abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:45:25 #151
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80026832
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jawel, maar op het moment dat ze een misdaad plegen zijn ze geen Nederlander meer en worden ze uitgezet

Zo moeilijk is het echt niet om te begrijpen, daarvoor hoef je niet 10 keer het zelfde te vragen
Moeilijk te begrijpen is dat niet.

Wel moeilijk te begrijpen is dat jij voorstander bent van een fascistische politiestaat die dat mogelijk maakt.

Of nee..... gezien je posthistorie is dat eigenlijk ook niet moeilijk te begrijpen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80029359
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Moeilijk te begrijpen is dat niet.

Wel moeilijk te begrijpen is dat jij voorstander bent van een fascistische politiestaat die dat mogelijk maakt.

Of nee..... gezien je posthistorie is dat eigenlijk ook niet moeilijk te begrijpen.
Waarmee je meteen duidelijk gemaakt hebt dat je niet weet wat facisme betekend en politiestaat

Maar ja het is al langer bekend dat je niet spoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80029371
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:42 schreef capricia het volgende:

[..]

Ah dan opeens niet meer...dus ze zijn niet helemaal hetzelfde.
Alle dieren zijn gelijk, behalve sommige dieren.
Voor iedereen geldt dat ze hun 2e nationaliteit verliezen bij een misdaad

Moeilijk he?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80029817
Ik vind het een beetje een nutteloze discussie, als iemand iets fout gaat doen, en hij heeft nog een andere nationaliteit, dan nemen we hem de Nederlandse nationaliteit af? Daar heb ik op zich niets tegen, dat vind ik zelfs best een goed idee; maar waarom schaffen we die hele dubbele nationaliteit niet gewoon af dan?

Het lijkt me dat dat ten goede komt aan de integratie omdat veel allochtonen zich nog buitenlander in Nederland voelen. Zo zijn er bijvoorbeeld veel Turken die zich meer Turk voelen dan Nederlander, terwijl ze in Nederland geboren zijn.(Ik gebruik Turken als voorbeeld omdat die vaak sterk nationalistisch worden opgevoed, heb verder niets tegen Turken. Ze zijn 1 van de groepen allochtonen die voor relatief weinig problemen zorgen)

Het uiteindelijke doel van de multiculturele samenleving zoals ik het voor me zie, is ervoor te zorgen dat allochtonen opgaan in de Nederlandse bevolking, en de Nederlandse cultuur daarmee verrijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat we buitenlandse enclaves krijgen in Nederland, met al dan niet Nederlandssprekende buitenlanders waar we maar mee samen moeten leren leven.
pi_80029970
Op het moment dat je deze wet invoert is het zo afgelopen met de dubbele nationaliteit.

Je wordt immers door de Nederlandse staat onderhouden dus dan wil je ook niet dat je verblijfsstatus in gevaar komt en landen die veel onderdanen in Nederland hebben wonen zitten niet te wachten dat Nederland boeing ladingen met tuig van de richel uit de Rif komt afleveren

[ Bericht 13% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 07-04-2010 06:59:56 ]
pi_80030665
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:20 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik vind het een beetje een nutteloze discussie, als iemand iets fout gaat doen, en hij heeft nog een andere nationaliteit, dan nemen we hem de Nederlandse nationaliteit af? Daar heb ik op zich niets tegen, dat vind ik zelfs best een goed idee; maar waarom schaffen we die hele dubbele nationaliteit niet gewoon af dan?

Het lijkt me dat dat ten goede komt aan de integratie omdat veel allochtonen zich nog buitenlander in Nederland voelen. Zo zijn er bijvoorbeeld veel Turken die zich meer Turk voelen dan Nederlander, terwijl ze in Nederland geboren zijn.(Ik gebruik Turken als voorbeeld omdat die vaak sterk nationalistisch worden opgevoed, heb verder niets tegen Turken. Ze zijn 1 van de groepen allochtonen die voor relatief weinig problemen zorgen)

Het uiteindelijke doel van de multiculturele samenleving zoals ik het voor me zie, is ervoor te zorgen dat allochtonen opgaan in de Nederlandse bevolking, en de Nederlandse cultuur daarmee verrijken. Het lijkt me niet de bedoeling dat we buitenlandse enclaves krijgen in Nederland, met al dan niet Nederlandssprekende buitenlanders waar we maar mee samen moeten leren leven.
pi_80030668
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Je tikt niet lekker.
pi_80030699
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oeps, zat in zetels te denken Maar jij denkt dat 51 procent van de kiezer dat wil?
Niet iedereen die tegen Wilders is, is extreem links hoor!.

En die dubbele paspoorten, dat blijft echt niet altijd zo. Het is slecht voor de integratie en het nodigt uit tot criminaliteit.
  woensdag 7 april 2010 @ 09:17:16 #159
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80032398
quote:
Op woensdag 7 april 2010 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor iedereen geldt dat ze hun 2e nationaliteit verliezen bij een misdaad

Moeilijk he?
Dus dan blijven ze voor eeuwig Nederlander?
Intelligent, but fucked up.
pi_80032424
Ja, of ze moeten er zelf vrijwillig afstand van doen

Je smilie is slechts een teken van onkunde, kan je beter weglaten
  woensdag 7 april 2010 @ 09:26:43 #161
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80032616
LOL, die DAM toch

Meer een teken van verbazing. Eerst wil je ze eruit flikkeren en nu wil je ze hun 2e nationaliteit afpakken waardoor je ze er zeker weten NOOIT meer uit kunt zetten.

Je bent niet veel scherper dan Wilders. Die wil ook criminelen met een 2e paspoort uitzetten en tegelijk de 2e nationaliteit afschaffen.

Ach ja...
Intelligent, but fucked up.
pi_80032651
2e nationaliteit is de Nederlandse natuurlijk, maar gelukkig heb jij kunnen lachen want jij als zielig mannetje zal vast niet vaak kunnen lachen

Ik zou er trots op zijn
  woensdag 7 april 2010 @ 09:41:56 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80032998
wat een lollige discussie

is het punt al besproken dat het land waar ze naar uitgezet zouden moeten worden ze helemaal niet wil hebben?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80033097
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef Re het volgende:
wat een lollige discussie

is het punt al besproken dat het land waar ze naar uitgezet zouden moeten worden ze helemaal niet wil hebben?
Nee, want dat is totaal niet van belang
  woensdag 7 april 2010 @ 10:04:09 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80033612
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, want dat is totaal niet van belang
oh jawel hoor, waar wilde je ze naartoe sturen dan?
pi_80036102
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ze worden allemaal gelijk behandeld
Door mij ook
quote:
Op woensdag 7 april 2010 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Voor iedereen geldt dat ze hun een 2e nationaliteit verliezen moeten aanvragen bij een misdaad

Het enige verschil is dat jij alle "halve" Nederlanders gelijk behandelt, en ik alle "hele" Nederlanders. Maar dat lijkt me geen punt van onderscheid om al te lang over te blijven mierenneuken
pi_80046695
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:04 schreef Re het volgende:

[..]

oh jawel hoor, waar wilde je ze naartoe sturen dan?
Naar het land waar ze onderdaan van zijn

Of kunnen ze jou ook terugsturen als je op Schiphol aankomt?
pi_80046737
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:10 schreef Pandorado het volgende:

[..]

Door mij ook
[..]

Het enige verschil is dat jij alle "halve" Nederlanders gelijk behandelt, en ik alle "hele" Nederlanders. Maar dat lijkt me geen punt van onderscheid om al te lang over te blijven mierenneuken
Wat een sterke beredenatie.
  woensdag 7 april 2010 @ 16:10:36 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80046801
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Naar het land waar ze onderdaan van zijn

Of kunnen ze jou ook terugsturen als je op Schiphol aankomt?
leuk he zo'n muur... dus nogmaals... waarom zou een land criminelen terugnemen?
pi_80048395
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:10 schreef Re het volgende:

[..]

leuk he zo'n muur... dus nogmaals... waarom zou een land criminelen terugnemen?
Omdat ze dat moeten
  woensdag 7 april 2010 @ 16:50:16 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80048499
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat ze dat moeten
je kunt ze niet dwingen... er zijn geen verdragen en andersom, wil jij al die Nederlandse drugkoeriers ook in Nederland hebben weer?
pi_80048602
Kun je wel, het zijn immers onderdanen van dat land
pi_80048681
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:50 schreef Re het volgende:

[..]

je kunt ze niet dwingen... er zijn geen verdragen en andersom, wil jij al die Nederlandse drugkoeriers ook in Nederland hebben weer?
Die moet Nederland inderdaad toe laten, daar kan je NIKS tegen doen

Enige wat je zou kunnen doen is als ze een 2e nationaliteit hebben die afpakken voor ze hun straf hebben uitgezeten
  woensdag 7 april 2010 @ 16:54:18 #174
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80048697
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je wel, het zijn immers onderdanen van dat land
nee hoor
  woensdag 7 april 2010 @ 16:55:30 #175
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_80048767
quote:
Op woensdag 7 april 2010 02:20 schreef Schaffelaar het volgende:
quote:
In Nederland is de hoofdregel dat iemand die door naturalisatie Nederlander wordt zijn oude nationaliteit moet opgeven nadat hij Nederlander is geworden. Dat noemen we “afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit”. Degene die Nederlander wil worden, moet hiervoor zelf contact opnemen met de autoriteiten van zijn land van herkomst. Wanneer hij dat niet doet en dus geen afstand doet van zijn oorspronkelijke nationaliteit, dan kan zijn Nederlandse nationaliteit weer worden ingetrokken. Bron
Het is alleen zo dat in sommige landen het afstand doen van de oorspronkelijke nationaliteit wettelijk niet mogelijk is.
Daarnaast zijn er op de hoofdregel uitzonderingen, waardoor de oude nationaliteit in bepaalde gevallen niet hoeft worden opgegeven.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')