het vochtgehalte van mensen die een hoog vetpercentage hebben is altíjd te laag bijna. dat komt simpelweg omdat er meer vet zit en daar geen water kan zitten, en omdat er in vetmassa minder water zit dan in vetvrije/spiermassa:quote:Op donderdag 22 april 2010 17:43 schreef Figueras het volgende:
Ik moet van de sportschool meer water gaan drinken (omdat het watergehalte in mijn lichaam niet zo hoog was), dus ik sleep mijn flesje nu overal mee naartoeGisteravond gefitnesst, morgen naar Zumba
(wikipedia)quote:Regarding specific tissues: Lean muscle tissue contains about 75% water by weight. Blood contains almost 70% water, body fat contains 10% water and bone has 22% water. Skin also contains much water. The human body is about 60% water in adult males and 55% in adult females.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik wilde gaan trainen vandaag maar kan me er niet toe zetten![]()
Bah![]()
Misschien morgen
the same for mequote:Op donderdag 22 april 2010 17:43 schreef Figueras het volgende:
Ik moet van de sportschool meer water gaan drinken (omdat het watergehalte in mijn lichaam niet zo hoog was), dus ik sleep mijn flesje nu overal mee naartoeGisteravond gefitnesst, morgen naar Zumba
Morgen ga ik echt goed trainen!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Laydina het volgende:
[..]jij hebt mij aangestoken dus! Ik wist het wel
Nee zondag zal wss de eerste dag weer zijn dat ik kan. vanavond uit etenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Morgen ga ik echt goed trainen!
Jij ook?
Stop dan maar gelijk met afvallen, mensen zonder doorzettingsvermogen zullen nooit het beoogde resultaat behalen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik wilde gaan trainen vandaag maar kan me er niet toe zetten![]()
Bah![]()
Misschien morgen
Wat fijn dat steuntje in de rugquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Fakkeltje het volgende:
[..]
Stop dan maar gelijk met afvallen, mensen zonder doorzettingsvermogen zullen nooit het beoogde resultaat behalen.
Is goed hoor Fakkeltje we houden van jequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Fakkeltje het volgende:
[..]
Ik Fakkeltje ben erg onzeker en probeer er ten opzichte van anderen beter uit te komen door andere mensen te demotiveren en te beledigen.
Dan voel ik me weer een stukje beter over mezelf en durf ik weer in de spiegel te kijken![]()
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:28 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje hardgelopen
Nu douchen enzo en in de tuin liggen
Steuntje in de rug dien je niet nodig te hebben lijkt mij. Iemand die zelf wil kan dit gemakkelijk doen. Het lijkt me niet zo moeilijk om gewoon te gaan sportenquote:
En iedereen heeft wel eens zijn dag niet. Als je je had ingelezen wist je wel dat CoF al heel wat gewicht kwijt is en normaliter dus ook geen moeite heeft om te gaan sporten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Fakkeltje het volgende:
[..]
Steuntje in de rug dien je niet nodig te hebben lijkt mij. Iemand die zelf wil kan dit gemakkelijk doen. Het lijkt me niet zo moeilijk om gewoon te gaan sporten
Niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef Fakkeltje het volgende:
[..]
Steuntje in de rug dien je niet nodig te hebben lijkt mij. Iemand die zelf wil kan dit gemakkelijk doen. Het lijkt me niet zo moeilijk om gewoon te gaan sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |