoeg in SEX om te weten of een dolletje tussendoor om 23.30 daar wel of niet kan....
Dat is niet slimquote:Op woensdag 7 april 2010 23:58 schreef Paintdoos het volgende:
Hullo!
Gemeen he
Dat terwijl ik al jaren baggervrij ben
Dat vraagt om een foto! Klinkt geweldig!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben weer terug van de kapper!! Met oranje met zwart haar
en een omgekeerde V in mn nek.
Oehhhlalaquote:Op donderdag 8 april 2010 08:07 schreef borgtocht het volgende:
[..]
Hotdamn sexah!
Het voelt zo vertrouwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |