abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80051583
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze kijken gewoon veel te nauw. Het zijn zulke achterlijke eisen die ze durven te stellen aan de meest simpele baantjes als deze.

Mensen worden gewoon nerveus gemaakt.
Het was ook een handbak, terwijl bijna alle taxi's automaten zijn.. Maarja, een apart geval bij een apart type persoon misschien.. Iedereen die ik erover sprak is het er over eens dat het een vreemde zaak was.
En ik rij echt prima En kan mij in rijden ook prima aanpassen, net als dat ik van alle soorten muziek hou, hou ik ook van alle soorten rijstijlen.. Ik vind het heerlijk om de ultieme chauffeur te spelen, daar ga ik dan in op.

Ik heb ook alle offertes voor directiechauffeur e.d liggen.. >10.000 euro .. theoretisch 200% haalbaar met vlag en wimpel.. financieel een dikke faal.. En als je mij in mijn element wilt hebben, dan moet je mij achter het stuur zetten op de weg, lekker rijden en sturen.. Maar hoe? Ik wil de maatschapij ook niet tot last zijn, laat mij maar lekker sturen, is alles opgelost.. Het klinkt heel makkelijk, maar dat is het dus niet.. praktisch komt er tig keer meer bij kijken
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:45:39 #52
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_80053067
'
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_80054339
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik hoop dat Tijn uiteindelijk een vaste baan krijgt
Dat hoop ik ook. En ik denk dat de kans zeer groot is dat ik dat krijg
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:46 schreef Ferrobarr het volgende:

Weten ze op je werk eigenlijk dat je autistisch bent?
Ze weten de gevolgen niet de oorzaak. Oftewel ze zien dat ik bepaalde dingen op sociaal gebied niet goed kan maar ze weten de reden waarom niet.

En dankje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80054648
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef Demise het volgende:

[..]

Dat soort dingen, inderdaad. Drumles was bij mij ook altijd half drumles, half babbelen over muziek.
Volgens mij is muziek ook wel een fiep van mij Ik zou geen dag zonder kunnen. En lullen over muziek is leuk. Wel goeie muziek natuurlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:31:09 #55
295984 Demise
I saw you look away
pi_80054887
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is muziek ook wel een fiep van mij Ik zou geen dag zonder kunnen. En lullen over muziek is leuk. Wel goeie muziek natuurlijk
Inderdaad, zolang de muziek goed is, kan ik er ook echt echt uren over doorpraten. Ik kan ook geen dag zonder.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_80055012
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:31 schreef Demise het volgende:

[..]

Inderdaad, zolang de muziek goed is, kan ik er ook echt echt uren over doorpraten. Ik kan ook geen dag zonder.
Aan gezien ik je eerder Dimmu Borgir heb zien noemen. Neem ik aan dat je van metal houdt.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 19:35:38 #57
295984 Demise
I saw you look away
pi_80055078
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Aan gezien ik je eerder Dimmu Borgir heb zien noemen. Neem ik aan dat je van metal houdt.
Onder andere. Op het moment is het Bullet for my Valentine in openbare ruimtes, Daughtry wanneer ik luidkeels kan meeblêren.
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
pi_80055285
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:35 schreef Demise het volgende:

[..]

Onder andere. Op het moment is het Bullet for my Valentine in openbare ruimtes, Daughtry wanneer ik luidkeels kan meeblêren.
Beide bands ken ik wel. Bullet heb ik een aantal jaar geleden wel live gezien.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 19:45:19 #59
295984 Demise
I saw you look away
pi_80055489
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Beide bands ken ik wel. Bullet heb ik een aantal jaar geleden wel live gezien.
Voordat mijn vader me naar een concert laat gaan... Daft Punk luister ik momenteel ook wel, en Infected Mushrooms.

Pfff. Ik ben een beetje lamlendig op het moment. Gelukkig mag ik morgen een beetje uitslapen.
pi_80056009
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:45 schreef Demise het volgende:

[..]

Voordat mijn vader me naar een concert laat gaan... Daft Punk luister ik momenteel ook wel, en Infected Mushrooms.

Pfff. Ik ben een beetje lamlendig op het moment. Gelukkig mag ik morgen een beetje uitslapen.
Ja wat dan? Vallen pasen en pinksteren op een dag?
Gelukkig heb ik daar geen last meer van.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 20:23:27 #61
298741 Postelastiek
Back in the summer of '69
pi_80057362
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:00 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze kijken gewoon veel te nauw. Het zijn zulke achterlijke eisen die ze durven te stellen aan de meest simpele baantjes als deze.

Mensen worden gewoon nerveus gemaakt.
Je moet tegenwoordig al Havo hebben als je solliciteert voor kassa-geit bij de AH...

Hallo iedereen, trouwens
  woensdag 7 april 2010 @ 20:40:48 #62
247161 ikke043
pi_80058169
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:23 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Je moet tegenwoordig al Havo hebben als je solliciteert voor kassa-geit bij de AH...

Hallo iedereen, trouwens
Hoi
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 20:41:37 #63
295984 Demise
I saw you look away
pi_80058205
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja wat dan? Vallen pasen en pinksteren op een dag?
Gelukkig heb ik daar geen last meer van.
Waarschijnlijk mag het dan nog steeds niet. Zijn beeld van concerten is dan ook een beetje ouderwets, hij ziet Pinkpop, maar dan vjiftig keer erger, en dat zou dan altijd zo zijn, bij elk concert. Hoe je dat doet, in een zaaltje in de stadsschouwburg...
Gelukkig heb ik daar bijna geen last meer van. De afspraak is dat als ik niet klaag over de regels, ze op mijn achttiende vervallen. En die uitspraak heb ik uitgetypt, en ondertekend door beide ouders, op een veilige plek liggen.
quote:

[..]

Hallo iedereen, trouwens

Ik ben geen geit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:46:06 #64
298741 Postelastiek
pi_80058414
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik ben geen geit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde het niet persoonlijk

Ik vind gewoon dat ze idiote eisen stellen voor de meest simpele baantjes
pi_80058495
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Demise het volgende:

[..]

Waarschijnlijk mag het dan nog steeds niet. Zijn beeld van concerten is dan ook een beetje ouderwets, hij ziet Pinkpop, maar dan vjiftig keer erger, en dat zou dan altijd zo zijn, bij elk concert. Hoe je dat doet, in een zaaltje in de stadsschouwburg...
Gelukkig heb ik daar bijna geen last meer van. De afspraak is dat als ik niet klaag over de regels, ze op mijn achttiende vervallen. En die uitspraak heb ik uitgetypt, en ondertekend door beide ouders, op een veilige plek liggen.
[..]

Ik ben geen geit.
SPOILER
En wanneer is die heugelijk dag?
14 SHADES OF GREY
pi_80058553
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:46 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeld
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 20:49:09 #67
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_80058616
Ik zag in KLB zowaar een interessant artikel staan: http://www.volkskrant.nl/(...)o_of_vwo_kunnen_doen

...hoewel natuurlijk wat overdreven gebracht heeft de schrijver wel degelijk goede punten, naar mijn mening.
Hallon!
  woensdag 7 april 2010 @ 20:50:13 #68
295984 Demise
I saw you look away
pi_80058680
quote:

[..]

Haha, aan de andere kant... Ik werd gewoon achter die kassa gezet, zo van, ach, het wijst zichzelf wel. Uiteindelijk was er een lieve klant (die bij een andere AH werkte) die mij kon vertellen hoe ik die kassa opstartte.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wanneer is die heugelijk dag?
7 augustus natuurlijk. De dag erna gaan we op vakantie, daar hebben mijn ouders dan nog niet helemaal goed over nagedacht.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:51:26 #69
298741 Postelastiek
pi_80058756
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeld
De meeste kassameisjes kunnen niet eens meer terugtellen. De kassa doet al het werk.
Maar ik zal als simpele postbode verder mijn mond houden
  woensdag 7 april 2010 @ 20:51:46 #70
295984 Demise
I saw you look away
pi_80058777
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nou. Je hoort te kunnen terugtellen (die kassa laat zien wat je moet teruggeven), maar ik kan niet terugtellen. Dus ik leg altijd braaf dat geld in de wachtende hand, mompel wat en zeg dan 'maakt samen vijftig!' als hij met vijftig betaalde.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:52:41 #71
298741 Postelastiek
pi_80058856
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Demise het volgende:

[..]

Haha, aan de andere kant... Ik werd gewoon achter die kassa gezet, zo van, ach, het wijst zichzelf wel. Uiteindelijk was er een lieve klant (die bij een andere AH werkte) die mij kon vertellen hoe ik die kassa opstartte.
[..]
Ow, da's dan ook wel weer apart
pi_80058872
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:50 schreef Demise het volgende:

[..]

[..]

7 augustus natuurlijk. De dag erna gaan we op vakantie, daar hebben mijn ouders dan nog niet helemaal goed over nagedacht.
Ik zal het onthouden Stomme ouders
14 SHADES OF GREY
pi_80059002
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

De meeste kassameisjes kunnen niet eens meer terugtellen. De kassa doet al het werk.
Maar ik zal als simpele postbode verder mijn mond houden
Ergens zijn die eisen belachelijk maar. Iemand die net tot 10 kan tellen zet je niet achter de kassa.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef Demise het volgende:

[..]

Nou. Je hoort te kunnen terugtellen (die kassa laat zien wat je moet teruggeven), maar ik kan niet terugtellen. Dus ik leg altijd braaf dat geld in de wachtende hand, mompel wat en zeg dan 'maakt samen vijftig!' als hij met vijftig betaalde.
Ach je doet goed anders zou je er niet meer werken
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 20:57:34 #74
298741 Postelastiek
pi_80059151
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ergens zijn die eisen belachelijk maar. Iemand die net tot 10 kan tellen zet je niet achter de kassa.

Da's ook het andere uiterste
  woensdag 7 april 2010 @ 20:59:33 #75
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_80059265
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Ik zag in KLB zowaar een interessant artikel staan: http://www.volkskrant.nl/(...)o_of_vwo_kunnen_doen

...hoewel natuurlijk wat overdreven gebracht heeft de schrijver wel degelijk goede punten, naar mijn mening.
Tis al een wat ouder artikel, maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ze daar zeggen...
quote:
Tot slot een voorbeeld. Een docent van de school voor autisme in Eindhoven is onder de indruk van haar ‘autistische’ hoogbegaafde leerling; hij heeft voorgesteld een wiskundesom beter uit te leggen dan dat zij zelf heeft gedaan. Ze constateert dat hij slim is. Als je kijkt naar wat deze leerling eigenlijk doet, namelijk zich zowel op gevoelsniveau als op denkniveau inleven in andere leerlingen en daarover in contact treden met de docent, weet je al dat hij niet autistisch kan zijn. Een autistisch kind zou slechts de som verbeteren volgens zijn eigen inzicht. Zonder etiket zou deze jongen te horen kunnen krijgen dat hij zo goed op zijn medeleerlingen let en dus sociaal is. Zo zou hij zelfvertrouwen op kunnen bouwen in het aangaan van contacten.
Alsof autisten niet hoogbegaafd kunnen zijn, of zich niet kunnen aanleren om naar anderen toe te werken
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_80059282
quote:

[..]

Hallo iedereen, trouwens
Hallo.

Ik had het voorbeeldje al op de tong. Niettemin te triest voor woorden....
  woensdag 7 april 2010 @ 21:01:45 #77
247161 ikke043
pi_80059373
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hallo.

Ik had het voorbeeldje al op de tong. Niettemin te triest voor woorden....
Hoow, je hebt het hier niet over een baan bij je lokale super. Maar over een carriere bij de appie
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 21:02:16 #78
295984 Demise
I saw you look away
pi_80059404
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:49 schreef BlueMage het volgende:

Hm. Ik ben het er toch niet mee eens. Dat is ook logisch, ik doe VWO, ambieer het cum laude te slagen en heb Asperger. Bepaalde gedeeltes zijn inderdaad wel doordacht, maar in andere stukken slaat de schrijver de plank compleet mis (ha, uitdrukking!). Mijn mening.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zal het onthouden Stomme ouders
Stomme ik, ik moest per se twee weken te laat geboren worden.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach je doet goed anders zou je er niet meer werken
Klopt, ik werk sneller en zorgvuldiger dan de gemiddelde vakkenvuller. Daarbij ben ik ook áltijd aardig tegen klanten, oude vrouwtjes vind ik ook altijd gezellig. Die beginnen een heel gesprek over het weer enzo, vrolijk kwebbelend leid je ze dan naar het juiste gangpad.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:03:53 #79
298741 Postelastiek
pi_80059501
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Tis al een wat ouder artikel, maar volgens mij klopt het niet helemaal wat ze daar zeggen...
[..]

Alsof autisten niet hoogbegaafd kunnen zijn, of zich niet kunnen aanleren om naar anderen toe te werken
Er zijn genoeg hoogbegaafde autisten, hoor. Die zullen op sociaal vlak minder mee kunnen komen, maar waarom zouden die geen VWO diploma kunnen halen?
Er zijn volgens mij ook redelijk wat autistische professors e.d.
pi_80059539
quote:

[..]

We hebben een bestel bedacht waarbij volledige werkgelegenheid ene volstrekte utopie is. Waarin de neoliberalen het voor het zeggen hebben. De werkgevers lachen zich kapot en kunnen de beste krachten voor een grijpstuiver krijgen.

De elite houdt dit in stand.

De VVD klapt omhoog in de peilingen, al weken lang. Ik vraag me soms af wat ik hier nog doe. Het land wordt met de dag steeds rechtser.
pi_80059561
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Hoow, je hebt het hier niet over een baan bij je lokale super. Maar over een carriere bij de appie
Dat bedoel ik.
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:02 schreef Demise het volgende:

[..]

Stomme ik, ik moest per se twee weken te laat geboren worden.
[..]

Klopt, ik werk sneller en zorgvuldiger dan de gemiddelde vakkenvuller. Daarbij ben ik ook áltijd aardig tegen klanten, oude vrouwtjes vind ik ook altijd gezellig. Die beginnen een heel gesprek over het weer enzo, vrolijk kwebbelend leid je ze dan naar het juiste gangpad.
Hoeveel te laat? Ik ben ruim 2 weken te laat geboren en dat vond mijn moeder niet leuk

Zo hoort het ik zou het niet kunnen.
14 SHADES OF GREY
pi_80059662
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Das waar ook.

Met prachtige engelse functie aanduidingen

Executive Cash Manager.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:07:10 #83
298741 Postelastiek
pi_80059698
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

We hebben een bestel bedacht waarbij volledige werkgelegenheid ene volstrekte utopie is. Waarin de neoliberalen het voor het zeggen hebben. De werkgevers lachen zich kapot en kunnen de beste krachten voor een grijpstuiver krijgen.

De elite houdt dit in stand.

De VVD klapt omhoog in de peilingen, al weken lang. Ik vraag me soms af wat ik hier nog doe. Het land wordt met de dag steeds rechtser.
En ze kunnen die eisen stellen, want ze kunnen genoeg mensen krijgen. Desalniettemin is het belachelijk.
Maar zou het ergens anders beter zijn dan?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:07:52 #84
295984 Demise
I saw you look away
pi_80059735
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoeveel te laat? Ik ben ruim 2 weken te laat geboren en dat vond mijn moeder niet leuk

Zo hoort het ik zou het niet kunnen.
Twee weken, toen werd ik gehaald. Ik krijste vanaf het begin al heel hard.
Ik moet altijd wel lachen om dat soort vrouwtjes. Tegen teamleiders en irritante klanten blijf ik ook altijd beleefd, glimlach opzetten en gewoon aardig blijven. In gedachten bind ik ze vast op het treinspoor, met hun hoofd zo mooi precies op de rails, dan even die machinist het gaspedaal flink in laten drukken...
Maar uiterlijk blijf ik beleefd!
pi_80059906
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

[..]
Het artikel is zwaar bekritiseerd. Ik zal kijken of ik iets kan vinden.
pi_80059982
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Demise het volgende:

[..]

Twee weken, toen werd ik gehaald. Ik krijste vanaf het begin al heel hard.
Ik moet altijd wel lachen om dat soort vrouwtjes. Tegen teamleiders en irritante klanten blijf ik ook altijd beleefd, glimlach opzetten en gewoon aardig blijven. In gedachten bind ik ze vast op het treinspoor, met hun hoofd zo mooi precies op de rails, dan even die machinist het gaspedaal flink in laten drukken...
Maar uiterlijk blijf ik beleefd!
Leuke MI

Arme ouders ik heb echt medelijden met ze

Ik ga eens vragen hoe mijn zusje dat doet. Zij is ook cassiere
14 SHADES OF GREY
pi_80060019
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

En ze kunnen die eisen stellen, want ze kunnen genoeg mensen krijgen. Desalniettemin is het belachelijk.
Zeker.
quote:
Maar zou het ergens anders beter zijn dan?
Scandinavisch landen, denk ik.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:15:06 #88
298741 Postelastiek
pi_80060157
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Zeker.
[..]

Scandinavisch landen, denk ik.
Ja, dat zou nog wel kunnen.
...Maar het is zo koud daar
  woensdag 7 april 2010 @ 21:16:40 #89
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_80060238
Hallo mede auti's
Ik had een vraagje, hoe houden jullie je financien bij? Ik probeer een beetje een manier te vinden die voor mij goed werkt, waarbij ik het overzicht niet kwijt raak maar toch de belangrijke details heb. Heeft iemand hier ervaring mee?
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_80060257
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Ja, dat zou nog wel kunnen.
...Maar het is zo koud daar
Ja, dat wel. Maar hier wordt het politieke klimaat met de dag killer. Heb je de laatste peilingen van De Hond gezien?

woensdag 7 april 2010 @ 21:17:43 #91
295984 Demise
I saw you look away
pi_80060282
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuke MI

Arme ouders ik heb echt medelijden met ze

Ik ga eens vragen hoe mijn zusje dat doet. Zij is ook cassiere
Ik ben echt heel blij dat ik eigenlijk vakkenvuller ben... Kassa draaien als afwisseling is wel leuk, maar een uur lang stilzitten en hetzelfde herhalen zou ik echt niet meer te doen vinden.
Ik ben heel lief voor mijn ouders! Meestal. Enzo.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:18:32 #92
247161 ikke043
pi_80060321
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef Sitethief het volgende:
Hallo mede auti's
Ik had een vraagje, hoe houden jullie je financien bij? Ik probeer een beetje een manier te vinden die voor mij goed werkt, waarbij ik het overzicht niet kwijt raak maar toch de belangrijke details heb. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb alles in mijn hoofd zitten, en belasting/verzekeringen etc. gaan in de klapper.

En internetBankieren is heeeeeel handig
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  woensdag 7 april 2010 @ 21:19:15 #93
298741 Postelastiek
pi_80060356
quote:
Hallo mede auti's
Ik heb ervaring met die chaos die je beschrijft

Mijn vriend houdt mijn belangrijkste financiele administratie bij, zolang ik beloof dat er elke avond een warme prak voor hem klaar staat

Maar als je nou alles wat je binnen krijgt in een bakje bewaart en die 1 keer per week in een map ordent op onderwerp? Of desnoods al ordent bij binnenkomst.
pi_80060390
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik ben echt heel blij dat ik eigenlijk vakkenvuller ben... Kassa draaien als afwisseling is wel leuk, maar een uur lang stilzitten en hetzelfde herhalen zou ik echt niet meer te doen vinden.
Ik ben heel lief voor mijn ouders! Meestal. Enzo.
Alleen voor je ouders of ook voor andere?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 7 april 2010 @ 21:22:22 #95
295984 Demise
I saw you look away
pi_80060491
quote:
Hallo mede auti's
Ik bewaar sowieso al mijn afschriften/salarisstrookjes in een speciale lade, maar ik heb ook een notebook waarin ik elke maand opschrijf hoeveel er in is gekomen en hoeveel er uit is gegaan. Ik wil per maand honderd euro sparen, dus ik zorg dat ik een beetje in de gaten houd wat voor maand dit is. Omdat ik elke maand opschrijf wat erin komt en eruit gaat, weet ik wel ongeveer hoeveel geld ik per maand overhoud, maar als ik een onverwachte grote uitgave moet doen, moet ik daar rekening mee houden, en dat is lastig. Sinds kort schrijf ik dat erbij, ook hoe duur die uitgave dan was. Zo krijg ik een beetje zicht op mijn gemiddelde financiële situatie.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:23:12 #96
298741 Postelastiek
pi_80060541
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar hier wordt het politieke klimaat met de dag killer. Heb je de laatste peilingen van De Hond gezien?

Jawel. Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken, want ik kan me er echt kwaad om maken.
Ach, echt slecht zullen we het hier toch nooit hebben...

Ik heb mijn politieke visie voor het wat aangepast. Ik ben momenteel voor elke partij die de potentie heeft groter te worden dan Wilders (en nu wens ik niet alle Wilders aanhangers op mijn dak! Ik respecteer iedereen)
  woensdag 7 april 2010 @ 21:24:35 #97
295984 Demise
I saw you look away
pi_80060618
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen voor je ouders of ook voor andere?
Voor best veel mensen, eigenlijk. Ik vind het leuk als iemand zich goed voelt, leuk om te zien dat iemand opfleurt van een complimentje ofzo. Van die kleine dingen die je kunt doen, waar je mensen heel blij mee kunt maken. De deur openhouden voor een vreemde, of iemand op het station helpen met de kinderwagen de trein in te komen. Mij kost het amper moeite, maar de ander is er heel blij mee.
pi_80060713
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef Postelastiek het volgende:

[..]

Jawel. Ik probeer me er niet teveel van aan te trekken, want ik kan me er echt kwaad om maken.
Ja, het is verstandig om er maar niet teveel van aan te trekken. Je kan er toch niks aan veranderen....
quote:
Ach, echt slecht zullen we het hier toch nooit hebben...
Dat is waar Al hou ik mijn hart wel vast voor de toekomst
quote:
Ik heb mijn politieke visie voor het wat aangepast. Ik ben momenteel voor elke partij die de potentie heeft groter te worden dan Wilders (en nu wens ik niet alle Wilders aanhangers op mijn dak! Ik respecteer iedereen)
Tja, toch zie ik de VVD veel gevaarlijker dan de PVV als het om de (sociale) zekerheid gaat.... En die blijkt nu omhoog te klappen in de peilingen.
  woensdag 7 april 2010 @ 21:29:48 #99
298741 Postelastiek
pi_80060949
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:

Tja, toch zie ik de VVD veel gevaarlijker dan de PVV als het om de (sociale) zekerheid gaat.... En die blijkt nu omhoog te klappen in de peilingen.
Ja, is waar. Alleen die komen wel met een onderbouwd standpunt en gillen niet maar wat in de ruimte...
  woensdag 7 april 2010 @ 21:29:57 #100
247161 ikke043
pi_80060955
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:23 schreef Postelastiek het volgende:

GODVERDOMME WAT IS ER MIS MET WILDERS DIE MAN PROBEERT GEWOON Z'N WERK TE DOEN EN KRIJGT NIKS DAN GEKANKER OVER 'M HEEN

srry heb gewoon zin om te trollen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')