quote:Op woensdag 7 april 2010 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een soort van situatieschetsje
voor diegene die het gemist heeft
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik moest even doorgeven waarom jullie zolang op antwoord moeten wachten
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 13:03 schreef Vicky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
En een KD-OUDkalender... ik zou 'm zo kopen!!
maar moet je dat dan niet erg vaak doen? en lijkt het dan niet erger als het terugkomt?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en Lish, i'm with you, de-moustache.
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"quote:Op woensdag 7 april 2010 13:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar moet je dat dan niet erg vaak doen? en lijkt het dan niet erger als het terugkomt?
En doe je dat dan zelf, of laat je dat doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"Zeg gerust een complete wenkbrauw
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het zijn zachte haartjes en het wordt echt minder op den duur.
Ik doe het inmiddels zelf eerder liet ik het doen. Maar ik heb echt donker haar hè, dus ook een donkere euh, rest.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En doe je dat dan zelf, of laat je dat doen?
Ik twijfel er een beetje over. het is wel zacht en redelijk licht, maar ik zie het zelf wel
valt het op dat ik mij verveel?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, een keer in de 4 a 6 weken. Ik had het laatst een poos niet gedaan en ik dacht "een paar haartjes"Zeg gerust een complete wenkbrauw
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kunnen we het/hem/iets niet gewoon negeren? Dit is echt allemaal te veel eer en te veel aandacht.
En totaal zonde van deze prachtige dag...
*gepost vanuit de tuin...
Baard?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik doe het inmiddels zelf eerder liet ik het doen. Maar ik heb echt donker haar hè, dus ook een donkere euh, rest.
+1quote:Op woensdag 7 april 2010 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga later eens teruglezen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
laatste pagina's vorige topic geloof ik
nóg niet!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mag ik paint voor Peaceman?? Hij is a.s. zondag jarig, dan ga ik hem printen en geven.
Mag wel in mn pm-box evt. of hotmail... je hebt het adres.
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]nee volgens mij leest hij niet mee.... in ieder geval zeker niet overdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of leest ie mee?
![]()
![]()
Make love, not war ☮
whaa hij is gaaf!!!quote:
Cas gilde ook NEEEEEEEEE!! maar ook ENGGGGGGGGGGGGG!! We deden een poging tot fietsen zonder zijwielen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
zo
datwaskeileuk!
elin wordt grootzo zelfstandig rondwandelen en als ik r handje pak 'NEEEEEEEEEEEE'gillen en stampen
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef moussy het volgende:
[..]
Cas gilde ook NEEEEEEEEE!! maar ook ENGGGGGGGGGGGGG!! We deden een poging tot fietsen zonder zijwielen.
[ ]geschikt
[x]ongeschikt
Wat heppie dan voor vak ?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Wat heb ik toch een rotvak gekozen...
Tis hier of IT-er of juffrouw... Ik zie mezelf al helemaal niet voor de klas staan, aangezien ik mensenschuw ben.. Dus IT-er.quote:
hahahaaquote:Op woensdag 7 april 2010 16:09 schreef Memmel het volgende:
Zei de IT-er tegen de juf...
Gadver! Wij hebben het ook gehad in de keuken en niet lang daarna in de badkamer...quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
gloeiende gloeiende !@#!!@%&!
ARGH!
Weer een afspaak met de rioolreinigingservice
Weer een verstopping in mijn leidingen! Bah bah bah! Kwam me net als gisteren en voor het weekendje weg weer de boel omhoog door het doucheputje. Ik blijf dat aan het schoonmaken
Zo zonde geld ook, zo'n afspraakje is als je mazzel hebt 100 euro en als je pech hebt elke meter erbij 9 euro...
Boe.....
wat is ze mooi en wat wordt ze grootquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, ik vind het alleen al zo vies! BAH!
Jij gaat gelijk voor de poeperd?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef oeke het volgende:
En Rocka, bah, wat naar. Succes!
Brrr, en die mannetjes inderdaad.Het gezamenlijke bakje nootjes in de avond zou ik snel afschaffen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Jij gaat gelijk voor de poeperd?![]()
Soddie...
zie je pmquote:
Nou?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef easy-going het volgende:
Zo, wat me vanmiddag toch gebeurde ......
dat is iets over mensen die normaal het bankje als dagboek gebruiken, denken dat iedereen daar op zit te wachten en zich heel belangrijk voelen...quote:
ze kreeg misschien wel een pmquote:
oh oh! ik wil een pm!!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef easy-going het volgende:
Zo, wat me vanmiddag toch gebeurde ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |