quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Wat een wijs mannetje. Die ga ik opwachten na schooltijd en een paar klapjes geven. Met z'n Leonardo di Caprio.
Als de piloot zit de slapen kan dat best toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef AryaMehr het volgende:
Het meest lachwekkende vond ik de opmerking van de generaal over dat een RPG een Apache-helikopter uit de lucht kan halen.
goed zo, chocomel over m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Wat een wijs mannetje. Die ga ik opwachten na schooltijd en een paar klapjes geven. Met z'n Leonardo di Caprio.
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Tism het volgende:
Een bizar verhaal uit Engeland: een vrachtwagen raast daar met bijna 100 km/uur over de snelweg, maar er zit een auto vast aan z'n bumper die hij vooruit duwt.
Het lijkt erop dat de chauffeur niets doorheeft; hij haalt wat auto's in en één inzittende weet het voorval te filmen met z'n mobieltje.
Hoe het allemaal kan, wordt niet uit de doeken gedaan. Volgens de Daily Telegraph is niet duidelijk hoe de Renault Clio vast kwam te zitten en ook niet hoe het kan dat de trucker van niets weet. Uiteindelijk stopte de chauffeur en kon de bestuurder van de Renault ongedeerd uitstappen.
De zaak schijnt nog onderzocht te worden, maar niemand is bereikbaar voor commentaar. Het bedrijf waar de vrachtwagen van is, zegt overspoeld te worden met telefoontjes sinds het verhaal in het nieuws is.
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19421
Asperger stelt gewoon niks voor. Alleen dankzij mensen als hem die de hele dag lopen te zeiken dat ze het zwaar hebben omdat ze anders zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat jong wordt volgens mij deels een syndroom aangepraat
Ik denk dat de chauffeuse dat ook wel meerdere keren gedaan heeft, tevergeefs..quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat moet je toch op de een of andere manier merken.Ik zou als een gek gaan toeteren.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:55 schreef Karzai het volgende:
Heineken probeert Kooistra te slopen en zijn handel te pakken, ben benieuwd hoe dit verder loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |