abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80055665
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij zwakzinnig bent of gewoon traag van begrip maar normaal gesproken hoef ik niet iets 100 keer uit te leggen aan een persoon met normale verstandelijke vermogens

Maar ik zal het nog een keer doen: Ze hebben maar een nationaliteit dus ze kunnen geen aanspraak maken op de effectieve nationaliteit, dat is per definitie de ene nationaliteit die je hebt
Nee, dat zou betekenen dat als justitie beslag legt op mijn huis, ik daar alleen tegen in beroep kan gaan als ik op straat blijf zwerven i.p.v. ergens anders in te trekken.

De effectieve nationaliteit voordat deze werd afgepakt was de Nederlandse. Als ze de beslissing aanvechten om die Nederlandse nationaliteit af te pakken gaat een rechter echt niet zeggen: "maar u heeft nog toch een nationaliteit over? Wat moet moet u dan met de Nederlandse?". Dat zou een mooie boel worden.
  woensdag 7 april 2010 @ 19:49:53 #252
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80055707
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Toeristen of studentenvisa vooral. Waarschijnlijk ook redelijk veel mensen die via een partner binnen zijn gekomen
Oh, en een Marokkaan die Nederland uitgezet is..... kan niet een toeristenvisum of studentenvisum krijgen voor Spanje, Frankrijk, België, of een ander EU land?

En nu weet ik je antwoord al: "Nee, want strafblad".

Welnu, strafbladinformatie wordt nog steeds niet gedeeld. Hier is vorig jaar een voorstel voor geweest binnen de EU, maar dat duurt nog vele jaren voordat het zo is. En dan gaat het ook nog eens om de meer ernstigere misdaden, niet om het in de fik steken van een auto waar jij iemand al wil voor denaturaliseren en deporteren.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80055723
Het feit dan iemand eventueel in Nederland terug kan komen als illegaal is natuurlijk geen reden om het niet te doen.

Maartena beredenering: Schaf belastingen af want er zijn mensen die belasting ontduiken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80055767
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Oh, en een Marokkaan die Nederland uitgezet is..... kan niet een toeristenvisum of studentenvisum krijgen voor Spanje, Frankrijk, België, of een ander EU land?

En nu weet ik je antwoord al: "Nee, want strafblad".

Welnu, strafbladinformatie wordt nog steeds niet gedeeld. Hier is vorig jaar een voorstel voor geweest binnen de EU, maar dat duurt nog vele jaren voordat het zo is. En dan gaat het ook nog eens om de meer ernstigere misdaden, niet om het in de fik steken van een auto waar jij iemand al wil voor denaturaliseren en deporteren.
Nee, dat kan niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 7 april 2010 @ 19:51:42 #255
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80055796
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is gewoon een oprechte vraag. Ik vind jou een mongool dus ik was gewoon benieuwd of je zelf ook over je eigen denkt of je een mongool bent
Het feit dat je zo'n vraag stelt, zegt meer over je zelf dan anderen.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 7 april 2010 @ 19:51:58 #256
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80055815
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, dat kan niet
Onderbouw dat eens? Waarom is het onmogelijk voor een Marokkaan de EU binnen te komen als toerist?
-
pi_80055888
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:49 schreef Pandorado het volgende:

[..]

Nee, dat zou betekenen dat als justitie beslag legt op mijn huis, ik daar alleen tegen in beroep kan gaan als ik op straat blijf zwerven i.p.v. ergens anders in te trekken.

De effectieve nationaliteit voordat deze werd afgepakt was de Nederlandse. Als ze de beslissing aanvechten om die Nederlandse nationaliteit af te pakken gaat een rechter echt niet zeggen: "maar u heeft nog toch een nationaliteit over? Wat moet moet u dan met de Nederlandse?". Dat zou een mooie boel worden.
Rechter moet recht spreken aan de hand van het wetboek

Politici zijn er om wetten te veranderen

Toch maar eens in lezen in de trias-politica
pi_80055912
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef maartena het volgende:

[..]

Onderbouw dat eens? Waarom is het onmogelijk voor een Marokkaan de EU binnen te komen als toerist?
Omdat hij een stafblad heeft
  woensdag 7 april 2010 @ 19:54:43 #259
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80055946
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het feit dan iemand eventueel in Nederland terug kan komen als illegaal is natuurlijk geen reden om het niet te doen.
Nee. Maar los van dat feit zijn er wel redenen (die Maartena al heeft opgenoemd).
  woensdag 7 april 2010 @ 19:55:18 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80055975
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat hij een stafblad heeft
Nogmaals: Andere EU landen controleren niet op een Nederlands strafblad.

Hij kan dus zonder al te veel problemen een ander EU land bezoeken.
-
pi_80055979
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Nee. Maar los van dat feit zijn er wel redenen (die Maartena al heeft opgenoemd).
Die zijn er niet.

Het heeft alleen maar voordelen
pi_80056002
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Rechter moet recht spreken aan de hand van het wetboek

Politici zijn er om wetten te veranderen

Toch maar eens in lezen in de trias-politica
O leuk, je wil de wet zo gaan veranderen dat mensen niet meer in beroep kunnen tegen foute beslissingen.
pi_80056005
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef maartena het volgende:

[..]

Nogmaals: Andere EU landen controleren niet op een Nederlands strafblad.

Hij kan dus zonder al te veel problemen een ander EU land bezoeken.
Waarom denk je dat een verklaring van goed gedrag bestaat?
pi_80056039
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef Pandorado het volgende:

[..]

O leuk, je wil de wet zo gaan veranderen dat mensen niet meer in beroep kunnen tegen foute beslissingen.
Jawel, maar het is gewoon een gevolg van een veroordeling
  woensdag 7 april 2010 @ 19:57:32 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80056090
quote:
Maartena beredenering: Schaf belastingen af want er zijn mensen die belasting ontduiken
Slechte vergelijking. Ik zeg nergens dat bestaande wetten qua immigratie en strafzaken afgeschaft moeten worden.
-
  woensdag 7 april 2010 @ 19:58:50 #266
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80056142
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Die zijn er niet.

Het heeft alleen maar voordelen
En jij hebt dat niet

Ontopic: Er zullen wel degelijk een boel mensen naar Nederland komen, aangezien veel van hen zich meer Nederlands dan buitenlands voelen. En jij denkt misschien van niet, maar wacht maar tot je een 2e generatie allochtoon "terugstuurt". Die gaat zich dus echt niet thuis voelen he..
pi_80056176
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Ik zeg nergens dat bestaande wetten qua immigratie en strafzaken afgeschaft moeten worden.
Nee, das jou beredenering. Maar ik ben blij dat je nu zelf inziet dat je beredenering debiel is
pi_80056212
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:58 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

En jij hebt dat niet

Ontopic: Er zullen wel degelijk een boel mensen naar Nederland komen, aangezien veel van hen zich meer Nederlands dan buitenlands voelen. En jij denkt misschien van niet, maar wacht maar tot je een 2e generatie allochtoon "terugstuurt". Die gaat zich dus echt niet thuis voelen he..
Das niet het probleem van Nederland. Had je maar eerder na moeten denken voor je het handtasje beroofde van die bejaarde vrouw
  woensdag 7 april 2010 @ 20:00:41 #269
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80056213
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom denk je dat een verklaring van goed gedrag bestaat?
Spanje of Portugal vraagt geen verklaring van goed gedrag op bij elke toerist die het land betreed. Sterker nog, aan zijn Marokkaanse paspoort kan niet eens geroken worden dat hij in Nederland heeft gewoond. Als ze dat zouden doen, zouden ze een verklaring van goed gedrag van Marokko eissen, waar hij een voorbeeldig leven heeft geleden.....
-
pi_80056222
quote:
Wel als het doel is ze het land uit te krijgen en het uiteindelijke effect is dat ze alsnog toch hier zitten. Al was het maar omdat de maatregel dan alleen maar geld kost om om te voeren.
quote:
Het gros van de mensen betaalt gewoon hun belastingen.
pi_80056260
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef maartena het volgende:

[..]

Spanje of Portugal vraagt geen verklaring van goed gedrag op bij elke toerist die het land betreed. Sterker nog, aan zijn Marokkaanse paspoort kan niet eens geroken worden dat hij in Nederland heeft gewoond. Als ze dat zouden doen, zouden ze een verklaring van goed gedrag van Marokko eissen, waar hij een voorbeeldig leven heeft geleden.....
Een Marokkaan stapt zo op de boot in Marokko en stapt in Spanje weer uit en loopt zo door de douane heen?
  woensdag 7 april 2010 @ 20:02:03 #272
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80056279
DAM lult zich wel steeds verder klem hier. Dit begint steeds komischer te worden....
-
pi_80056298
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef Pandorado het volgende:

[..]

Wel als het doel is ze het land uit te krijgen en het uiteindelijke effect is dat ze alsnog toch hier zitten. Al was het maar omdat de maatregel dan alleen maar geld kost om om te voeren.
[..]

Die levert alleen geld op en een hoop frustratie minder

Het gros van de mensen betaalt gewoon hun belastingen

En wat is je punt nu?.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:02:41 #274
297168 Kikopuz
I like goats
pi_80056305
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Das niet het probleem van Nederland. Had je maar eerder na moeten denken voor je het handtasje beroofde van die bejaarde vrouw
lo·gi·ca de; v 1 leer vh geldig redeneren 2 juiste manier van redeneren

Niet het probleem van Nederland? Dus als zij terugkomen als illegalen, dan is het ons probleem niet?
pi_80056324
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef maartena het volgende:
DAM lult zich wel steeds verder klem hier. Dit begint steeds komischer te worden....
Door een debiel zoals jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')