Ja iddquote:
Hunkquote:
Zie je ook dat je voor 1200 euro per jaar onbeperkt kunt rijden?quote:
Niet, je kunt alleen voor opties kiezenquote:Maar hoe zit het nou met tunen/aanpassen van een leasebak? Mag dat? Zoja, tot in hoeverre?
Dat ding heeft géén bijtelling?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Zie je ook dat je voor 1200 euro per jaar onbeperkt kunt rijden?
[..]
Dus lichtmetalen velgen, plattere banden en verlaging/stug onderstel?quote:Niet, je kunt alleen voor opties kiezen
Nee hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 17:42 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je wat vertellen Dean? Over je sexuele voorkeur ofzo?
En dat je samen met Brad Pitt?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Alleen elke keer als ik in de spiegel kijk wou ik wel dat ik wat meer op Justin Timberleek...
Iew.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor
Alleen elke keer als ik in de spiegel kijk wou ik wel dat ik wat meer op Justin Timberleek...
Die 1200 euro ís de bijtelling, tenminste, de (extra) belasting die je er door betaaltquote:
Dat weet ik toch allemaal niet johquote:Dus lichtmetalen velgen, plattere banden en verlaging/stug onderstel?
Kan je de kleur ook kiezen?
Idd, kutweer hier ookquote:
Meende dat je er zoveel verstand van hadquote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 1200 euro ís de bijtelling, tenminste, de (extra) belasting die je er door betaalt
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet joh
Hier betrekt het ook alquote:
Van de kosten wel, van de auto nietquote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef The_Dean het volgende:
Meende dat je er zoveel verstand van had
Nee, alleen als 500 privékilometer of meer rijdtquote:Maar als ik nu veel of weinig, of helemaal geen privé kilometers maak... dan betaal ik standaard die 1200 euro?
Bedoelde meer dat dat eventueel opties zijn die je kan kiezen, in het algemeen zeg maar... ben benieuwd in hoeverre dat allemaal mogelijk isquote:Op woensdag 7 april 2010 18:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Van de kosten wel, van de auto niet
[..]
Nee, alleen als 500 privékilometer of meer rijdt
Nu pas?quote:
Succesquote:
Ja nu pasquote:Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nu pas?In Rotterdam was het om 3 uur al aan het bewolken
Lekker gastquote:
Nee, nog geen ijs gehad volgens mij... zelfs geen McFlurryquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn eerste ijsje van het jaar opIk ben vast de laatste hier
quote:
Ook gewoon dezelfde makelaarquote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef DjRex89 het volgende:
En de foto
http://static.tz.nl/f/g/37864_69f834ad.jpg
Pfieuw, dan val ik nog meequote:Op woensdag 7 april 2010 18:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, nog geen ijs gehad volgens mij... zelfs geen McFlurry
Ja inderdaadquote:
Gewoon de makelaar vragen, misschien verkoopt hij de anderen dan ook wel snellerquote:Op woensdag 7 april 2010 18:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Eigenlijk moet ik nu ergens een bord "Verkocht" jatten en die bij ons in de tuin zetten
Naja de vorige huizen die hier te koop stonden waren binnen een maand verkochtquote:Op woensdag 7 april 2010 18:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon de makelaar vragen, misschien verkoopt hij de anderen dan ook wel sneller
Nou en. Jullie woonden er eerderquote:Op woensdag 7 april 2010 18:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja de vorige huizen die hier te koop stonden waren binnen een maand verkochtDus ben benieuwd... We hadden wel mega buren, allebei nooit last van enzo
Dus hopelijk zijn de nieuwe buren ook zo...... Maar de kans dat 1 van de 2 dat niet is, is natuurlijk wel groot zo
Oh dan..quote:
Anders gewoon wegpestenquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb mn eerste ijsje van het jaar opIk ben vast de laatste hier
De meeste keuzes zijn leerpakket enzo, maar wie weet wat er allemaal kanquote:Op woensdag 7 april 2010 18:05 schreef The_Dean het volgende:
Bedoelde meer dat dat eventueel opties zijn die je kan kiezen, in het algemeen zeg maar... ben benieuwd in hoeverre dat allemaal mogelijk is
quote:Dus met 501 privékilometers betaal ik meteen de 1200? Dus vanaf 1 km erboven tot ongeacht hoeveel?
Ja alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig hebben we de "rijdende rechter" nogquote:
Ja ok, maar dan snap ik het systeem even.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
De meeste keuzes zijn leerpakket enzo, maar wie weet wat er allemaal kan
[..]
En als je onder de 500 blijft moet je wel een complete rittenadministratie bijhouden, anders betaal je ook.
En die 1200 is complete gok hè, alles afhankelijk van de auto en de rest van je inkomen
Weekje een drumstel lenen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig hebben we de "rijdende rechter" nog
Ga reigers voerenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig hebben we de "rijdende rechter" nog
Ja maar die had juist verlorenquote:
Zoek je anders nog een repetitieruimte voor die band van je? Kun je hier 3 weken oefenen als we toch op vakantie zijnquote:
Jahoorquote:
De instrumenten hadden we toch al verdeeld? Bij de SKAge SC oid?quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zoek je anders nog een repetitieruimte voor die band van je? Kun je hier 3 weken oefenen als we toch op vakantie zijn
Ik heb geen leasebak, helaas. Hangt een beetje van het leasecontract af. Voordeel is wel met een leasebak dat je geen verzekering hoeft te betalen, maar om te zorgen dat je niet bij elk krasje iets claimt.. wordt er maar een keer per jaar 100% vergoed en dan heb je een volgende keer een gedeelte zelf betalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:30 schreef Piles het volgende:
PB, jij hebt toch een leasebak? Zit daar een limiet op qua privégebruik / getankte liters?
Als dat niet zo is, is een leaseauto voor Dean toch veeeel voordeliger
Vind je het gek, dat veel mensen overstappen op de Prius, dat is de meeste normale grootte auto in de 14% klasse. Scheelt je een boel geld..quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je martelt me wel he
Een Prius?
Prius?
Maargoed, dat zal ik ook wel overleven, het moet eerst allemaal maar doorgaan
Maar hoe zit het nou met tunen/aanpassen van een leasebak? Mag dat? Zoja, tot in hoeverre?
Het heeft wel een paar leuke snufjes aan boord.. maar nee... Ik vind de besturing vrij zweverig (komt ook door de banen). Het is niet mijn auto, en ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken. Ik rij er mee, ben er niet zo heel trots op, maar goed uit financieel oogpunt kan ik het best begrijpen dat voor 11% minder bijtelling toch voor lul wil rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |