abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80538068
@ CoF.. men heb net die Shaun T binnen. Alleen al van de warming up wordt je moe En dan is het nog 20 minuten te gaan

Maar het is gewoon echt niet in m'n appartement te doen ivm de onderburen

[ Bericht 29% gewijzigd door Laydina op 20-04-2010 21:43:54 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 21:58:00 #252
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_80539308
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 14:46 schreef Laydina het volgende:
Fig doe je netjes

Ow en mbt mijn sportschool. Vetmeting doen, kost 5 euro Dacht het dus niet.
echt belachelijk!
pi_80542392
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:
@ CoF.. men heb net die Shaun T binnen. Alleen al van de warming up wordt je moe En dan is het nog 20 minuten te gaan

Het is idd enorm heftig.

Maar juist daarom gaaf als je op een plateau zit dan kan je er doorheen breken dmv de Insanity Training

*Ik heb de berging onder mijn huiskamer dus kan ik wel los gaan (Zij het beperkt anders gaan de bovenburen klagen..)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_80542638
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Het is idd enorm heftig.

Maar juist daarom gaaf als je op een plateau zit dan kan je er doorheen breken dmv de Insanity Training

*Ik heb de berging onder mijn huiskamer dus kan ik wel los gaan (Zij het beperkt anders gaan de bovenburen klagen..)
Ik heb nog wel een berging beneden. Laptop mee en in die ruimte bezig al zal ik daar ook niet echt kunnen springen, want niet zo hoog

Maar jij doet het dus? men goed man!
pi_80542761
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Laydina het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een berging beneden. Laptop mee en in die ruimte bezig al zal ik daar ook niet echt kunnen springen, want niet zo hoog

Maar jij doet het dus? men goed man!
Ehm ik smokkel wel af en toe een beetje.... anders trek ik het ook niet hoor
pi_80542782
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:06 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ehm ik smokkel wel af en toe een beetje.... anders trek ik het ook niet hoor
Ik geef je groot gelijk
  woensdag 21 april 2010 @ 10:23:39 #257
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_80551248
Wel verdorie... Keurig gegeten en gedronken afgelopen week en dan nog acht ons aankomen ook
  woensdag 21 april 2010 @ 10:33:37 #258
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80551595
Ik ga zo weer even wegen en opmeten (uiteraard eerst even naar de WC).
Je moeder is een hamster
pi_80571125
Misschien zit er nog iets bij voor iemand hier
[TK] T-shirtjes voor maar 5 euro
pi_80584515
ben toch maar weer begonnen met sporten
en daar uitgebreide vetmeting enz gehad
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_80585326
Gisteren naar een concert geweest en gezondigd met junkfood en 3 biertjes

Vanavond maar eens wat intensiever trainen.
pi_80585333
Vandaag dag 1 dat ik ga proberen een eetdagboek bij te houden
Ben benieuwd of het mij helpt
pi_80585419
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:41 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag dag 1 dat ik ga proberen een eetdagboek bij te houden
Ben benieuwd of het mij helpt
Goed zo

* Wel eerlijk alles opschrijven he

pi_80585664
Ik ben mijn kilo weer kwijt
Hopelijk blijft ie eraf
pi_80589582
quote:
Op donderdag 22 april 2010 07:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Goed zo

* Wel eerlijk alles opschrijven he

Natuurlijk anders heb je er nog niets aan
pi_80590575
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:

Waar heb je die DVD gekocht? Ik wil het ook weleens proberen.

Ben ook weer bezig, elke dag 3 liter water drinken op werk en tot nu toe 2 keer per week sporten. Heb een zenuwontsteking gehad in m'n schouder, hierdoor heb ik 2 maanden niet kunnen sporten
Nu weer helemaal goed bezig, en hopelijk weer meer afvallen. In 2 weken ben ik gelukkig al 2 kg kwijt.
Tralalalaaa
pi_80590677
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:27 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Waar heb je die DVD gekocht? Ik wil het ook weleens proberen.

Ben ook weer bezig, elke dag 3 liter water drinken op werk en tot nu toe 2 keer per week sporten. Heb een zenuwontsteking gehad in m'n schouder, hierdoor heb ik 2 maanden niet kunnen sporten
Nu weer helemaal goed bezig, en hopelijk weer meer afvallen. In 2 weken ben ik gelukkig al 2 kg kwijt.
Gedownload

Netjes! Maar zoveel drinken? Vraag me altijd af of dat wel goed is (nuttig is). Ze zeggen van wel, maar ik drink gewoon waar ik zin in heb.

Hopelijk houdt je progressie stand
pi_80590745
Nou, het spoelt in ieder geval wel goed door en ik heb ook het idee dat m'n stoelgang beter verloopt.

Hmpf. Ik moet die DVD's ook hebben! Ga ook maar 'es kijken of ik het ergens kan downloaden Heb er wel zin in om mn lijf ff flink ervan langs te geven
Tralalalaaa
pi_80590791
Dan moet je het vooral doen

Het is echt zwaar hoor!! En uhm je moet geen onderburen hebben
pi_80591904
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, het spoelt in ieder geval wel goed door en ik heb ook het idee dat m'n stoelgang beter verloopt.

Hmpf. Ik moet die DVD's ook hebben! Ga ook maar 'es kijken of ik het ergens kan downloaden Heb er wel zin in om mn lijf ff flink ervan langs te geven
TAP, zoveel water is eigenlijk niet goed voor je hoor... je nieren moeten dan wel erg hard werken, en je spoelt ook veel nuttige zouten weg.

1,5 liter erbij drinken is zat, en een volwassene kan zelfs als het nodig is met een halve liter water (naast koffie thee en voeding) wel toe als het geen warme dag is...
Kwak
pi_80592598
Ik drink het ook wel gewoon verdeeld over de dag, niet alles in 1 keer Daarbij komt dat ik me er wel lekker bij voel, is het dan echt zo slecht? Toen ik bij een dietiste liep werd mij verteld dat ik minimaal 3 liter per dag moest drinken. Naast het water dat ik op m'n werk drink (2,5 liter) drink ik daar ook wel thee, en thuis ook nog een kopje thee en een glas water/fris.

@Laydina, ik heb gelukkig geen onderburen, dus dat komt helemaal goed
Tralalalaaa
pi_80592801
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik drink het ook wel gewoon verdeeld over de dag, niet alles in 1 keer Daarbij komt dat ik me er wel lekker bij voel, is het dan echt zo slecht? Toen ik bij een dietiste liep werd mij verteld dat ik minimaal 3 liter per dag moest drinken. Naast het water dat ik op m'n werk drink (2,5 liter) drink ik daar ook wel thee, en thuis ook nog een kopje thee en een glas water/fris.

@Laydina, ik heb gelukkig geen onderburen, dus dat komt helemaal goed
dan praatte je dietiste poep (mijn dietiste zegt weer hele andere dingen...)

maar goed, als je je er goed bij voelt. houd alleen in de gaten of je last van je buik of hoofdpijn krijgt, dan heb je echt teveel water gedronken....
Kwak
pi_80594144
Vooralsnog geen buikpijn of hoofdpijn En ik heb ook wel dagen dat ik wat minder drink hoor. Wat ik doe is 3 keer per dag een flesje van 75 cl vullen en dat drink ik tussen 8 en 4. Lijkt me wel gespreid.
Hierdoor heb ik minder trek, dus heb ik ook geen zin in lekkere trek (en die is zo fout he, haha).

Zaterdag lekker sporten en zondag meelopen met een tochtje door Leiden, 10 km. Heb er wel zin in Wordt prachtig weer
Tralalalaaa
pi_80594197
quote:
Op donderdag 22 april 2010 13:09 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vooralsnog geen buikpijn of hoofdpijn En ik heb ook wel dagen dat ik wat minder drink hoor. Wat ik doe is 3 keer per dag een flesje van 75 cl vullen en dat drink ik tussen 8 en 4. Lijkt me wel gespreid.
Hierdoor heb ik minder trek, dus heb ik ook geen zin in lekkere trek (en die is zo fout he, haha).

Zaterdag lekker sporten en zondag meelopen met een tochtje door Leiden, 10 km. Heb er wel zin in Wordt prachtig weer
ga je de singelloop doen? of de ladies walk?
Kwak
pi_80596036
De Ladies Walk
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')