Denk het. Gaat mijn pet in elk geval te bovenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef Puala het volgende:
* Puala zucht
Zijn lease auto's nou echt zo moeilijk om te snappen?
Wat vind je er moeilijk aan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het. Gaat mijn pet in elk geval te boven
De auto's niet, alleen het systeem erachter. Geen ervaring meequote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef Puala het volgende:
* Puala zucht
Het heeft zo zijn voor- en nadelenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef Puala het volgende:
* Puala zucht
is dat het probleem?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom geven alle banken toch zo weinig rente.
Snap je het nou wel?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De auto's niet, alleen het systeem erachter. Geen ervaring mee
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 april 2010 19:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voor- en nadelen
Bluuueeeeeeeeee.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan geen Prius zien of ik moet aan Jeff Dunham denken
Daarom ook mijn vraag over de velgen/banden en het verlagenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het heeft wel een paar leuke snufjes aan boord.. maar nee... Ik vind de besturing vrij zweverig (komt ook door de banen). Het is niet mijn auto, en ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Ik rij er mee, ben er niet zo heel trots op, maar goed uit financieel oogpunt kan ik het best begrijpen dat voor 11% minder bijtelling toch voor lul wil rijden
Volgens mij welquote:
Vooral het bijtelling verhaalquote:
Chihuahua!quote:
Daarom is het ook een hypocrietmobiel..quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bluuueeeeeeeeee.
[..]
Daarom ook mijn vraag over de velgen/banden en het verlagen
En nee, voor dat geld kan je best wat normen en waarden opzij zetten
quote:
Ach ja, als ik straks een huis ga kopen, ben ik blij met een lange hypotheekrentequote:Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu wordt mijn geld iedere dag minder waard.
Heb er wel ideeën voor in mijn hoofd, mocht ik er ooit een toegewezen krijgenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom is het ook een hypocrietmobiel..
Je mag enkele accessoires voor eigen rekening nemen. Btw Toyota komt ook met een Auris Hybride... iets minder hypocriet mobiel.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb er wel ideeën voor in mijn hoofd, mocht ik er ooit een toegewezen krijgen
Maar denk niet dat de leasemaatschappij overal mee instemt
Kijk, nu kan ik met je pratenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Anders kan je net zo goed gaan voor een Polo Bluemotion, die is nog zuiniger en zit ook in de 14%
Daar heb ik zo weinig aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, als ik straks een huis ga kopen, ben ik blij met een lange hypotheekrente
Dat weet ik niet?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijk, nu kan ik met je praten
En de Passat Bluemotion?
Dien!quote:
Training ging wel lekker, niet echt last van mn knie gehadquote:
Star Wars op tvquote:Op woensdag 7 april 2010 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Training ging wel lekker, niet echt last van mn knie gehad
Daar dan?
Doet me denken aan The Big Bang Theoryquote:
Goeie serie ehquote:Op woensdag 7 april 2010 22:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Big Bang Theory
quote:
quote:
Watskeburt?quote:
Auto goedgekeurdquote:
Ik ben gewoon blij.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij.Mag dat niet
De werkweek is alweer voor de helft voorbij
Dat zal welquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef DjRex89 het volgende:
Morgen tentamen
Ben blij als die achter de rug is..
Sterktequote:Op woensdag 7 april 2010 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, die gaan ze morgen pas keuren.
quote:
dank jequote:
Weltruste!quote:
Zou me niks verbazen als ik daarna op het terras belandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |