Hamerquote:Op donderdag 8 april 2010 16:38 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Hamers
Wie heeft haar ooit ontworpen ?
Wat was ik zonder Arcee ?quote:
Tja, die Hamer moet idd vertrekken. Ze moeten gewoon Cohen volop op de voorgrond schuiven.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef TNA het volgende:
Waarom is Hamer toch in godsnaam fractievoorzitter geworden? Het charisma van een tweedehands IKEA-bureau en een verschrikkelijk zeurderige stem. Wat een optreden gisteravond
Niet eens een stem op Femke?quote:
Ik stem tegen opkomend rechts Golfertquote:
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef TNA het volgende:
Waarom is Hamer toch in godsnaam fractievoorzitter geworden? Het charisma van een tweedehands IKEA-bureau en een verschrikkelijk zeurderige stem. Wat een optreden gisteravond
Nu maar hopen dat Gordon en Bart die pil willen testen in de uitzendingquote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef TNA het volgende:
- SP-Kamerlid Krista van Velzen over het kernwapenverdrag tussen de VS en Rusland.
- Gordon schreef een boek over de liefde.
- Dichter en schrijver Bart Chabot.
- Bert Dorenbos over zelfmoordpil.
Altijd sympathiek van die Christenen, dat ze mensen net als Jezus zo lang mogelijk willen laten lijden.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:23 schreef TNA het volgende:
- Bert Dorenbos over zelfmoordpil.
Geniaal is datquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:06 schreef TNA het volgende:
Interessant dat een biseksuele vrouw eruit ziet als een man en vrouw. Dan heb je dus echt alle keus.
Tegenover een christen. Oh ironie.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En dan ook nog naast zo'n nicht geplaatst wordt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |