Het was ook een handbak, terwijl bijna alle taxi's automaten zijn.. Maarja, een apart geval bij een apart type persoon misschien..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon veel te nauw. Het zijn zulke achterlijke eisen die ze durven te stellen aan de meest simpele baantjes als deze.
Mensen worden gewoon nerveus gemaakt.
Dat hoop ik ook. En ik denk dat de kans zeer groot is dat ik dat krijgquote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat Tijn uiteindelijk een vaste baan krijgt
Ze weten de gevolgen niet de oorzaak. Oftewel ze zien dat ik bepaalde dingen op sociaal gebied niet goed kan maar ze weten de reden waarom niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Ferrobarr het volgende:
Weten ze op je werk eigenlijk dat je autistisch bent?
Volgens mij is muziek ook wel een fiep van mijquote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef Demise het volgende:
[..]
Dat soort dingen, inderdaad. Drumles was bij mij ook altijd half drumles, half babbelen over muziek.
Inderdaad, zolang de muziek goed is, kan ik er ook echt echt uren over doorpraten.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij is muziek ook wel een fiep van mijIk zou geen dag zonder kunnen. En lullen over muziek is leuk. Wel goeie muziek natuurlijk
Aan gezien ik je eerder Dimmu Borgir heb zien noemen. Neem ik aan dat je van metal houdt.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Demise het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang de muziek goed is, kan ik er ook echt echt uren over doorpraten.Ik kan ook geen dag zonder.
Onder andere. Op het moment is het Bullet for my Valentine in openbare ruimtes, Daughtry wanneer ik luidkeels kan meeblêren.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan gezien ik je eerder Dimmu Borgir heb zien noemen. Neem ik aan dat je van metal houdt.
Beide bands ken ik wel. Bullet heb ik een aantal jaar geleden wel live gezien.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:35 schreef Demise het volgende:
[..]
Onder andere. Op het moment is het Bullet for my Valentine in openbare ruimtes, Daughtry wanneer ik luidkeels kan meeblêren.
Voordat mijn vader me naar een concert laat gaan...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide bands ken ik wel. Bullet heb ik een aantal jaar geleden wel live gezien.
Ja wat dan? Vallen pasen en pinksteren op een dag?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:45 schreef Demise het volgende:
[..]
Voordat mijn vader me naar een concert laat gaan...Daft Punk luister ik momenteel ook wel, en Infected Mushrooms.
Pfff. Ik ben een beetje lamlendig op het moment. Gelukkig mag ik morgen een beetje uitslapen.
Je moet tegenwoordig al Havo hebben als je solliciteert voor kassa-geit bij de AH...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon veel te nauw. Het zijn zulke achterlijke eisen die ze durven te stellen aan de meest simpele baantjes als deze.
Mensen worden gewoon nerveus gemaakt.
Hoiquote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig al Havo hebben als je solliciteert voor kassa-geit bij de AH...
Hallo iedereen, trouwens
Waarschijnlijk mag het dan nog steeds niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wat dan? Vallen pasen en pinksteren op een dag?
Gelukkig heb ik daar geen last meer van.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig al Havo hebben als je solliciteert voor kassa-geit bij de AH...
Hallo iedereen, trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Demise het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen geit.
Ik bedoelde het niet persoonlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind gewoon dat ze idiote eisen stellen voor de meest simpele baantjes![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Demise het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag het dan nog steeds niet.Zijn beeld van concerten is dan ook een beetje ouderwets, hij ziet Pinkpop, maar dan vjiftig keer erger, en dat zou dan altijd zo zijn, bij elk concert. Hoe je dat doet, in een zaaltje in de stadsschouwburg...
![]()
Gelukkig heb ik daar bijna geen last meer van. De afspraak is dat als ik niet klaag over de regels, ze op mijn achttiende vervallen. En die uitspraak heb ik uitgetypt, en ondertekend door beide ouders, op een veilige plek liggen.
[..]
![]()
Ik ben geen geit.
En wanneer is die heugelijk dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeldquote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet persoonlijk![]()
![]()
Ik vind gewoon dat ze idiote eisen stellen voor de meest simpele baantjes
Haha, aan de andere kant... Ik werd gewoon achter die kassa gezet, zo van, ach, het wijst zichzelf wel.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet persoonlijk![]()
![]()
7 augustus natuurlijk.quote:
De meeste kassameisjes kunnen niet eens meer terugtellen. De kassa doet al het werk.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeld
Nou. Je hoort te kunnen terugtellen (die kassa laat zien wat je moet teruggeven), maar ik kan niet terugtellen. Dus ik leg altijd braaf dat geld in de wachtende hand, mompel wat en zeg dan 'maakt samen vijftig!' als hij met vijftig betaalde.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeld
Ow, da's dan ook wel weer apartquote:Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Demise het volgende:
[..]
Haha, aan de andere kant... Ik werd gewoon achter die kassa gezet, zo van, ach, het wijst zichzelf wel.Uiteindelijk was er een lieve klant (die bij een andere AH werkte) die mij kon vertellen hoe ik die kassa opstartte.
[..]
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Demise het volgende:
[..]
Haha, aan de andere kant... Ik werd gewoon achter die kassa gezet, zo van, ach, het wijst zichzelf wel.Uiteindelijk was er een lieve klant (die bij een andere AH werkte) die mij kon vertellen hoe ik die kassa opstartte.
[..]
7 augustus natuurlijk.De dag erna gaan we op vakantie, daar hebben mijn ouders dan nog niet helemaal goed over nagedacht.
Ergens zijn die eisen belachelijk maar. Iemand die net tot 10 kan tellen zet je niet achter de kassa.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
De meeste kassameisjes kunnen niet eens meer terugtellen. De kassa doet al het werk.
Maar ik zal als simpele postbode verder mijn mond houden![]()
Ach je doet goed anders zou je er niet meer werkenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef Demise het volgende:
[..]
Nou. Je hoort te kunnen terugtellen (die kassa laat zien wat je moet teruggeven), maar ik kan niet terugtellen. Dus ik leg altijd braaf dat geld in de wachtende hand, mompel wat en zeg dan 'maakt samen vijftig!' als hij met vijftig betaalde.
Da's ook het andere uiterstequote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens zijn die eisen belachelijk maar. Iemand die net tot 10 kan tellen zet je niet achter de kassa.![]()
Tis al een wat ouder artikel, maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ze daar zeggen...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik zag in KLB zowaar een interessant artikel staan: http://www.volkskrant.nl/(...)o_of_vwo_kunnen_doen
...hoewel natuurlijk wat overdreven gebracht heeft de schrijver wel degelijk goede punten, naar mijn mening.
Alsof autisten niet hoogbegaafd kunnen zijn, of zich niet kunnen aanleren om naar anderen toe te werkenquote:Tot slot een voorbeeld. Een docent van de school voor autisme in Eindhoven is onder de indruk van haar ‘autistische’ hoogbegaafde leerling; hij heeft voorgesteld een wiskundesom beter uit te leggen dan dat zij zelf heeft gedaan. Ze constateert dat hij slim is. Als je kijkt naar wat deze leerling eigenlijk doet, namelijk zich zowel op gevoelsniveau als op denkniveau inleven in andere leerlingen en daarover in contact treden met de docent, weet je al dat hij niet autistisch kan zijn. Een autistisch kind zou slechts de som verbeteren volgens zijn eigen inzicht. Zonder etiket zou deze jongen te horen kunnen krijgen dat hij zo goed op zijn medeleerlingen let en dus sociaal is. Zo zou hij zelfvertrouwen op kunnen bouwen in het aangaan van contacten.
Hallo.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Hallo iedereen, trouwens
Hoow, je hebt het hier niet over een baan bij je lokale super. Maar over een carriere bij de appiequote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hallo.
Ik had het voorbeeldje al op de tong. Niettemin te triest voor woorden....
Hm. Ik ben het er toch niet mee eens. Dat is ook logisch, ik doe VWO, ambieer het cum laude te slagen en heb Asperger. Bepaalde gedeeltes zijn inderdaad wel doordacht, maar in andere stukken slaat de schrijver de plank compleet mis (ha, uitdrukking!). Mijn mening.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik zag in KLB zowaar een interessant artikel staan: http://www.volkskrant.nl/(...)o_of_vwo_kunnen_doen
...hoewel natuurlijk wat overdreven gebracht heeft de schrijver wel degelijk goede punten, naar mijn mening.
Stomme ik, ik moest per se twee weken te laat geboren worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenStomme ouders
Klopt, ik werk sneller en zorgvuldiger dan de gemiddelde vakkenvuller.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je doet goed anders zou je er niet meer werken
Er zijn genoeg hoogbegaafde autisten, hoor. Die zullen op sociaal vlak minder mee kunnen komen, maar waarom zouden die geen VWO diploma kunnen halen?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Tis al een wat ouder artikel, maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ze daar zeggen...
[..]
Alsof autisten niet hoogbegaafd kunnen zijn, of zich niet kunnen aanleren om naar anderen toe te werken
We hebben een bestel bedacht waarbij volledige werkgelegenheid ene volstrekte utopie is. Waarin de neoliberalen het voor het zeggen hebben. De werkgevers lachen zich kapot en kunnen de beste krachten voor een grijpstuiver krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Hoow, je hebt het hier niet over een baan bij je lokale super. Maar over een carriere bij de appie
Hoeveel te laat? Ik ben ruim 2 weken te laat geborenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef Demise het volgende:
[..]
Stomme ik, ik moest per se twee weken te laat geboren worden.
[..]
Klopt, ik werk sneller en zorgvuldiger dan de gemiddelde vakkenvuller.Daarbij ben ik ook áltijd aardig tegen klanten, oude vrouwtjes vind ik ook altijd gezellig. Die beginnen een heel gesprek over het weer enzo, vrolijk kwebbelend leid je ze dan naar het juiste gangpad.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Hoow, je hebt het hier niet over een baan bij je lokale super. Maar over een carriere bij de appie
En ze kunnen die eisen stellen, want ze kunnen genoeg mensen krijgen. Desalniettemin is het belachelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
We hebben een bestel bedacht waarbij volledige werkgelegenheid ene volstrekte utopie is. Waarin de neoliberalen het voor het zeggen hebben. De werkgevers lachen zich kapot en kunnen de beste krachten voor een grijpstuiver krijgen.
De elite houdt dit in stand.
De VVD klapt omhoog in de peilingen, al weken lang. Ik vraag me soms af wat ik hier nog doe. Het land wordt met de dag steeds rechtser.
Twee weken, toen werd ik gehaald. Ik krijste vanaf het begin al heel hard.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel te laat? Ik ben ruim 2 weken te laat geborenen dat vond mijn moeder niet leuk
![]()
Zo hoort hetik zou het niet kunnen.
Het artikel is zwaar bekritiseerd. Ik zal kijken of ik iets kan vinden.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Tis al een wat ouder artikel, maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ze daar zeggen...
[..]
Leuke MIquote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Demise het volgende:
[..]
Twee weken, toen werd ik gehaald. Ik krijste vanaf het begin al heel hard.
Ik moet altijd wel lachen om dat soort vrouwtjes. Tegen teamleiders en irritante klanten blijf ik ook altijd beleefd, glimlach opzetten en gewoon aardig blijven. In gedachten bind ik ze vast op het treinspoor, met hun hoofd zo mooi precies op de rails, dan even die machinist het gaspedaal flink in laten drukken...![]()
Maar uiterlijk blijf ik beleefd!
Zeker.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
En ze kunnen die eisen stellen, want ze kunnen genoeg mensen krijgen. Desalniettemin is het belachelijk.
Scandinavisch landen, denk ik.quote:Maar zou het ergens anders beter zijn dan?
Ja, dat zou nog wel kunnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Scandinavisch landen, denk ik.
Ja, dat wel. Maar hier wordt het politieke klimaat met de dag killer. Heb je de laatste peilingen van De Hond gezien?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog wel kunnen.
...Maar het is zo koud daar
Ik ben echt heel blij dat ik eigenlijk vakkenvuller ben... Kassa draaien als afwisseling is wel leuk, maar een uur lang stilzitten en hetzelfde herhalen zou ik echt niet meer te doen vinden.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke MI![]()
Arme ouders ik heb echt medelijden met ze![]()
Ik ga eens vragen hoe mijn zusje dat doet. Zij is ook cassiere
Ik heb alles in mijn hoofd zitten, en belasting/verzekeringen etc. gaan in de klapper.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef Sitethief het volgende:
Hallo mede auti's
Ik had een vraagje, hoe houden jullie je financien bij? Ik probeer een beetje een manier te vinden die voor mij goed werkt, waarbij ik het overzicht niet kwijt raak maar toch de belangrijke details heb. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb ervaring met die chaos die je beschrijftquote:Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef Sitethief het volgende:
Hallo mede auti's
Ik had een vraagje, hoe houden jullie je financien bij? Ik probeer een beetje een manier te vinden die voor mij goed werkt, waarbij ik het overzicht niet kwijt raak maar toch de belangrijke details heb. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alleen voor je ouders of ook voor andere?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik ben echt heel blij dat ik eigenlijk vakkenvuller ben... Kassa draaien als afwisseling is wel leuk, maar een uur lang stilzitten en hetzelfde herhalen zou ik echt niet meer te doen vinden.![]()
Ik ben heel lief voor mijn ouders!Meestal. Enzo.
Ik bewaar sowieso al mijn afschriften/salarisstrookjes in een speciale lade, maar ik heb ook een notebook waarin ik elke maand opschrijf hoeveel er in is gekomen en hoeveel er uit is gegaan. Ik wil per maand honderd euro sparen, dus ik zorg dat ik een beetje in de gaten houd wat voor maand dit is. Omdat ik elke maand opschrijf wat erin komt en eruit gaat, weet ik wel ongeveer hoeveel geld ik per maand overhoud, maar als ik een onverwachte grote uitgave moet doen, moet ik daar rekening mee houden, en dat is lastig. Sinds kort schrijf ik dat erbij, ook hoe duur die uitgave dan was. Zo krijg ik een beetje zicht op mijn gemiddelde financiële situatie.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef Sitethief het volgende:
Hallo mede auti's
Jawel. Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken, want ik kan me er echt kwaad om maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar hier wordt het politieke klimaat met de dag killer. Heb je de laatste peilingen van De Hond gezien?![]()
Voor best veel mensen, eigenlijk. Ik vind het leuk als iemand zich goed voelt, leuk om te zien dat iemand opfleurt van een complimentje ofzo. Van die kleine dingen die je kunt doen, waar je mensen heel blij mee kunt maken. De deur openhouden voor een vreemde, of iemand op het station helpen met de kinderwagen de trein in te komen. Mij kost het amper moeite, maar de ander is er heel blij mee.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen voor je ouders of ook voor andere?
Ja, het is verstandig om er maar niet teveel van aan te trekken. Je kan er toch niks aan veranderen....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Jawel. Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken, want ik kan me er echt kwaad om maken.
Dat is waarquote:Ach, echt slecht zullen we het hier toch nooit hebben...
Tja, toch zie ik de VVD veel gevaarlijker dan de PVV als het om de (sociale) zekerheid gaat.... En die blijkt nu omhoog te klappen in de peilingen.quote:Ik heb mijn politieke visie voor het wat aangepast. Ik ben momenteel voor elke partij die de potentie heeft groter te worden dan Wilders (en nu wens ik niet alle Wilders aanhangers op mijn dak! Ik respecteer iedereen)
Ja, is waar. Alleen die komen wel met een onderbouwd standpunt en gillen niet maar wat in de ruimte...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, toch zie ik de VVD veel gevaarlijker dan de PVV als het om de (sociale) zekerheid gaat.... En die blijkt nu omhoog te klappen in de peilingen.
GODVERDOMME WAT IS ER MIS MET WILDERSquote:Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef Postelastiek het volgende:
Ik heb mijn politieke visie voor het wat aangepast. Ik ben momenteel voor elke partij die de potentie heeft groter te worden dan Wilders (en nu wens ik niet alle Wilders aanhangers op mijn dak! Ik respecteer iedereen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |