Als meer mensen dat zouden doen zou de wereld een veel betere plaats zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef Demise het volgende:
[..]
Voor best veel mensen, eigenlijk. Ik vind het leuk als iemand zich goed voelt, leuk om te zien dat iemand opfleurt van een complimentje ofzo. Van die kleine dingen die je kunt doen, waar je mensen heel blij mee kunt maken. De deur openhouden voor een vreemde, of iemand op het station helpen met de kinderwagen de trein in te komen. Mij kost het amper moeite, maar de ander is er heel blij mee.
Dat is zo....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef Postelastiek het volgende:
[..]
Ja, is waar. Alleen die komen wel met een onderbouwd standpunt en gillen niet maar wat in de ruimte...
Dat laatste is waar. Maar je hoeft niet sociaal te zijn om leuke dingen met geld te doen....quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: voor autisten die het sociale echt niet ziet zitten, hebben aan het verdiende geld niet zoveel. Dezelfde sociale armoede, alleen met wat meer inkomen.
Een eenvoudige balans: links inkomsten, rechts uitgaven.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef Sitethief het volgende:
Okay check
*internetbankieren maakt dingen inderdaad veel overzichtelijker.
*bakjes met inkomende dingen en bijbehorende mappen heb ik ook, lukt me alleen niet alijtd om in de chaos die mijn hoofd heet daar ruimte voor te maken.
*overzichtelijke mijn financien op papier zetten(in mijn geval allemaal elektronisch) lukt mij dus echt niet. Mij werd aangeraden met budgetten per maand te werken maar dat is voor mij zo onoverzichtelijk. Hier moet ik dus een goeie oplossing voor vinden.ingen plannen/begroten is al helemaal een ramp, zeker omdat ik nu in een kut situatie zit omdat ik werk maar nog wel onder WAJONG val en dus steeds bedragen terug kan gaan storten en ook nog eens een AWBZ bijdrage betaal.
zo'n sheet heb ik ook nog ergens. Alleen ik gebruik het niet eigenlijk. Ook niet nodig. Mijn inkomsten en uitgaven zijn in balansquote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef francis998 het volgende:
goedenavond allemaal...ik ben der weer hoor, lekker terug in Rotterdam.
Na 1 dagje amsterdam hou ik het voor gezien daarzo, wel heerlijk gegeten bij een chinees eethuis.
En een klein beetje roze(verbrand) gezicht heb ik er nog eens gratis bijgekregen![]()
Ow...enne over budgetering enzo...ik eb gewoon een excel sheet, met mijn vaste lasten erin, en een simpel rekensommetje..waar ik iedere maand mijn inkomsten in tik, en excel trekt dan mijn vaste lasten eraf.
En in dat sheetje hou ik alles bij..en nog simpel ook
Ik erger me eigenlijk niet aan mensen, maar wel aan het conform de sociale regels reageren en je gedragen. Dat is meestal onlosmakelijk verbonden met mensen, dus ik vind het wel eens moeilijk om me niet aan iemand te ergeren alleen omdat ik een bepaalde situatie verwacht. Mensen negeer ik als het me zo uitkomt.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als meer mensen dat zouden doen zou de wereld een veel betere plaats zijn.![]()
Ik wou dat ik dat kon.Meestal loop ik zo snel mogelijk door omdat ik mij erger aan de rest van de mensen.
En jij jouw complimentjes zijn goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:39 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk niet aan mensen, maar wel aan het conform de sociale regels reageren en je gedragen. Dat is meestal onlosmakelijk verbonden met mensen, dus ik vind het wel eens moeilijk om me niet aan iemand te ergeren alleen omdat ik een bepaalde situatie verwacht. Mensen negeer ik als het me zo uitkomt.![]()
Zo vind ik het bijvoorbeeld leuk om af en toe een huppeltje te maken als ik vrolijk ben. Dat doe ik dan net zo gemakkelijk op het station of in de trein, dat mensen me dan vreemd aanstaren, ach. Het is niet mijn probleem dat de wereld zo bekrompen raakt.Mensen negerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer genoeg werkt dat bij sommige mensen niet
Mijn moeder bijvoorbeeld. Die wordt alleen maar kwader als je haar negeert.
Dat soort dingen zijn leuk. Alleen ik zou het niet durven.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Het was heerlijk weer vandaagquote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef francis998 het volgende:
goedenavond allemaal...ik ben der weer hoor, lekker terug in Rotterdam.
Na 1 dagje amsterdam hou ik het voor gezien daarzo, wel heerlijk gegeten bij een chinees eethuis.
En een klein beetje roze(verbrand) gezicht heb ik er nog eens gratis bijgekregen![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:39 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk niet aan mensen, maar wel aan het conform de sociale regels reageren en je gedragen. Dat is meestal onlosmakelijk verbonden met mensen, dus ik vind het wel eens moeilijk om me niet aan iemand te ergeren alleen omdat ik een bepaalde situatie verwacht. Mensen negeer ik als het me zo uitkomt.![]()
Zo vind ik het bijvoorbeeld leuk om af en toe een huppeltje te maken als ik vrolijk ben. Dat doe ik dan net zo gemakkelijk op het station of in de trein, dat mensen me dan vreemd aanstaren, ach. Het is niet mijn probleem dat de wereld zo bekrompen raakt.Dit herken ik van beide kanten uit, ik heb ook zoiets van wat doen die nou. Maar deels als ik blij ben, kan ik echt hardop gaan neurien, of meezingen met mijn muziek. Ik ben buiten bijna altijd met mijn mp3 op zak, en luister muziek...en ga dan meezingen of neurieen..of wat mompelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is waar, je hebt van die normen van je moet strak of stijf zijn bij wijze van..en dat vindt ik zo onnozel.
ook heb ik het wel eens gehad na een fikse ruzie thuis of als ik me slecht voelde..dan liep ik buiten met wat traantjes die uit mijn ogen gleden..en mensen kunnen je echt uren nastaren..en dan heb ik zoiets loop gewoon door zonder te staren, net alsof ze nooit iemand met tranen hebben gezien.
Maar tegenwoordig bepaald de meerderheid de regeltjes...en alles is zo onpersoonlijk...
juist...ik zag ook overal in amsterdam de terasjes vol zitten. En om maar te zwijgen over roze gezichten...mijne megeteldquote:
Tja. Sommige mensen dringen zich aan je op, dan wordt het weer een ander verhaal en dan blijf ik ook lang niet altijd even aardig. Als ik iemand negeer, betekent dat dat ik even afstand wil, dat moet diegene dan ook respecteren, anders kan ik heel kwaad worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mensen negerenJammer genoeg werkt dat bij sommige mensen niet
Mijn moeder bijvoorbeeld. Die wordt alleen maar kwader als je haar negeert.
Dat soort dingen zijn leuk. Alleen ik zou het niet durven.
Als ik iemand zou zien lopen die huilde, zou ik toch ook niet zomaar doorlopen. Ik zou wel kijken wat ik zou kunnen doen om iemand een beetje af te leiden, ofzo. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe iemands lichaamshouding is. Als diegene overduidelijk met rust gelaten wil worden, loop ik ook gewoon rustig door.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dit herken ik van beide kanten uit, ik heb ook zoiets van wat doen die nou. Maar deels als ik blij ben, kan ik echt hardop gaan neurien, of meezingen met mijn muziek. Ik ben buiten bijna altijd met mijn mp3 op zak, en luister muziek...en ga dan meezingen of neurieen..of wat mompelen.
Maar het is waar, je hebt van die normen van je moet strak of stijf zijn bij wijze van..en dat vindt ik zo onnozel.
ook heb ik het wel eens gehad na een fikse ruzie thuis of als ik me slecht voelde..dan liep ik buiten met wat traantjes die uit mijn ogen gleden..en mensen kunnen je echt uren nastaren..en dan heb ik zoiets loop gewoon door zonder te staren, net alsof ze nooit iemand met tranen hebben gezien.
Maar tegenwoordig bepaald de meerderheid de regeltjes...en alles is zo onpersoonlijk...
Je lijkt echt op mijn zusjequote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef Demise het volgende:
[..]
Tja. Sommige mensen dringen zich aan je op, dan wordt het weer een ander verhaal en dan blijf ik ook lang niet altijd even aardig. Als ik iemand negeer, betekent dat dat ik even afstand wil, dat moet diegene dan ook respecteren, anders kan ik heel kwaad worden.
Dat is juist het probleem! Iedereen staat steeds stil bij het 'dat durf ik niet'. Dat gevoel krijg je, maar dan moet je niet stoppen, maar doorgaan. Want uiteindelijk kan er niets gebeuren. Je gaat er niet dood aan, je doet er niemand kwaad mee, je hebt alleen plezier. Zeker achteraf.![]()
[..]
Als ik iemand zou zien lopen die huilde, zou ik toch ook niet zomaar doorlopen. Ik zou wel kijken wat ik zou kunnen doen om iemand een beetje af te leiden, ofzo. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe iemands lichaamshouding is. Als diegene overduidelijk met rust gelaten wil worden, loop ik ook gewoon rustig door.
Ik vind het wel grappig als iemand zich afvraagt wat ik nou aan het doen ben, daar word ik alleen maar vrolijker van.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef ikke043 het volgende:
[..]
GODVERDOMME WAT IS ER MIS MET WILDERSDIE MAN PROBEERT GEWOON Z'N WERK TE DOEN EN KRIJGT NIKS DAN GEKANKER OVER 'M HEEN
srryheb gewoon zin om te trollen
![]()
Ik zal maar aannemen dat dat positief is?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je lijkt echt op mijn zusjeEigenlijk is dat best wel grappig
Erkenning , FTWquote:
Kan ik al goedenacht zeggen of blijf je langer vanavondquote:Op woensdag 7 april 2010 22:01 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik zal maar aannemen dat dat positief is?
Ja, mijn zusje is best lief soms.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:01 schreef Demise het volgende:
[..]
Ik zal maar aannemen dat dat positief is?
Normaal is een utopie. Net zoiets als eerlijkheid, alleen wordt normaal wel nagestreefdquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef Sitethief het volgende:
Overigens kan geen enkele nt' er mij vertellen wat dan normaal zou moeten inhouden. Laat staan duidelijk te defineren waarom wat ik doe niet normaal is. Ik heb daar ook speciaal twee t-shirts voor, "Ik kan er niks aan doen, ik ben nu eenmaal zo!" en "Als je altijd achter de kudde aanloopt, sjouw je de hele dag door de stront!".
Het is kinderbedtijd dus ze moet zo gaan slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Erkenning , FTW
[..]
Kan ik al goedenacht zeggen of blijf je langer vanavond
In het geval dat iemand zou huilen, kijk ik natuurlijk eerst of het echt iets ernstigs is of iets "simpelers", maar meestal merk ik dat soort dingen nooit...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef Demise het volgende:
[..]
Tja. Sommige mensen dringen zich aan je op, dan wordt het weer een ander verhaal en dan blijf ik ook lang niet altijd even aardig. Als ik iemand negeer, betekent dat dat ik even afstand wil, dat moet diegene dan ook respecteren, anders kan ik heel kwaad worden.
Dat is juist het probleem! Iedereen staat steeds stil bij het 'dat durf ik niet'. Dat gevoel krijg je, maar dan moet je niet stoppen, maar doorgaan. Want uiteindelijk kan er niets gebeuren. Je gaat er niet dood aan, je doet er niemand kwaad mee, je hebt alleen plezier. Zeker achteraf.![]()
[..]
Als ik iemand zou zien lopen die huilde, zou ik toch ook niet zomaar doorlopen. Ik zou wel kijken wat ik zou kunnen doen om iemand een beetje af te leiden, ofzo. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe iemands lichaamshouding is. Als diegene overduidelijk met rust gelaten wil worden, loop ik ook gewoon rustig door.
Ik vind het wel grappig als iemand zich afvraagt wat ik nou aan het doen ben, daar word ik alleen maar vrolijker van.
quote:
Je bent de enige met vaste tijden. De rest kloot maar wat aan, en faalt daar bijquote:Op woensdag 7 april 2010 22:06 schreef Demise het volgende:
[..]
En ik ben geen kind meer.Plus, mijn ouders zijn weg en ik hoef morgen pas om negen uur de deur uit. Het zit er wel dik in dat als ik straks opeens weg ben, mijn ouders dus thuis zijn gekomen.
Je kunt hier ook niet ongemerkt vroeg naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |