"Dit pak kost meer dan jij per maand verdiend!"quote:Op donderdag 8 april 2010 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die is sterk! Een zeker compensatiemechanisme speelt een rol.Absoluut.
Tsja dat is natuurlijk voor iedereen anders. Ik denk dat de relatie zo goed is. Althans voor nu. Misschien moet ik het verleden afsluiten en accepteren dat ze dat vinden.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:12 schreef Demise het volgende:
[..]
Toch... Ik ken iemand met wie ik echt niets meer te maken hoef te hebben en ik zou waarschijnlijk een dansje doen als ik zou horen dat hij was overleden. Ik zou in ieder geval ontzettend opgelucht zijn. Als mijn ouders mijn diagnose niet zouden erkennen en ik niet met ze zou kunnen praten, weet ik niet of ik nog contact met ze zou willen. Ik zou het in ieder geval niet actief gaan opzoeken. Daarom vind ik het zo knap dat jij dat wel doet, want ik denk inderdaad dat je er anders spijt van krijgt. Dat zou mij echter niet zoveel kunnen schelen zolang ze nog leefden, denk ik.
Nee joh dat is heul niet hoogquote:Op donderdag 8 april 2010 22:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als ik de foto's bekijk dan krijg ik al hoogtevrees.![]()
Daar heb je groot gelijk in.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Die naam die je op sommige re-integratiesites vindt is niet mijn echte naam, om de kans op een relatie niet te verspelen.
Hmmm, ik had al een vermoeden dat je niet een oer-Hollander bent. Daar is je schrijftrant ietwat te timide voor. En je bent wat kleiner dan gemiddeld. En toen dacht ik die naam, ik dacht even iets Koreaans oidquote:Zuidoost-Azië, dus ik heb wel zuidelijk bloed.
Mooi. Vrouwen hoeven dus voor je geen barrière te zijn, ondanks de indruk die ik had.quote:en een vriendin van mij (leuke meid!), waar ik in mijn studententijd een voorbeeld aan heb genomen, heeft Frans als moedertaal.
[..]
Ze lopen er niet te koop mee, maar hun air is des te erger.... Ik kan daar echt niet tegen. VALSE BESCHEIDENHEID van Hollandersquote:Op donderdag 8 april 2010 22:09 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
[..]
Dat niet te koop lopen met prestaties is inderdaad Hollands. Dat verklaart ook waarom mensen niet graag vertellen wat ze verdienen. Als je in de uitkeringen zit is dat ook niet leuk om te weten van anderen, heb er nu geen moeite meer mee.
Niet dus. Heb weleens iemand ingewerkt die niet wist hoeveel 17+1 was en een van mijn recente collega's wist niet hoeveel 7 x 8 was. Kan nog wel meer van die dingen opnoemen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cassiere is echt niet simpel hoor. Goed kunnen hoofdrekenen is een vereiste bijvoorbeeld
Dat kan ik dus niet. Vroeger had ik dagelijks ruzie, na jarenlang oefenen op 'loslaten' en 'negeren' niet meer, maar ik flap er nog steeds weleens wat uit.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:07 schreef Demise het volgende:
[..]
Twee weken, toen werd ik gehaald. Ik krijste vanaf het begin al heel hard.
Ik moet altijd wel lachen om dat soort vrouwtjes. Tegen teamleiders en irritante klanten blijf ik ook altijd beleefd, glimlach opzetten en gewoon aardig blijven. In gedachten bind ik ze vast op het treinspoor, met hun hoofd zo mooi precies op de rails, dan even die machinist het gaspedaal flink in laten drukken...![]()
Maar uiterlijk blijf ik beleefd!
Yunoo.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:16 schreef Sitethief het volgende:
Hallo mede auti's
Ik had een vraagje, hoe houden jullie je financien bij? Ik probeer een beetje een manier te vinden die voor mij goed werkt, waarbij ik het overzicht niet kwijt raak maar toch de belangrijke details heb. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als ik jou zo hoor, en ook over het leuk vinden om met mensen te kwebbelen, dan vind ik dat helemaal niet autistisch klinken. Ik heb zelf gewoon een hekel aan mensen, ik help ze voornamelijk omdat ik me verplicht voel dat te doen, maar blij word ik er niet van. En kwebbelende bejaarden vind ik voornamelijk praatziek. Verder kost het me erg veel energie om de hele dag sociaal te doen. Het is dat het m'n werk is.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef Demise het volgende:
[..]
Voor best veel mensen, eigenlijk. Ik vind het leuk als iemand zich goed voelt, leuk om te zien dat iemand opfleurt van een complimentje ofzo. Van die kleine dingen die je kunt doen, waar je mensen heel blij mee kunt maken. De deur openhouden voor een vreemde, of iemand op het station helpen met de kinderwagen de trein in te komen. Mij kost het amper moeite, maar de ander is er heel blij mee.
Leukste quote van de eeuw tot nu toe.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Normaal is een utopie. Net zoiets als eerlijkheid, alleen wordt normaal wel nagestreefd
Daarom ben ik Limburgerquote:Op donderdag 8 april 2010 22:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze lopen er niet te koop mee, maar hun air is des te erger.... Ik kan daar echt niet tegen. VALSE BESCHEIDENHEID van Hollanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Daar heb je toch een rekenmachine voorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef Satsuma het volgende:
Eens, EG. Bescheiden, maar jezelf wel honderd keer beter vinden...
[..]
Niet dus. Heb weleens iemand ingewerkt die niet wist hoeveel 17+1 was en een van mijn recente collega's wist niet hoeveel 7 x 8 was. Kan nog wel meer van die dingen opnoemen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:31 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Daarom ben ik Limburger
[ afbeelding ]Ik heb medelijden met je. Limburger zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn weinig dingen erger
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Gaan slapen op een telefoon met trilfunctie? En dan dus je alarm zetten.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef francis998 het volgende:
wow...wat is er veel geschreven in de 2 series die ik keek.
btw, iemand nog een tip om om 5 uur 's ochtends wakker te worden, zonder wekker en geluid en licht...iig dusdanig dat mijn ma het niet merkt???
want wakker blijven tot 5 uur ga ik niet redden denk ik...
waarom wil je dan wakker worden?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef francis998 het volgende:
btw, iemand nog een tip om om 5 uur 's ochtends wakker te worden, zonder wekker en geluid en licht...iig dusdanig dat mijn ma het niet merkt???
goed idee..aleen dan moet ik wel op mijn telefoon in slaap vallen...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Gaan slapen op een telefoon met trilfunctie? En dan dus je alarm zetten.
Waarom moet je om 5 uur op?
Telefoon met trilstand?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:35 schreef francis998 het volgende:
Ja dat zuipen vanaf 11 slaat behoorlijk inquote:Op donderdag 8 april 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Limburger zijner zijn weinig dingen erger
quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ja dat zuipen vanaf 11 slaat behoorlijk in![]()
En dan al die feesten Broonk ....., Broonk in ...., kirremes in ....., kirremes in ...., carnaval en de 3 maanden voorbereiding![]()
Tis 'n onderschat beroep, toeristen vermaken
hehh...gmta? wat is dat??quote:Op donderdag 8 april 2010 22:38 schreef Autidude het volgende:
[..]
Telefoon met trilstand?
edit; oh.. GMTA![]()
En 11 is geen optiequote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
omdat iemand me dat gevraagd heeft..die wil wat bespreken via msn....om 5 am...
Vandaar. Een speciaal iemand?quote:Op donderdag 8 april 2010 22:39 schreef francis998 het volgende:
[..]
omdat iemand me dat gevraagd heeft..die wil wat bespreken via msn....om 5 am...
Allesquote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef DeHovenier het volgende:
Great Minds Think Alike. En wat is er mis met Limburger zijn
impossible, als zij werken slaap ik en andersom(alleen dan als ik wakker ben)quote:Op donderdag 8 april 2010 22:41 schreef ikke043 het volgende:
[..]
En 11 is geen optieof zeg vanavond, morgen avond
ehmm...ja een heels peciaal iemand voor mij...ps. een heel speciaal iemand, maar niet in de zin die ik denk die jij denkt, tijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |