echt belachelijk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:46 schreef Laydina het volgende:
Fig doe je netjes
Ow en mbt mijn sportschool. Vetmeting doen, kost 5 euroDacht het dus niet.
Het is idd enorm heftig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:
@ CoF.. men heb net die Shaun T binnen. Alleen al van de warming up wordt je moeEn dan is het nog 20 minuten te gaan
Maar het is gewoon echt niet in m'n appartement te doen ivm de onderburen![]()
Ik heb nog wel een berging beneden. Laptop mee en in die ruimte bezigquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Het is idd enorm heftig.
Maar juist daarom gaaf als je op een plateau zit dan kan je er doorheen breken dmv de Insanity Training![]()
*Ik heb de berging onder mijn huiskamer dus kan ik wel los gaan (Zij het beperkt anders gaan de bovenburen klagen..)
Ehm ik smokkel wel af en toe een beetje....quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een berging beneden. Laptop mee en in die ruimte bezigal zal ik daar ook niet echt kunnen springen, want niet zo hoog
Maar jij doet het dus?men goed man!
Ik geef je groot gelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Ehm ik smokkel wel af en toe een beetje....anders trek ik het ook niet hoor
Goed zoquote:Op donderdag 22 april 2010 07:41 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag dag 1 dat ik ga proberen een eetdagboek bij te houden
Ben benieuwd of het mij helpt
Natuurlijk anders heb je er nog niets aanquote:Op donderdag 22 april 2010 07:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Goed zo![]()
* Wel eerlijk alles opschrijven he![]()
Waar heb je die DVD gekocht? Ik wil het ook weleens proberen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:
@ CoF.. men heb net die Shaun T binnen. Alleen al van de warming up wordt je moeEn dan is het nog 20 minuten te gaan
Maar het is gewoon echt niet in m'n appartement te doen ivm de onderburen![]()
Gedownloadquote:Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Waar heb je die DVD gekocht? Ik wil het ook weleens proberen.
Ben ook weer bezig, elke dag 3 liter water drinken op werk en tot nu toe 2 keer per week sporten. Heb een zenuwontsteking gehad in m'n schouder, hierdoor heb ik 2 maanden niet kunnen sporten
Nu weer helemaal goed bezig, en hopelijk weer meer afvallen. In 2 weken ben ik gelukkig al 2 kg kwijt.
TAP, zoveel water is eigenlijk niet goed voor je hoor... je nieren moeten dan wel erg hard werken, en je spoelt ook veel nuttige zouten weg.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, het spoelt in ieder geval wel goed door en ik heb ook het idee dat m'n stoelgang beter verloopt.
Hmpf. Ik moet die DVD's ook hebben! Ga ook maar 'es kijken of ik het ergens kan downloadenHeb er wel zin in om mn lijf ff flink ervan langs te geven
dan praatte je dietiste poepquote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik drink het ook wel gewoon verdeeld over de dag, niet alles in 1 keerDaarbij komt dat ik me er wel lekker bij voel, is het dan echt zo slecht? Toen ik bij een dietiste liep werd mij verteld dat ik minimaal 3 liter per dag moest drinken. Naast het water dat ik op m'n werk drink (2,5 liter) drink ik daar ook wel thee, en thuis ook nog een kopje thee en een glas water/fris.
@Laydina, ik heb gelukkig geen onderburen, dus dat komt helemaal goed
ga je de singelloop doen? of de ladies walk?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vooralsnog geen buikpijn of hoofdpijnEn ik heb ook wel dagen dat ik wat minder drink hoor. Wat ik doe is 3 keer per dag een flesje van 75 cl vullen en dat drink ik tussen 8 en 4. Lijkt me wel gespreid.
Hierdoor heb ik minder trek, dus heb ik ook geen zin in lekkere trek (en die is zo fout he, haha).
Zaterdag lekker sporten en zondag meelopen met een tochtje door Leiden, 10 km. Heb er wel zin inWordt prachtig weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |