Ze komen niet terug als illegalenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
lo·gi·ca de; v 1 leer vh geldig redeneren 2 juiste manier van redeneren
Niet het probleem van Nederland? Dus als zij terugkomen als illegalen, dan is het ons probleem niet?
En het is geen reden om het niet te doen. Zie de vergelijking met belasting en belastingontduikersquote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze komen niet terug als illegalen
Dat zijn jouw verwachtingen dan.. Van mij mag je deze wetten invoeren hoor. Ik ben dan allang vertrokken naar de USA en dan kijk ik samen met Maartena op een afstandje hoe jij Nederland naar de knoppen helpt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij vraagt netjes een toeristenvisum aan voor dat land, Spanje, Portugal of Frankrijk gaan daarvoor niet controleren in Nederland - want hij heeft een Marokkaans paspoort waar niet van bekend is dat die persoon ook echt in Nederland heeft gewoond - en komt gewoon via de legale kanalen die landen binnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een Marokkaan stapt zo op de boot in Marokko en stapt in Spanje weer uit en loopt zo door de douane heen?
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een politiestaat is meestal veiliger dan een democratie inderdaad, dat klopt. Maar dat betekend nog niet dat een politiestaat gewenst is.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, door die maatregelen wordt Nederland veiliger
Voor een visum heb je gewoon een verklaring van goed gedrag nodig en die kan je niet krijgen van Marokko want je woonde daar immers niet en die zal je dus aan moeten vragen in Nederlandquote:Op woensdag 7 april 2010 20:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, hij vraagt netjes een toeristenvisum aan voor dat land, Spanje, Portugal of Frankrijk gaan daarvoor niet controleren in Nederland - want hij heeft een Marokkaans paspoort waar niet van bekend is dat die persoon ook echt in Nederland heeft gewoond - en komt gewoon via de legale kanalen die landen binnen.
Als er verklaringen van goed gedrag nodig zijn, dan vraagt hij deze lokaal aan in Marokko, want hij reist dan als Marokkaan.
Vervolgens reist hij door naar Nederland.
Verder denk ik nog steeds dat de Spaanse douane bij de veerboot van Marokko ook niet controleert of alle Marokkanen met Nederlands paspoort - en in de zomervakantie zijn dat er nogal wat die met de auto naar Marokko gaan - wel of niet een strafblad hebben.
Jij schijnt te denken dat de EU een groot fort is waar geen gaten in zitten, en waar Marokkanen met een strafblad in Nederland absoluut onmogelijk in kunnen komen. Zet die oogkleppen eens af.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Een politiestaat is meestal veiliger dan een democratie inderdaad, dat klopt. Maar dat betekend nog niet dat een politiestaat gewenst is.
Omdat het een feit isquote:
Dat ontduiking van belastingen niet vergelijkbaar is met uitgezette Nederlanders die gewoon illegaal terugkeren, omdat relatief weinig mensen belasting ontduiken en relatief veel mensen illegaal zullen gaan terugkeren (en ja die uitspraak doe ik zonder onderbouwing)quote:
quote:
Feiten zijn aan te tonen. Toon ze aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat het een feit is
Ik denk dat ze in Marokko maar wat graag een bewijs van goed gedrag afgeven aan "onderdanen" die ze liever kwijt dan rijk zijn en die bovendien zelf graag terug willen.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Voor een visum heb je gewoon een verklaring van goed gedrag nodig en die kan je niet krijgen van Marokko want je woonde daar immers niet en die zal je dus aan moeten vragen in Nederland
Je Nederlandse paspoort is niet meer geldig dus je komt de EU niet in
Ja inderdaad.... dit topic is uitgelopen in een typsich DAM-Troll-topic waarin hij zoals gewoonlijk niets onderbouwd, leeft in een eigen fantasiewereldje, en denkt dat zijn plannen echt realistisch zijn....quote:Op woensdag 7 april 2010 20:13 schreef Kikopuz het volgende:Jij bent nog erger dan een 1 april grap.. Dat ik hier in ben getrapt, want zinloos zo'n discussie.
amenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... dit topic is uitgelopen in een typsich DAM-Troll-topic waarin hij zoals gewoonlijk niets onderbouwd, leeft in een eigen fantasiewereldje, en denkt dat zijn plannen echt realistisch zijn....
Waarom trap ik er iedere keer weer in dat hij eigenlijk gewoon aan het trollen is, en waarschijnlijk met een dikke brede glimlach zit toe te kijken hoe mensen in zijn ONZIN trappen?
Maar daar woonden ze dus niet dus moeten ze die opvragen in de gemeente in Nederlandquote:Op woensdag 7 april 2010 20:14 schreef Pandorado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Marokko maar wat graag een bewijs van goed gedrag afgeven aan "onderdanen" die ze liever kwijt dan rijk zijn en die bovendien zelf graag terug willen.
Zeker aangezien ze in Marokko uiteraard een blanco strafblad hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |